محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

جریان اون روز...

1391/5/10 10:03
نویسنده : نایسل
2,161 بازدید
اشتراک گذاری

دایی ام سرهنگ هستش رفته بود برای اینکه یه کاری کنه ما جریمه نشیم...

 

 

بعدش فهمیده بود که چه جوری اومدن برای ماهواره مونو ...

و حتی فامیل رو میدونستن

لباس شخصی بودن هاااااااااااااااااااااااا

کنترلش رو هم بردن به نظرتون برای چی ... مگه نمیخوان نابود کننن چرا یه ساعت دنبال کنترل گشتن ؟؟؟

ما یه رئیس ساختمون داریممم بی فرهنگگگ یه خر به تمام معنا

نفهم ترین ادم دنیا

همش صدای دعواش با بچه ها تو خونه ماستتت

خلاصه خانومش همیشه وقتی جارو میکنه صدای پی امم سی رو زیاد میکنه

یعنی دیواری خونه ما میلرزه

و من اگه با تلفن حرف  بزنم مامانم بهم میگه از پشت خط الی صدا ضبط رو کم کن

تا این حد بلنده ....

شاککی خصوصی داشته و میرن برای ضبط ماهواره اش

 

اونم میگه آقای خرداد هم دارن

دیدم  میشه فشنگ اومد ببینه تو خونمون چه خبره

کثافتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت منم میدونم چی کارش کنم ......

 

خلاصه نگران نباشین دستگاه نمیزنن ولی الان ماه رمضونه طرحه ...

خصوصااا شب های احیا

سعی کنید در رو رو به غریبه باز نکنیدد و جواب ندید درو باز نکنید من اگه نمیکردمم هیچی نمیشد

حکم ورورد به خونه ندارن .... درو نمیشکونن خاطر جمع ...

دیشاتون یه جوری بزارید تودید نباشه برن رو پشت بوم ال ام وی هاتونوو کلی جمع میکنن دیگه ..

همین دیگه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (156)

مامان محمد و ساقی
10 مرداد 91 14:50
ای تو اون ... مدیر ساختمونتون.وای من بی ادب نبودما. خوب واسه چی گفت شما هم دارین؟ عجب آدمهایی پیدا میشن. وای الناز منم روزها محمد و ساقی رو دعوا میکنم یعنی صدام میره تو خونه همسایه ها. من الان احساس بدی دارم.هم به مدیر ساختمونتون و هم یه خودم که بی ادب شدم.
بهـــــــــــار
10 مرداد 91 14:55
مرسی که خیالمو راحت کردی شما چه بد شانسی آوردید
بهـــــــــــار
10 مرداد 91 15:02
خدا کنه جریمتون نکنن تو این گرونی غصه نخور کاری که شده
بهـــــــــــار
10 مرداد 91 15:06
ایشاله کم باشه من خیلی میترسم ببین اگه کارمند باشی برات مشکل پیش میاد
مامان کوروش
10 مرداد 91 15:10
سلام عزیزم بمیرم چه حالی شدی خدا لعنتشون کنه فقط همین رو میشه گفت ای خدا پس کی صدامون رو میشنوی بمیرم نگران نباش یکی دیگه
بهـــــــــــار
10 مرداد 91 15:14
خوب من که گفتم هر وقت دیدیم پلیس پشت دره در رو اصلا باز نمیکنیم اینم از مزایای ایفون تصویری
مامان پریسا
10 مرداد 91 15:59
نه یعنی واقعا"اجازه داشتن که وارد اپارتمان شما شدن؟
❤。★مامان رضا جون★。❤
10 مرداد 91 16:07
دیدی انقده گشتم تا بالاخره پیداش کردم دیدی آخرش بهت مدرک الکی می دن دیدی کامپیوتر بلد نیستی حالا چی رو بی خیالش
ترکان
10 مرداد 91 16:37
چقدر این مردم حسودن آخهایول حالشونو بگیر فقط به ما هم بگو بدونیم چه جوری حال گیری کردی
Windysmith
10 مرداد 91 16:38
سلام. مرسي كه خبر دادي.
Windysmith
10 مرداد 91 16:45
لطفا نظر قبليه رو تاييد نكن
مهسا
10 مرداد 91 16:46
من از فامیا شوهر با پدر شوهرم رفت و آمد داریم ولی بقیه کات شدن
مهسا
10 مرداد 91 16:50
یعنی فقط دیشتونو بردن یا رسیورم بردن؟ فقط رفتن بالای پشت بام یا آمدن تو خونه؟


تو خونه دیش کنترل ال ام وی رسیوررر همه چیییی
Windysmith
10 مرداد 91 16:51
منو تو ني ني گپ اد ميكني؟ لطفا
خاله جون
10 مرداد 91 16:52
انشاالله که هست
مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 16:52
اه اه اه انقدر بدم میاد از این جور همسایه ها چه بی ادب
خاله جون
10 مرداد 91 16:53
اوااااااااااااااااااااااااااااااا چرااااااااااااااا
مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 16:54
خدا رو شکر هنوز این طرح مسخره تو شهر ما نیومده که ماهواره جمع کنن
خاله جون
10 مرداد 91 16:59
هر چی خدا بخواد از قدیم گفتن بچه که بیاد روزیشم میاره ولی منم با تو موافقم زن و شوهر بایدآماده باشن برای ورودش
خاله جون
10 مرداد 91 17:01
انشاالله هر چی بخواهی همون بشه
مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 17:02
آخه یکی رو میخوان بگیرن 2 تارو بگیرن؟خسته نمیشن؟کل خونه ها دارن
مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 17:03
چرا نتونستی بری؟ادامه مطلب عکسه
مامان آرینا موفرفری
10 مرداد 91 17:04
سلام الناز جون خوبی عزیزم تو این مدت که نبودم چه اتفاقائی افتاده ؟؟؟!!!!! خیلی دلم برات تنگ شده بود راستی داری مامان می شی ؟؟؟؟؟
Mumy
10 مرداد 91 17:08
اخه کلی زحمت کشیدم این همه راه رفتم و تحقیق کردماماده ی طبیعی شدم
مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 17:19
فدات شم واااای الناز جون اگه روزه نیستی جای من پاشو برو آب بخور هلاک شدم از تشنگی
مامان آرینا موفرفری
10 مرداد 91 17:19
عزیزم انشااله هرچی صلاحته برات اتفاق بیفته
آرام
10 مرداد 91 17:19
آخی عزیزم چقدر ترسیدی، ولی تجربه شد نایسل جون
مهسا
10 مرداد 91 17:25
واااااااااا. اصلا اجازه ندارن وارد خونه بشن. فقط فوقش میتونن برن بالای پشت بام
خاله جون
10 مرداد 91 17:27
مهسا
10 مرداد 91 17:31
الان مطلب قبلیتو خوندم. خدا نگذره ازشون. به جای اینکه برن مملکتو و گرونی رو درست کنن آمدن ماهواره جمع میکنن. تو حتما باید میگفتی حکم ورود به منزلتونو ببینم بعد میزاشتی. خاک بر سرشون. خیلی اعصابم خورد شد
Mumy
10 مرداد 91 17:41
اتفاقا یه ادم سوسول و ترسویی هستم که خدا میدونه ولی از عمل و ریسکش بیشتر میترسم
fahime
10 مرداد 91 17:43
کاش درو باز نمیکردی...حالا عاقبتش به خیره راستی مسی از اینک.اون وبلاگ بلاگفا بود؟
مهسا
10 مرداد 91 17:46
معلومه واسه خودشون میخواستن. بابا میرن میفروشن. همش به فکر دزدی اند حالا به هر روش
مامان رضا جونی
10 مرداد 91 17:54
چرا ادعا نداری این همه خرجت شده که شدی لیسانسه باید کلی ادعا داشته باشی
مامان رضا جون
10 مرداد 91 18:00
ها راستی کلیپ زدن با نرم افزارهای خوده سیستم رو می گم که پیدا کردم
مامان ریحان عسلی
10 مرداد 91 18:11
سلام اه از دست همسایه های بد و مزاحم من جای شما بودم می رفتم بهشون می گفتم و می ذاشتمشون سر جاشون
مامان ریحان عسلی
10 مرداد 91 18:12
والا فضولی هم حدی داره
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
10 مرداد 91 18:20
پس20مرداد دوباره بیبی چک میذارم
مامان فرزانه
10 مرداد 91 18:25
مامان ریحان عسلی
10 مرداد 91 18:26
روشو کم نکنید هی براتون دردسر درست میکنه حداقل یه جوری بهش بفهمونید که می دونید کار اوناست
baran
10 مرداد 91 18:42
ممنونت میشم النازجون
مامانی چشم به راه
10 مرداد 91 18:52
خیلی فیلمی...
نفس
10 مرداد 91 19:05
سلام خوشحالم خوبي گلممرس واقعا كه رمزدادي


من واقعا نمیدونم باید چرا بهت رمز بدم
مامان نفس طلایی
10 مرداد 91 19:22
محقق زایمان طبیعی
10 مرداد 91 19:41
خوب اگه حکم ورود به خونه نداشتن پس چطور اومدن تو خونه ی شما؟ درسته که در براشون باز کردی ولی بازم حق ورود نداشتن.
مامانی
10 مرداد 91 20:09
به نطرم بهترین طرحه تا اینجوری نکنن مردم دست بردار نیستن


مثه ما باشننن میرن بهترشو میخرننن
مامانی
10 مرداد 91 20:47
شما رو نمیگم ولی مردم تا این اندازه دوگوله ها کار میکنه زور که نیست بالا خونه اجاره داده شده
مامان آرشیدا کوچولو
10 مرداد 91 20:52
خاله بالاخره اومدی
نفس
10 مرداد 91 21:26
واقعاكه الناز چرا اينطوري برخوردميكني مثكه دوس نداري دوس باشيم باي برا هميشه


دوست هستیم همینارو بخون عزیزم
محقق زایمان طبیعی
10 مرداد 91 21:34
❤。★مامان رضا جون★。❤
10 مرداد 91 21:46
جدا خوب شده؟ با ویندوز Windwos movie maker
مامانی
10 مرداد 91 21:48
خب به اطرافیان چه ربطی داره روزه گرفتن ادم باشه عزیزم
❤。★مامان رضا جون★。❤
10 مرداد 91 21:49
حالا دارم روی کلیپ فیلم روی نرم افزارای ویندوز کار می کنم می تونم درست کنم کلیپ رو خلی روش کار کردم ولی نتونستم سیوش کنم حالا بد از بدتر اینکه هر کار می کنم نمی تونم دوباره توی نرم افزارای درایو C پیداش کنم همون موقع چون نتونستم سیوش کنم خوشم نیومد که بیارمش توی دستاپ
دخملی
10 مرداد 91 21:58
برا خاله باربی خودم
ستاره زمینی
10 مرداد 91 22:22
azizam adamaye bala nesbat fozol hame gahastand..................
سمانه(مامان محمدرهام)
10 مرداد 91 22:22
خیلییییییییییییییییییی خوشحالم که شارژ خریدی> خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی با آهنگ وبت حال کردم آفریننننننننننننننننننننننننننننننن
مام پارسا
10 مرداد 91 22:23
خیلی باحال بود.خدا لعنتشون کنه. چه گیجی هست همسایه تون.به شما دیگه چی کار داشت؟
مام پارسا
10 مرداد 91 22:27
راستی چرا داری در مورد اون آمپوله می پرسی مگه چی شده؟
مام پارسا
10 مرداد 91 22:36
الی جون خوشحال شدم که بعد از چند روز باهات صحبت کردم.مواظب خودت باش. دوستت دارم. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سمانه(مامان محمدرهام)
10 مرداد 91 22:36
آره منم معتادم هههههههههه باید بریم کمپ.نگران مونا جونم تو خبری ازش نداری؟؟؟؟؟؟؟ مونا مامان رهام رو میگم
مام پارسا
10 مرداد 91 22:36
مام پارسا
10 مرداد 91 22:36
بای بای عشششششششششششششششقم
مامان الی
10 مرداد 91 22:48
قربونت جیگلمممممممممممم ایشا.. نیمه دوم شهریور می ترسمممممممممممممم
Mumy
10 مرداد 91 22:55
من از خدامه پاره شه زودتر بیاد وروجک
کودکانه های من
11 مرداد 91 0:02
آپ کنم چی بنویسم گلم؟من که نی نی ندارم که
نفس
11 مرداد 91 0:03
يعني اونا مهم نيستراستي اسم واقعي من ميتراست ازاين به بعدمنو بااين اسم بشناس


شایدم قرمز عزیزمم.. میدونی آی پی پیاماتت یکی بودد
خوش حالم بهت رمز ندادم خوب خودتو نشون دادی
الهه رادین
11 مرداد 91 0:12
چه بد!!!!!چه کاری کرده مدیر ساختمونتون !!!!!!!!!! من که حسابی ازش حرصم گرفت
دخملی
11 مرداد 91 0:14
آنلاینات منو کشته رفیق.... یه زره از مشتریاتو چیزخور کن بیان پیش ما.... دلمون تار عنکبوتی شد
الهام مامان رامیلا
11 مرداد 91 0:15
قربونت برم عزیزم کاش با هم می رفتیم مسافرت کلی حال میدادا می خندیدم در حد لالیگا انشالله از سفر که اومدم می یام پیشت تازه با عکسهای جدید دوست داشتم یه بارم بیام طرفهای شما البته خیلی دوست دارم برم مشهد ولی الی اصلا امام رضا نمی طلبه از بس آدم مزخرفی هستم
الهه رادین
11 مرداد 91 0:16
ایشالا کم جریمتون کننآدم حرصش میگیره این کارارو میبینه خوب برین بقیه مملکت رو درست کنییییییییین
الهام مامان رامیلا
11 مرداد 91 0:19
تو خودت عشقی عزیزمممممممممممممممممممممممممم
مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 91 0:20
اي خدا بگم چيكار همسايتون كنه آخرش بايد به مديريت تلگراف بدم شكلك تف به روح پدر بعضيا رو بذاره
مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 91 0:21
برعكس شما ما همسايمون خوبه.اگه همه مهواره هاي اهوازو جمع كنن به ساختمون ما كاري ندارن
الهام مامان رامیلا
11 مرداد 91 0:21
تو که نزدیکی الی برو تند تند برو بخدا من جای تو بودم زود زود می رفتم ما دوریم هزینه ها زیاد
مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 91 0:21
اي جووووووووونم آي پي منم سر مچ خيليا رو باش گرفتم
الهام مامان رامیلا
11 مرداد 91 0:22
زمانه ازم پرسید که چه کسی رو بیشتر از همه دوست دارم ؟ من درباره ی تو چیزی بهش نگفتم ، آخه این رسم زمونست که هرکی رو که از همه بیشتر دوست داری ازت میگیره برای الی جونم
مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 91 0:22
اينو ميگن قالب اينو ميگن آهنگ
کودکانه های من
11 مرداد 91 0:23
خب تو با من فرق داری خبمن شوشو هم ندارم خب،کوشمولو هستم بعدشم کی روزمرگی من واسش مهمه؟کلاً هیچ جا من واسه هیچ کس مهم نیستم
مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 91 0:23
واااااااااااي چه باحالن بازيهاي المپيك.جات خالي ووووووي فرااااااااااار الان مياد برام اين النازه
الهام مامان رامیلا
11 مرداد 91 0:24
قابل تو رو نداشت عزیزم می بوسمت عشقم بوس بوس برم بخوابم فردا سرحال بلند بشم عزیزم بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان نفس طلایی
11 مرداد 91 0:53
یاس
11 مرداد 91 1:07
عزیز دلم.قربونت برم که اینهمه با مرامی و هی پیشم میای.خیلی این روزا سرم شلوغه.و خیلی هم دوست دارم بیام پیشت ولی اگه نمیام بی معرفت نیستما.تو فکرتم جیگر.بوووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس


fadattttt


مامان علي خوشتيپ
11 مرداد 91 1:11
دوبي اسپرت از صبح تا شب پخش ميكنه
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
11 مرداد 91 1:35
سلام
اطلاعات آمپول منوگون رو براتون میزارم
ولی بعید میدونم شما با این تغذیه و وضع زندگی بتونید باردار بشید

فارژزیک داروسازی فارابی Fargesic Farabi
هشدار! تجويز و تعيين دوز دارو به عهده پزشک مي باشد
نام علمی دارو (ژنریک): Menotropins
گروه دارویی: Hypothalamic and Pituitary Hormones
هورمون های هیپوتالاموس و هیپوفیز
مصرف در بارداری:
موارد مصرف
منوتروپين ها همراه با HCG به منظور تحريك تخمك گذاري و باروري در آن دسته از بيماران مبتلا به اختلال عملكرد تخمداني كه دچار نارسائي اوليه تخمدان نباشند، استفاده مي شود. بطور كلي منوتروپين ها در بيماران مبتلا به كم كاري غدد جنسي ناشي از هيپوتالاموس كه به كلوميفن پاسخ نداده اند، داروي انتخابي براي القاء تخمك گذاري مي باشند. مصرف همزمان منوتروپين و HCG به منظور تحريك و تسريع تكامل سلول هاي تخمك در تكنيك هاي باروري خارج از بدن(IVF) بكار برده مي شود. اين تركيب دارويي همچنين به منظور تحريك اسپرماتوژنز در مردان مبتلا به كمكاري بيضه ها ناشي از كمبود گنادوتروپين اوليه يا ثانويه، استفاده مي شود.
مکانیسم اثر
منوتروپين ها حاوي LHو FSH مي باشند. تركيب اين دو هورمون موجب تحريك رشد فوليكول و بلوغ آن مي گردد. تجويز منوتروپين ها، به دنبال تجويز HCG و افزايش غلظت تستوسترون، موجب القاء اسپرماتوژنر مي گردد.
فارماکوکينتيک
اين دارو از طريق كليه دفع مي گردد.
موارد منع مصرف
در صورت وجود خونريزي غير طبيعي واژن با علت نامشخص و همچنين در كيست تخمدان يا بزرگي بيش از حد تخمدان ها كه مربوط به سندرم پلي كيستيك نمي باشد، نبايد از منوتروپين ها استفاده شود.
هشدارها
1. استفاده از منوتروپين ها براي القاء تخمك گذاري در زنان نابارور، همراه با شيوع زياد بارداري چند قلو يا چند قلوزايي مي باشد. اين امر مي تواند خطر تولد نوزادان نارس و ساير مشكلات همراه با حاملگي چند قلو را افزايش دهد.
2. رژيم دارويي بسته به پاسخ هر بيمار متغير بوده و چنانچه تخمدانها بطور غير طبيعي بزرگ شده يا غلظت استراديول سرم در روز آخر درمان با منوتروپين ها، بيش از حد افزايش يافته باشد، نبايد HCG را تجويز نمود.
عوارض جانبي
از عوارض شايع مصرف دارو در خانم ها مي توان به بزرگ شدن تخمدان ها يا كيست تخمداني خفيف تا متوسط، درد، تورم و تحريك در ناحيه تزريق، بروز بثورات جلدي در سطح بدن يا درمان محل تزريق و نيز چند قلوزائي اشاره نمود.
تداخل دارویی
نکات قابل توصيه
1. دارو بايد به ميزان مناسب تجويز گردد و در حين درمان ، بيمار كاملاً تحت نظر و كنترل پزشك قرار گيرد.
2. وجود مشكلاتي همچون خونريزي هاي غير طبيعي واژن و نيز كيست يا بزرگي تخمدان ها موجب تغيير پاسخ بيمار به درمان دارويي مي شود.
3. طي درمان ، درجه حرارت روزانه بدن و نيز زمان مقاربت بايد دقيقاً ثبت گردد.
مقدار مصرف
ميزان داروي تجويزي، بايستي بطور انفرادي و بر اساس نياز هر بيمار، بر مبناي پاسخ باليني وي تنظيم گردد.در صورت عدم وقوع تخمك گذاري پس از يك دوره درمان رژيم درماني را مي توان مجدداً تكرار نمود. در صورتي كه پس از2 دوره درمان باز هم تخمك گذاري باز هم رخ ندهد، بايد حتي المقدور از شيوه هاي ديگر درمان استفاده گردد.
به منظور القاء تخمك گذاري 75 واحدLH و 75 واحدFSH، يك بار در روز و به مدت 7 روز يا بيشتر به شكل تزريق عضلاني تجويز مي شود كه بدنبال آن 5000 تا 000/10 واحد HCG يك روز پس از آخرين مقدار مصرف منوتروپين ها، تجويز مي شود. در صورت نياز، مي توان مقدار مصرف دارو را به 150-75 واحدFSH و 150-75 واحد LH هر 4 ساعت يك بار و به مدت 5 روز افزايش داد.
در درمان ناباروري مردان و كم كاري بيضه ها ناشي از كمبود گنادوتروپين ها 75 واحد FSH و 75 واحد LH به صورت تزريق داخل عضلاني، 3 بار در هفته( به اضافه 2000 واحد HCG دو بار در هفته) و به مدت حداقل 4 ماه تجويز مي شود. در صورتي كه اسپرماتوژنز، پس از چهار ماه افزايش نيافته باشد، ميزان تجويز را بايد به ميزان 150 واحد FSH و 150 واحد LH، سه بار در هفته ( بدون ايجاد تغيير در ميزان HCG)، افزايش داد.
اشکال دارویی
For Injection:75 IU FSH + 75 IU LH







خیلی خیلی مممنون ولی من برای دوستم خواستم
دخملی
11 مرداد 91 1:42
گیج زدیم تو نت بیا مطلب جدیدو حال کن
مامان محمد و ساقی
11 مرداد 91 1:55
سلام.دستگاه جدید مبارک. ببین قالبتو چرا عوض کردی 3 سوته برام باز میشد حتی تو سرعت پایین. قالب جدید مبارک.
مبین متین
11 مرداد 91 2:03
مامانی
11 مرداد 91 5:25
تروخدا این بحث ماهواره رو جمع کنید الناز: همه بحثاتون شده اه یکم از چیز دیگه ای بگین حساسیت به وجود اورد دیگه
مامان نيما
11 مرداد 91 8:11
مباركه دوباره ماهواره دار شديد بشين بازيهاي المپيك رو ببين اگه اهل ورزش هستي
مامان نيما
11 مرداد 91 8:16
قالبت بهتر از قبله البته نظر من اينه
مامان زینب خانم
11 مرداد 91 9:57
سلام خوبی عزیزم ممنون که بهم سر میزنی عزیزم من خوبم دخملی هم خوبه خدا رو شکر.یه کم بیقراری میکرد که به حمد خدا زودی خوب شد.امروز دخملی 1 ماهه میشه عزیزم
الهام مادر اينده
11 مرداد 91 10:14
خوبه سكته نگردي .نامردا رو ببين
مریم مامان نخودچی
11 مرداد 91 10:14
الی جونم سلام... اون ادرس وبلاگ که دادی باز نمیشه ... یعنی ارور میده... میشه یه بار دیگه برام بذاری
الهام مادر اينده
11 مرداد 91 10:15
سلام عزيزم .وندا خدا رو شكر بهتره . من خاله صدف ،مامان وندا هستم . 1 سال ازش بزرگترم
مامان نوژا
11 مرداد 91 10:22
وای چه بد جنس
مامان آنیسا
11 مرداد 91 10:58
مامانی درسا
11 مرداد 91 11:47
عجب من شما هم درگیر یه همسایه بد شدی ..... ما هم توی ساختمون به این خوبی یکیشو داریم ...... حالا انشاالله خودش گرفتار شده چرا بقیه رو گفته ؟؟؟؟؟ عجب آدمیه ....... خودت چطوری گلی ....... حالت خوبه ..... اینترنتمون قطع بود ازت خبر نداشتم .... همیشه خوش باشی .....
منیره
11 مرداد 91 11:50
وقتی وارد وبلاگ قشنگتون شدم و متوجه شدم نی نی قشنگت رفته پیش خدا، خیلی ناراحت شدم . امیدوارم تو این روزهای قشنگ خدا دوباره یک نی نی ناز بهت بده و بهت ببخشه انشالله.@};
مامان ریحانه
11 مرداد 91 11:51
سلام خوشگل خانم آفرین خیلی خوب جوابشونو دادی تو مملکت این همه اختلاص و دزدی از جیب ما میشه هیچ کس کاری نمی کنه به خاط همین افکار پوچه که جهان سوم شدیم مواظب خودت باش گلم تو تهران هم از این بگیر و ببندا زیاده ما دیگه گرگ بارون دیده شدیم دعا کن برای فرج صاحبمون که بیاد ریشه ظلم رو در بیاره و ظالمو سر جاش بنشونه
مامان رهام
11 مرداد 91 11:53
وای خدا سراغ ما نیان
zahra
11 مرداد 91 12:36
سلام عزیزم. آجی یه عکس از خودت میزاری؟ نماز وروزت هم مقبول درگاه حق
zahra
11 مرداد 91 12:43
فقط خدا کنه بیش تر از حد جریمه نکنن
مامان زهره
11 مرداد 91 13:16
عزيزم ديشب برات دعا كردم.خدا كنه به حق اين روزهاي خوب حاجتت را بگيري.
خاطرات منو الینا
11 مرداد 91 13:46
سلام نایسل جون می ای با هم چت کنیم
مامان ارتین
11 مرداد 91 14:18
وااااااااااای عجب همسایه ای
خاله رایان
11 مرداد 91 14:24
سلام خوشکل خانم امروز تولد 6 ماهگی رایان هست از همه خاله ها خواستم برای جیگرم ارزو کنن منتظرم خانم خوشکله راستی ما اهل بیرجندیم خوشحال میشم بیای
مامان الینا
11 مرداد 91 14:58
سلام هستم ولی حوصله ندارم خودت که میدونی چه مرگمه .............
مامان رومینا
11 مرداد 91 15:43
خصوصی
مامان رومینا
11 مرداد 91 15:43
فتوشاپ بلدی النازی؟
مامان آرشیدا کوچولو
11 مرداد 91 16:10
ميترا
11 مرداد 91 16:56
النازجون اگه كاربدي كردمبراقرمزم ببخشيناصلا حواسم نبود
مرجان مامان پریساجون
11 مرداد 91 17:06
الناز جون مشکوک شدی ااااااااااا.دنبال امپول می گردی......رفتی آزمایش یا نه؟کی میخوای بری؟عجباااااااااا.ما منتظر خبر تازه ایم
نگین
11 مرداد 91 17:55
عکس بالای صفحه خودتونید؟اگه خودتونید تپل نیستید که میگید تپلید
سمانه(مامان محمدرهام)
11 مرداد 91 18:48
آخیییییییییییییییی چه بد!!!!!!!!!!!! عیب نداره به اعصابت مسلط باش. به شکمتم پماد آلفابزن زودی خوب میشه.
مامان بهی
11 مرداد 91 18:54
ا ی جانم مواظبت خودت باش نایسل جونممممم واسه خودتون یه اسپند دود کن حتماااااااااااااا
الهام مادر اينده
11 مرداد 91 19:00
قربونت برم چرا مواظب نيستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عاشقي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واي همش داره مصيبت مياد براتون .يه صدقه بنداز و مرتب اسفند دود كن . اهنگت خيلي قشنگه ؛كيف ميكنم باهاش
baran
11 مرداد 91 19:08
ای وای عزیزمی .. بمیرم برات مواظب باش گلم عجب شانسیه همه چی باهم قاطی شده
ميترا
11 مرداد 91 21:34
النازي بخشيديدوستيم بازم
زهرا از نی نی وبلاگ213
11 مرداد 91 22:06
عجب آدمی هس این مدیر ساختمون حسابشو برس بعد بیا بنویس ما هم دلمون خنک شه یه کم! البته نباید درو باز میکردی ما هم چند بار نزدیک بود این اتفاق بیفته درو باز نکردیم
دخملی
11 مرداد 91 22:30
آخــــــــــــــــــــــــــــــــــی آخه الناز جونم بیشتر مواظب خودت باش داشتم میخوندمش و احساس سوختنتو ....وااااای نگو
مامان آزی
11 مرداد 91 22:46
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مهتاب
11 مرداد 91 22:55
الی جون خواهش میکنم مواظب خودت باش اینهمه جا چرا ابجوش ریختی اونجا عزیزم حالا دیدی گفتم اسپند دود کن . عزیزم شما که وضعییت هنوز معلوم نیست چطوری مهمونی میدی و افطاری خسته میشی گلم ناراحت نباش آب میاد
کودکانه های من
11 مرداد 91 23:03
زلزله جونم؟ببین اینطور فایده نداره یه سایت بزن که چت روم هم داشته باشه هم خودتو از نظر خوندن و جواب دادن و تایید کردن نظرا خلاص کن هم ما رو
الهه رادین
11 مرداد 91 23:23
سند گرفتن مگه جنایت کردین خدای نکرده!!!!!! خدا خودش بخیر کنه والاااااا!!!!!!!
الهه رادین
11 مرداد 91 23:29
روزای خوب با اتفاقای خوب در انتظارتن شک نکن عزیزم
الهه رادین
11 مرداد 91 23:30
خیلی مواظب خودت باش الناز جونم واااای سوختگی خیلی بده چه دردی کشیدی حتما یه صدقه بدین هاااااا
مرجان مامان پریساجون
12 مرداد 91 0:00
الهییییییییییی عزیزم چرا مواظب خودت نیستی.ایشاله بهتر بشی خیلی ناراحت شدم
ستاره زمینی
12 مرداد 91 0:03
azizam movazeb bash...khili dard dare sokhtegi..nasib doshmaman nashe.........
مبین و متین
12 مرداد 91 0:41
وای خدا بد نده سوختگی خیلی سخته انشاالله زود خوب بشی عزیزم
مامان حنا
12 مرداد 91 0:44
خصوصی داری عزیزم
نرگس
12 مرداد 91 1:41
مریم مامان دوقلوها
12 مرداد 91 1:45
سلام النازی جون.اگه جواب داد که هیچی اگه نه فردا ایمیل خواهرمو میدم عزیزیم



عزیزم اشتباه بود ایملیت میگه همچین ایمیلی وجود نداره
مامان ثنا و ثمین
12 مرداد 91 2:03
سلام خانومی.من از همه بیشتر نگران سوختگی ام انشااله که تا حالا بهتر شده باشی عزیزم خ پلیییز
مامان نفس طلایی
12 مرداد 91 2:23
برای سوختن روغن زیتون معجزه می کنه مخصوصا اگه همون اولش بزنی سریع سوزشش میره و جاشم نمی مونه .... باز دکتر برو حتما
مامان آراد(خاطره)
12 مرداد 91 2:55
واییییییییییییییییییییی چیزیت که نشد عزیزم...خیلی ناراحت شدم... چشمت زدن...اسپند دود کن...
ilijoon
12 مرداد 91 3:59
سلام چه خبر از ني ني ؟؟؟؟؟؟
ilijoon
12 مرداد 91 3:59
آخي بميرم بد سوختي؟؟الان چطوري؟؟؟؟؟؟
ilijoon
12 مرداد 91 4:00
مامانی چشم به راه
12 مرداد 91 8:55
آخه حواست کجاست دخترررر؟اب جوشوریختی روشکمت هان؟الان خوبه ایشالا؟
ضحی
12 مرداد 91 9:00
خدا بد نده الن بهتری چه زندگی پر ماجرایی داری انشاا...از این به بعد همه ماجراهاش خیر باشه


وای ضحی دیروز دیگه اشکمون دراومده بود 85 هزارم خرج ماشین بود
از زمین و زمان داره برامون میباره کم اوردیم دیگه
مامان رهام
12 مرداد 91 11:38
سلام الناز جون الهی بمیرم چرا مراقب نبودی
مامان رهام
12 مرداد 91 11:40
عزیزم پماد آلفا بگیر از داروخونه عالیه گیاهی برا اینکه جاش نمونه........قیمتیم نداره فک کنم 5تومنه من برا رهام واسه سوختگی ادرار می زنم عالیه حالا اگه بگیری یه کتابچه داره بخونی متوجه خوب بودنش میشی....خیلی ناراحت شدم حالا بدون آب می خوای چیکار کنی
مامان آرشیدا کوچولو
12 مرداد 91 12:39
سلام دلبری شمکت خوب شد دودو شدی آخی اگه نی نی داخلش باشه گناخ داره خب خیلی مواظب خودت باش عدیدم
مامان آرشیدا کوچولو
12 مرداد 91 12:39
الی ما داریم میریم مسافرت اصفهان بای بای
مامان امیرناز
12 مرداد 91 13:00
سلام عزیزم چرا نمیشه بعضی پست هات کامنت گذاشت؟ بمیرم الهی بهتری الان؟؟؟؟؟؟/ برو یه دارو درست حسابی بگیر جاش نمونه معمولا داروهای دست ساز خوبهههههههههه
فاطمه سادات
12 مرداد 91 13:02
ما ماهواره نداریم ولی تو ساختمونمون یکی دونفر دارن منم همین اتفاق واسم افتاد یه بار گفتن ما حکم ورود به خونه رو هم داریم از این حرفا میخواستن برن پشت بوم گفتم برید4طبقه رفتن بالا ولی قفل بودضایع شدن برگشتن خلاصه پیچوندمشون شوهرم گفت دفعه دیگه اومدن درو باز نکن چون هر دفعه با یه اسمی میان یه بار مامور گاز.یه بار احضاریه اوردیم.... یه بار دیگه م اومدن خودشونون کشتن دروباز نکردیم با اینکه همسایه ها مستاجر شوهرم و پدرشوهرمن شوهرم هواشونو داره
حسناسادات
12 مرداد 91 13:48
وااااای بمیرم برات. الان خوبی؟
فاطمه سادات
12 مرداد 91 13:56
الهی عزیزم خدا قبول کنه ازت خسته نباشی ...ایشالا درست میشه بعضی وقتا آدم پشت هم بد بیاری میاره
الهام مادر اينده
12 مرداد 91 16:10
سلام عزيزم شكمت چطوره ؟؟؟؟ بهتر شدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مواظب خودت باش
الهام مادر اينده
12 مرداد 91 16:11
نسبت من و وندا رو متوجه شدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان عسل
12 مرداد 91 17:25
خدا لعنتشون کنه. میخوان مردم کور و کر باشن.
مریم مامان عسل
12 مرداد 91 17:27
الهی بمیرم برات الناز جون. سوختگی شکمت بهتره؟
ilijoon
12 مرداد 91 18:16
خبرشو بده مامان شدي
مامان سها
13 مرداد 91 4:30
مال ما رو هم جمع کردن البته فقط دیشو ... برای دستگاه خونه نبودیم ...
khale niloo
13 مرداد 91 16:48
روزهای شیرین
14 مرداد 91 14:49
سلام نایسل خانمیییییییی مرسی میای سر میزنی. واسه اینکه زود زود ببینمت لینکت میکنم با اجازه!