محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

دوباره زلزله 5.3 ریشتر ......

1391/5/26 16:56
نویسنده : نایسل
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

قسمتی از تنم
وطنم
دیروز لرزید
قسمتی از دلم
ایرانم
دیروز مرد
آذرم به خون نشست
آذرم به خون تپید
هموطن تسلیت.....  اینو مامان آنیسا برام کامنت گذاشت خیلی قشنگ بود خیلی

 

خدایا بهمون رحم کن کمکشون کن ....

میام جواب نظراتونو میدم با کلی خبر جدید

خانوم نادیا دلدار گلچین فوت کردن ... برای شادی روحشون یک صلوات بفرستیم ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

مامان آنیسا
26 مرداد 91 14:34
قسمتی از تنم وطنم دیروز لرزید قسمتی از دلم ایرانم دیروز مرد آذرم به خون نشست آذرم به خون تپید هموطن تسلیت.....
مامان سویل
26 مرداد 91 14:42
خدا به همشون صبر بده
متین مامی ایلیا
26 مرداد 91 14:59
اون عکسی که مامانه داره بالا سر بچه هاش گریه میکنه و اونی که یه پدر بچه نوزادش و بغل کرده و اشک میریزه در حالی که همه صورت بچش کبوده و قشنگ معلومه که جون تو تنش نیست قلبم و اتیش میزنه ، خدا به همه پدر و مادرا رحم کنه، بچه ها بعد از یه مدتی با داغ پدر مادرشون کنار میان و بعد از چند وقت غمشون اروم میشه ولی داغ فرزند هیچ وقت از دل پدر و مادر پاک نمیشه حتی اگه سالها ازش بگذره بازم به قوت خودش باقی میمونه
مامان امیرناز
26 مرداد 91 15:03
سلام عزیزم واییییییییییییییییییییی خدای من قلبم بدرد اومد خدایا کمکشون کن
مامان محمدرضا
26 مرداد 91 15:22
خدای من تا قبل از اینکه عکس اون بچه تو بغل باباش رو ببینم فکر می کردم من بدبخت ترینم خدایا رحم کن
مامانی
26 مرداد 91 15:41
از وحشت داریم می میریم واقعا اواره شدیم ارومیه هم با تبریز میلرزه خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان وندا
26 مرداد 91 15:48
ایران صبور باش ، تسلیتم را بپذیر، خدا به فرزندان آذریت آرامش دهد ، و تحملی در اندازه ی خودت.....
فرزانه مامان یگانه
26 مرداد 91 15:58
سلام واقعا غم انگیز خدا به همشون صبر بده
مامان مانی
26 مرداد 91 16:18
سلام الناز جان خوبی عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده بود این عکسها رو که دیدم دلم خیلی گرفت خدا بهشون صبر بده..خیلی سخته ...خیلیِِِِِِِِِ
مامان فاطمه
26 مرداد 91 16:46
حالم بدشد عکسا رو دیدم .واقعا"متاسفم .خدا به مادراشون صبر بده .خیلی سخته ، برای من تصورش هم سخته.
مامان ماهان نفسی
26 مرداد 91 18:27
وای نایسل جون مردم با دیدن تک تک عکسها وای خدایا مگه این تفلکها چه گناهی کردن وای نایسل دارم دیونه میشم کارم شده گریه اصلا نمیتونم خودمو نگهدارم وای خدایا به تمام بازماندگانشون صبر بده ببین چه ناز خوابیدن کوچولوها ای خدا اینا اون موقعه چی میگفتن چرا صداشونو نشنیدی دلم خیلی گرفته
مامان ترانه
26 مرداد 91 18:50
وای دلم کباب شد
مامان سها
26 مرداد 91 21:09
وقتی این تصاویر رو می بینم اشک تو چشام جمع میشه
الهی بمیرم
اگه اجازه بدی این نوشته رو تو وب سها جان بذارم
برای همدردی


حتما عزیزم
مامان اراد
26 مرداد 91 23:34
خدا به همه ما رحم کنه با اجازه لینکتون کردم
مامان آراد(خاطره)
27 مرداد 91 0:22
سلام الناز جون.. عزیزم ممنون از همدردیت.. باعث افتخار منه آذری زبانه که دوستی مثل تو دارم.. ایشالا که همیشه سلامت باشی
مهتاب
27 مرداد 91 1:47
وای الی جون چقدر عکسها دلخراش بود الان چند روز گذشته مامانهایی که بچهاشون ازدست دادن گلهای زیباشون گذاشتن زیر خاک آرزو دارند یکباره دیگه گلهاشون ببوسند خدای مهربون بشون صبر بده
مهدی کوچولو
27 مرداد 91 1:54
الهی من بمیرم براشون.کاش خدا از عمر من کم میکرد میداد به این بچه ها.
مامان آریا
27 مرداد 91 2:07
سلام . حتی نمیتونم تصور کنم یه لحظه جای اونا باشم . خدا به همشون صبر بده . الناز خانوم . میگم چند وقته حال آریا رو نمیپرسی . خوشحال میشیم .
مامان مهربون فاطمه
27 مرداد 91 4:25
بسوز ای دل..... دلم چن روزه گرفته و بغض داره.تا الان هنوز نتونستم مطلب بزارم.نمیدونم شاید امشب نوشتم... احساس میکنم دلم تکه تکه شده...یا رب مددی
mah
27 مرداد 91 4:50
تنها میتونیم دعا کنیم خدابهشون صبر بده.


واقعاعزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
27 مرداد 91 10:42
خدا به همشون صبر بده خیلی خیلی سخته وای بمیرم با اون مادری که کنار جسد بچه هاش نشسته برا اون بچه ای که بغل با باش...::
روزهای شیرین
27 مرداد 91 11:55
سلام نایسل جونم نیستی دلمون برات تنگ شده زود بیا دیگهههههههه کجایی؟؟؟
نگار(مامان سام)
27 مرداد 91 13:27
بیشتر از همه دلم واسه مامانایی که نی نی کوچولوشون رو از دست دادن میسوزه. خراب شدن خونه ها هم سخته ولی میشه دوباره درستش کرد ولی غم از دست دادن عزیزان اونم اینقدر وحشتناک خیلی سخته.واقعا خدا به دادشون برسه.
سارا
27 مرداد 91 14:34
الناز جون دلم بدجور میسوزه.من الان اومدم تبریز.اینجا هرشب میلرزه.هربار که این تصاویر رو میبینم دلم خون میشه.
خدایا خودت بهتر از هرکسی صلاحمون رو میدونی


وای بمیرمم براتون خدایا کمک کن
سارا
27 مرداد 91 14:39
الناز جون دلم بدجور میسوزه.من الان اومدم تبریز.اینجا هرشب میلرزه.هربار که این تصاویر رو میبینم دلم خون میشه. خدایا خودت بهتر از هرکسی میدونی صلاحمون رو
مائده
27 مرداد 91 15:20
سرنوشت فقط به دست اوست...
مریم مامان درسا
27 مرداد 91 15:43
خیلی بد بود
مریم مامان درسا
27 مرداد 91 15:43
خودت خوبی عشقم
مامان نفس طلایی
27 مرداد 91 16:54
جز تسلیت و اشک و غم چه میشه گفت
مامان نوژا
27 مرداد 91 18:20
وای اصلا طاقت دیدن این عکسها رو ندارم
مامان سانلی
27 مرداد 91 19:34
نایسل جون قربون دل مهربونت.........کاریش نمیشه کرد تقدیر الاهیه فقط میتونیم دعا کنیم که دیگه اتفاق نیوفته الاهی امین
خاله سنا
27 مرداد 91 19:44
وای خدای من...
مامان الیناجونی
27 مرداد 91 22:30
وایییییییییییی خدای من چقدر صحنه های دردناکیه خدای من به بازماندگان صبر عطاکن
مامان الیناجونی
27 مرداد 91 22:31
درگیر تولد الینا بودم و دانشگاه اصلافرصت نمی کردم بیام وبت این چند روز تا این حد فکر نمی کردم اصلاتلوزیون هم نگاه نکردم وایییی خدایییی من
مامان الیناجونی
27 مرداد 91 22:33
خیلی سخته خیلی اصلانمی تونم فکرشو بکنم خدایا فقط می تونم دعا کنم واسه بازماندگان صبر بده و رفته گان رحمت
مهتاب
28 مرداد 91 0:01
الی جون خوبی ؟ دلم برات تنگ شده بیا پیشم گلم
ترکان
28 مرداد 91 0:01
خدا بهشون صبر بده.متنی که نوشتی فوق العاده بود
امیر حسین
28 مرداد 91 2:41
خداوند به بازمانده هاشون صبر بده روحش شاد
مامان کورش
28 مرداد 91 4:39
سلام الناز جون نیستی کجایی؟ چند بار سر زدم پست جدیدی نبود دلم برات تنگ شده زودی بیا
مامانی چشم به راه
28 مرداد 91 8:41
خدا رحمتشون کمه..بابا ابجی منوتوهمدردیم..جون زینب یا بهم سربزن دیگه تا پانشدم بیام بزنمت


الهی فداش شم الان میام
مامانی چشم به راه
28 مرداد 91 8:42
خداااااااااااااااااااااااااااایا
ارامش روبه اذربایجان برگردون مهربووووووووون


الهی آمین عزیز دلم
پری شب
28 مرداد 91 8:54
سلام گلم نیستی دلم تنگ شده خدابه داد دلشون برسه خیلی سخته اشکم در اومد ولی اینم جزعی از سر نوشته به هر حال خواست خدا اینچنین بوده خدایا خودت کمک کن صبرشون بده یا غیاث المستغیثین
مامان کوروش
28 مرداد 91 9:56
سلام نایسل جون با این عکسها دلم ریش شد ای خدا فقط خودت به دادشون برس وبهشون صبر بده اخه چرا هیچ کس از حکمت خدا سر در نمیاره ادم دلش کباب میشه
مامان پریسا
28 مرداد 91 10:02
خیلی وحشتناکه
مامان رهام
28 مرداد 91 10:42
سلام الناز جون.................حالم بد شد خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآخه چراااااااااااااااااااااااااا این بچه ها چه گناهی داشتن
مامان محمدرهام جون
28 مرداد 91 11:32
چقدر غمناک وبده این زلزله خدا قهرش گرفته. ماروهم حلال کنید امروز تهران هم زلزله اومد البته من متوجه نشدم ولی سمت شرق زلزله 4/7ریشتری اومده
مامان الینا
28 مرداد 91 13:17
عزیز مهربونم
مامان آراد(خاطره)
28 مرداد 91 13:44
راستی الناز جون شوهرت خوانندس...؟ اخه مطالب قبلی رو که میخوندم از کیلیپ میلیپ حرفایی زده بودی... معرفیش کن خب....
مامی مهدیار
28 مرداد 91 14:22
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___ _____________________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@______________@@@@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ آپم عزیز دلم................. پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
28 مرداد 91 14:33
عید سعید فطر بر شما دوست مهربونم مبارک
ناهید
28 مرداد 91 14:35
این عکسها چیه گذاشتی بازدیدکنندگان وبلاگها مادران باردار یا شیرده هستن ترس براشون خوب نیست نذار این عکسا رو
مام پارسا
1 شهریور 91 3:32
خدا رفتگان رو بیامرزه و به بازماندگانشون صبر بده ایشالله
مامان سبحان جون
1 شهریور 91 16:17
سلام خاله جونی وبت خوشمله یه سری هم به ما بزنید لینکتون میکنم با اجازه