محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نی نی مامانش

یه کمک کوچولو .....

1391/5/28 16:50
نویسنده : نایسل
1,985 بازدید
اشتراک گذاری

راستی بچه ها تصمیم گرفتم مهد کودک بزنم

شوهر خواهرم قراره بهم کممک کنه واسه سرمایه گذاری

1. بهم بگین از مهد خوب چه انتظارای دارین؟؟

2. دوست دارین چی به بچه هاتون یاد بده؟

3. چه چیزای مد نظرتونه که دوست دارین تو مهد باشه؟

4. کسی تجربه ای داره منو راهنمایی کنه ؟؟

5. چه اسمی پیشنهاد میدین؟؟

6. هر چی به ذهنتون میرسه بهم بگین در مورد مزایا مهد بچه تون و معایب مهد بچه

هاتون؟؟؟

 

 

 

 

 

نمیخوام یه مهد الکی بزنم میخوام واقعا مهد خوبی داشته باشم و به آینده بچه ها کمک کنم

دنبال ایده های خوبه شما هم هستم  خیلی دوست دارم ایده های خوبتون ر و جمع کنم

به مامانم مجوز مهد رو میدن....

 

دوست دارم مهدهم عالی باشه از هر لحاظی برای همین بهم کمک کنین خیلی خوشحالم میکنین


فکر کنم با روحیه من جور در بیاد من عاشق بچه هام

 

تصمیم گرفتم که این شغل رو انتخاب کنم  واسه سرمایه اشم شوهر خواهرم کمکم میکنه

                                                                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (170)

مامان علي خوشتيپ
28 مرداد 91 17:17
وااااااااااي چه كار خوبي مامان منم يكي از مدركاش مربي كودكه سعي كن از افراد باسواد و با حوصله استفاده كني به نظر من ظاهر مهد هم مهمه هم از نظر زيبايي هم تميزي برخورد با بچه ها يكي از اولويتات بايد باشه و .... از مامانم ميپرسم برات ميگم موفق باشي عزيزم
مامانی وروجک
28 مرداد 91 17:26
موفق باشی عزیزم.
مامان سانلی
28 مرداد 91 17:31
واییییییییی عالی نایسل جون. جلو جلو تبریک میگم. اگر نظ منو بخوای من به عنوان یه مامان قبل از هر اموزش و سرگرمی برای بچه ام یه جای امن میخوام که از لحاظ امنیت و مراقبت عالی باشه. بچه ام چیز یاد بگیره بعد بزنن سرشو بشکنن چه فایده داره و مربیهای مهربون و با حوصله که سر هر چیز کوچیکی داد و هوار راه نندازن. وقتی مربی حوصله داشته باشه و با عشق با بچه ها کار کنه بقیه چیز ها هم حل میشه. تو انتخاب مربیت دقت کن.موفق باشی دوست گلم.


مرسی خوشگلم
میدونی چاره اش چیه
برای هر مربی تصمیم دارم 7 تا بچه بزارم بیشتششر نه تا صبر حوصله شون برای بچه ها زیاد باشه
مامان علي خوشتيپ
28 مرداد 91 17:35
باشه مامانم الان مشهده.جمعه آينده مياد.خودم باهات تماس ميگيرم
مامانی چشم به راه
28 مرداد 91 17:35
نمیدونم نایسل جون ولی فک کنم کارپرمسئولیتی باشه...ولی اگه پشتکاروعلاقه داشته باشی بسیار خوب وپردرامد خواهی بود..اگه کارت خوب باشه نی نی خودمم بیاد میارمش مهد شماااااااااااااااااا


باورت میشه در آمدش برای من مهم نیست من دوست دارم شغلش رو شغل خوبو شادیه
برای من که بیکارم خوبه
سرگرم میشم در گیر میشم
میتونم حتی دوروز دیگه بجه مو با خودم ببرم سرکارم تا 6 سالگی کنارش باشم یعنی دارم به همه چی اش فکر میکنم
که تصمیم گرفتم
مامان علي خوشتيپ
28 مرداد 91 17:36
عجب خنگيم.يه ساعته دارم فكر ميكنم چجوري ماكاروني ميشه فرني
مامان علي خوشتيپ
28 مرداد 91 17:37
نه عيد نيست امروز ولي وقتي صورت منو ديدي يعني ماه رو ديدي ديگه
روزهای شیرین
28 مرداد 91 17:39
سلام چه فکر خوبییییییییی
خیلی بهت میاد مهد بزنی یه مربی مهربون میشی واسشون!
من از یه مهد خوب انتظار دارم زبان و هنر و موسیقی یاد بچه ام بده به تغذیه مناسب سنش برسه.مسوءلیت کاملشو بپذیره نه فقط الکی چند ساعت بره اونجا برگرده خونه.یعنی یه جوری که بچه خودش دلش بخواد بره به زور ببرمش.
مطمءنم موفق میشی الناز جونم.


آره منم داشتم برنامه ریزی میکردم موسیقی و زبان رو خیلی برای خودم مهم بود
برنامه تغذیه شون رو قراره یه پزشک بریزه یعنی برای مهدمون یه پزشک داشته باشیم بیاد سر بزنه
به قول توباید یه جوری باشه بچه خودش با عشق بره اونجا مرسی گلممممممممم
مامانی چشم به راه
28 مرداد 91 17:45
اوووووووهووووووووم ..عالیه..زودترپیشو بگیر..چون کلا ادم شادباروحیه هستی ..کلی بچه ها عاشقت میشن...بچتم که پیش مامان مهربونش میمونه..ایشالا جورشه ..راستی عیدت مبارک دوست گلم


فدات شم من مهربونم
راستی تو نی نی تو بیارررر مهد مااا قدمش رو چشم من
مریم مامان درسا
28 مرداد 91 18:19
وای چه خوب ، خیلی عالیه
اولین مراجعه کننده منم



میسییییییییییییییییییییی عشقم من از خدامه درسا بیاد مهدمممممم
شادی
28 مرداد 91 18:23
تورو خدا دعامون کنید این زلزله ها تموم نمیشه دلمون هر ثانیه داره میلرزه،التماس دعا


آخی عزیز دلممم
بمیرم براتون خیلی سخته
مامانی
28 مرداد 91 18:42
سلام خیلی کار خوبیه

بهتره چیزای علمی و هوشی و قرانی و ... یاد بدی

و قسمتی رو فقط برای بازی کودکانه

اسمشم دنیای کودک


مرسیییییییییییی حتا عزیززززممم باید براش برنامه ریزی کنم
راستی اسمش خیلی خوشگله مرسی ولی فکرکنم تو نیشابور یکی به این اسم هست
مامان محمد و ساقی
28 مرداد 91 19:21
سلام.کار بسیارخوب و البته سختیه
کف ضد ضربه و دیوار هم به اندازه ی قد بچه ها ضد ضربه.
استخر توپ-استخر شن باشه توش شن بازی کنن عالیه.
و روابط عمومی خوب که تو داری در حد المپیک


مرسی عزیز دلم آره کف رو فکر کرده بودم ولی به دیوار ضد ضربه فکر نکرده بودم
استخر توپ شن که حتما عزیز دلمممم مرسیییییییییییی
مامان ترانه
28 مرداد 91 19:28
مبارکه گلم
من پرسنل مهربون و با حوصله و با سلیقه رو میپسندم
حتما دوست دارم مهذی و انتخاب کنم که کاملا هدفش آموزش باشه نه نگهداری ب
به این وبلاگ سر بزن کمکت میکنه به نظرم
تجربیات یه معلمه
http://bandarstudents.blogfa.com/

واسه وبی که معرفی کردی ممنون خیلی خیلی جالب بود مممنون
اینکه گفتی هدفش نگهداری نباشه فقط رو قبول دارم

حتما اینارو مد نظرم قرار میدم مرسی خوشگلم
Mumy
28 مرداد 91 19:48
قربونت برم عزیزممممم پس کی ننه میشییییییی
روزهای شیرین
28 مرداد 91 21:16
عیدتون مبارک دعا یادت نره منم یادم نمیره!!!
مامان میعاد
28 مرداد 91 22:51
من اگه میخواستم میعاد رو بذارم مهد یه مهدی میذاشتم که روی هوشش کار کنن چون توی این سن خیلی باهوشن و زود میگیرن با کارهای خلاقی هم موافقم امیدوارم موفق باشی گلم
مامان سویل
28 مرداد 91 22:52
موفق باشی خانومی
آرزوی من
28 مرداد 91 23:11
تو میــــــــــــــــــــــــــــــتونی منم ثبت نام میکنین تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است ماه مهمانی تمام و مه‌نگارم رفته است با گل این بوستان تازه انسی داشتم گرم گل بودم که دیدم گلعذارم رفته است عید شما مبارک
مهدی کوچولو
28 مرداد 91 23:52
عیدتون مبارک
مامان آراد(خاطره)
29 مرداد 91 2:04
واییییییییییی چه جالب... فکر باهالیه...ایشالا که موفق بشی... به نظرم اسم (نی نی سیتی)میتونه قشنگ باشه
مامی مهدیار
29 مرداد 91 2:18
سلام عزیزم امیدوارم موفق باشی و به هر آرزویی داری برسی
متین مامی ایلیا
29 مرداد 91 2:28
شغل خوبیه ولی فکر کنم واسه گرفتن مجوزش خیلی دوندگی داره من خودم قبل از اینکه ایلیا به دنیا بیاد طراحی و نقاشی تدریس میکردم و هفته ای 2 بارم میرفتم مهد به بچه های 2 تا 5 سال نقاشی یاد میدادم خیییییییییییییییییییییییییلی باحالن و فوق العاده مهربونن مخصوصا پسرا کلا اگه حوصله بچه داشته باشی خیلی باحاله
مامان ثنا و ثمین
29 مرداد 91 2:45
سلام.اول که عیدتون مبارکا باشه. دوم که خیلی کار خوبیه اگه حوصله ی سر و کله زدن با هر تیپ بچه ای رو داشته باشی. الان ساعت 3 صبحه.من بعدا میام و ایده هامو برات میگم
مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 2:52
سلام با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس، این عید سعید را به شما تبریک عرض مینمایم
مامان وندا
29 مرداد 91 2:59
مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــه منم به عنوان یه مادر دوست دارم با بچه ام با حوصله رفتار بشه و جایی که میذارمش امنیت داشته باشه و مطمئن باشم یکی مثل خودم هواسش به وندام هست موفق باشی خانم گل
مهتاب
29 مرداد 91 3:01
خیلییییییییییییییییییییییییییییی خوب عزیزم من یک عالمه حرف دارم برای این موضوع سرفرصت مینویسم راستی یک پیشنهاد برای اسم مهد طراوت چطوره
مامان امیر مهدی
29 مرداد 91 3:07
به نظر من که حرف نداره.تصور کن الناز میشه رییس مهد واااای.راستی اگه مربی خواستی در خدمتیماابته حقوق بالا
کودکانه های من
29 مرداد 91 4:27
سلام گلم عیدت مبارک انشالله که موفق باشی راستی یه چیز بگم:اگه میخوای بری یه خونه اجاره کنی و مهد کودکش کنی خفت میکنمچون اولین امر و مهم ترین امر محیطه مهده سعی کن روی دکورش خیلی حساسیت به خرج بدی خصوصاً روی رنگ دیواراشو و اینا،در این رابطه با یه مهندسی معمار مشورت کننننننننننن
مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 مرداد 91 4:45
خوش بحال بچه های که مهد نایسل عزیز ومهربونم میان*
مامان یاسمن ومحمد پارسا
29 مرداد 91 4:47
عزیزم عیدت مبارکمن مطمئنم بهترین مهد دنیا می شه
نم نم باران
29 مرداد 91 5:01
سلام عشقم ... خوبی؟ بما سر نمیزنی. راستی برو صفحه ی اول نی نی وبلاگ معرفی مهد کودک ها شاید بدرد بخوره بابای
مامانی
29 مرداد 91 7:01
خوب اسمشو بذار مدرسه فسقلی ها
عمه آتنا
29 مرداد 91 9:49
صورتت رو بیار جلو مممممموه ! او ن سمت صورتت ممممممموه ! عیدت مبارک نماز روزه هات هم قبول
مامان نازنین جون
29 مرداد 91 10:36
اخی چه کاره قشنگی نایسل جون بزار فکرامونو کنیم میایم میگیم از مهد خوب چه توقعاتی داریم عالیه تبریک میگم
مامان نازنین جون
29 مرداد 91 10:37
راستی نایسل جون عیدت هم مبارک گلم
مامان نازنین جون
29 مرداد 91 10:39
اجازه خانم مدیر میشه اسم نازنین و هم تو مهدتون بنویسین اخه مامانش سرش شلوغه بعده عید فطر ایشا..مشغول کار میشه؟ البته خیلی دوریمها باید هرروز با هواپیما بیام اونجا هواپیما هم دارین واسه مهدتون؟ ما میخوایم بیایم حتما مهد شما اخه شما خیلی مهربونین
مامان دو قلوها
29 مرداد 91 10:54
فکر خوبیه منم دوست دارم عیدتتتتتتتتت مبارک
مامان بهی
29 مرداد 91 12:02
چه کار خوبی نایسل جونم کاش منم نیشاپور بودم میومدم پیشت به عنوان مربی
مهسا
29 مرداد 91 12:03
عیدتان مبارک تقدیرتان نیکو وجودتان سلامت خداوند خوبی ها همیشه همراهتان
مهدی کوچولو
29 مرداد 91 12:44
دلها همه بهاران شد از شمیم باران / مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران / شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران.عیدتون مبارک
نگار(مامان سام)
29 مرداد 91 13:23
عالیه خیلی فکر خوبیه ایشالله که موفق بشی.به نظر من استفاده از رنگ های شاد در مکان مورد نظر و درست کردن محیطی امن و جذاب یکی از کارهای اولیه و اصلی هست که باید مد نظر گرفته بشه. راستی نایسل جون مجوز گرفتنش چه شرایطی میخواد؟سرمایه اولیه تقریبا چه قدر لازمه؟
ilijoon
29 مرداد 91 15:40
اگر براي ايليا زن نگيرم اونوقت دخترت رو كي بگيره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهشا رو پارسا نظر نداشته باش كه اون دوماد خودمه
ilijoon
29 مرداد 91 15:42
عيدتون مبارك عزيزم
ilijoon
29 مرداد 91 15:54
هدف قشنگي رو انتخاب كردي اميدوارم تو كارت موفق باشي به نظر من هم حتما موفق ميشي نظرات دوستان هم جامع ومفيد بود با نظراتشون موافقم ژيمناستيك-موسيقي-قران-برنامه هاي آموزشي- ....تو مهدت باشند خوبه از ديد من مثل مدرسه ها بايدبرنامه هفتگي داشته باشي يه مهدخوب بايد از نظر آموزشي قوي باشه البته اگر بچه هاي بيمار وسرما خورده از بقيه جدا باشند خيلي بهتره من خودم براي ايليا مهد رو نميپسندم چون انواع بيماريها رو انتقال ميده سرت رو درد آوردم موفق باشي گلم
ilijoon
29 مرداد 91 15:54
مامان حسناسادات
29 مرداد 91 18:43
خصوصی...
مامان امیر حسین کوچولو
29 مرداد 91 21:17
سلام این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم
نازنین
29 مرداد 91 21:27
سلام عزیزم عیدتون مبارک راستش اتفاقی با وبت آشنا شدم و وقتی عنوان پستت رو دیدم و اینکه قراره همکار بشیم دلم نیومد خاموش باشم من 4 ساله مربیه مهدم و همسرم روانشناس کودکه و تو مهد کار میکنه البته ما ایران نیستیم خوشحال میشم اگه بتونم بهت کمک کنم پیشاپیش بهت تبریک میگم و امیدوارم تو این کار پر مسئولیت ولی شیرین موفق باشی
مامان فاطمه
29 مرداد 91 23:50
نماز وروزه ات قبول . عیدتون مبارک.
مامان فاطمه
30 مرداد 91 0:06
کار خوبی می کنی عزیزم . در موردمهد خوب نظرشخصی خودم می گم .من می خوام امسال فاطمه رو بذارم مهد .الان هم به هر مهدی سر میزنم دوست دارم که : 1ـ تمیز و بهداشتی باشه. 2 ــ کلاسهای آموزشی داشته باشه که بچه ام یه چیزی یاد بگیره . 3 ــ وسایل بازی بچه ها تمیز باشه .رفتم یه مهد دیدم یه مار اسباب بازی سرش تو دست یه بچه ای بود و دمش تو ی دهن یکی دیگه ماره از بس کثیف بودحالم بهم خورد بقیه عروسکاشون هم همینجور بودن. 4ـ ازمربی های کارشناس استفاده بشه وقتی مری مهد می گن ما مربیامون همه کارشناس هستن ولی بعدش متوجه می شی که دیپلم دارن . 5 ـ از کمک مربی ها ی باتجربه و خوب استفاده بشه نه از اونایی که فقط می آن که حقوق بگیرن . درواقع باید دلسوز باشن و بچه هارو دوست داشته باشن. 6 ـ پولی که بابت مخارج و خرید لوازم میگیرن حتما" برای بچه ها خریدکنن ولوازم خوب بخرن مثلا"پول دفتر3000تومنی بر میدارن ولی دفتر1000تومنی می خرن. 7 ــ بابت روپوش 45000تومن می گیرن ولی وقتی میری توی مهدهمه با لباسهای خودشون می آن و ایرادی نمی گیرن . پس اونافقط میخوان پول بردارن. اینهایی که گفتم فقط در مورد یه مهد بود که رفتم ودیدم . موفق باشی عزیزم
مامان مارال فرفری
30 مرداد 91 0:14
سلام عزیزم خوبی فکر خوبی ؟راستی عیدت مبارک
مامان دو قلوها
30 مرداد 91 7:35
ایسل جون من اگه بخوام بچه امو مهدبزارم توقع دارم حداقل تا دو ظهرنگهش داره تا از سر کاربرگردم نه دوازده ببنده دوست دارم اونقدر بهشون خوش بگذره که وقتی اسم خاله مهدو میارم لبخند رو لبش بشینه بعدم نی نی هامونو نخوابونن که از دستشون راحت شن اسم پیشنهادی من قصر کودک هست
ضحی
30 مرداد 91 7:48
علاوه برنظرات همه دوستان یک روانشناس هم داشته باشه اسمش هم امید فردا


خیلیییییییییییی خوب بود ضحی جون حتما
zahra
30 مرداد 91 11:38
واااااای چه فکر خوبی.خیلی عالیه. نه چیزی نشده خدا رو شکر
الهه مامان رادین
30 مرداد 91 11:53
موفق باشی عزیزم.....ولی کار سختیه...ولی خوبه خودت خیلی علاقه داری...موفق باشی گلم
مریم مامان دوقلوها
30 مرداد 91 14:09
سلام الناز جونی . شرمنده عزیزم که دیر اومدم بهت ایمیل بدم البته هرروز بهت سر میزدم عزیزم آدرس ایمیلم رو برات کذاشتم . یه مهد خوب باید مربی هاش هم تروتمیز باشن محیط خوب یعنی حداقل یکی دوسال زیاد رو کیفیت کار کن غذای خوب و سالم محیط شیک حسابی که اسم دراوردی میتونی بچه های بیشتری بگیری. اموزش بچه ها هم برامون خیلی مهم عزیزم به امید موفقیتت;اسم دنیای فرشتگان چطوره؟؟


عالیه گلممم نمیدونم چرا ادرست رو نمیزاری فکر کنم یادت میره خوشگلم
مامان ستاره
30 مرداد 91 15:56
سلام.. به وبلاگ منم سر بزن ناسل جوووون..
مامان مانی
30 مرداد 91 16:05
سلام گلم چه کار خوبی ....مهد عالیه اما باید خیلی صبور باشین ... مربی ها مهربون باشن قیافه هم خیلی شرطه ...بعضی ها قیافه خشنی دارن بچه ها می تر سن واسه بچه ها کلاس رقص بزار اینقد خوششون می یاد موسیقی هم که خیلی مهمه اموزش زبان در حد کم که بچه ها رو خسته و دلزده نگنه امیدوارم موفق باشی شهریه بچه ها روهم زیاد نگیر مامان باباها گناه دارن راستی غذا هم خیلی مهمه که خوب و مقوی باشه مهد هم تمیز و خوشگل باشه
مامان سها
30 مرداد 91 17:18
خیلی عالیه عزیزم از نظر من و تجربه ای که در مهد های سها داشتم اونی بهترین مهده که بچه توش راحت باشه و راحت بازی کنه خود من زیاد برام مهم نیست که بچه ام هر روز زبان و چیزای دیگه یاد بگیره برام مهمتره که بدونم با چه لحنی با بچه ام حرف زده می شه ... و کودکم مهد رو دوست داشته باشه راحت بازی کنه خوشحال باشه و اذیت نشه شاید مهم مادرا دنبال این باشن که بچه هاشون همه چی یاد بگیرن شاید در مورد من زیاد مادرانه نباشه ولی دوست دارم فقط بچه ام خوشحال و راحت باشه فقط همین ... خدا رو شکر مهد فعلی سها از این نظر خوبه در مورد شیرخوارها هم مربی شون دلسوز باید باشه چون نیز به مراقبت زیادی دارن تو مهدت یه خانوم با تجربه استخدام کن که بخواد بچه ها رو عوض کنه و چندشش نشه و واقعا دلسوز باشه من مهد قبلی سها رو فقط به همین دلیل عوض کردم خیلی نکات دیگه هم هست بعدا میگم
مریم--------❤
30 مرداد 91 17:27
سلام گلم اول از همه عیدت مبارک مواقم ایده جالبی هستش و خوب بنظر من خیلی ظاهرش مهمه
مریم--------❤
30 مرداد 91 17:29
نایسل جون به دور از شوخی فکرکنم یه مدت با بچه ها سر کله زدن به لاغری کمک کنه
مریم--------❤
30 مرداد 91 17:30
میتونیم در رابطه با اسم مهد هم نظرمونو بدیم؟
نازنین
30 مرداد 91 19:17
به سلامتی عزیزم دیگه خیالم بابت مهد طاها راحته
nazi
30 مرداد 91 19:32
دوست گلم نوشته هاتو خوندم،خیلی‌ به دلم نشست.لینکت کردم.به من هم سر بزن خوشحال میشم
الهام مامان رامیلا
30 مرداد 91 22:43
به به سلام عیدت مبارک چه خوب خیلی خوبه می دونی دکتر من هر دو هفته یه بار باید چکت کنه متاسفانه نمی شه عزیزم اینبار که برم پیشش ازش می پرسم بهت می گم بخدا در گیرم الی دنبال خونه میگردم و یواش یواش دارم جمع می کنم خیلی خسته و عصبی هستم
مامان آرشیدا کوچولو
31 مرداد 91 1:28
کجایی تو دختر ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! ایمیلت رو اول چک کن بعد اطلاع رسانی
مامان آرشیدا کوچولو
31 مرداد 91 1:30
مهــــــــــــــــــــــــــــد کودک منم میخوام بزن بعد تجربیاتت رو به منم بگو
ترکان
31 مرداد 91 1:35
ایشالا که موفق باشیکاش منم میتونستم باهات همکاری کنمراستی شما ساکن تهران هستید؟
نگارین(عروس دلشکسته)
31 مرداد 91 9:20
عزیزم برات خصوصی فرستادم
مامان سویل
31 مرداد 91 9:28
عیدتون مبارک خانومی
دخترم عشق من
31 مرداد 91 13:32
سلام چه کار خوبی . به نظر من کار کردن با بچه ها خیلی صبر و تحمل میخواد . اسم مهد کودک رو هم اگه دوست داشتی بذار سرای مهربانی . چون به نظر من در درجه اول بچه ها قبل از هر اموزشی نیاز به پر کردن جای خالی مهر و محبت مادر دور از دسترسشونه . به هر حال موفق باشی عزیزم...
مامان جون نی نی
31 مرداد 91 13:53
نازی چه فکر خوبی کردی که می خوای مهد بزنی راستی نی نی منم ثبت نام کن لطفا
مامان ترانه
31 مرداد 91 13:55
الی جون اسم مهدتو میخواهی چی بزاری ؟؟؟؟؟؟؟؟
❤。★مامان رضا جون★。❤
31 مرداد 91 14:24
سلام عزثیزم مبارک باشه اسمش رو بگذار یاس سفید
مهدی کوچولو
31 مرداد 91 14:26
اول امنیت و سلامت بچه ام مهمه.اینکه مراقبش باشن و درست بهش تغذیه بدن و پوشک به وقت عوض شه و بعد ادب و تربیت و بعد هم فوق برنامه ها دیگه.بازی و نقاشی و شهر و ترانه و موسیقی و قرآن و نماز و دین و انگلیسی و شناو .....هر چی تو قوطی عطار هست دیگهدوست دارم دوست داشتنی ترین محیط برای کودکم باشه یه دنیای شاد و امن همراه آموزش
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 14:45
چه خوب الی مبارک باشه اینا گزینه های من هستن 1-محیط امن ومملو از ادب وعلم 2-کارشناسانی که بدونن برای عمل بچه از نظر علمی چه عکس العملی مناسبه. 3-محیط شاد ورنگارنگ وشیک 4-امکان رویت بچم با دوربینهای انلاین 5-مربیهای آراسته ومهربون
مامان محمدرهام جون
31 مرداد 91 14:45
نم نم باران
31 مرداد 91 15:12
حالا دیگه به من سر نمیزنی دیگه
ستاره زندگی
31 مرداد 91 15:16
چه شغل خوبی البته من ی دوره مربی کودک را در جهاد دانشگاهی اش گذراندم والان هم آخرین مرحله گرفتن مجوزتاسیس مهدطی کردم. سال دیگه فکر کنم راه اندازی بشه
پری شب
31 مرداد 91 15:44
سلام نازنینم خوبی عیدت مبارک گلم
پری شب
31 مرداد 91 15:45
شغل با حالیه الناز منو به عنوان مربی قبول می کنی
پری شب
31 مرداد 91 15:46
خیلی بهت می یاد نازنین خانم بچه ها مربی تپل دوست دارن حتی منم دوس دارم گلللللللم
مامان الیناجونی
31 مرداد 91 18:30
خیلی عالیه عزیزم فقط باید خیلی تحقیق کنی و اگه میخوای یه مهد عالی داشته باشی باید تو گزینش مربی خیلی دقت کنی مربی خیلی مهمه من حالا انشاا... در آینده الینا رو دوست دارم تو یه مهدی بزارم که واقعا رسیدگیشون از هر لحاظ عالی باشه .بچه هارو به امان خدا نزارن و برن به حرف زدن واقعا تو آموزششون تاثیراتشو ببینم .موفق باش عزیزم
مامان آندیا
31 مرداد 91 19:15
واااااااای عالیه فکر خوبی کردی ایشالله موفق بشی دوست خوبم چرا دیگه بهمون سر نمیزنی دلمون برات تنگیده
♥ مامان آینده ♥
31 مرداد 91 21:49
سلام....!!! خوبی؟!وااای چه خوب مهد کودک....!!! انشالله توی تصمیمی که گرفتی موفق باشی عزیز دلم.....
عمه ی اریسا کوشمولو
31 مرداد 91 23:47
ااااااااا مبارک چه فکر عالیی کردی عزیزم اتفاقا مامانیه اریسای ماهم تو مشهد مهد داره..یعنی مادرخانومه داداشم
مامان پریسا
1 شهریور 91 0:08
سلام الناز جون چه فکر خوبی کردی. با روحیه شما حسابی جور در میاد. ایشالله موفق باشی. یادت باشه پیدا کردن مربی در اولویته . دلسوز . مهربون....
مامان پریسا
1 شهریور 91 0:09
راستی عید شما مبارک.
مامان نفس طلایی
1 شهریور 91 0:22
سلام خوبی ؟ به نظرم تهران مجوز نمی دن باید مدرک داشته باشی کلاس و دوره داره ... بعدم علم روان شناسی کودک حتمت مورد نیاز کارته
مام پارسا
1 شهریور 91 3:50
در مرحله بعدی مراقبت شدید از بچه هاست مربی باید مثل یک مادر نگران بچه ها باشه حالا دوباره فکر کنم باز میام میگم. بووووووووووووووووووووس
ضحی
1 شهریور 91 7:24
سلام کجایی پس النازی شهریور هم اومد شما نیومدی درگیر مهد کودکی؟


خوبی عشقمممم نه هنوزز دارممممم اطلاعات جمع میکنم
مامانی
1 شهریور 91 8:01
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟ طه عزیزم 6 ماهه شد منتطر حضورت هستم
مامان زهره
1 شهریور 91 8:56
سلام عزيز دلم چه ايده قشنگي انشاء الله موفق باشي. واما من دوست دارم توي مهد به بچه ها زبان انگليسي ياد بدن.شن بازي كنن و كارهاي دستي درست كنن.
سپیده
1 شهریور 91 10:59
آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپممممممممممممممممممممممم بدو بيااااااااااااااااااااااا ........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............?............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶?¶¶¶?¶¶..¶¶ نظر یادت نره
مامان آرشیدا قند عسل
1 شهریور 91 11:09
سلام آفرین چه فکر خوبی بهت تبریک میگم موفق باشی اسمشو بذار مهد ستارهها در مورد بقیه سوالات بعد میام میگم الان با موبایلم
خاله جون
1 شهریور 91 11:59
واااااااااااااای چه کار خوبی مبارک باشه انشاالله موفق باشی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
1 شهریور 91 14:14
وای مبارکههههههههه. خوش به حالت کاش توی یه شهر بودیم میومدم با هات همکار میشدم البته اگه قبولم می کردین. خیلی دوست دارم برم مهدکودک کار کنم
پری شب
1 شهریور 91 15:29
الناز جون کجایی گلم دلم تنگ شده بیا دیگه وقتی من هستم تونیستی
الهام مامان رامیلا
1 شهریور 91 16:04
کجایییییییییییییییییییییی دلم تننگیده برات
مامان سارا
1 شهریور 91 16:05
سلام سارا جون از سفر برگشته با یه عالمه عکس بیاین ببینید و نظر بدید
مامان زینب خانم
1 شهریور 91 16:09
سلام عزیزم مبارک باشه چه کار خوبی کردی دل تنگت بودمااااااااا
ماِئده
1 شهریور 91 16:22
چه کار خوبی .محدوده اش کجاست؟اگه معلم شنا خواستی روی من حساب کن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 شهریور 91 19:06
سلام فکر خیلی خوبیه امیدوارم موفق باشی. راستی از نی نی چه خبر تو راه هست یا نه؟
مامان محمد و ساقی
1 شهریور 91 21:52
سلام.کجایی؟
maman e maneli
2 شهریور 91 0:08
kheili aliye movafagh bashi hamishe behtarinha dar entezarat
مامان امیرسام
2 شهریور 91 1:39
سلام نایسل جونم.با اجازه لینکت کردم.سربزنی خوشحال میشم.
مامان امیرسام
2 شهریور 91 1:41
راستی موزیک بلاگت خیلی قشنگه.
مامانی درسا
2 شهریور 91 2:16
مبالکه انشاالله به سلامتی کار شیرینی هستش ...... من خیلی وقت پیش مهد کار کردم ..... اولش یه کم سخته ولی بعد عادت میکنی و میشه تمام دنیات ..... نایسلی یکی از بهترین کارا توی مهد به نظر من بجز مسائل آموزشی ...... کمک کردن به بچه هایی هستش که از لحاظ اعتماد به نفس و خجالتی بودن یه کمی مشکل دارن ...... چون اونایی که روابط اجتماعیشون خوبه که از پس کاراشون برمیان ولی اون دسته از پچه های خجالتی خیلی در آینده مشکل دارن و مهد میتونه خیلی کمکشون کنه ......

خیلیییییییییییییی جالب بود

مامان رومینا
2 شهریور 91 14:02
فکرخوبیه هر چی به ذهمنم رسید بهت میگم.کاش تو شهر ما بودی اونوقت من با خیال راحت میتونستم رومینا رو بسپارم به تو
مامان سانلی
2 شهریور 91 17:13
[کجایی دوست جونییییییییییییییی؟
Windysmith
2 شهریور 91 18:25
نايسل جون آپم بيا وبلاگم
مامان مارال فرفری
2 شهریور 91 20:03
خیلی خوبه راستی کم پیدایی دلم برات تنگ شده
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 8:16
الی میکشمت کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی چی حوصله ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسیول مهد باید شاد باشه پاشو خجالت بکش بیا به وبت رسیدگی کن.فکرخودت نیستی فکرما باش که دلتنگتیم دختر
مامان فافا
3 شهریور 91 10:04
چه فکر خوبی مطمئنم موفق میشید
مامان آرتین
3 شهریور 91 16:44
عالیه نایسل جون. آفرین
مهدی کوچولو
3 شهریور 91 16:53
چرا دلت گرفته آخه؟بوگو کی اذیتت کرده تا بیام پوست کلشو بکنم؟نبینم غصه بخوری
دخترم عشق من
4 شهریور 91 7:28
خدا نکنه دلتنگ باشی عزیزم ...
مامان رهام
4 شهریور 91 11:23
سلام الناز جون چه ایده خوبی با روحیات شما سازگاره به نظر من این چندمورد و در نظر بگیر 1-تو تبلیغاتت اینم بزار که بچه ها رو ساعتی نگه میدارید فک کنم استقبال شه مثلاً یه نفر چند ساعت مهمونه شما می تونید نگهش دارید 2-از طریق اینترنت می تونن بچه هاشونو ببینن
کودکانه های من
4 شهریور 91 12:01
سلوم گلم آهنگ وبت گریه داره وقتی تو توی نی نی وبلاگ نیستی انگار دنیا نیست، همیشه باش که بهت بدجور عادت کردمممممممم
مامان علی خوشتیپ
4 شهریور 91 12:09
الهی بمیرم.ایشالله زودتر خوب بشی راستی میتونی اسم مهدتو بذاری آغوش یا آغوش مهر.به نظرم برای مهد اسم خوبی باشه
علی
4 شهریور 91 12:19
وب بسیار خواندنی داری به ماهم سری بزن
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
4 شهریور 91 14:34
فرین خیلی ایده خوبی موفق باشید گلمممممممممممممممممممممممممممم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
4 شهریور 91 14:37
مهد نایسل
پری شب
4 شهریور 91 16:01
ای بابا بازم که نیستی کجایی پس دلم تنگ شده برات النازی زودبیا دییییییگه
پری شب
4 شهریور 91 16:03
امروز 2بار سرزدم دیدم نیومدی دلم گرفت
مامان نفس طلایی
4 شهریور 91 16:28
مامان آینده(آرزو)
4 شهریور 91 17:06
سلام نایسل جونم تو که به ما سر نمیزنی ولی من اومدممممممم....
منم عاشق بچه هام انقدر که به همسری گفتم برم تو یه مهد کار کنممممممم.....
میدونی به نظر من یه مهد خوب باید ...در درجه اول ظهر خوبی و جذابی داشته باشه برای بچه ها ...از چیزاریی که بچه ها دوست دارن توش استفاده بشه ....بعد مهمترین چیز مربیهاش هستن اونان که الگو بچه ها قرار میگیرن و بچه ها از اونا الگو برداری میکنن ..برای همین باید افرادی باشن که واقعا حوصله بچه ها رو داشته باشن ....بعد برنامه های متنوع باشه تکراری نباشه ....مثلا تو هر ساعتی کار خاصی براشون انجام داده بشه ....مثلا قران و شعر و نقاشی و از این چیزا .....اسمشم به نظرم ذنیای کودک که یکی از بچه ها گفت قشنگه الان فعلا برای اسم چیزی به ذهنم نمیرسه رسید میام میگم ....آها یه چیزه دیگه سعی کن ساعتش زیاد نباشه که بچه ها رو خسته نکنه ....آخه بعضی از مهدا ساعتشون خیلی زیاده بچه ها خسته میشن و زده میشن .....فهلا همین


مرسی عالی بوددد
مامان رها
4 شهریور 91 18:17
با سفر نامه مشهد رها سادات منتظر نظرلت خوبتون هستیم
مامان امیرحسین و امیرعلی
5 شهریور 91 12:21
سلام خوبی عزیز؟ کجایی؟ من نبدم ..تو پس چرا نیستی خانمی!!!
خاله سنا
5 شهریور 91 15:16
چه کار خوبی خانمی ایشالا موفق می شی
نگین
5 شهریور 91 16:15
منم نمیتونم بیام نتمون قطعه
مهتاب (مامان خانمی
5 شهریور 91 16:54
الییییییییییییییییییییییییییییییییی کجایییییییییییی دلم برات تنگ شده بیا گلممممممممممممممممممممممممممم
مهتاب
5 شهریور 91 16:55
تو نمک نی نی وبلاگیییییییییییییی مدتی کمبود نمک داریم
مامان کورش
5 شهریور 91 19:26
سلام الناز جون کجایی؟هیج خبری ازت نیست ؟ دلم برات تنگ شده
مامان ثنا و ثمین
5 شهریور 91 20:47
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
جودی
5 شهریور 91 21:18
مهد کودک باید توش مربیایی باشه که فن بیان بالا و همچنین از نظر روانشناسی تست بشن تا بتونن طریقه درست حرف زدن رو به بچه ها یاد بدن در ضمن اگر در کنار مراقبت از بچه ها یه وسیله اموزشی مثل کامپیوتر باشه بهتره و محیط مهد کودک یه پارک هوشمندانه که خلاقیت بچه رو بالا ببره مثل بازی های فکری خوب باید ترکیب رنگی عالی داشته باشه که ذهن بچه کنجکاو بشه و رنگ ها رو از بدو ورود ببینه حتی سنگ فرش جلوی در ورودی باید مثل رنگین کمون باشه باور میکنی حال ندارم بقیه نظراتمو بنویسم راستی سلام هم نکردم سلام نایسل جون
مهدی کوچولو
6 شهریور 91 1:33
بازم قالب نو مبارک .کجایی عزیزم؟دل نگرونت شدم
مامان کوروش
6 شهریور 91 9:36
نایسل جون کجایی ؟ کم پیدا شدی ؟ نکنه مهد رو زدی و...!!!امیدوارم کم پیدا شدنت به خوبی و خوشی ها باشه
نی نی جون
6 شهریور 91 10:19
کجاییییییییییی بس دختر؟
پری شب
6 شهریور 91 15:46
کجایی الناز نکنه رفتی سفر خارج از کشور
مامان فافا
6 شهریور 91 19:03
سلام عزیزم.کجایی دلمون واست تنگ شده؟
فرشته ام "امیرحسین"
6 شهریور 91 22:41
سلام ایده خوبیه انشاله موفق باشی.برای اسمش من مهد فرشتگان رو پیشنهاد میدم. راستبی الناز جون چرا مدتیه آپ نشدی؟
مامان فاطمه
6 شهریور 91 23:41
سلام عزیزم کجایی؟خبری ازت نیست
مرجان مامان پریساجون
7 شهریور 91 1:30
کجاییییی؟
مامان آرشیدا قند عسل
7 شهریور 91 11:43
سلام عزیزم خدا نکنه چرا دلت گرفته امیدوارم همیشه شاد باشی و تفریح بهت خوش گذشته باشه.
خاله جونی
7 شهریور 91 12:41
الناز جونم کجایی دلم واست تنگ شده
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
7 شهریور 91 15:13
الناز جون نیستی گلم کجایی؟؟؟؟؟؟؟
مامانی چشم به راه
7 شهریور 91 17:50
نایسل جوووووووون چته دوستم؟؟چرا انقدناراحتی؟؟؟چی شده؟بهم بگو عشقم؟
مامان دخملی
8 شهریور 91 0:17
کجایی معلوم هست
الهه مامان رادین
8 شهریور 91 0:22
کجایی الناز جووون؟؟خوبی عزیزم؟؟
رومینا
8 شهریور 91 10:59
سلام دوست خوبم کجایی چرا نیستی؟ هر روز میام میبینم که اصلا مطلب نزاشتی نگران شدم ؟
مام پارسا
8 شهریور 91 18:07
النازی کجایی عزیزم؟ دلم خیلی برا تنگه
مام پارسا
8 شهریور 91 18:07
دوستت دارم.زودتر بیا
مامان آیدین
8 شهریور 91 19:44
به به چه فکر خوبی تبریک میگم خانومی چند شب پیش خوابتون رو میدیدم که یه پسر و یه دختر خوشگل داشتین و توفکر سومی بودین ههههههههههه هوا بارونی بود و روی یه کشتی داشتیم با هم حرف میزدیم ایشالا میاین بندر تا بریم روی کشتی با هم حرف بزنیم اوکی خانومی
mom tara barbod
8 شهریور 91 21:38
Kojaee azizam delemon barat Ye rize shode Moraghebe khodet hasti bossssss
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 شهریور 91 22:17
/
سلام
یک سر برو اینجا یک عالمه شکلک داره خورهء خودته


ajab siti booodaaa
نسترن(مامان نیروانا)
8 شهریور 91 22:32
مامان رهام
9 شهریور 91 9:40
کجایی نگرانتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
ضحی
9 شهریور 91 11:08
النازی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام خوشگلمممممممم خوبی کلی دلم تنگ شده بوددد
نتم قطع بود درگیر بودم عزیزز دلم .....
دوباره اومدم خوشگلمممم بوس مهربون
سارا
9 شهریور 91 11:13
نایسل جان پس کجایی؟هیچ میدونی خیلی وقته منتظرمون گذاشتی؟ انشاالله که هر جا باشی خوش باشی جای نگرانی نباشه ولی مارو منتظر نزار عزیزم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
9 شهریور 91 13:49
می بینم که دوباره تشریف ندارین. غرض احوالپرسی بود. میریم شاید دوباره برگردیم
فرزانه مامان یگانه
9 شهریور 91 17:17
سلام عزیزم با اینکه ندیدمت دوست دارم از اینکه این همه با ذوق حوصله هستی عالیه اول از همه تمیز باشه اطاق بازی کامل باشه حتما حیاط داشته باشه از مواد غدایی عالی برای تغدیه بچه ها استفاده بشه از خدا میخوام بهت کمک کنه تا بتونی توی همه کارهات موفق باشی
مامان محمد و ساقی
9 شهریور 91 19:38
عزیزم کار مهد به کجا رسید؟
سارا
10 شهریور 91 19:15
آره دارم گلم
جودی
11 شهریور 91 15:10
سلام عزیزم خوشحالم که به وبم سر زدی امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برا هم باشیم واز نظرات هم استفاده کنیم
ساراکوچولو
15 شهریور 91 21:12
سلام سلام ساراکوچولو برگشته ...خوشحال میشه سری بهش بزنید...منتظرتونیم سارا جون منتظرتونه
مامان نيما
16 شهریور 91 11:27
عزيزم خيلي خوبه ولي به من هم بگو هر كسي كه مدرك مربيگري نداشته باشه ميتونه مهد بزنه
عاطفه
16 شهریور 91 23:56
سلام عزیزم.وبتو از اول مرور کردم. چقد جالب ک میخوای مهد بزنی البته نمیدونم ک الان زدی یا نه. منم تو همین فکرم.البته هنوز مدرک کارشناسیمو نگرفتم.انشاالله دو سال دیگه مهد کودک میزنم.خیلی عالیه.همیشه موفق باشی.
مامان زهره
18 شهریور 91 13:45
گلم با افتخار لينكتون كردم