محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

هوش...

1391/5/12 13:37
نویسنده : نایسل
627 بازدید
اشتراک گذاری

تو چند تا وب  دیدم که میگن خواندن فکر توسط کامپیوتر از دیروز تو کفشم که چجوری میشه ...

http://fal.maghsad.com/

 

فهمیدم بلاخره ....


ساده بود.....

نتیجه این شدکه اگه همه ی این اعمال رو انجام بدیم جوابش حتما عددی میشه که به9  بخش پذیره ....

توی این تصاویر تمام اعداد 9-18-27-36-... همگی یک شکل هستند

،فقط هر بار که دوباره شروع میکنی از اول میری شکلشون فرق میکنه برای همین همیشه یه جور در میاد

 

خیلیییییییییییییییییییییییییییی باحال بوودااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

حسناسادات
12 مرداد 91 13:53
رفتی دکتر؟ عفونتش خطر نداشته باشه یه وقت
مامان زینب خانم
12 مرداد 91 13:55
باهوش متفکر جالب اینه که بدونی این از همهشون ساده تره بازم خیلی عالی بود دختر
حسناسادات
12 مرداد 91 14:04
صدقه بده اسپند دود کن. واااای سوختگی خیلی بده.
مامان زینب خانم
12 مرداد 91 14:04
به همسری که گفتم گفت این ساده ترینشونه اینا همشون از الگوریتم استفاده میکنن اگه سایت جدید پیدا کرد بهت میگم
مامان زینب خانم
12 مرداد 91 14:09
ایرانسلی ها یه اس ام اس خالی به 81332 بفرستید بیوگرافیتونو میگه. خیلی خیلی باحاله مخصوصا تو ماه رمضونی. امتحان کنید


حتما عزیز دلم امتحان میکنم مرسی
راضی باشین ....

مامان دو قلوها
12 مرداد 91 14:12
از زمانهای دور نمیدونم چرا از عدد متنفر بودم بر ا همین اصلا نمیتونم فکر کنم چی نوشتی
مامان زینب خانم
12 مرداد 91 14:13
خصوصی گلم
مامان زینب خانم
12 مرداد 91 14:20
باز هم خصوصی
رومینا
12 مرداد 91 14:48
وای چه روزهای بدی داری من جای تو اعصابم بهم ریخت من به شانس اعتقاد ندارم ولی بعضی اوقات ادم بد شانسی پشت سر هم میاد نمی دونی والاااااااااا اینم جالب بود
فرزان
12 مرداد 91 15:01
وای عزیزم دکتر رفتی؟ خوب هر روز شستشو بده عفونی نشه بیشتر مواظب خودت باش دخملی مسی اومدی با این حالت آره واقعا میشه بی خیال شد....
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
12 مرداد 91 15:16
mamnoon golam hajman boro doktor
مامان پریسا
12 مرداد 91 16:11
سلام الناز جون کم پیدایی
مامان پریسا
12 مرداد 91 16:12
خب حالا این بهره هوشی نشون میده؟ بعد میام برم ببینم چیه؟ چه چیزایی کشف میکنی
مامان پریسا
12 مرداد 91 16:14
وای الناز چرا مواظب نبودی گلم الان بهتر شدی؟؟؟؟؟ خیلی ناراحت شم.سوختگی خیلی بده
مهتاب
12 مرداد 91 16:40
سلام گلم چه مطلب جالبی بود حالت خوبه آره
زری مامان مهدیار
12 مرداد 91 17:02
عزیزم خیلی ناراحت شدم بابت سوختگیت حدود 2 ماه پیش دست مهدیار سوخت و ما بی توجهی کردیم آخرم بعد از گذشت یک ماه با اینکه خیلی دکتر برده بودیمش، مجبور شدیم ببریمش بیمارستان سوانح سوختگی، اگر دیدی عفونت کرد یا خوب نمیشه حتماً برو بیمارستان سوختگی زودی خوب میشه و جاش هم ایشالا نمی مونه
baran
12 مرداد 91 17:05
بمیرم برات عزیزم درد داری بدجورسوخته؟مواظب خودت باش عزیزم نی نی توشکمت گناه داره
❤مامان آزی❤
12 مرداد 91 20:33
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان یاسمن ومحمد پارسا
13 مرداد 91 2:40
سلام نایسل جونم خیلی ناراحت شدم ایشالاه که هر چه زودتر خوب بشی بیشتر مواظب خودت باش عزیزم
مامان وندا
13 مرداد 91 4:03
بمیرم الهی من نبودم چی شدی تو دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان وندا
13 مرداد 91 4:04
وندا هم قبل تولدش حالش خوب شد ممنون که بیادمون بودی و نگران وندا شدی ، به ما لطف داری عزیزم مرسی؛بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان امیرحسین
13 مرداد 91 5:22
منم اولش دیدم تعجب کردم. به همسرم گفتم رو یه کاغذ رابطه ریاضیش را هم برام نوشت با اثباتش!!!!
دخملی
13 مرداد 91 10:57
من کلا قاطی پاتی کردم تا صبح بگی نمیگیرم ...............
ستاره زمینی
13 مرداد 91 11:01
مامان دو قلوها
13 مرداد 91 11:32
وای مامان زینب نگفته بودی 500 تومان از حساب کم میکنه بعد بیوگرافی میگه
مامان رها
14 مرداد 91 7:49
خدا بد نده خانم الان بهتری سوختگیت چطوره بهتری تو رو خدا مواظب خودت باش
ترکان
14 مرداد 91 12:05
الی جون چند وقته میام نمیتونم کامنت بذارما برای کلاس آشپزی هنرجو میپذیری؟برای سوختگیتم خیلی ناراحت شدمالان خوبی؟منم 1 مدل سوختگی خیلی وحشتناک با آب جوش داشتم.کاملاً درکت میکنم عزیزم ایشالا زود خوب بشی
مامان آرشیدا قند عسل
15 مرداد 91 11:00
عزیزم من تازه فرصت شد بهت سر بزنم ببخش الان چطوری بهتر شدی؟ چرا حواست رو جمع نکردی آخ چه دردی کشیدی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
15 مرداد 91 17:42
ووووااااااایییییییی واقعا ناراحت شدم می دونم چی کشیدی من یه بار آش رشته ریخت روم واقعا حالم خراب شد خدا کمکت کنه