محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

یه خبر مهم....

1391/9/27 18:11
نویسنده : نایسل
2,882 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه .....

امروز بانکم تموم شددددددددددددددددددددددددددددددددددد کلی غصه و گریه گریه

دلم برای همه همکارای خوبم تنگ میشه .....

خیلی دوسشون داشتم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چه روزای  بود....

اولش برام سخت بود ولی بعد با عشق میرفتم .....

وقتی وسیله هام رو جمع کردم سخت ترین کارای عمرم بودددد گریه

راستی از این به بعد بیشتر مینویسممم..

شوشو از تهران برام یه چکمه خریده خیلی خوشمله .....

 

عمل هم منصرف شدم فعلا خودم  رزیم گرفتم ایشالا جواب میده

الان که  همه میگن لاغر شدم خدارو شکرعینک

 

تهران هم خیلی خوب بود یه پانچ خریدم و یه شال

برای فاطمه سادات هم عروسک دختر و پسر اسکندر خریدم خیلی خوشش اومد

برای الههه برای موبایلش کیف خریدم 2 تا خوشگل.... یه صورتی یه سفید....

برای مامانم یه جوراب شلواری کرک دار خریدم با یه جفت صندل

برای علیرضا 2 تا شلوارک و یه عطر گرفتم عکساش رو میزارم به زودی

سورنا جیگرمممممم که نگو و نپرس الهی فداش شم من دلم براشششش یه ریزه شده

 

مهد کودکم خیلی خوبه حس بچه داشتنم ارضا شده دیگه سیر شدم از بس سرم گرمه

خداروشکر همه چی آرومه ...

البته اگه  بعضی ها نباشن .... کرم نریزن که خدا ازشون نگذره ....

بماند .....

دوستوننننننننننننننننننننننننن دارم هوارتاقلب

مرسی وقت گذاشتین و خوندین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (104)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 18:31
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان امیرناز
27 آذر 91 19:04
سلام عزیزم خوش اومدی منم دلم برات تنگ شده بود بوسسسسسسسسسسسس
رومینا
27 آذر 91 19:19
نایسل جون خیلی دلمون برات تنگ شده بود . ایشالله با رژیم درست میشه غصه نخور. وقتی گفتی از عمل منصرف شدی کلی خوشحال شدم اخه خیلی جواب خوبی نگرفتن . نمی دونی اسم دکتر مظاهری رو شنیدی تو تهران . خیلی دکتر خوبی هست . عالی 5 نفر از فامیلهای ما مشکل بچه داشتن رفتن الان حامله هستن اگه خواستی ادرس و شماره اش رو بهت میدم
ستاره زمینی
27 آذر 91 21:03
عزیزم چه خوب از فکر عمل منصرف شدی با رژیم خیلی بهتره فست فود نخور حتما به وزن دلخواه میرسی گلکم. چکمه مبارک باشه شال وپانج هم مبارکت باشه. بقیه هدیه ها هم مبارکه صاحبشون. بعضی ها را ول کن بذار بحال خودشون....
ستاره زمینی
27 آذر 91 21:05
اهنگ وبتم خیلی زیباست.
مامان محمد و ساقی
28 آذر 91 0:58
سلام.چه عجب بابا
مریم مامان عسل
28 آذر 91 3:10
دلم کلی برات تنگ شده بود الی جون مهد کودک خوش میگذره؟ من خیلی دوست دارممممم دو ماه توی یه مهد کار کردم اما چون باردار شدم شوشو دیگه نذاشت برم خوش بحالت انقدر دوست دارمممم بازی با بچه ها توی مهد کودکو خخخخخ راستی همون رژیم بگیری بهتر ازعمله. عکس سوغاتی هارو زود تر بذار عزیزم
مام پارسا
28 آذر 91 3:17
سلام جیگرم خوبی؟ دلم برات یه ذره شده بود آففففففففففرین که داری رژیم می گیری و بی خیال عمل شدی من می دونم تو می تونی منتظر عکسها هستیم هاااااااااا
مامان نوژا
28 آذر 91 8:47
حالا خوبه که میری مهد حوصله ات سر نمیره
مامان آوينا
28 آذر 91 9:29
عزيزم كار تو مهدكودك خيلي باحاله به نظرم خيلي بهتر از بانكه موفق باشي
مامان کورش
28 آذر 91 10:38
سلام الناز جون کجا بودی ؟ خیلی دلم برات تنگ شده بود
سارا
28 آذر 91 10:47
سلام گلم خوبی من هر روز به وب قشنگت سر میزنمراستی گلم منم مثل شما از چاقی رنج میبرم ولی نمیتونم لاغر کنم فکر میگردم عمل کردی عزیزم منتظر بودم تا بیای و تعریف کنی چه جوریه تامنم برم عمل ..میشه توضیح بدی چه جوری رزیم میگیری منم اونطوری رزیم بگیرم؟ممنون میشم گلم
مامان نازنین جون
28 آذر 91 13:27
سلام نایسل جونی خداروشکرکه خوبی دلمون برات تنگ شده بود
مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 14:42
عزيزم هميشه خوب باشي و خوش
مهتاب
28 آذر 91 18:06
وای الی جون خیلی باحالی با اینکه دیر اومدی اما کلی انژری مثبت با خودت آوردی من که خوشم میاد از نوشته هات وقتی سرشار از امید به جای همه روزهایی که نبودی بوسس راستی من عصرها میرم ورزش خیلی خوب بینیم که کی زودتر مانکن میشه منکه فعلا وزنم کم نشده که زیادم شده چون کلی اشتهام بیشتر شده همه میگن این اولش بعد کم میکنم
سارا
28 آذر 91 18:57
نایسل جونم دلم واست خیلی تنگ شده بود .کجا بودی خانم. تهران خوش گذشت؟ خدا روشکر که تو مهد کودک حس خوبی داری؟ انشاالله نی نی خودتم میاد و همه چی تکمیل میشه
میرزا کوچک خان
28 آذر 91 23:25
برات آرزوی موفقیت میکنم عزیزم...
مامان اهورا
28 آذر 91 23:40
واااای سلام الناز جان خوشحالم که بیشتر مینویسی و ناراحتم بخاطر اینکه از همکارات جدا شدی امیدوارم توی تمام مراحل زندگی خوشحال و موفق باشی زودی عکسای خریدتو بذار که کلی دلم اب افتاد
کودکانه
29 آذر 91 0:37
سلام عزیز دلم خوفی؟ من رو یادته؟ چه خبرا؟؟؟؟؟ درسا در چه حالن؟من که دیگه از سختیشون گریه می کنم می بوسمت عزیز دلم
پری شب
29 آذر 91 8:49
خوشحالم بیشتر میای گلم
مهسا مامان مرسانا
29 آذر 91 10:15
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . . پیشاپیش یلدا مبارک
مامان تارا و باربد
29 آذر 91 10:46
سلام گلم خوبه که سرت گرمه لاغری هم خیلی مبارکه
مامان آرشيدا قند عسل
29 آذر 91 11:25
سلام نايسل جان چه كم پيدا شدي خيلي بهت عادت كرده بوديم ، خوشحالم تهران خوش گذشته ، چكمه هم مبارككككككككككك
مامان آرشيدا قند عسل
29 آذر 91 11:29
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد
الهه مامان رادین
29 آذر 91 11:52
سلااااااااام خوشحالم که سرحال و خوبی خداروشکر که برگشتییییییییی دوستم
الهه مامان رادین
29 آذر 91 11:52
ولی چرا برای ما کادو نیاوردی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
29 آذر 91 12:17
رسیدن به خیر امیدوارم کاری را که دوست داشته باشی پیدا کنی مهد کودک هم دنیای شاد خودشو داره
مامان فافا
29 آذر 91 14:53
یلداتون مبارک عزیزم
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:06
دلم برااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات تنگ شده بوووووووووووووووووووووووووووووووووود
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:06
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل شما به سرخی انار
مامان فاطمه
29 آذر 91 15:16
بپاس خوبیهایت هر بار که از ذهنم می گذری ، لبخند پر مهر خدا را برایت آرزو می کنم . آخرین روزهای پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ. پیشا پیش یلدات مبارک.
مامان آراد(خاطره)
29 آذر 91 16:28
پاییز ثانیه ثانیه میگذرد "یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد عمرت یلدایی..دلت دریایی..روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو میکنیم
زهرا
30 آذر 91 9:11
____?Sexy?Sexy ___y?Sexy?Sexy? ___?Sexy?Sexy?S ___?Sexy?Sexy?S __?Sexy?Sexy?Se _?Sexy?Sexy?Se _?Sexy?Sexy?Se _?Sexy?Sexy?Sexy? ?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy ?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?Se ?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?Sex _?Sexy?__?Sexy?Sexy?Sex ___?Sex____?Sexy?Sexy? ___?Sex_____?Sexy?Sexy ___?Sex_____?Sexy?Sexy ____?Sex____?Sexy?Sexy _____?Se____?Sexy?Sex ______?Se__?Sexy?Sexy _______?Sexy?Sexy?Sex ________?Sexy?Sexy?sex _______?Sexy?Sexy?Sexy?Se _______?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy? _______?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy _______?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?Sexy?S ________?Sexy?Sexy____?Sexy?Sexy?se _________?Sexy?Se_______?Sexy?Sexy? _________?Sexy?Se_____?Sexy?Sexy? _________?Sexy?S____?Sexy?Sexy _________?Sexy?S_?Sexy?Sexy ________?Sexy?Sexy?Sexy ________?Sexy?Sexy?S ________?Sexy?Sexy _______?Sexy?Se _______?Sexy? ______?Sexy? ______?Sexy? ______?Sexy? ______?Sexy ______?Sexy _______?Sex _______?Sex _______?Sex ______?Sexy ______?Sexy _______Sexy _______ Sexy? ________SexY سلام یلدا مبارک راستی کم سر میزنی نظراتت کم شده ها!
عمه ي آتنا
30 آذر 91 9:26
يلدا يك شب بيشتر نيست،ولي باهم بودن ها يك عمر،عمرتان طولاني،جمعتان جمع،آرزوهايتان برآورده،دلتان لبريز از شادي يك عمر...(يلداتون قشنگ)
ستاره زندگی
30 آذر 91 12:06
یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . . شب یلدا خوش بگذره
ستاره زمینی
30 آذر 91 12:42
باور به نور و روشنایی است که شام تیره ،از دل شب یلدا جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد یلدا یتان مبارک 
ثمین
30 آذر 91 14:43
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان امیر مهدی (سوده)
30 آذر 91 17:34
اگر میم مشکلات را برداریم زندگی شیرین میشود برایتان هزاران یلدای شکلاتی ارزومندم عمرتان طولانی قلبتان افتابی یلدا مبارک...
Mumy
30 آذر 91 18:57
یلدات مبارک نایسل جونممممممممممممممممممممممممم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 دی 91 0:48
امشب، میوه سربسته حرف هایمان را روبه روى هم مى گذاریم تا طعم شیرین دوستى را به کام زمستانى روزگار بچشانیم.
مرجان مامان پریساجون
1 دی 91 6:35
یلدات مبارک عزیزم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 دی 91 15:31
مبارکت باشه گلم
مهدی کوچولو
2 دی 91 1:15
کجا بودییییییی؟دلم برات یه ذره شده بوووددددد،خیلی خیلی عجب باربی جون
مامان الیناجونی
2 دی 91 13:15
سلامممممممممم خوبی اصلا یاد ما نمی کنی به همین راحتی فراموش میکنی ؟؟؟
مهتاب
2 دی 91 13:27
به امید روزهای طلایی موفقیت برای همه الی جون مراقب باش گلم
مامان میعاد
2 دی 91 14:54
خدا باعث و بانی این گرونی و بیکاری رو لعنت کنه حالا خدارو شکر که سرت چیزیش نشد. آره عزیزم رژیم بگیری بهتره یه مدت امتحان کن امیدوارم جواب بده.
مامان آراد(خاطره)
2 دی 91 16:54
یلدا مبارک خانومی خدارو شکر به خیر گذشته...سرتو میگم...
مامان سانلی
2 دی 91 17:09
سلام نایسل جون...خوشحالم که اومده ...بدون تو نی نی وبلاگ بی حس و حاله...هر جا هستی خوب و خوش باشی دوست عزیزم
مامان نفس طلایی
2 دی 91 22:06
خوشحالم عزیزم که خوشحالی
مامان و نی نی ها
3 دی 91 12:25
سلام عززززززززززیزم خوبی؟ ازت خبری نیست؟
ستاره زندگیم اریانا
3 دی 91 15:43
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_______________ ~~~~/____________________\~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... ...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*BEST* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' |---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ---------------°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_______________ ~~~~/____________________\~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... ...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*BEST* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' |---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------آپم-زود بيا-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------| این همه وسیله نقلیه برات فرستادم با هر کدوم دوس داری بیا بهم سر بزن. ---------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------آپم-زود بيا-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------| این همه وسیله نقلیه برات فرستادم با هر کدوم دوس داری بیا بهم سر بزن.
مامان مارال فرفری
4 دی 91 2:03
سلام خوبی عزیزم خیلی تصمیم خوبی گرفتی منم تصمیم گرفتم لاغر بشم و دارم روزه میگیرم
ستاره زمینی
4 دی 91 11:13
کجایی گلم.
سمی مامان امیرین
4 دی 91 11:17
چه عجب خانمی نگرانت بودیم.
مامان امیرناز
4 دی 91 18:38
salam azizam ishala zemestone shdi dashte bashi
مامانی چشم به راه
4 دی 91 23:05
سلام دوستم..کجابودی ای همه وقت
مامان زینب خانم
5 دی 91 16:15
سلام خوشحالم که حالت خوبه انشالله سلامت و شاد باشی عزیزم دلتنگت بودیما شاد باشی
ستاره زندگی
5 دی 91 16:23
دوست داری بدونی ستاره در ماه گذشته چندتا کیک خورده!؟
رجبی
5 دی 91 17:06
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم
مامانی چشم به راه
5 دی 91 21:50
چه آهنگ قشنگی کلی باهاش گریه کردم..معنیشوفقطمنوتومیفهممیمم..کش رفتم واسه وبلاگم بااجازه
مامان آیدین
6 دی 91 0:16
سلام عزیزم به سلامتی بهترم شدی خدارو شکر همه چی آرومه؟
من
6 دی 91 2:09
اوف دو ساعته دارم دمبال این وبلاگت میگردم .. من اینو لینک کرده بودم نمیدونم چرا پاک شده بود از توی لینکام ... بگذریم چه همه اتفاقا افتاده مانبودیم .. ببین مهد کودکه راه افتاد بالاخره ؟ ... منو قرار شد ثبت نام کنی ها !!!! ایشالا باعث و بانی این دلار گرون شدنا دست و پاش قطع بشه زبونشم ببره ...
مسافران آسمانی
6 دی 91 12:22
سلام نایسل جونی چند ماه بود که نیومدم نت و نتونستم بهت سر بزنم امروز بالاخره فرصت شد که بیام و خوشحالم که خوبی و همه چی آرومه انشاالله همیشه همینطور باشه و خندون باشی عزیزم...بوس بوس
مامان سها
6 دی 91 18:27
سلام نایسل جونم خوبی؟ خدا روشکر که سرت گرمه خوب میری تهران و میمونی ما رو هم یادت میره ها ایشالا همیشه موفق باشی عینک بدم خدمتتون؟
مامان آرینا موفرفری
7 دی 91 9:44
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
ستاره زندگی
7 دی 91 11:25
دوست داریم در جشن تولد ستاره خانم شما هم باشید.
عمو علی
8 دی 91 10:55
سلام و درود روز به خیر
سارا
8 دی 91 13:26
سلام عزیزم من بهت پیام میدم ولی پیاممو تایید نمیکنی دلم میگیره
مامان فائزه
12 دی 91 11:56
سلام نایسل جون دلم برات تنگیده دختر .... کجایی پس ؟؟؟؟ یعنی چی حس بچه داشتنم ارضا شده دیگه سیر شدم .... این حرفا چیه من منتظر یه خبر شیرینم گلم .... زود باش دیگه
مامان حسنا
13 دی 91 10:47
سلام نایسل جون وبلاگ خوبی داری خوش حال میشم به وبلاگ دختر منم سربزنی و نظر بزاری
مامان سویل
13 دی 91 15:23
سارا
15 دی 91 14:03
سلام نایسل جان میشه از رژیمت بنویسی؟ اخه دکتر گفته باید منم رژیم بگیرم چون باردار نمیشم
مامان حسنا
16 دی 91 12:00
سلام نایسل جون خوشحال میشم باهم اشنا بشیم به وبلاگ دختر منم بیا
الهام مامان تيانا
16 دی 91 23:28
سلام گلم خوبي؟ خدا رو شكر كه اومدي و با بچه ها سرگرمي دلم تنگت شده بود
مامان ترانه
17 دی 91 13:35
سلام الی جونم خوشحالم سرحالی بیا پیشه ترانه ....8 ماهگیش تمام شد
مامان کوثری
18 دی 91 17:46
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
مامان کوثری
18 دی 91 23:52
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
مامان ثنا و ثمین
19 دی 91 1:19
سلام نایسل جان.خوشحالم ازاینکه بالاخره با پشت کار مهد کودک رو راه انداختی عزیزم. موفق باشی
مامان سيد محمد سپهر
19 دی 91 10:12
سلام عزيزم كم پيدايي هرجا هستي خوب و خوش باشي با كلي حرف و خاطره از سفر برگشتيم ممنون مي شم به ديدارمون بيايين.! پيشاپيش شهادت امام رضا تسليت باد
مامان محمد منصور
19 دی 91 11:50
یه سلام با مروت به نایسل جون خودم ببخشید این مدت اصلا" وقت نشد بهتون سر بزنم بچه داری ،شوشو داری آخه مگه میشه با این همه کار به کسی سر بزنم الان هم سر زدم که بگم ما بی معرفت نیستیم و دوستا رو از یاد نمبریم عزیزم تو چرا سر نمی زنی ؟؟؟؟؟ منتظر قدم نازت هستیم و با چکمه های جدیدت بیا فعلا" بای گلم
مامان حسنا
19 دی 91 11:54
عزیزم خوشحال میشم به وب دختر منم بیای
مانی محیا
19 دی 91 13:40
سلام جیجر کجایی باز؟؟
زهرا
19 دی 91 19:15
آپم
Mumy
20 دی 91 19:47
معلوم هست کجایی ؟
سودابه
21 دی 91 0:03
سلام خوبین الحمدلله؟انشاء الله همه چیز بر وفق مراده.مهمون نمی خواین؟امروز خیلی دلم هوای بچه هام روکرده ،گفتم خونه به خونه وب ها رو گز کنم و یه تک پا به همه سر بزنم
مامانی سه فرشته
23 دی 91 1:12
سلام خانمی، بخیر گذشت. مواظب باش عزیزم.
ستاره زمینی
23 دی 91 11:01
kojayiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
مامان النا(وجیهه)
25 دی 91 8:01
عزیزم خیلی جالب ودلنشین مینویسی به من هم سربزن اگه دوست داشتی
متین مامی ایلیا
26 دی 91 15:07
کجایی پس چرا نمیای ؟؟؟؟؟ حالت خوبه ؟؟؟؟ نکنه پارچ افتاد روسرت بلایی سرت اومده؟؟؟؟ یا مادر شوشو بلایی سرت اورده؟؟؟؟ یه خبری بده مارو از نگرانی در بیار
مامان سها
27 دی 91 12:21
سلام نایسل جون دیگه حسابی سرت گرمه و وقت نمی کنی بیای نه ؟ راستی سرت چطوره؟ روز عصای سفید و بهت تبریک می گم نابینای عزیز مواظب خودت باش راستی کمی هم درباره بچه های مهد بنویس اسماشون خصوصیاتشون و ... ببینیم بچه داریت چطوره؟
الناز مامان بنیا
28 دی 91 9:19
اسمت هم اسم منه نی نی داری ؟ ایشاله همیشه خوش باشی
مامان کیان کوچولو
28 دی 91 20:12
عزیزم ما کم و بیش تو fb از هم خبر داریم اما بیا عکسای آتلیه کیان و گذاشتم ....
مامان نفس طلایی
28 دی 91 20:44
کجایی؟ خوبی؟
مامانی درسا
29 دی 91 3:30
خانمی کجایی دلمون تنگیده یه خبری ندایی
مامان دخملی
29 دی 91 12:56
سلام خانمممممممممممممممممممم معلوم هست کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی (مرضیه)
30 دی 91 1:50
سلام نایسل جونم دلم برات خیلی خیلی تنگ شده بود شرمنده که دیر به وبت سر زدم. آخه سرم حسابی شلوغ شده. یه ماچ گنده برای عزیز خودم
نم نم باران
30 دی 91 17:48
سلام نایسل خانم منم دیگه باهات قهرم
الهام مامان تيانا
30 دی 91 23:55
حسابي درگيري ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بيا ديگه دلمون تنگ شده
مامان پریسا
1 بهمن 91 0:31
سلام الناز جون خوبی عزیزم. خیلی وقته دیگه خیلی کم رنگ شدی. بیا از خودت بنویس عزیزم. دلم برات خیلی تنگ شده. خوشحالم که خوبی و سر گرم.
خاله جونی
3 بهمن 91 15:40
سلام عزیزم خوبی دلم برات تنگ شده بود خوشحالم که عمل نکردی و داری رژیم میگیری
مامان سيد محمد سپهر
4 بهمن 91 10:02
عزيزم سلام منم دلم براتون تنگ شده است.
saba
5 بهمن 91 12:27
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان محمد و ساقی
10 بهمن 91 17:42
سلام یکساله شدن وبلاگت مبارک تبریک خانم مهندس
طراح بنر
10 بهمن 91 22:41
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید انواع قالب وبلاگها قالب کودک وشکلکهای کودکانه تم تولد شکلکهای جورواجور در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید وب ما را با نام طراح بنر لوگو ارم و نشان دانلود قالب وشکلک لینک کنید موفق وپیروز باشید