محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

یه سلام گرم .....

1391/11/10 22:38
نویسنده : نایسل
2,118 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلاممم به تکککک تکککککک نی نی وبلا گی های دوست داشتنی خودممممم

خوبین خوشین سلامتیننننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟

ههههههههیییییی انگار همین دیروز بوووددد که فهمیدمممممم حامله ام درست ٨ بهمن پارسال بودددد

دوروز بعد دوستم سارا جون بهم این وبو معرفی کرددد برای بچم باز کنم

 

چقدر ذوققققق کردمممممممممممم

 

 

http://nicel.blogfa.com/1390/11

 

براش وبشو ساختم به لطف نی نی وبلاگ خوب با کلی دوست خوب مهربون  آشنا شدمممممم

ههههههههههههههههه چه زود گذشتتتت ولی نی نی من نموند

چه قدر با  شادی هاتون خوشحال شدم با گریه هاتون گریه کردم .....

 

حالا که میرم وب دوستام همه زایمان کردن نی نی هاشون  تپلی با مزه شدن من تو حسرت یه بچه ام

برای همین بی خیال نی نی وبلاگ شدم تا وقتی نی نی دار شممممم

 

میدونم خیلی ها مثه من منتظر این روزان خیلی ها بودن و الان نی نی هاشون تو دلشوننن

خداروشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

برای تک تکککک تون آرزوی بهترین ها رو دارم و آرامش تو زندگی همتون

گاه گاهی میام از خودم میگم براتون

بببخشید همه نظرات رو بدون جواب تاییید میکنم

دلمم براتون تنگ میشه دوستون دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 برام دعا کنید

مرسی مرسی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی

تولد ١ سالگی وبم مبارککککک

                                                                                امید دیدار

 

پ.ن :‌حدود ٦١٠ تا نظر داشتم وقتی تایید میکردم کلیگریه کردمممم مرسی واسه همه محبتااا

مرسی واسه همه مهربونی هاتون دوستای خوب من هزار هزار هزارررررررررررررررررررررررررررررررر

بار ممممنوننننننننننننننننننننننننننننننن 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (70)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
11 بهمن 91 1:01
حکمت خدا رو فراموش نکن
مامانی طهورا
11 بهمن 91 7:47
مامان تارا و باربد
11 بهمن 91 8:53
الناز عزیزم امیدوارم بهترین ها سهم تو باشد به خداوند توکل کن و هیچگاه از مرحمت او نومید نشو
امیر مهدی و عمی
11 بهمن 91 10:44
سلام عزیزم من همیشه وبلاگ شمارو می خوندم و از مطالبش لذت می بردم میدونم سرتون خیلی شلوغه ولی امیدوارم پیام من رو هم بخونید و اگه دوست داشتید به ما هم سر بزنید
مامان نفس طلایی
11 بهمن 91 11:28
سلام عزیزم خوبی؟ دلم واقعا واست تنگ شده بود ... می دونی مهمترین خصوصیتی که ازت شناختم چی بود؟ یه ادم پر انرژی که سعی می کنه همه ی ادم های اطرافش شاد باشن .. این واقعا عالیه ... دوستم هر جا هستی در پناه خدا باشی ... واست دعا می کنم توم هر بار رفتی حرم امام رضا واسم دعا کن ... دوستدارت
متین مامی ایلیا
11 بهمن 91 15:37
یعنی دیگه تو نی نی وبلاگ نمینویسی؟؟؟؟؟ دیگه به دوستای نی نی وبلاگیت سرهم نمیزنی تا نی نی بیاد؟؟؟؟ دلم برات تنگ میشه
مامان احسان
11 بهمن 91 15:50
النازی دلم برات تنگ شده دوستت دارم
مامان آراد(خاطره)
11 بهمن 91 16:00
تولد وبت مبارک.. به امید خدا یه روزی همین جا تولد نی نیه نازتو جشن میگیریم...هر چی خدا بخواد... دلم برات تنگ شده بود .. بوس از اون روی خوشگلتتتتتتت
مامانی درسا
11 بهمن 91 20:15
عزیزم نایسلی ...... مبارکه یک سالگی وبت ...... وای امروز باخبر شدم یکی گه شرایط شما رو داشت الان باردار شد بزودی شما هم مینویسی عزیزم ......... مطمئنم ........ یه بوس گنده واسه نایسلی
زهرا
11 بهمن 91 22:32
آپــــــم بد جـــور بدو بـــیآ که اگــــه نـیای نــآراحت میشم
مامان ثنا و ثمین
12 بهمن 91 9:41
تولد وبت مبارکه.ما هم تولد داشتیم. با عکسهای جشن تولد ثمین آپم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
12 بهمن 91 11:18
الناز جونم سلام راضی باش به رضای خدا ما هم بی صبرانه منتظریم نی نی شما بیاد و این وبلاگش بشه پر از خاطره تولد وبلاگت هم مبارک
مامان امیرحسین
12 بهمن 91 13:42
سلام.خوشحالم که حالت خوبه.ایشالا هر چه زودتر مامان گلی می شی.آمین
الهام مامان تيانا
12 بهمن 91 13:50
سلام قربونت برم خوبي عزيزم ؟ ايشالله يه دخملي ناز رو مثل تياناي من تو بغل بگيري و كيك تولدش رو بذاري . عزيزم چقدر هم كه قيافه ات عوض شده وقتي كامنتتو ديدم تعجب كردم هميشه سالم و برقرار باشي گلم خيلي دلم واست تنگ شده بود
الهام مامان تيانا
12 بهمن 91 13:56
خدايا چقدر پسر داييت نازه ،خدا نگهش داره
مامان دونفرو نصفی
12 بهمن 91 21:05
سلام خانمی مبارک باشه تولد وبت ان شا الله به زودی تو ماهی که عید الزهرا س هست به حق حضرت زهرا س دامنت سبز بشه
مامان میعاد
12 بهمن 91 21:16
ایشالله یه روز نزدیک تولد بچه تو اینجا جشن میگیری گلم
♥ مامان آینده ♥
13 بهمن 91 11:54
سلام نایسل عزیزم... خوبی؟! تولد یک سالگی وبت مبارک...... الناز جان چرا میخوای بری؟! اینجا باش و بنویس...!! از روزهایی که منتظر نی نی هستی و دعا میکنی بیاد پیشت...!! بنویس انشالله که وقتی فرزنددار شدی و بچه ات بزرگ شد اینجا رو بخونه و بفهمه چقدر منتظر اومدنش بودی......
مجید
13 بهمن 91 18:07
روزها و لحظه ها میگذره و ما در پیچ و خم لحظه ها گم میشیم و گاه شادیم و گاه غمگین و در هر لحظه فکر میکنیم که اسیر همون لحظه ایم و غافل از اینکه اون لحظه هم مثل لحظه های دیگه میگذره و فقط خاطرات تلخ و شیرینش می مونه و کاش گذر زمان رو در همان زمان درک کنیم. نایسل عزیز لحظه هات خوش و نگاهت جدید و افکارت بلند و خاطراتت شیرین.
سحر
14 بهمن 91 0:02
مامان رومینا
14 بهمن 91 0:20
ایشالا تو هم نی نی دار میشی خانمی
خاله جونی
14 بهمن 91 2:10
سلام الناز جونی تولد یک سالگی وبت مبارک خانومی کجایی دلمون تنگ شده
مامان بهی
14 بهمن 91 2:25
با کلی خبر آپم بیا پیشم و نظر بده ممنون
پارمیدا
14 بهمن 91 16:02
سلام به یک همه پرسی دعوت شدید لطفا دوستان تان را هم برای بدست آوردن یک نظر خوب دعوت کنید.بدون نظر از وبلاگ پارمیدا خارج نشوید. ممنون و سپاسگزارم.....
مامان دخملی
14 بهمن 91 16:03
سلامممممممممممممممم 1 سالگی وبت مبارک
مامان الینا
15 بهمن 91 19:40
سلام عزیز دلم .غصه ام گرفت وقتی خوندم دلت غصه داره ؛عزیزم تو هنوز خیلی وقت داری اصلا ناراحت نباش دوستم؛دوست عزیزم تو خیلی با روحیه و شادی،امیدوارم همیشه این حالتو حفظ کنی
زهره
16 بهمن 91 11:19
سلام عزیزم خیلی خانم گل ومهربون هستی مطمین باش خدا دل پاک ومهربونت رو بی جواب نمیذاره........
مامان سانلی
16 بهمن 91 17:59
سلام نایسل جون.مبارک باشه 1 سالگی وبت. امیدوارم هنوز به دوسال نرسیده خاطرات یه نی نی بیاد توش به امید اونروز. بوس برای صورت مثل ماهت
مامان محمد و ساقی
16 بهمن 91 19:39
سلام نایسل جون به امید روزی که نی نی دار میشی و میای براش مینویسی.ایشا... اونروز نزدیکه. تولد وبت هم مبارک با این عکس خوشگلت
مامانی وروجک
16 بهمن 91 22:16
سلام عزیزم.خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم.یکسالگی وبت مبارک
مریم مامان عسل
17 بهمن 91 18:23
مبارکهههههههههههههههه یکسالگی وبلاگ جون
مریم مامان عسل
17 بهمن 91 18:24
چرا دیگه نمیای اینجا؟
ستاره زندگی
17 بهمن 91 18:50
به امید روزی که بیایی وبهمون بگی که نی نی داری
مامان سيد محمد سپهر
18 بهمن 91 10:16
نايسلم عزيزم گلم اول از همه تولد وبت مبارك.بعد خداراشكر كه با هم دوستيم و به دوستيمون افتخار مي كنيم و بعد......بي حكمت خدا برگ از درخت نمي افته......نبينم گريه هاتو...الهي دلت شاد بشه!
مارال فرفری
19 بهمن 91 12:33
سلام گلم خودت ناراحت نکن حتما حکمتی توش هست
ستاره زمینی
19 بهمن 91 16:44
یه روز قشنگ که دورم نیست میای مینویسی که نی نی دار شدی..............
جودی
20 بهمن 91 21:17
هرجا هستی موفق باشی دوست عزیزم
بابای مبین و متین
21 بهمن 91 9:56
راحیل
21 بهمن 91 10:04
سلام عزیزم من تازه با وب شما آشنا شدم خوشم امد اگه ممکنه رمز عبور به مطلب رو برام ارسال کنید تا بیشتر با هم آشنا بشیم.
مامان رها
21 بهمن 91 15:39
سلام ممنون عزیزم از احوال پرسی هات همه خوبیم و خوشیم همون طور که گفتی سرم خیلی شلوغه حالا بیا دیدنمون یه کوچولو اومدم که بی خبر ازمون نمونید دوستون داریم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
21 بهمن 91 18:47
مبارکه تولد وبت
فرشته
23 بهمن 91 0:33
دوستت دارم دلم برات تنگ میشه
مامان امیرناز
23 بهمن 91 21:16
سلام عزیزم ایشالا بزودی با فرشته ات بیای پیشمون بیا
من
24 بهمن 91 3:29
میدونی وقتی نباشی ... مانمیدونیم برای کی داریم دعا میکنیم ؟.... 110+66 =Wish Naysl
مامان الینا
24 بهمن 91 14:12
عزیزم دلم میگیره وقتی میام و میبینم نیستی
مهتاب
24 بهمن 91 23:05
دلم برات تنگ میشه امیدوارم یک روزی بیا توی وبت عکس نینیتو ببینم گلم برای همه حرفهای قشنگت ودوستیهای خوبی که باهم داشتیم ممنونتم ما هم از مشهد رفتیم کرج اومدی یک سر پیشم بیا عزیز دلم
مهدی کوچولو
26 بهمن 91 2:58
تولد وبلاگت مبارک عزیزم از ته دلم برات بهترین ها رو آرزو میکنم امیدوارم به زودی مادر بشی میدونم که بهترین مامان دنیا میشی
zahra
26 بهمن 91 21:00
ســَـلــآم آپـــم اگـــه نــیای از لــیــنکــآم پــآک مــیشـــی
فسقلی مامان وبابا
29 بهمن 91 16:40
سلاممممممممممممممممم کجایی ؟ چرا نمیای بنویسی دلم برات تنگگگگگگگگگگگگ شده یه عالمممممممممم هی سر میزنم نه بابا خبری نیست
مسافران آسمانی
29 بهمن 91 18:13
وای نگو نایسلی جون...یعنی دیگه نمیای نینی وبلاگ؟دلمون برات تنگ میشه گلی...نرو من ناراحت شدم...
مامان سيد محمد سپهر
30 بهمن 91 8:43
سلام گلم صبح قشنگت بخير گلها بهونه ست
مامان ریحان عسلی
30 بهمن 91 11:17
سلام غصه نخور بالاخره اون روز واسه تو هم می رسه اون روز میاد که بگی وای که چقدر بچه داری سخته وای که شب نخوابیدم پس الان تا م یتونی راحت و بی دردسر زندگیتو کن مگه چند سال داری که این همه عجله داری یک ساله شدن وبتم مبارک ایشالا پر بشه از خاطرات خوبت الناز جون
مامان الینا
2 اسفند 91 0:15
بیا عزیزم دیگه یه چیز بنویس
زهرا
2 اسفند 91 17:54
سلام عزیزم میشه لوگومو بذاری تو وبت ممنون میشم عجقم اینو کدو کپی کن و بذار تو تنظیمات وبت مرسی عجقم
نسترن(مامان نیروانا)
2 اسفند 91 20:12
دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم
مامان دخملی
3 اسفند 91 0:32
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مادربانو
5 اسفند 91 14:38
سلام با ما همراه باشید مادربانو؛ پایگاهی برای تمام مادران ایران زمین www.madarbanoo.com به ما سر بزنید. همچنین می توانید مطالب عمیق و دقیق خود را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت منتشر شود. در صورت تمایل، لینک مادربانو را در وبلاگتان قرار دهید.
ستاره زمینی
6 اسفند 91 7:32
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
مامان پریسا
8 اسفند 91 15:28
قربونت برم عزیزم نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده منتظرم تا هر چی زودتر بیایی و از نی نیت برامون بگی
سودابه
8 اسفند 91 23:05
تولد تولد تولد 1سالگی مبارک الهی صد سال دیگه وبت ÷اینده باشهسلام عزیزم خوبین؟با عکسهای محمدمانی ومحمد متین به روزم.قدم رنجه کنید خوشحال می شم
maman taraneh
11 اسفند 91 19:06
دوست جونم من که بیصبرانه منتظر مامان شدنتم و واست دعا میکنم
مامان آنیل
15 اسفند 91 12:58
سلام نایسل جون خوبی عزیزم؟ مبارک باشه یک سالگی وبلاگت. خوبه آدم خاطره هاشو مینویسه دلم برات تنگ شده بود. ایشالا تا دو سالگی وبت برا نی نی نازت بنویسی
جشنواره تولید صداهای صوتی
15 اسفند 91 16:14
دوست بزرگوار نایسل عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
mumy
15 اسفند 91 20:57
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده زود به زود بیا زودیم مامان شو دیگه چقدر منتظر بشیم
مامان آوينا
16 اسفند 91 8:26
ايشالا كه بين اين خداحافظي و سلام دوباره (با ني ني ) فاصله اي نباشه
مامان علي خوشتيپ
18 اسفند 91 16:08
قربون دوست خوشگلم بشم.ايشاالله هرچي زودتر بياي براي ني نيت بنويسي يكسالگي وبتم مبارك
زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
28 اسفند 91 17:15
سلام عزيزم من فراتر از تصورت دركت ميكنم اميدوارم خدا به زودي بهت بچه سالم و صالح بدهhttp://www.amirabas91.niniweblog.com
ساراکوچولو
10 فروردین 92 19:47
سلام...عیدشماوکوچولومبارک
مامان محمدرضا
23 فروردین 92 1:33
سلام عزیزم. خوشحال میشم پیش ما هم بیایید. پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6