محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نی نی مامانش

مامانکم

1390/11/22 12:32
نویسنده : نایسل
1,577 بازدید
اشتراک گذاری

         niniweblog.com

سلااااااااااااااااااااااام جیججججججر طلا    تاتان مامان

niniweblog.com

چوچ مامانم فداتتتتتتتتتتتتتت شه مادرتتتتتتتتتت  حیف نمیتونم بخورمت

والا درسته میخخوردمتتتت

خوب جیگرکککک ثمر الانا شروع میشه باید برم

صبححح 11 از خواب بیدار شدمممم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

بعد ناهار دزست نکردم همون غذاهای مام

niniweblog.com

ان زهره رو با بابات خوردیم

بعد بابات داشت اهنگ میساخت

niniweblog.com

من همش خودمو براش لوس میکردم میرفتم بغلش نازم کنه

دیووووونش کردم ار بس ماچش کردم

niniweblog.com

اما خوب اونم دوست داشت واسه دهن منو ببنده نازم میکرد تا بزارم تمرکز کنه

راستی سریال بابا لنگ درازم تموم شد

حالا دارم زنان کوچک رو میبینم اینقدرررر کارتونننن خوبه

اینقدررررررررررررر حال میده که نگوووووووووووووووووو

راستی نی نی جون ...

داشتم میگفتم امروز خاله الهه از تهران میاد تو راهه  

niniweblog.com

خاله شعله خودمم از مشهد اومدم ناهار خونه مامان زهره منم نرفتم حسش نبود

بعد بابات تا 6 خونه بود 6 فت من یکم جمع جور کردم و خونه هارو مرتب کزدم ظرف شستم جارو کرددم

niniweblog.com

و اینا پخواستم دسر درست کنم

که نگو باباتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت که بهش گفتم شیر بخر دوغ خریده بود

منم نگا نکرده بودم که

3 بسته دسر کرم کارامل رو به باد دادم هی مزه می کردم میدیدم شوره هاااا

niniweblog.com

فک میکردم اون خرابه

خلاصه وقتی فهمیدم می خواستم کله خودمو باباتو بکوبم توی دیوار

niniweblog.com

خلاصه

راستی بابات امروز بهم نگا کرد گفت خیلی میخوری هاااااااااااااا   دنبه هات زیاد شده منم باهش

 قهر کردم بهم برخورد خوب

niniweblog.com

آخه هی گشنم میشه خوببببببببببببببببب چی  کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونم پفت ببخشیدددددد بخور عزیزم بخور

منم خوردم اینقدددددددددددددددددرررر مزه میدهههههههههشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

راستی دیروز ماشینو بردم تو محوطه بابات فکش فتاد فکر نمیکرد یادم مونده باشه 

niniweblog.comاما دل من اومد تو دهنم سکته کردممممممم

بوس بوسسس مامانکممممممم الان دیگه شروع میشه تا باز بیام برات بگم عشقگکم

niniweblog.com

               niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فاطمه
22 بهمن 90 22:46
سلام عزیزم نی نی تو راهی مبارکه سلامت به دنیا بیاد انشالله
بهـــــــــــــار
23 بهمن 90 0:00
چه با حال نوشتی خیلی وبت جالبه عزیزم
به شوهرت بگو ترس برا بچه نازت سمه من شوهرم عاشق فیلمای ترسناکه اما از وقتی نی نی اومده نیگاه نمیکنه خیلی مواظب خودت ونی نی نازت باش ما مسئولیم چون بچه امانته ایشاله به سلامتی بیاد تو اغوشت


مرسی عسیسممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بهـــــــــــــار
23 بهمن 90 0:03
با افتخار لینکت کردم بازم میام
نرگسی
23 بهمن 90 1:36
دکمه
23 بهمن 90 8:01
چه باحالی تو!
زیاد شیرینی و کرم کارامل و از این چیزا نخور. ممکنه قندت بره بالا....
مواظب باش جیگرطلا...




چشممممممممممممممممممم عسیسممممممممممم
خاله ی هیلدا(یاسمن)
23 بهمن 90 10:10
چه مامان شادی انشالا هرچه زود تر 9 ماهتون سپری بشه و نی نی نازتون بیاد بغلتون.مرسی که به وبلاگ هیلدای ما سر زدین بازم بیاین خوشحال میشیم


چشم حتما
دکمه
23 بهمن 90 12:13
این چیزا رو که گفتی محاله که بتونم لب بزنم.... از اول بارداریم تا حالا 6 کیلو وزن کم کردم!
دکمه
23 بهمن 90 12:29
مرسی از راهنماییت. ولی همین رو که راجع به گوشت نوشتی خوندم حالم بد شد!



خیلی اوضاعم بهمه. هر روشی رو که بگی امتحان کردم.... فایده نداره.

دعا کن زودتر این دردسرها تموم بشه!


من برای تو دعا میکنم تو برای من فدات شم
ایشالله تموم میشه

نرگسی
23 بهمن 90 14:23
وایییییییییی عزیزممممممممم...آدرس بده درست میکنم برات با پیک میفرستم..
مامان آوین
23 بهمن 90 14:54
نی نی تو راهی مبارک باشه. لینکت کردم دوست جون


مرسی عزیزم