محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

یه سلام تپلللل

1391/9/19 21:31
نویسنده : نایسل
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سلام به همه عزیزای دل خود خودم

خوبید خوشید سلامتیددددددددددددددددد وای اینقدر سرمم شلوغه حد نداره

تهران رفتم دکتر زنان .... نرسیدم برم هیچکی رو بببینم واسه عمل برم .... عجله ای برگشتم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

عفونتمممم خوب خوب خوب شده

همش از چاقی می باشد ....

دیگه جونم براتون بگه که

هفته ای ٣ روز میرم بانک یکشنبه دوشنبه پنجشنبه ......

وهفته سه روزم میرم مهد کودککککککککککککککککک

٢٣ تا بچه دارم پیش دبستانی دو .....

ایندر نازن همشون که نگو نپرس

٢تا زهرا دارم و فاطمه وفاطمه زهرا ....شهرزاد...بهنوش فرنوش...دیبا...کیمیا....سارا مهسا ملیکا

ریحانه عطیه مانیا ماندانا روزینا یگانه ساناز مینا آتنا ستایش ترانهHeart Smile

همشون خیلی خیلی خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییی ماهن ....

بعد از ظهرا هم تا خونه رو مرتب میکنم ناهار شام درست میکنم یه بیرون برم بیام کل وقتم گرفته میشه

شبام ساعت ١١ میخوابم از خستگیییییییییییییییییییییییییی هلاک میشم

خیلی دوست دارم بیام پیشتون  دوباره مثه قبل کلی باهمممممم حرف بزنیم ولی نمیشه

ایشالا همین زودی ها دیگه بانک نمیرم و سه روز بی کار میشم و میام پیشتون

 409 تا نظر دارم که شرمنده وقت نمیکنم جواب بدم

ایشالا زود زودددد میام یکی دو هفته دیگه ببوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچ

 

خلاصه خیلی خیلی مراقب خودتون باشینننننننننننننننننننننننن

بوس واسه همه تونو نی نی گوگولو هاتونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

راستی میگن قراره سه روز شب باشه اگه همو ندیدیم حلال کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

نرگسی
19 آذر 91 23:17
عزیزممممممممممممم بلاخره اومدی .. دلمون برات تنگیده بوووووووووووووووود ..
♥ مامان آینده ♥
20 آذر 91 0:00
به به سلام نایسل خانوم.................!!! خوبی؟!؟! بابا کجایی....!!!کلی نگرانت شدم................!!! گفتم رفته تهران نمیدونم چی شده که دیگه خبری ازش نیست...!! خوب خدا رو شکر که عفونت برطرف شد... میبینم که حسابی سر خودتو شلوغ کردی...!! انشالله به زودی از نی نی خودت نگهداری و مراقبت کنی!
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 آذر 91 0:18
خیلی عجبه که بالاخره پیدا شدی!!!!!!!!!!!!!
مامان مهربان فاطمه
20 آذر 91 0:38
اي بابا ديگه جون به سر شدم٠٠٠فكر كردم دير از جونا اتفاقي افتاده٠٠٠فكر قلب ما هم باش٠٠٠٠فدات
پری شب
20 آذر 91 8:43
سلام نازنینم خوشحالم سلامتی راستی مهد کودک مبارک موفق باشی الناز وب من دیگه باز نشد گلم خیلی دوست دارم
پری شب
20 آذر 91 8:44
:
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
20 آذر 91 9:58
خوش اومدی عزیزم رسیدن به خیر ان شاالله توی همه کارهات موفق باشی مادر
مامان عاشق
20 آذر 91 10:55
اووووووووووو عجبی دختر پیدات شد دیشب خواب دیدم وبلاگت و اپ کردی خوابام چه زود تعبیر میشه
مامان امیرحسین
20 آذر 91 11:49
خانومی جون به لب شدیم همش نگرانتون بودیم.می ری سفر و دیگه خبری ازت نمیشه.واااا ... خدا رو شکر سالمی.
زری مامان مهدیار
20 آذر 91 12:28
نایسل جونم خوشحالم که دوباره وبلاگت رو رو به راه می بینم عزیزم خیلی نگرانت بودم از چند تا دوستان سراغت رو گرفتم که مامان امیر حسین جون گفتن وبلاگت آپه و حالت خوبه شکر خدااااااا ایشالا که همیشه سرت گرم باشه و خوش باشی عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 12:33
خوشحالم که خوبی مواظب خودت باش
مامان کوروش
20 آذر 91 14:10
سلاااااااااااام چه عجب دختر اومدی تو پس حسابی مشغولی نایسل حتما وزن کم میکنی با این همه تلاشی که داری این آخری چی بود سه روز شب باشه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:08
دوست گلم با سه تا پست جدید 46-47-48 بروزیم
تارا
20 آذر 91 15:48
دختر من که مردم از دلشوره! موفق باشی و همیشه شاد
فرشته
20 آذر 91 16:40
سلام عزیزم خوبییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات نگ شده زودی بیاااااااااا
میرزا کوچک خان
20 آذر 91 16:44
سلااااااااااام! کجا بودی دخمل؟! دلم برات یه ذره شده بود!!! خداروشکر که همه چی خوبه!!!!
مامان پوريا پهلووون كوچولو
20 آذر 91 16:45
الهي نميري گفتم رفت تو راه تهران يه بلايي سرش اومدخيلي خوشحال شدم برگشتي
مامان دخملی
21 آذر 91 1:19
سلام عزیزم چه عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب رفتی عمل کردی ؟ دلم واست تنگ شده
مامان نوژا
21 آذر 91 9:51
به به رسیدن به خییییر
مامان علی خوشتیپ
21 آذر 91 11:16
من که بهت گفتم .همینجوری تایید بزن همه رو دیگه نمی خواد جواب بدی... همین پست جواب نظراتته دیگه
مامان علی خوشتیپ
21 آذر 91 11:16
واقعا دنیای بچه ها دنیای قشنگیه...به خصوص از سن مدرسه به بعد
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 آذر 91 11:19
بابا مردیم از دلتنگی کجایییییییییییییییییییی
مامان سارا
21 آذر 91 17:57
سلام بابا نگران بودیم خدا رو شکر که خوبی
مامان مارال فرفری
21 آذر 91 22:44
سلام کجایی دختر دلمون برات تنگ شده حتما خبر بده بازم
مامی مهدیار
22 آذر 91 13:23
الهام مامان رامیلا
22 آذر 91 15:08
سلام تنبل خانم من گفتم می یایی تهران حتمی حتمی پبش من می یایی خیلی تنبلی زود می یومدی من رو میدیدی می رفتی خو دلم می خواست ببینمت عزیزم اشکال نداره سری بعدی اگه نیایی میکشمت
روزهای شیرین
22 آذر 91 20:50
سلام نایسل خانمیییی والا من که سایت ناسا رو خوندم کلا همه ی این شایعات رو و سه روز تاریکی رو رد کرده نگران نباش!
د خملـــــــــــی
22 آذر 91 21:56
خیلی بدی............
مامان آنیل
22 آذر 91 22:19
رکورد زدی دختر 499!!!!!!!!!!!!!!!!!! کجا بودی دلون تنگت بودا
مونا مامان امیرسام
23 آذر 91 1:48
خخخخخخخخخخخ.شما رو به خیر مارو به سلامت دیگه
پارسا
23 آذر 91 9:56
سلام ، مطالبت را خوندم تحت تاثیر قرار گرفتم . مقسی
مامان ساینا
23 آذر 91 15:39
اووووووووووووو چقدر سرت شلوغه ایشالله 1 نی نی تپل مپل بیاد دیگه وقت نکنی خودتمتو آینه نگاکنی
مامان نفس طلایی
24 آذر 91 16:22
سلام خوشحالم دوباره امدی و خوبی ... کلی بهت سر میزدم و نگرانت بودم ...
یک عاشقانه آرام
24 آذر 91 23:00
علامه کوچولو
25 آذر 91 17:39
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خانوم چه عجب!!!!! زود باش بیا بگو دیگه چه خبر
zahra
25 آذر 91 23:05
سلام اجیم خوبی؟خبری ازت نیست؟همین جوری که نیستی فقط گفتم اپم بیا حتما عزیزم.ما جر خوبی چیزی از تو ندیدیم
مامان آراد(خاطره)
26 آذر 91 1:26
چه عجب بابا؟؟؟؟؟؟؟ سلام خوبی؟ دلمون برات تنگیده بید...چیه اینهمه خودتو خسته میکنی؟؟ میگم این چند روزی که میگن شب میشه راحت بگیر بخواب شاید خستگیت در بیاد من که میگیرم میخوابم
مامانی درسا
26 آذر 91 3:01
سلام عزیزم خوشحالم برگشتی حسابی از نوشتن معلومه پر از انرژی هستی ...... خداروشکر روزگار خوشه واست عزیزم امیدوارم همیشه همین طورباشی ..... خوشحالم که بهتری ...... کار با بچه ها اونی که دوس داشتی ...... موفق باشی الی عزیزم .... میبوسمت
مامان رضا جونی
26 آذر 91 12:25
سلام خانمی کجایی؟؟؟؟؟؟؟/ چی همه نظر کی می ره این همه راه رو حالا توی این همه حرف که همه باهات دارن ما رو هم یک جایی توی دلت جا بده راستی نسترن اپ کرده برای اون پست که اخر گذاشتی یک چیزی یادم اومد یادته ساله 2000 می گفتن چون تاریخ به 2و 0 می رسه تموم سرورهای جهان هنگ می کنه و همه چیز مختل می شه و ............. ولی هیچی نشد حالا هم خیالت راحت هیچی نمی شه هنوز خدا به ایندهء ادماش امیدواره
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
26 آذر 91 14:16
خداروشکر پس سالمی؟!من گفتم رفتی که رفتی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
26 آذر 91 14:22
راستی خانمی درمورد اون مطلب پست ثابت هم خدمتتون بگم که عین آیه شریفه قرآنه که میگه هرکس زمانی رو برای قیامت مشخص کرد دروغگوئه پس نگران نباش و امیدت به خدا باشه. حداقلش اینه که فعلا کن فیکون نمیشیم ممکنه سرما و گرما و شب و روز و بالا و پایین و آب و خشکی جاشون عوض شه ولی ما قراره همچنان زنده بمونیم و از نعمات خداوند بهره مند بشیم (منظور از ما، آدمهاست) درضمن اول باید دوره آخرالزمون رو تجربه کنیم و همراهش برای قیام نهایی آماده بشیم و بعد از اون انشااله جهان به سمت قیامت پیش میره. شب یلدای خوبی داشته باشی. انشااله سال دیگه شب یلدا نی نی کوچولوت توی بغلت هندونه بخوره
مهتاب (مامان خانمی)
26 آذر 91 15:11
سلام الییییییییییییی وای دلم برات یک ذره شده خوش اومدی نگفتی عمل معده چی شد منصرف شدی؟
مهتاب
26 آذر 91 15:13
نظریه خیلی جنبه علمی نداره میگن یهودی ها اینو حدس زدن فعلا دنیا به آخر نرسیده بای
ستاره زمینی
26 آذر 91 16:03
خدا را شکر که سلامتی دختر دلمون 1000راه رفت ......... واقعا وقتت پره گلم .............
ستاره زندگیم
27 آذر 91 10:44
توراحس میکنم هردم... که با چشمان زیبایت مرا دیوانه کردی... من از شوق تماشایت... نگاه از تو نمیگیرم.... تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار.... ولی...افسوس...این رویاست.... تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم.... تو با من مهربان بودی... واین رویا چه زیبا بود.... ولی.... افسوس.... که رویا بود....
ستاره زندگی
27 آذر 91 10:56
شکر خدا که ی کم وقت کردی از خودت برامون بنویسی شما هم ما رو حلال کنید.
مهسا
27 آذر 91 15:01
حالا کی عمل میکنی؟
مامان تارا و باربد
29 آذر 91 10:44
سلام عزیزم خوبی دلم خیلی برات تنگ شده بود امیدوارم همه چی اونجور که دوست داری پیش بره
maman e maneli
3 دی 91 14:31
aziiiiiiiiizam che ghadr khoob ke ba in hame fereshte hastiiiiiiiiiiiiiiiiii yalda ham mobarak bashe hamishe dar kenare hamsar mohtaram shad o salamat bashi
باران قلنبه
4 دی 91 17:05
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به باران من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5