محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نی نی مامانش

16 مرداد ...

1391/5/16 21:00
نویسنده : نایسل
973 بازدید
اشتراک گذاری

هی خدا....

دیشب حال شوشو خیلی بد بود هی بالا می اوردسبزگلاب به روتون

امروز رفته دکتر بهش گفته باید آزمایش چربی بدی و..... ابرو

خلاصه این به این سیخ چه اییی چه جورییییییییییییییییییییییییییییییییی چربی خون داره ؟؟؟؟تعجب

خلاصه اینم از این روزای ما....

آقا افطار نمیاد خونه یه دورم با دوستاش میره پارکابرو

هنوز تکلیف فاطمه امامیان هم مشخص نشده کیه ....ناراحت

 

مامان بابای خوشگل من رفتن مشهد خونه خاله ام دلممم براشون یه ریزه شده .....نگران

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کی میاین (حالا ظهر رفتنا)نیشخند

اینم از این روزززاناراحت

 

پ. ن :

دلم میخواددددد اینای تو فیلم خداحافظ بچه رو خفه کنم بلد نیستن گردن بچه رو نگه دارررررنعصبانی

الهی بمیرممم براش میبینم فیلموووو حرص میخورم یااا دیشب آب ریختن روشششششششش

الهی  گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (114)

نی نی خدمت
16 مرداد 91 21:12
سلام
اگه دوست دارید برای عکسا نی نی تون کلیپ داشته باشید یا وقتی وبتون رو باز می کنید صدای عزیزتون رو بشنوید یا...
به نی نی خدمت سری بزنید
با تشکر مدیر نی نی خدمت
http://ninkhedmat.niniweblog.com





باشه عزیزمممممم چشم
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 مرداد 91 21:13
اه اه اشتباه فرستادم الناز جون گلنارش رو فاکتور بگیر آخرش هم یک جوری خودت درست کن میخواستم بگم بیا وب جدیدم ببین چطوره
دخملی
16 مرداد 91 21:16
از این فیلم متنفرم... راستی سلام.... پیشاپیش زیارت بابا جون اینا هم مبارک
سودی مامان خرزوخان
16 مرداد 91 22:20
سلام عزیزم شوخی کردما منظوری نداشتم خیلی خوشحالم کردی اومدی بازم بیا عزیزم
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 91 23:08
سلام.ای بابا چرا مریض شده.می خوای تو هم از اونایی که به محمد دادم بهش بده.حالت تهوع محمد کاملا" خوب شد. فاطمه امامیان همون کیفی بود که تو خونتونه؟ منم دیشب اعصابم بهم ریخت یه دور گردن این بچه چرخش 180 درجه زد. آخی پدر و مادرتوجاشون خالی نباشه.
خاله سنا
16 مرداد 91 23:18
ممنون به ما سر زدی خانمی.....راست می گی فیلم های ماه رمضان بدرد نمی خوره مخصوصا این
مامانی
16 مرداد 91 23:28
الناز جونم فاطمه امامیان کیه؟ ماجرا چیه؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
17 مرداد 91 0:06
بلا دوره نگران نباش نایسل جونم
زهرا از نی نی وبلاگ213
17 مرداد 91 0:08
آه خدای من ! چه تفاهمی نمیدونی من وعلی چه حرصی خوردیم از دست این سریال بخاطر گردن بچه و.... !
ترکان
17 مرداد 91 0:53
harchio ke bishtar az hame mikhay 3 bar tekrar kon,bad neveshteye ziro bekhun.besmellaherahmane rahim lahavle vala ghovate allah bellahe aliiol azimin payamo be 9 nafar befrest, arezut ghabul mishe,bavar nemikardam,vali vaghean ghabul mishe age pak koni va ya nafresti khoda arezuto ghabul nakone.alan saateto negah kon9 daghighe bad ye etefagh miofte ke khoshahalet mikone
ترکان
17 مرداد 91 0:55
حالا بذار برسن بیچاره ها بعد دلت تنگ بشهایشالا که زود برگردن و حسابی بهشون خوش بگذرهحالا تو حرص نخور فیلمو باید یه جوری کش بدن که 30 قسمتش پر بشه
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
17 مرداد 91 1:10
آقاتون (به قول خودتون شوشو)چربی نداره به خاطر این چیزهایی که شما بهش میگید غذا و میخوریدحالش بد شده
مامان ترانه
17 مرداد 91 1:15
سلام نایسل جون قالب جدید مبارکه
کودکانه های من
17 مرداد 91 1:17
آره طفلی بچه گناه داشت خیس شد کلاً فیلمش حرص آدمو در میاره، بچه رو یه بدبخت دیگه دنیا آورده بعد لیلاهه هی میگه بچمون بچمون
نم نم باران
17 مرداد 91 1:50
سلام عسیسم ، الی جون چجوری برای خودت آهنگ میزاری برا کلیه ی موارد رو بگو ممنون
مامان مارال فرفری
17 مرداد 91 2:12
سلام گلم ما رو دوست نداشتی که تو لینک دوستات قرار ندادی؟
متین مامی ایلیا
17 مرداد 91 2:16
خدا بد نده ایشالا که چیزی نیست. منم باهات موافقم اعصابم بهم میریزه این فیلم و میبینم، فقط میخوام ببینم چطوری میخواد جمعش کنه و تموم بشه این طفل معصومارو از شیر خوارگاه میگیرن هر بلایی سرشون میارن تو نصف فیلم شیشه خالی میذارن تو دهن بچه که میک بزنه نمیگن طفلی دل درد میشه، خواستی بکشیشون منم هستم
مامان کیان
17 مرداد 91 2:57
عزیزم شما حرص نخور مامان باباش باید حرص بخورن که نمییییخورن تازه کیفم میکنن که بچه شون به این کوچیکی بازیگره!
مامی مهدیار
17 مرداد 91 3:06
سلام عزیزم بهتر شدی؟؟؟ دلتنگ مامان و بابا نباشی واقعا منم خیلی سر گرفتن این بچه های بدبخت حرص خوردم امیدوارم حال آقای شو هم بهتر شه میبوسمت
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 3:11
منم خیلی از دست اینا واون مامانی که نوزادشو داده دستشون حرص میخورم. ان شالله دهمسری صحیح وسالمه نگران نباش گلم
مام پارسا
17 مرداد 91 5:18
سلام عزیز دلم.وایییییییییییییییی دلم برات یه ذره شده بود
مام پارسا
17 مرداد 91 5:19
خوبی گلم. ببخش توروخدا که دبیر به دیر میام خیلی سرم شلوغه. حالا فعلاً یه پست جدید گذاشتم بیا ببین چه خبره
مام پارسا
17 مرداد 91 5:20
فدات بشم دیگه توان بیدار موندن ندارم.ساعت 5:15 صبحه.تا الان داشتم یکدونه پست میذاشتم. فردا حتماً میام سر فرصت تمام پست هات رو می خونم
مام پارسا
17 مرداد 91 5:21
راستی این قالبت خیلی از قبلی ها پر انرژی تر و چشم گیر تره. وقتی وبت رو باز کردم یهویی روحم تازه شد. خییییییییییییییییییییلی نازه جداً
مام پارسا
17 مرداد 91 5:22
الناز خیلی دوستت دارم. مرسی که توی این مدت به یادم بودی. این روزها مهمون زیاد دارم.اصلاً وقت ندارم بیام نت
مام پارسا
17 مرداد 91 5:22
فعلاً بای بوسسسسسسسسسسسسس
بهـــــــــــــار
17 مرداد 91 5:35
الی دلم براتنگیده
مهدی کوچولو
17 مرداد 91 5:43
به چه چیزایی دقت میکنی.خیلی برام جالب بود.آخه خودم اصلا اینا رو ندیدم.همه حواست به بچه ها هست.دیدی گفتم بهترین مامان دنیا میشی
مامان نيما
17 مرداد 91 9:02
ان شااله مشهد بهشون خوش بگذره راستي از خودت خبري نشد كه بارداري يا نه
مامان احسان (معصومه )
17 مرداد 91 9:34
قربون اون دلت برم که برای بچه توی فیلم هم میسوزه
الهه رادین
17 مرداد 91 10:33
سوختگیت چطوره النازی؟؟؟ بهتر شد؟؟ ایشالا آقای شوهر هم مشکلی نداشته باشن ایشالا مامان بابا هم زودی برگردن
مامانی چشم به راه
17 مرداد 91 10:52
سلام..چه خبرازمامان شدن؟؟؟؟
الهام مادر اينده
17 مرداد 91 11:12
سلام عزيزم خوبي ؟ شكمت چطوره بهتر شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رهام
17 مرداد 91 11:17
آخی طفلی علیرضامراقبش باش...............
مامان رهام
17 مرداد 91 11:17
جای مامان بابا خالی نباشه
مامان رهام
17 مرداد 91 11:18
بی خیال فاطمه امامیان شو ...اینجور چیزارو نباید کش داد عزیزم
مامان رهام
17 مرداد 91 11:47
خصوصیتو چک کن
مامانی
17 مرداد 91 12:18
به من نمیگی چی شده؟ فاطمه کیه؟ باشه نمیپرسم اگه باعث فضولیه
ميترا
17 مرداد 91 12:43
گلم سوختگيت بهترشدمراقب خودتو وشوشوباش خانومي
نسترن
17 مرداد 91 12:49
تو نمیخواد به فکر اون باشی به فکر خودت باشه انشالله حال همسر گرامت هم زود خوبتر بشه میدونی از ذوق بابا شدنه شاید
مامان مانی
17 مرداد 91 12:53
سلام شاد و تندرست باشید ....
مامانی چشم به راه
17 مرداد 91 12:56
چرا جواب سوالامونمیدی ؟ازم ناراحتی؟چرا نظرامونمیذاری؟
مامانی
17 مرداد 91 13:13
اره خب شاید اون موقع قطره قطره جمع شود و ...... میشه ها مواظب باش
مامانی
17 مرداد 91 13:23
خصوصی داری اون یکی پیامامم رو هم پاک کن بی زحمت عزیزم
ilijoon
17 مرداد 91 13:24
مامان وبابات رفتن مسافرت جاشون برات خالي نباشه ان شاالله به سلامتي زود برميگردند
ilijoon
17 مرداد 91 13:25
قضيه فاطمه اماميان رو نگفتي
ilijoon
17 مرداد 91 13:27
چي سركاري بود؟؟؟؟
ilijoon
17 مرداد 91 13:28
ilijoon
17 مرداد 91 13:29
خوب به سلامتي كه برگشتند
ilijoon
17 مرداد 91 13:30
مثبت فكر كن الكي خودتو اذيت نكن ولي حواست جمع باشه
ilijoon
17 مرداد 91 13:31
ان شاالله به زودي زود ي دخمل دار ميشي
ilijoon
17 مرداد 91 13:32
ان شاالله به زودي انتقالي مون جور شه بريم شمال حتما آدرس ميدم پيشمون بياييد
ilijoon
17 مرداد 91 13:35
ilijoon
17 مرداد 91 13:35
چه آهنگ قشنگي گذاشتي
مامانی
17 مرداد 91 13:35
خصوصی
نازنین جون
17 مرداد 91 13:37
شما نی نی دارین یعنی تو شیکتون خاله جونی ؟قراره دنیا بیاد؟
ترکان
17 مرداد 91 13:39
پس کامنت من کووووووووووووو؟ آپم
نگار(مامان سام)
17 مرداد 91 13:48
سلام خیلی وبلاگ خوبی دارین.با اجازه لینکتون میکنم.جای مامان و باباتون خالی نباشه.ایشالله به زودی و به سلامتی برمیگردن.
ilijoon
17 مرداد 91 13:51
ما شاالله مثل خودت پر انرژيه
مامان نازنین جون
17 مرداد 91 13:57
فکر کنم خیلی نی نی دوست دارین نه؟ایشا...دو تا نی نی خوشگل و ناز و سالم خدا یه دفعه بهتون بده :
مامان نازنین جون
17 مرداد 91 14:04
اره منم عاشق دختر بودم خدا هم یه دختر بلا و شیطون بهم داده اما حالا پسرا رو هم دوست دارم یه جورایی نازن ..دوست داشتنی هستن مثلا 4 سالشون باشه یه بلوز شلوار رسمی بپوشن با یه کروات پاپیونی خیلی ناز میشن
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
17 مرداد 91 14:05
هی به این علیرضا خان غذاهای چرب و چیلی دادی چربیش زد بالا!! (به جای خواهر شوهر و مادرشوهرت گفتما) ------------------------------ منم موندم مامان این نی نیه مگه اونجا نیست که تذکر بده بهشون. الهی نی نی گولی رو داغون کردن خل وضعها
مامان نازنین جون
17 مرداد 91 14:13
ایشا..یه وروجک سالم خدا بهت میده تا ببینی کم کم که بزرگ میشن کلی شیطونی دارن گاهی حتی یه افطار هم نمیتونی بخوری همه سفره پخش و پلا میشه تو خونه تازه کلی هم حال میکنه با شیطنتش ولی ایشا..همه کسایی که دوست دارن خدا بهشون بده
مامان نازنین جون
17 مرداد 91 14:17
الهی امین ...
مامان سویل
17 مرداد 91 14:19
عزیزم نگران نباش ایشالله خوب میشه راستی ما اپیم ومنتظر نظراتتون
ترکان
17 مرداد 91 14:20
عزیزم من جواب کامنتهاتونو همون جا میدموقت کردی بخونش
مامی مهدیار
17 مرداد 91 14:32
ممنون بابت حضور گرمت راستی با اجازه لینکت کردم عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
17 مرداد 91 14:43
ارزوی سلامتی برای پدر و مادر عزیزت دارم بابا و مامان منم الان تقریبا یکماهه رفتن مسافرت دلم براشون یه ذره شده ایشالاه همه پدر ومادرها سالم و سلامت باشند.خیلی مهربونی که هوای نی نی ها را داری امیدوارم هر چه زودتر نی نی خودت و بغل بگیری:
مامان آراد(خاطره)
17 مرداد 91 15:13
سلام خانومی...خدا بد نده...ایشالا زود زود خوب میشه... کم گیر بده به این فاطمه امامیان...یه چیزی از زیرش در میاد خدای نا کرده. راستی پرا میزاری بره...الان زمانه درستی نیس نزار بره... مرد متاهل و چه به با دوستاش بیرون رفتن.. کم حرص این فیلمارو بخور...اصلا این فیلما دیدن دارن که تو هم میشینی نگاشون میکنی
خاله رایان
17 مرداد 91 15:30
سلامخوشکل خانوم قالی جدید اهنگ جیدید مبارک واسه شوشو نگار نباش خوب میشه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 91 15:34
من دستور آش رشته شما رو ندیییییییدم
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 91 15:39
الان اومد.کی نوشتی؟کپی برداری بود؟
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 91 15:44
نایسل جون دست گلت درد نکنه.واقعا" زحمت کشیدی گلم.فردا بار میزارم.اگه بشه.
پری شب
17 مرداد 91 15:44
سلام الناز جون فکر کنم وبم خراب شد رمزشو عوض کردم دیگه باز نشد کمک کمک کمک


عزیززز دلم ادرس ایمیل رو چی گذاشتی ؟؟ عوض کردی ایمیل من دیگه ججواب نمیده
تارا
17 مرداد 91 15:47
سلام نه بر نداشتم! چرا نمیبینی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تارا
17 مرداد 91 15:59
چه جوریه؟
تارا
17 مرداد 91 16:05
دوباره بیا شاید درست بشه! من چک کردم راستی این بشقاب داغت هم چیز باحالیه هاااااااااااااااااااا
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:07
سلام الناز جون خوبی؟
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:08
نیام که اصلا" نمیای سر بزنی؟ جاشون خالی نباشه. ایشالله قسمت خودتون هم بشه
تارا
17 مرداد 91 16:08
وااااااااا با گوگل سرچ کن یا با گوگل کروم باز کن شرمنده دوستی الان عجله دارم نمیتونم قالب وب رو عوض کنم
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:09
میدونی استفراغ زیاد یه علامت دیگه هم داره؟ اون هم سنگ کیسه صفرا هستش. ایشالله که نباشه
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:09
چه دستور اشی برای مینا جون دادی . پر ملاته ها. حتما اونجوری درست میکنم
مامان زینب خانم
17 مرداد 91 16:17
سلام عزیزم ببخشید من کمتر میام نت . الان پستتو خوندم. منم حرصم میگیره از این فیلم.مادر شدن به چه قیمتی آخه؟؟؟؟ انشالله سفر مامان بابا هم بی خطر باشه بگید نائب الزیاره ما هم باشن .من که بدجوری دلم امام رضا میخواد. انشالله همسری هم زود خوب بشن.
مامان زینب خانم
17 مرداد 91 16:18
تو این شب عزیز التماس دعا دارم خانمی. انشالله حاجتتو بگیری عزیزم
مریم--------❤
17 مرداد 91 16:22
منم موافقم نایسل جون غیلمه خیلی چرته
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:22
عزیزم من هم شوخی کردم. اره ایشالله که چیزی نباشه. شاید مسموم شده
مریم--------❤
17 مرداد 91 16:22
منظورم فیلمه بود یه دفعه نوشتم غیلمه
مریم--------❤
17 مرداد 91 16:23
اگر ماهواره استانی داشته باشین میتونین تمام فیلمای قبلی رو که ماه رمضونا پخش میشده ببینین
مریم--------❤
17 مرداد 91 16:27
صدا سیمای ایرانه دیگه سال دیگه یه دفعه دیدی چینیا واسمون فیلم ماه رمضون درست کردنهمین که حالا یه تولید ملی کردنم زیاده
مریم--------❤
17 مرداد 91 16:27
نایسل جون شما هم روضه میگیری؟
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:28
باور کن عکس رو که دیدم خودم هم تعجب کردم که چشماش اینجوری افتاده
مریم--------❤
17 مرداد 91 16:31
اوه پس با هم همدردیمدو تایی با هم جهنم و جاره کردیم
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:41
نه بیچاره جن کجا بود
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:48
البته اقا ایلیا هم خیلی اقا هستن. لازم به گفتن نیست که


بله دوماد خودمه
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:48
اقا ایلیا کجا قایم شدی من که پیدات کردم


فک کنم واسه مرضیه باشه اینااا
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:49
حتما سفر به شمال و اون هم کنار ریحانه جون کلی خوش گذشته


آره خوش به حالشون
فاطمه سادات
17 مرداد 91 16:52
ممنون عزیزم انشاله شوهرت خوب شه زودتر... جای مامانتینام خالی نباشه راستی آشپزیهایی که توپستای قبلی گذاشتی خیلی خوبه دست دردنکنه
مامان سانلی
17 مرداد 91 17:18
سلام نایسل جون. خوبی؟همه روزهایی که نبودمو خوندم. دلت خوب شد .کلی ناراحت شدم. حواست کجاست دختر خوب. میبینم که کلی هم کدبانو شدی کلاس اشپزی راه انداختی افرین ما که فقط غذای تکراری تو ماه رمضون حوصله غذا خوردن هم نداریم چه برسه به درست کردنش. جای مامان بابای گلت هم خالی نباشه کلی سوغاتی تو راهه.
عمه ی اریسا کوشمولو
17 مرداد 91 17:31
خصوصی عسیسم
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 17:40
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مهتاب
17 مرداد 91 18:04
الی جون همچی دست خداست همچی رو بسپر بخودش تازه شما هنوز خیلی وقت داری که بشی مامان طراوت بعد مامان دادش طروات بعد خواهری طراوت بعد اونهای دیگه تابحال فکر کردی دوست داری خانواده چند نفری داشته باشی آره ؟
مهتاب
17 مرداد 91 18:04
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد … امشب چشمانم را با آب توبه می شویم و کلام قرآن در دهانم می ریزم تا خواب چشمانم را نیازآرد … *** .¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____در شب قدر ________*** _***______لحظه دعا ونیایش *** _*** مرا هم فراموش نکن *** ___***__محتاج دعا ______*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.• [بوسه]
مامان الینا
17 مرداد 91 18:15
خوبم گلم ! گاهی میزنه به سرم ! تو خوبی؟ شوهری بهتر شد؟ الهی بگردم تنهایی؛کاش نزدیک هم بودیم میومدم پیشت به خدا .جدیدنا داری کدبانویی تو نشون میدی بلا ! مخصوصا از دسرات خیلی خوشم اومد
مامان فافا
17 مرداد 91 18:19
امیدوارم که حال همسرت زود خوب بشه. من هم وقتی تو فیلم دارن اینجوری بچه رو میگیرن هی فحششون میدم
مامان مارال فرفری
17 مرداد 91 20:09
راستی یه وبلاگ جدید درست کردم برا خودم آشپزی هم داره دوست داشتی برو ببینhttp://masi63.niniweblog.com/
ملی مامان میکاییل
17 مرداد 91 21:57
آی گفتی منم همش حرص گردنه بچه هو رو می خورم چه دلی داره مامانه اون
عمه اریسا کوشمولو
17 مرداد 91 21:59
نه عزیزم نیشابوری نیستم بجنوردی هستم
مامان امیرحسین و امیرعلی
17 مرداد 91 22:12
وای فاطمه امامیان کیه؟؟ منو میگی اینقدر دلم شکست وقتی رو بچه اب پاچیدن و به مادرش لعنت فرستادم که به خاطر یه فیلم بچرو داده دست اینا
نسرین
22 مرداد 91 18:48
سلام خانومی حالت خوبه امیدوارم همسرت زودتر خوب بشه شوهر منم همینطور بود یک هفته طول میکشه تا خوب بشه ویروسیه
مامان علي خوشتيپ
23 مرداد 91 16:43
سلام عزيزم ما برگشتيما خوبي خانم صداقشنگ من نبودم چه خبرا شده؟فاطمه اماميان كيه؟كمك خواستي هستما زيارت مامان و بابا هم قبول
fahime
24 مرداد 91 17:59
همسایه مشهد نمیای؟
فرزان
25 مرداد 91 22:51
آره واقعا چجور دلشون اومد اون بچه کوچولو رو بدن دست اینا که هنوز بلد نیستن چطور بغلش کنن منم خیلی بابتش حرص خوردم طفلی اون بچه چدر اینور اونور شد دست اینا
فرشته
4 مهر 91 23:36
عزیــــــــــزم