محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نی نی مامانش

اللهم عجل الولیک الفرج....

1391/5/19 21:31
نویسنده : نایسل
1,893 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یاربّ...


امشب مهمونی خدا رنگ و بوی دیگه ای داره...

امشب با شبای دیگه خیلی فرق داره...

از یه طرف غم ضربت خوردن مولا روی دلم سنگینی میکنه و از طرفی هم شوق بخشش و توبه و

استغفار به دلم روشنی میبخشه...

امشب بازم فرشته ها از آسمون بروی زمین میاند و قلم بدست میشند...

قراره تقدیرها رقم بخوره...

قراره حساب و کتاب بنده ها مشخص بشه...

امشب خیلی ها به مهمونی عرشِ خدا دعوت میشند و همراه فرشته ها به آنسوی ابرها صعود

میکنند...

خوش بحال اونایی که امشب از زمین جدامیشند و آسمونی میشند...

خوش به حال اونایی که امشب مَحرم خودِ خدا میشند...

امشب حجابها از جلوشون برداشته میشه...

امشب با تمام وجودشون خدا را صدا میزنند...!

خوش به حال اونایی که امشب تقدیرشون زیبا رقم میخوره...

خوش به حال اونایی که امشب عاقبت بخیر میشند برای همیشه...


اما من هم مثل خیلی ها روی زمین جاموندم...

!ناامید نیستم...

امشب میخوام چشمام را از دست خواب پنهون کنم...!

باید خودم را آماده کنم...

آخه دیگه وقتی برام نمونده...

هِی بخودم وعده شب های قدر را دادم...

برای رفتن ورسیدن باید سبک باشم...

میخوام همه چیز را از خودم جدا کنم تا راحتِ راحت از زمین جدا بشم...

امشب از" منِ زمینی" تا "آنِ الهی" راهی نیست...

خودم خوب میدونم...

بهمین خاطر باید به چشمام التماس کنم تا ببارند...

شاید امشب بتونم دوباره آبرویی برای خودم دست و پا کنم...!
آی چشمای روسیاه من...!

امشب وظیفه سنگینی دارید...

شرمنده که باید جور تمام وجودم را بکشید...

تمام امیدم بشماست...!

هرچه که دارید درطبق اخلاص بذارید...

بحال دستای خالیم گریه کنید...

آخه نمیخوام فردای محشر حسرت این دستای خالی را بکشم...

بحال پاهای ناتوانم گریه کنید...

آخه دوست ندارم فردای قیامت روی پل صراط بلغزند...

بحال شونه های لرزانم گریه کنید...

آخه توان تحمل این همه گناه را ندارند...

نگذارید زیربار این همه گناه شکسته بشند...!

چشمای روسیاه ببارید...

امشب این اشکهای شما خیلی قیمت دارند...

این اشکها خاموش کننده همون شعله هاییست که قراره تن نحیف و ناتوانم را به آتش بکشند...

آی قلب تنهای من...!

قبول دارم که درحقت جفا کردم...!

اما میخوام امشب برام بشکنی...

میخوام برام بسوزی...من به سوختن تو هم نیاز دازم... گر تو بشکنی چشم ها هم میبارند...

اونوقته که سبک میشم... اونوقت شاید من هم راهی به آسمان پیدا کنم...!


خدایا توفیق بده امشب منِ بی لیاقت هم باشم...

کمکم کن به قطره اشکی هم که شده تورا صدا بزنم...

به سوزِدلی هم که شده تو را بخوانم...

خدایا من همون بنده ای هستم که حرف زیاد میزنم ولی پای عمل که میرسه جا میزنم...!

ای داد از این همه غفلت...!

میدونم یک سال دیگه گذشت و من بنده ی خوبی نبودم...!

یاد قول و قرارای شبای قدر سال گذشته که می افتم شرمنده میشم...

نمیخواد به روم بیاری خودم خوب میدونم...!

نگذار بیشتر از این آب بشم...!

دوست داشتم من هم مثل بنده های خوب دیگه ات سرم را بالا بگیرم و به قول و قرارهایی که

پاش وایسادم افتخار کنم...

ولی چه کنم که دست خالیم...!

خدایا من زمین خوردم... ببین دستای خاکیو و خالیم را...! ت

و را به غربت مولام علی(ع)به دادم برس... دستم را بگیر... نگذار زمین گیر بشم...!

به من هم بال و پری بده تا من هم از این زمین رها بشم....من هم بار سفر ببندم...


مهمونای آسمونیه سمت خدایی...

من چشم براه دعای خیرتونم و با همه ی روسیاهیم بیاد همتون هستم... یاعلی(ع)

 گروه اينترنتي پرشين استار | 
www.Persian-Star.org

 

السلام علیک یا صاحب الزمان..... السلاک علیک یا علی بم موسی الرضا .....


 اللهی:

فاقبل عذری....

من  لی غیرک........؟؟

من  لی غیرک........؟؟

من  لی غیرک........؟؟

من  لی غیرک........؟؟

من  لی غیرک........؟؟

من  لی غیرک........؟؟

من  لی غیرک........؟؟

اللهم لا اجدلذنوبی غافرا ولا لقبائحی ساترا ولالشی ء من عملی القبیح بالحسن مبدلا

غیرک
خدايا من كسي كه گناهانم را ببخشد و بر اعمال زشتم پرده پوشد و كارهاي بدم به كارهاي نيك

بدل كند جز تو نميابم


الهی وربی من لی غیرک اسئله کشف ضری والنظر فی امری

آرزومه شبهای قدر تو حرم امام رضا(ع) باشم وقتی میرید حرم از طرف ماهایی که دوریم نائب

الزیاره باشید و دعا کنید آقا بطلبه منو همه کسایی که دلشون اونجاست .......

 



 

گزارش تصویری مراسم شب قدر


                              گروه اينترنتي پرشين استار | www.Persian-Star.org

امشب شنیدم از خواهر میگفت :‌تا میتونی بیشتر دستاتو سمت آسمون دراز کن

خدا حاجت میده میگن شرم داره خدا از اینکه ببینه یه بنده دستاشو سمتش دراز کرده و

حاجتشو نده

 خیلی دوستون دارم ......................

بهترین  براتون رقم بخوره دوستای خوبم.......

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (182)

مامان امیرحسین و امیرعلی
17 مرداد 91 22:13
عزیز امشب تو دعاهات منو از یاد نبر...
چرا نوشتی آخرین پست!!!!مگه دیگه نمیخوای بنویسی؟؟!!!


تا چند روز آپ نمیکنم چون میخوام حال هوای وبممم فرق کنه
مامان امیرحسین و امیرعلی
17 مرداد 91 22:18
ok فکر کردم دیگه نمیخوای بنویسی دلم گرفت
مامان الینا
17 مرداد 91 22:19
با این دل نازک من ؛با این نوشته های قشنگ تو چشام پر اشکه ،از حسرت ،از دلتنگی،از لطف خدا ...
مامان امیرحسین و امیرعلی
17 مرداد 91 22:21
خدا ازت قبول کنه مهربون.
جوجوهای مامان و بابا
17 مرداد 91 22:31
سلام عزیزم.انشاالله حاجاتت رو می گیری.مطمئنم امشب خیلی به خدا نزدیک میشی.منم دعا کن... به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر می دمد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت پر نور باشد.
الهام مامان رامیلا
17 مرداد 91 22:46
سلام عزیزم خیلی قشنگ بود انشالله کخدا حاجت همه ما رو بده الی برای منم دعا کن خیلی محتاجم من اگه قابل باشم برات دعا میکنم که خدا هرچی می خوای رو بهت بده راستی کلی عکس گذاشتم
الهام مامان رامیلا
17 مرداد 91 22:55
بابا اینهمه تعریف میکنی خیلی تعریفی هستم من مرسی عشقممممممممممممم
الهام مامان رامیلا
17 مرداد 91 22:55
جیگرتو عزیزمممممممممم چشمات قشنگ می بینه
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 91 23:05
قربون اون دلت عزیزم.ایشا... حاجت روا بشی.امیدوارم خدا همه ی ما رو ببخشه و برامون بهترینها رو رقم بزنه.
سحر
18 مرداد 91 0:04
عزیزم با اون دل پاکت برام دعا کن حتما
ساراکوچولو
18 مرداد 91 0:07
سلام دوستان گلم... خبر خبر خبرخوش... سارا کوچولوی من بلخره به دنیا اومد... عکسش همراه حرفهای خودم براتون توی وبلاگ گذاشتم.... ,,\!!!/,, ;" . _ . "; ( @ ) > <
مامان ترانه
18 مرداد 91 0:26
چرا شکفته نباشم خدا سبب ساز است دری که بسته شود صد در دگر باز است التماس دعا امیدوارم خداوند تو این شب عزیز یه نی نی موندنی و ناز تو سرنوشتت بزاره دوستم
مامان وندا
18 مرداد 91 0:44
الناز جون التماس دعا
نم نم باران
18 مرداد 91 0:48
سلام عزیزم دیگه داشت گریم میگرفت تو این مدت که نیستی دلم خیلی خیلی برات تنگ میشه انشالله خدا حرفاتو گوش میده فقط تا میتونی سداش کن که فقط خودش به حرفات گوش کنه راستی من و مادرم را دعا کن دوست دارم
مهسا
18 مرداد 91 0:53
سلام عزیزم امشب منو هم دعا کن.
مامانی
18 مرداد 91 1:08
التماس دعا گلم
نسترن(مامان نیروانا)
18 مرداد 91 1:10
سلام عزیزم...قدر زیبا نوشتی...امیدوارم همه در این شبهای عزیز حاجت روا بشن...اومدم که بدونی به یادت بودم
مریم--------❤
18 مرداد 91 1:19
حاجت روا شی نایسل جون دلمون واست تنگ میشه
مهسا
18 مرداد 91 1:22
مرسی الناز جون که به وبلاگ مهرسا سر زدی از خدا میخوام به همه ی آرزوهات برسی.
سحر
18 مرداد 91 1:28
نميدونم والا. حالا يه چند روز ديگه بايد دوباره برم آز بدم. نه دوستم خوب نيست هنوز دپرسه
سارا
18 مرداد 91 1:29
النماس دعا عزیزم
مامانی
18 مرداد 91 1:35
الهی فدات شم شرمندم نکن تو دعا کن خدا بهم لیاقت بده با دوستی باشما عزیزم چشم حتما گلم مسجد نرفتی دلم؟ من رفتم کمردرد گرفتم برگشتم طه هم هی تکون میخورد فک کنم جاش خوب نبود
مامان مارال فرفری
18 مرداد 91 1:45
خیلی عالی بود امیدوارم خدا در این شب عزیز حاجت همه بنده هاشو بده
مرجان مامان پریساجون
18 مرداد 91 2:08
التماس دعا.ما رو هم دعا کن.
مامانی درسا
18 مرداد 91 2:39
گل من انشاالله بهترینا رو خدا امشب برات رقم بزنه ........ دوست دارم و این ایامو بهت تسلیت میگم
مامان امیر مهدی(سوده)
18 مرداد 91 2:52
التماس دعای فراوان
ilijoon
18 مرداد 91 3:54
بسيار زيبا بود التماس دعا داريم
مامان رادمان
18 مرداد 91 6:01
انشالله خدا تو این شبهای عزیز وپر برکت حاجت همه رو بده.
مامانی چشم به راه
18 مرداد 91 8:39
سلام التماس دعا دارم عزیزم...بسیاااااااااااارزیاد ازمامان شدن چه خبر ؟
رعنا
18 مرداد 91 9:29
سلام الناز جون تو که اینقد دلت پاکه حتما منم دعا کنانشاا... توهم به خواسته های دلت برسی


مرسی عزیزممم
توهم التماس دعا
مامان نيما
18 مرداد 91 9:30
واقعا اگه خدا قبولمون كنه چي ميشه عزيزم ان شااله دعاهات و تمام راز و نيازهات جواب داده بشه براي ماهم دعا كن
الهام مادر اينده
18 مرداد 91 9:36
عسلم التماس دعا . انشالله حاجت روا بشي و يه دخمل ناز بياد تو بغلت
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 مرداد 91 9:44
منو هم دعا کن....
مامان کوروش
18 مرداد 91 9:45
سلام عزیزم چقدر زیبا نوشتی من که اشکم در اومد منم لیاقت این که دیشب بیدار بمونم رو نداشتم فقط تونستم واسه بابام قران بخونم ولی تصمیم دارم شب 23 این کارو بکنم نایسل جون امیدوارم خدا وند امسال حاجتت رو روا کنه عزیزم منم دعا کن خیلی محتاجم
ضحی
18 مرداد 91 10:05
سلام خیلی قشنگ بود امیدوارم این شبا حاجتت را بگیری التماس دعا


الهی به حق همین شباااا تو هممم حاجتت رو بگیری
عزیز دلممم
میدونی که خیلی دوست دارم
فرزندما
18 مرداد 91 10:41
التماس دعا گلم
مامان جون نی نی
18 مرداد 91 10:55
خیلی با احساس نوشتی عزیزم التماس دعا
نسترن
18 مرداد 91 11:07
عزیزم من همیشه به یادت هستم توچیدیشب احیا رفتی ؟مامانت اینا هنوز مشهد هسند ؟
نسترن
18 مرداد 91 11:08
راستی عزیزم حال اقا علیرضا بهتر شد؟
نسترن(یک عاشقانه آرام)
18 مرداد 91 11:31
رمزو برداشتم عشقم بیا پیشم
سحر
18 مرداد 91 11:35
اره الناز جون . مثل اینکه تو راست میگفتی . آزمایش رو شنبه میرم . میترسم امروز برم باز مثل دفعه پیش تیترم پایین باشه . دعا کن که مشکلی نباشه
سحر
18 مرداد 91 11:36
آره اناز جون . راست گفتی . آز رو شنبه میرم که تیترم بالا رفته باشه
مامان زهره
18 مرداد 91 14:11
سلام عزيزم باوركن ديشب خيلي يادت كردم.هي گفتم نايسل نايسل.حتما جواب مي گيرم شك ندارم.انگار آدم براي همديگه دعا كنه يه طور ديگه دوستش داره.
zahra
18 مرداد 91 14:20
آجی دیشب تو احیا خیلی دعا کردم برات
عمه اریسا کوشمولو
18 مرداد 91 14:43
ایشااااااااالا شما و همه مامانا تو این شبهای عزیز حاجت رواشن ...الهی ااااااااامین
مامان زهرا
18 مرداد 91 14:43
التماس دعا امیدوارم به حق ضامن آهو هرچی از خدا می خواهی حاجت روا بشی
مامان زینب خانم
18 مرداد 91 15:19
سلام دوست خوبم انشالله که همه حاجت روا بشند تو این شبها. خدایا ، بحق شهید شب های قدر تقدیر ما را محبت و ولایت و پیروی راه مولا علی علیه السلام رقم بزن آمین . الهم عجل لولیک الفرج
مامان نازنین جون
18 مرداد 91 15:24
پست خیلی قشنگیه نایسل جون عکسات هم همینطور قبول باشه گلم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
18 مرداد 91 16:01
مهربانی تزیین لحظه هاست برای مهربانی تو جوابی جز دوست داشتن ندارم
ilijoon
18 مرداد 91 16:16
چه آهنگ قشنگي گذاشتي
نی نی جون
18 مرداد 91 16:24
سلام منفی بود التماس دعا
فاطمه سادات
18 مرداد 91 16:54
التماس دعا عزیزم
مامان آنیسا
18 مرداد 91 17:15
سلام ...عزیزم دلت سوخته بود بهتر شد؟ من همش به یادتم. راستی یه عکس از آنیسا گذاشتم برو ببین.دیشب ازش گرفتم.
خاله سنا
18 مرداد 91 17:23
ممنون عزیزم زیبا بود ما رو از دعا فراموش نکن


عزیزم نمیدونم چرا نمیتونم برات کامت بزارم
مهتاب
18 مرداد 91 18:04
خدایا در شب قدری که : توفیق نصیبمان می کنی تا قرآن بر سر بگذاریم؛ از تو مسئلت میکنم لیاقتی عطا کنی تا بتوانیم : قرآن را در دل بگذاریم .
مهتاب
18 مرداد 91 18:06
خاصیت اشک است ؛ اینکه هم چشم را پاک میکند و ] بعد از آن ، [ هم دل را ... در این کویر خشک ، بارانم آرزوست الی جون حرفهات خیلی قشنگ بود اشکم اومد التماس دعا
سمانه(مامان محمدرهام)
18 مرداد 91 18:32
چه نوشته زیبایی. ماروهم از دعاهاتون محروم نکنید.التماس دعا
الهه مامانی طهورا
18 مرداد 91 18:40
سلام عزیزم انشاالله که بحرمت این شبهای عزیز حاجت روا بشی ما رو هم دعا کن عزیز دل حال و هوای معنوی وبت عالیه گلم مخصوصا آهنگش
مامانی چشم به راه
18 مرداد 91 18:51
الهی نایسل جوووم..ولش کن..بسپارش به خدا..من میگم نروآزمایش بذاردوماه رد شه خطرازسرمون بگذره بعدبرو آزمایش نظرت چیه قربونت برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نازنین جون
18 مرداد 91 18:54
ماروهم دعا کن نایسل جون
ترکان
18 مرداد 91 19:36
التماس دعا...........زود برگردی خب؟
مامانی
18 مرداد 91 19:49
قربونت برم خیلی دعامون کنیاااااا طه هم دعات میکنه
مامان گیسو جون
18 مرداد 91 20:13
التماس دعا دوست گلم اینم آدرس http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=15433
مامان دينا
18 مرداد 91 22:03
سلام خانومي تو رو خدا تو اين شبها هر جا دلت شكست ما رو هم از دعاي خيرت بي نصيب نكن مخصوصا برا بابام دعا كن تو رو خدا
لی لی
18 مرداد 91 22:58
سلام الی جان چقدر زیبا نوشتی خیلی لذت بردم همه حرفات حرفای دل منم بود با این تفاوت که هنر به زبان آوردن اونا رو خیلی بهتر از من داری گلم ای کاش اینبار خدا خودش کمکمون کنه که توبه شکن نباشیم عزیزم التماس دعا نه اینکه فقط یه جمله باشه که در جوابش همیشه میگیم محتاجیم به دعا،نــــــــــــه بلکه التماس واقعی نیاز واقعی خوشحال میشم تو این شبای عزیز از منه حقیر که همیشه گرچه بی نظر ولی مهمان خونه ی گرمت هستم هم یاد کنی
مامان فافا
18 مرداد 91 23:25
الناز جون ان شاالله توی این شبا هرچی از خدا میخوای بهت بده. ما رو هم از دعای خیرت فراموش نکن
مامان فاطمه
18 مرداد 91 23:55
النازجون با این مطلبی که نوشتی اشکام سرازیرشد انشاالله هرچه از خدابخوای تو این شبها بهت بده . اول سلامتی وبعدش هر چه تو نظرته.النازجون ماروهم دعا کن شما به آقا رضا نزدیکتری . التماس دعا
ilijoon
19 مرداد 91 0:15
مامان کوروش
19 مرداد 91 0:27
سلام عزیزم ممنون که اومدی من حتما یه شب میخونم دعای جوشن کبیر رو کار هرسالم اینه نایسل جون خیلی قشنگ دعا کردی ومنم میگم امین منم دعا کن عزیزم که خیلی محتاجم
مامان مارال فرفری
19 مرداد 91 1:35
خیلی خوب بود. منم از خدا شفای تمام مریضا رو میخوام یا هر کسی که مشکلی داره خدا به حق همین شب حاجتشونو براورده کنه. امین یا رب االعالمین
مامان نفس طلایی
19 مرداد 91 1:56
چه پست قشنگی و.... خیلی التماس دعا ... برای شفای مامانم هم دعا کن
خاله جون
19 مرداد 91 2:47
الناز جونی خیلی زیبا مینویسی چون دلت پاک مارو هم در این شبها از یاد نبر انشاالله که خودتم حاجت روا شی
عمه ی اریسا کوشمولو
19 مرداد 91 3:50
منم دعا میکنم واسه همههههههههههههه مخصوصا نی نی هاااااااااای مریض که نمیدونم چرا انقدر این روزها زیاد میبنم توکل به خودددددددددددش که خیلییییی بزرگه
عمه ی اریسا کوشمولو
19 مرداد 91 3:52
وبتم مبارک نو کردی عسیسم فقط واسه همین ماه اینطوریه دیگه ؟اره ؟اخه خیلی غمگینه
مامانی
19 مرداد 91 7:11
ایشالا تمام مریضا شفا پیدا کنن به حرمت مولامون علی وهمه عاقبت به خیر بشن
فهیمه(مامان محمدسپهر)
19 مرداد 91 10:14
سلام خانمی .قبول باشه عباداتتون .امروز از طریق وبلاگ باران با وبلگت آشنا شدم .تقریباً همش رو خوندم .ولی بعضی پستا رمز دار بود نتونستم اگر امکان داره رمزش رو برام ایمیل کن .ممنون .


عزیزم ایمیلتون رو برام کامنت کتید خصوصی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
19 مرداد 91 10:37
قبول باشه خواهر! التماس دعای فراوون دارم بخصوص برای شفای استاد دکتر علی اصغرخدادوست بزرگترین چشم پزشک جهان... الان توی کماست تو رو خدا الناز جون به همه دوستات بگو براش این چند شب رو ویژه دعا کنن. اللهم اشف کل مریض بحق مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)
مامان امیر مهدی(سوده)
19 مرداد 91 11:05
پروردگارا ارامش را همچون دانه های برف ارام و بی صدا بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار...
مامان امیر مهدی(سوده)
19 مرداد 91 11:07
امشب رحمت دوست جاریست مانند رود نه مانند باران اگر دلتان لرزید بغضتان ترکید التماس دعای فراوان...
مامان ریحانه
19 مرداد 91 11:25
سلام خوشحالم از اینکه وبت رو تو این حال و هوا میبینم. امیدوارم هر تصمیمی که گرفتی در انجامش موفق باشی. فقط باید همت کنی. راااااااااااااستی یه خبر برات دارم: چند روز پیش تو برنامه سمت خدا حاج آقا عالی داشت یه مطلب جالبی میگفت. گفت که یکی از شفاعت کنندگان فرزندان سقط شده هستن که بهشون میگن وارد بهشت شین. اونا میگن اول پدر و مادرم باید وارد شن بعد من. اون لحظه من همش به فکر تو بودم که بیام این خبر رو بهت بگم. ایشالا که خدا هر چه زودتر یه نی نی سالم و صالح نصیبت کنه.التماس دعا گلم. موفق باشی
مامان رهام
19 مرداد 91 12:18
سلام الناز جون چه پست فوق العاده ای گذاشتی
مامان رهام
19 مرداد 91 12:18
امیدوارم حاجت روا شی
مامان رهام
19 مرداد 91 12:19
چقد دلم واسه نادیا سوخت.........خدایا همه مریضا رو شفا بده .آمین
آسمونی ها
19 مرداد 91 12:21
توی این شبای عزیز خیلی محتاج دعای خیر شمائیم.
مامان ترانه
19 مرداد 91 12:26
قربونه دله مهربونت برم حتما دعا میکنم التماس دعا
سارا
19 مرداد 91 13:14
الی جونم حرفای دلت اشکای چشمام رو سرارزیر کرد.انگار دلم خیلی پر بود دنبال یه تلنگر.قربون دل پاکت منو هم دعا کن همون دعا که برا خودت کردی فقط اراده فقط اراده
مامانی
19 مرداد 91 13:51
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ بروزم من و پسرم منتظرت هستیم التماس دعا دارم یاعلی
فهیمه
19 مرداد 91 14:02
طاعاتت قبول...دیروز با مامان علی ازت یاد کردیم
مامان آریا
19 مرداد 91 14:16
یه آمیییییییییییییییییین بلند به همه ی اون دعاهای قشنگت عزیزم ... ایشالله که همه تو این شبای عزیز حاجت روا بشن
مامان رها
19 مرداد 91 14:49
سلام بدو بیا پیشمون و خاطرات 2 سال رها رو بخون ببین چی بود و چی شد
مامان رها
19 مرداد 91 14:50
سلام التماس دعا داریم تو این شبای عزیز سوختگیت بهتر شد عزیز جون
دخملی
19 مرداد 91 16:11
ای جونم
مامان وندا
19 مرداد 91 16:14
دعاهات قشنگ بودن ، فقط میتونم بگم آمین برا وندای منم دعا کنید دوباره تب کرده، دعا کنید چیزیش نباشه از اینکه بدنش عفونت داشته باشه میترسم
مامان گیلاس
19 مرداد 91 16:58
بارالها... سرنوشت دوستانم را در شبهای قدر و تعیین مقدرات به خیر و نیکی تقدیر کن تا من جز رضایت بر سیمای آنان نبینم آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است / آن لحظه که دیده ات ز اشکت خیس است یاد آر که محتاج دعایت هستم التماس دعا
مامان الینا
19 مرداد 91 17:16
مامان الینا
19 مرداد 91 17:28
آمین انشاالله که همه ی این دعاهایی که کردی قبول باشه
مامان امیرناز
19 مرداد 91 17:58
سلام عزیزم واسه پست بالایی نشد نظر بدم اما واسه همه دعاهای قشنگت امین
لیلی
19 مرداد 91 18:14
ما رو هم دعا کن


محتاجم به دعا خانوم
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 18:32
سلام گلم ایشاله هر چی از خدا میخوای بهت بده من رو از یاد نبری دعام کن
مامانی چشم به راه
19 مرداد 91 18:42
قربونت برم با اون دل مهربونت
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 مرداد 91 19:19
التماس دعا از شماگلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان نوژا
19 مرداد 91 19:35
زیبا نوشتی عزیزم اشکم در اومد
مامانی
19 مرداد 91 23:56
فدات شم قربونت بشم
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 0:20
تسلیت... التماس دعا
مامان گیسو جون
20 مرداد 91 0:24
الناز جونم بعد از این ایام شبها بیا بریم کلوپ یه کم حال و هوامون عوض بشه منم احتیاج دارم خواستم برم کلوپ خبرت می کنم
mamane aria
20 مرداد 91 0:35
vase babaye aria ham torokhoda 2a kon zoodtar khoob beshe
مامان تارا و باربد
20 مرداد 91 2:15
امیدوارم در این شب عزیز حاجات همه روا شود و خداوند بلند مرتبه سرنوشتی نیکو برایمان رقم زند
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 2:37
فدات بشم من. واقعا من هنوز موندم کجای چادر رو مسخره کردم. طرف مشکل داشت
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 2:42
الناز جون چزا تو نی نی گپ پیدات نمیکنم؟
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 2:48
باشه گلم. مزاحمت نشم. بوسسس
مامان دو قلوها
20 مرداد 91 3:00
ساعت سه شب هست همه قران رو سر گذاشتن دارن دعا میکنن نتونستم مسجد برم دارم با تلویزیون میخونم برای سلامتی همه مادران همه بیماران همه چشم انتظاران همه مامانایی که در ارزوی بچه ان همه اونایی که در انتظار حضور بچه ان همه مسلمانان و ایرانی ها دعا کنید خدا گره از کار همه باز کنه ایشاله
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 مرداد 91 4:30
خوش به حال دل پاکت التماس دعا
مامان مهربون فاطمه
20 مرداد 91 4:49
سلام گل بانو.امروز برای اولین بار بهت حسودیم شد...البته نه از نوع بدش.دیدم چقدر رفیق داری و همه هم برات دعا کردن کاش برا من هم دعا میکردن..راستی من ناقابل هم برات دعا کردم...تو هم دعام کن که سخت محتاجم...دوست دارم...بوووووس
مامان دو قلوها
20 مرداد 91 11:16
به بودنت در کنارمون عادت داریم زووووووود برگرد
مامان بهی
20 مرداد 91 12:20
خیلی خوب نوشته بودی عزیز دلم ایشالله که حاجتتو می گیریییی
روزهای شیرین
20 مرداد 91 12:25
سلام همه دعاهات قبول باشه. منم از یاد نبر....
عمه آتنا
20 مرداد 91 12:51
خیلی قشنگ بود نوشته هات...
روزهای شیرین
20 مرداد 91 14:21
مرسی نازم تو همین شبای پربرکت از خدا میخوام برا تو و همه مامانیا که منتظر نی نی ان یه نی نی سالم و صالح هدیه بده! البته یادم بود همون شب اول اسم تورو مخصوص دعا کردم انشا... قبول شه دعاهامون. برا نصب کاغذ دیواری هم دستگاه لازم نیست فقط چسب داره خود آقاهه گفت خودتونم میتونین نصب کنین. استیکرم گرفتم اما دیگه جا نمیشه بذار نی نی تو بیاد میفرستمشون واسه جوجوی تو نازم.
بهـــــــــــــار
20 مرداد 91 15:48
کجایی گلم دلمون برات تنگ شده
بهـــــــــــــار
20 مرداد 91 15:49
مامان امیر مهدی(سوده)
20 مرداد 91 16:47
ممنون بهم سر زدی عزیزم انشاالله حاجت روا بشی
فرشته
20 مرداد 91 17:34
سلام گلم الان باوبت آشنا شدم خیلی خوبه التماس دعا اگه قابل دوستی باشم
مهتاب
20 مرداد 91 17:38
مظلویت آقامون علی چه بگویم درباره مظلومیت کسی که در این دنیا چشم خود را در کعبه باز و در مسجد بست . با اینحال وقتی خبر شهادتش به شام رسید ، متعجبانه پرسیدند : آخر مگر پسر ابوطالب نماز هم میخواند که در مسجد کشته شود؟
مامان نفس طلایی
20 مرداد 91 18:12
عزیزم ممنونم از دعات
مامان دينا
20 مرداد 91 18:32
ممنون عزيزم كه به فكرم بودي منم دوستت دارم ايشالله هر چي از خدا ميخواي بهت بده وامسال هم با يه ني ني كپلو شاد بشي فدات شم
فرشته
20 مرداد 91 18:55
فدات خانمیییییییییییییییی التماس دعا بووووووسسسسسسسسسسس
روزهای شیرین
20 مرداد 91 18:59
مرسی نازم به نظرت نصفه قشنگتر میشه یعنی؟؟ والا با این شوشوی تنبلی که من دارم الان ساعت 5 دقیقه به هفته هنوز کاری نکردیم فک کنم همون نصاب بیاد سنگین تره!!! آره خوب بالاخره کار حرفه ای فرق داره والا خود آقاهه گفت ما هم از خدا خواسته! انشا... سرتوهم بیاد نایسل جونییییییی
روزهای شیرین
20 مرداد 91 19:09
مرسی حالا فکر کن تازه پاشدن نصب کنن!!! آخه چی بگم!!! مرسی به نظرم همون نصفه قشنگ تر میشه با حاشیه.حالا حاضر شد عکس میذارم ببین چه شکلیه خاه خوشجل
مامان علی اکبر
20 مرداد 91 19:29
سلام عزیزم.دلمون واست تنگ میشه ایشالا حاجتت برآورده بشه. التماس دعا.....
مامان امیر مهدی(سوده)
20 مرداد 91 19:40
این از طرف امیر اینم از طرف خودم
deleted
20 مرداد 91 21:14
عزیزم ثبت نشد
deleted
20 مرداد 91 21:15
خانمی التماس دعا.اینتدنت منزل خراب شده دوباره از کافی نت تایید کردم.
deleted
20 مرداد 91 21:16
عزیزم بست خیلی زیبایی


مرسی عزیزم ادرست کوو
عمه ی اریسا کوشمولو
20 مرداد 91 22:12
فرشته
20 مرداد 91 23:09
فدااااااااااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتت جیگری خیلی خانمی
خاله جون
20 مرداد 91 23:46
ممنون گلم
مامانآنیسا
20 مرداد 91 23:53
عکسهای آنیسا در پست نقاشی روی صورت رو گذاشتم عزیزم...برو ببین
مامان محمد و ساقی
20 مرداد 91 23:59
سلام.آشم رو دیدی؟
مامان بهراد
21 مرداد 91 0:37
سلام نایل جان همین اول آشنایی یه چیز جالب بگم که من و شما دقیقا هم سن هم هستیم یعنی 2تائی مون 16 اسفن 67 به دنیا اومدیم وقتی خوندم خیلی برام جالب بود..... تا حالا ندیده بودم که کسی تاریخ تولدش مثل من باشه. وبلاگ جالبی داری با اجازتون لینکتون کردم تا بتونیم در اینده دوستای خوبی واسه هم باشیم
مریم مامان نخودچی
21 مرداد 91 6:01
الی چرا میگی سارا سرکار گذاشتی... ساعت 10 قرار پاساژ رضا داریم... شما چیزی نمیخواد بخرم..
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 مرداد 91 8:00
عزیزم ارزومند ارزوهایت هستم.
مامان محمد
21 مرداد 91 10:27
سلام الناز جون،خیلی قشنگ بود. تحت تاثیر قرار گرفتم،انشاالله که تو این شبهای سرنوشت ساز هر چی از خدا بخوای بهت بده. انشاالله خدا یه نی نی ناز و سالم تو دلت بزاره. امیدوارم همه حاجتمندان حاجت روا بشن. آمین.
مامان رهام
21 مرداد 91 10:31
سلام الناز جون خوبی عزیزم............این شبا که ما رو فراموش نکردی............
مامان رهام
21 مرداد 91 10:34
نادیا دلدار گلچین منظورم بود
مامان رهام
21 مرداد 91 10:34
حال و هوای وب ت روحانی شده
مامان آرشیدا قند عسل
21 مرداد 91 11:30
امیدوارم خدا همه مریضها رو شفا بده همه حاجتمندان رو حاجت روا کنه و مشکلات همه رو ختم به خیر کنه. آمیییین.
مامانی چشم به راه
21 مرداد 91 12:09
آپم ______▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ ___آپم_____▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ اپم دیر نکنی منتظرم
مامان کوروش
21 مرداد 91 12:58
انشا... خدا همه مریض ها رو شفا بده عزیزم ممنونم که بانی خیر شدی
مامان پریسا
21 مرداد 91 14:18
الناز جون. حال و هوای وبت خیلی قشنگ و روحانی شده. قربون دل مهربونت. برای من هم دعا کن که خیلی نیاز دارم.
مامان امیرحسین و امیرعلی
21 مرداد 91 14:36
ایشالا خدا همشون و شفا بده.
مصطفی
21 مرداد 91 15:32
سلام وب قشنگی داری لطفا به من هم سری بزن.منتظرم باشه نایسل جان لطفا نظرتو درمورد وبم بگو؟
پری شب
21 مرداد 91 15:52
قوربون دلت برم که اینقدر نازکه قوربون این همه مهربونیت الناز جون منم از خدا برات بهتربنارو می خوام به حق این شبهای عزیز اونیکه دوست داری خدا بهت بده گلم التماس دعا
پری شب
21 مرداد 91 15:53
الناز جون رمز یادم اومد درست شد خوبی منم دعا کردی گلم
سمانه(مامان محمدرهام)
21 مرداد 91 15:57
الی جونم دعاهات خیلی قشنگ بود وبرای همشون میگم آمین. التماس دعا دوست مهربون ودل پاکم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 مرداد 91 16:35
دوبله التماس دعا گلمممممممممممممممممممممممممم
مامان ترانه
21 مرداد 91 16:58
سلام دوستم فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم
الهام مامان رامیلا
21 مرداد 91 17:00
انشالله عزیزم انشالله که همه این چیزهایی رو که گفتی خدا اجابت کنه و ما هم برای همه دعا کنیم
مام پارسا
21 مرداد 91 17:41
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن برای تمام دعاهای قشنگت خیلی قشنگ بود عزیزم.تمام دعاهای خوب و رو بدون کم و کاست توی این پست و پس بالایی نوشتی. خیلی قشنگ درد و دل کردی با خدا. ایشالله هر چی از خدا می خوای به حق همین شبهای قدر بهت بده
مام پارسا
21 مرداد 91 17:46
خودت چطوری؟خوبی الناز
مام پارسا
21 مرداد 91 17:47
وقتی اومدم وبت فکر کردم اشتباه اومدم چند بار آدرس وب رو نگاه کردم تا مطمئن شدم که درست اومدم. کار خوبی کردی که حال و هوای وبت رو عوض کردی
مام پارسا
21 مرداد 91 17:48
راستی از نینی چه خبر؟ هنوزپریود نشدی؟
مام پارسا
21 مرداد 91 17:48
امشب به یادم باش. منم به یادتم
مام پارسا
21 مرداد 91 17:49
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 91 18:16
سلام میشه بیاین به ساقی که تو یه مسابقه شرکت کرده رای بدین.
مهدی کوچولو
21 مرداد 91 22:11
برای همه دعاهات یه آمین به وسعت کرم مولای متقیان علی(ع)یه به بزرگی رحمانی و رحیمی خود خدا.التماس دعا،حاجت همتون زود
مامان مهربون فاطمه
21 مرداد 91 23:00
عزیم خدا دوست داره و کمکت میکنه.برای من هم دعا کن.راستی وبم به روز شده.اگه دوست داشتی بگو رمز بهت بدم.ئدوست دارم.نظر یادت نره
مامان امیر مهدی(سوده)
22 مرداد 91 0:40
سلام عزیزم امیر مهدی تو مسابقه نی نی خواب الود شرکت کرده شماره 11شنبه اینده رای گیری است میشه به این ادرس بری بهش رای بدی؟http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
نم نم باران
22 مرداد 91 5:52
سلام عشقم کجایی ؟ دلم خیلی برات تنگ شده راستی نایسل جونم وقتی میخوای آهنگ وبت رو عوض کنی چیکار میکنی که آهنگ قبلیت پاک میشه من الان دوتا آهنگ تو وبم دارم
مامان الیناجونی
22 مرداد 91 9:52
چقدر قشنگ بود این دعا میگن چیزی که از دل براید لا جرم بر دل نشیند واقعا معلومه که الناز جون دلت خیلی پر کشیده که اینطوری دل ما رو صفا دادی قبول باشه عزیزم امیدوارم تو این شبهای عزیزی که گذشت سال خوبی برات رقم خورده باشه ..
مامان دو قلوها
22 مرداد 91 10:33
سلام ایشالله زود اپ کنی باز اون غذا خوشمزه هات بزاری دل من اب شههههههههههه گررریه
مامان باران
22 مرداد 91 12:22
نايسل عزيز خيلي مطلباتو دوست دارم ، اميدوارم تو اين شبا خداي صداي همه دردمنداشو بشنوه كه مطمئنم اين اتفاق مي افته
سحر
22 مرداد 91 13:27
سلام عزیزم . مرسی گلم . انشالا نینی تو هم زود زود بیاد پیشت . بوس بووووووووووووووووووووووووس
مامان ترانه
22 مرداد 91 15:29
خاله جون من 100 روزه شدم انشالله 100 روزگی نی نی خودت
مامانی
22 مرداد 91 16:07
بیا بروزم
فرشته
22 مرداد 91 18:44
عمه ی اریسا کوشمولو
22 مرداد 91 23:28
ااااااااااخی چه دلباااااااااز شد اینجا خیلییییییی مهرفونی میدونستی
خاله مهتــ♥ـــاب
23 مرداد 91 7:50
سلام خانومی چطوری ؟ نفس طلایی خوبه؟ متنهاتو خیلی دوست دارم خیلی خوشگل مینویسی التماس دعا
روزهای شیرین
23 مرداد 91 10:23
سلااااااام خوش اومدی دوباره برگشتی.اما رمز گذاشتی که!!!! عیب نداره همین که حالت خوبه کافیه نازم.
پری شب
23 مرداد 91 15:49
الناز این قسمت و خیلی قشنگ نوشتی اشکام در امد خوش به حالت که قلبی به این پاکی داری مهربانم
مامان سها
24 مرداد 91 22:29
عزیزم گرچه توی نی نی وبلاگ نیومدم اما تو ذهنم بودی موقع دعا عاقبت به خیر شی ایشالا