محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

این پست کلا فاز غم داره ...

1391/4/21 12:08
نویسنده : نایسل
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 اون شب  ما وامدیم بخوابیم باز ترسیدیم خوابمون نبردناراحت

اومدیم نی نی وبلاگ و کلی بادوستان حرف زدیم و هر چی به علیرضا زنگ میزدم جواب نمیدادناراحت

آخه با ماشین تهران -نیشابور 7یا  8 ساعت راهه حالا تو شب آروم بیای میگیم 10 ساعت

علیرضا 8 شب راه افتاده بود باید  4 5 صبح نیشابور می بودنگران

گوشی اش هم خاموش شده بود وای دلشوره تو دلم افتاده بود داشتم میمیرددممنگران

ساعت 9 دیگه طاقتم نیومدگریه

به خانوادم گفتم شوهر خواهرم زنگ زده بود اداره راه اینا گفتن شماره هر شهر رو کدشو بگیرین با 110 

فکرکنم حوادث اینا رو بپرسینگریه

دیگه همه عصبی بودیم منم هق هق گریه میکردم آقا ساعت 3 تشریف اوردننگران

توراه خسته بوده خوابیده تا 8 صبح خوابش برده از خستگی بمیرم براشنگران

 

خلاصه من یه شب دیگه گذشت پلک روهم نذاشتم حتی یه دقیقه علی عصر اومد یکم خوابیدیم

شب رفتیم پارک دوتایی

ساندویچ خوردیم

بعد اومدیم خونه باز من هر کار کردم خوابم نبرد....نگران

تا 4 صبح بیدار بودم پای سیستم که بودم هی عکس خودمو رو مانیتور اون یکی کامپیوتر میمیدمنگران

آخه از ترس لب تاب رو اوردم تو اطاق علی هم نمیزاشت چراغ روشن باشهگریه

تو تاریکی ترسیده بودم اینقددررررگریه

بعد دیگه دیدم راه ندارم رو بالشتی رو در اروردن انداختم رو مانیتورخنثی

  بعد تا 9 خوابیدم حس میکنم بدنم مغزم هنگ کرده دیگه خیلی خسته امخنثی

شارز اینترنتم تموم شد رفتم یواشکی دو گیگ دیگه شارز کردمخنثی

از صبح تو خونه با مگس کش دارم جولان میدم مگس میکشمافسوس

4 تا کشتم دیگه در بالکن رو بستم مردم از بس مگس ویز ویز کردچشم

خلاصه امشب خونه الهه جونی شام دعوتیم به صرف جوجهعینک

رفتیم خونشون اینا من اعصابم خورد بود چون علیرضا هر کارش کردم لباساشو عوض نکردافسوس

خلاصه رفتیم خونه الهه

من فهمیدم مامانم از دستم ناراحته و باهم قهر کرده کلی دلم گرفت دیگه اشکام بی اختیار گریه

میریخت من اصلا طاقتشو ندارم مامان بابام ناراحت باشن خیلی عذب وجدان گرفتمنگران

کلی گریه کردم....گریه

نصفه شب دوباره کلی خواب بد دیدم از همون خوابا که توش جن دارهنگران

 

 

تا صبح 9 بیدار شدم به علیرضا صبحانه دادم خورد خنثی

رفت یهو زنگ زد الناز بیا پایین رفتم دیدم بلهگریه

دزد اومده تمام باندای ماشین داده بود سیسممم صوتی بسته بودنگریه

عینک دودی های مارک دار....گریه

از همه مهمتر که اشکام بند نمیاد تب لت منو که تو کیف بوده بردنگریه

آخه من هنوز یه دل سیر استفاده نکرده بودم تازه خریده بودم اهگریه

حساب کردیم 2 میلیون تومن برده خاک بر سر

الهی تو  گلوشون گیر کینه

110 زنگ زدیم اومد

ولی فایده نداره مگه پیدا میشه ...... سرم درد گرفت اینقدر اشک ریختم گریه

 

 نی نی های رکسانا جونم امروز به این دنیا میان شایدم اومده باشن ...

                                                                 الهی سالم باشن و آروم تا اذیت نشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (112)

مامانی
21 تیر 91 11:21
الهیییییییییییی بمیرم برات خیلی ناراحت شدم غصه نخور ایشالا پیدا میشه اون وسیلیه هارو سعی کن تو ماشین نذار به خاطر اونم که شده ماشین رو هم میبرن
الهه مامان رادین
21 تیر 91 11:37
غصه نخور عزیز دلم ایشالا پیدا میشه... هر چند منم غصم گرفت ولی واقعا از گلوشون پایین میره خوبه میتونن نامردااااااااا
سحر
21 تیر 91 11:42
واي عزيزم خيلي ناراحت شدم. ايشالا كه پيدا ميشه غصه نخور. اگرم نشد فداي سرت. يكي ديگه ميخري. مواظب خودت باش. بوس بوس



هیچی اون نمیشه که خورد تو ذوقمون هتازه خریده بودمش
فریبا
21 تیر 91 11:42
آخیییییییییییی خیییییییییییلی ناراحتم ، این دومین خبر دزدیه که از دیروز تا حالا تودوستای وبلاگیم شنیدم ، چقدر دزد زیاد شده ، عزیزم غصه نخوریا انشالله که پیدا میشه
asemuni ha
21 تیر 91 11:54
salam elnaz junam boro khoda ro shokr kon khode mashin o nabordan! mashine ma ro ba hame vasayele safaremun ke tooosh bud kompelet bordan..... haleto mifahmam
مامان علی خوشتیپ
21 تیر 91 11:55
وااااااااااااااااااای چشت کردن النااااااااااااااااااااااز
مامان علی خوشتیپ
21 تیر 91 11:55
ولی باز خوبه خورده تو این چیزا.چرا کیفت تو ماشین بوده؟
الهه مامان رادین
21 تیر 91 11:56
راست میگی گلم اگه همش نو بوده که حسابی اعصاب خوردکنیههههه....ایشالا پیدا بشه چقد بی انصافنننننننننن..ایشالا از گلوشون پایین نره..
مامان علی خوشتیپ
21 تیر 91 11:56
درکت میکنم.منم خیلی خواب جن میبینم دیشب از ترس نرفتم wc .میترسیدم خووووو
الهه مامان رادین
21 تیر 91 11:59
همیشه اونی گم میشه که از همه بیشتر لازمش داری و همیشه اونی دزدیده یا خراب میشه که بیشتر دوسش د اری بازیم ایشالا پیدا بشه گلم
مامان علی خوشتیپ
21 تیر 91 11:59
ایشاالله تو گلوشون گیر کنه نامردا راستی چرا مامانت باهات قهره؟
مامان علی خوشتیپ
21 تیر 91 12:00
دیگه گریه نکنیا...ایشاالله دوبرابرش بیاد جاشون
مام پارسا
21 تیر 91 12:15
الناز چقدر این چند روز به هم ریخته شدی؟ چرا انقدر به چیزهای ترسناک فکر می کنی ؟
نرگسی
21 تیر 91 12:16
واااااااااااااای چقدر بد !!!!!!!! .. ایشالله که خیر نبینن .. خخخخخخخخیلی ناراحت شدم عزیزم .. ایشالله که پیدا بشه ..
مام پارسا
21 تیر 91 12:17
وااااااااااااااااااااااااای نامردا.ایشالله تو حلقشون گیر کنه.
مام پارسا
21 تیر 91 12:17
الناز باور کن چشمت کردن.جدی میگم
مام پارسا
21 تیر 91 12:18
الهی فدات بشم می دونم چه حس بدی الان داری. ایشالله پیدا میشه.
مام پارسا
21 تیر 91 12:19
حالا انقدر گریه نکن و غصه نخور. اگه بخواد پیدا بشه که ایشالله پیدا میشه اگه هم نخواد پیدا بشه که با غصه خوردن چیزی حل نمیشه.
مام پارسا
21 تیر 91 12:21
اسم تب لت رو وقتی خوندم خییییییییییییییییییلی ناراحت شدم بخدا.خدا لعنتشون کنه ایشالله یکی بهترشو می خری
مام پارسا
21 تیر 91 12:21
ایشالله نی نی های رکسانا صحیح و سالم به دنیا بیان
مام پارسا
21 تیر 91 12:22
ایشالله یه روز بیای بگی بچه ها من دارم میرم بیمارستان ( برای زایمان) برام دعا کنید.
مام پارسا
21 تیر 91 12:23
نرگسی
21 تیر 91 12:25
ناراحن نباش گلم .. برات خصوصی میگم عزیزم ..
asemuni ha
21 تیر 91 12:27
راستی خوشرتتت عالیه in chie neveshti? nemitunam bekhunam
مامان رهام(✿◠‿◠)
21 تیر 91 12:28
سلام الناز جون
مامان رهام(✿◠‿◠)
21 تیر 91 12:29
اول از همه خوشحالم كه عليرضا سالم برگشته پيشت
مام پارسا
21 تیر 91 12:29
میگم حالا که میگی اینطوریه. یه کم صدقه کنار بذارید یا ما اینطور موقع ها یه قربونی می کنیم تا این همه بلا و چشم بد از سرمون رد بشه. کاش این کار ها رو بکنید تا حداقل بعد از این دیگه اتفاق بدی نیفته
مامان رهام(✿◠‿◠)
21 تیر 91 12:30
بعدشم كلي ناراحت شدم الهي بميرم .........از دست اين دزداي كثيف..............تازه خريده بودي عزيزم مي دونم خيلي زور دارهتنت سالم باشه اشكالي نداره
مامان رهام(✿◠‿◠)
21 تیر 91 12:30
چرا اينقد مي ترسي شبا..اينقد فكر جن و اينا رو نكن عزيزدلم
مامان رهام(✿◠‿◠)
21 تیر 91 12:31
اميدوارم فنقلي هاي رکسانا صحیح و سالم به دنیا بیان آمين
مامان رهام(✿◠‿◠)
21 تیر 91 12:32
مراقب خودت باش عزيزدلم تا فرداراستي براي چت بايد بريم ني ني گپ درسته؟
نسترن(مامان نیروانا)
21 تیر 91 12:33
اخخخخخی... چقدر همه چی پشت سر هم پیش اومدهخدایی حق داری ناراحت باشی....ما هم مشابه این دزدی رو چند هفته پیش داشتیم ولی خدا رو شکر پیدا شد....نگران نیاش انشاا...برای شما هم هر چه زودتر پیدا میشه گلم
مامان الينا
21 تیر 91 13:02
سلام عزيزم .ببخش گلم از سر درد چشام باز نميشد ديرتر پاشدم دوستم
مامان بهی
21 تیر 91 13:46
وااااااااا چرا آخه ناراحت شدم بسیااااااااررررررررر
ضحی
21 تیر 91 14:01
شنیدم دزد اومد داره ما هم دزد بهمون زد خونه دار شدیم انشاا... یه اتفاق خوبی در پیشه


اره ایشالا گلم
مهسا
21 تیر 91 14:08
مهدی کوچولو
21 تیر 91 14:39
وااای خیلی ناراحت شدم چرا به حرف پلیس گوش ندادید و اشیاء قیمتی رو تو ماشین گذاشتین؟اشکال نداره تنتون سالم دوباره میخرید.گفته بودی به پست رمزدارت نی نی وبلاگ هشدار داده پرسیدم مگه چی بوده؟
مامان نازنین زینب
21 تیر 91 14:45
سلام خیلی ناراحت شدمو غصه نخوریااااااااااا اومدی بیا یاهو کارت دارم.
مامان فافا
21 تیر 91 15:00
وااااااااااااای خدا لعنتشون کنه. میدونم که خیلی ناراحت شدی ولی غصه نخور.انشاالله بهترشونو میگیرید
مامان زهرا
21 تیر 91 15:02
سلام من چقد ر از این پستت ناراحت شدم دختر صدقه بده هر روز وسایلت هم فدای سرت ای دزدها بد ... بچه های خوبی باشید و وسایل را برگردونید ... اخه الناز جونم گناه داره
مامان زهرا
21 تیر 91 15:03
به جای غصه خوردن برو این پست بخون و نظر بده http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php امیدوارم کمی شاد بشی
مامان پریسا
21 تیر 91 15:05
وای الناز جون این که شد همش خبر بد!!!!!!!! اول بگو مامان واسه چی باهات قهر کرده؟؟؟؟؟
مامان پریسا
21 تیر 91 15:06
خیر نبینه دزده...... اخه کسی تب لت یا کلا" کیفشو میذاره تو ماشین تازه اون هم داخل پارکینگ؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
21 تیر 91 15:07
حالا خودتو ناراحت نکن .ایشالله که قضا بلا بوده خورده به اینها.
مامان آرشیدا کوچولو
21 تیر 91 15:10
فدای سرت عزیزم غصه نخور به علی میگم بهترش رو برات بگیره میکشم ای دزد بدجنسو رو
زهره
21 تیر 91 15:14
الی جون رمز غذاهای مامان حنا یادته ؟؟؟ قبلا برام فرستاده هر چی میگردم پیداش نمیکنم برام تلگرافش میکنی
مامان جون نی نی
21 تیر 91 15:22
آخه جن چکار با تو داره اون تو رو ببینه خودش می ترسه قرار نیست که تو از اون بترسی دیگه داری نگرانم می کنی تو فکر کردی اگه جن بیاد توی خونه شما فقط با تو کار داره نه بابا میاد یه سرو گوشی آب بده چیزی کم و کسر نداشته باشی . دزد هم که خدا لعنتشون کنه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
21 تیر 91 15:59
امیدوارم اونیکه اینطور ناراحتت کرده بمیره غصه نخور ایشالاه بهترش و میخری عزیزم
مامان مانی
21 تیر 91 16:02
اخی الناز جونم خیلی ناراحت شدم :ادما تو این دوره زمونه دیگه وجدان ندارن اینا همه ریشه داره ...روز به روزم ریشه شون کلفت تر می شه اگه اوضاع همین جوری باشه
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 تیر 91 16:13
عزیزم ، خیلی ناراحت شدم ........... حالا غصه نخور چون با گریه هات چیزی بر نمیگرده ، مال دنیا رو میشه دوباره بدست آورد . وقتی نوشتی که همسرت دیر کرده بود کلمه به کلمه رو با استرس خوندم ، من تجربه بدی از این قضیه دارم و کلی نگران شدم ولی خدا رو هزار مرتبه شکر که همسرت سالم در کنارته .
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 تیر 91 16:32
سلام خیلی ناراحت شدمایشالله جونت سالم باشه گلم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 تیر 91 16:34
غصه نخور گلم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 تیر 91 16:35
چرا مامانتون ناراحت بودند گلم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 تیر 91 16:37
اینا غم نیست گلم درسته ادم خیلی ناراحت میشه ولی الهی هیچوقت غم نبینی گلم
مامان و نی نی ها
21 تیر 91 16:49
اخی عزیزم گریه نکن انشالله بهترش میخری فدای سرت پیدا نشد. انشالله پیدا میشه انشالله رکسانا هم به نی نی سالمی داشته باشه
حسناسادات
21 تیر 91 17:02
از گلوشون پایین نره ایشالا
مریم مامان عسل
21 تیر 91 17:06
ای واییی خدا مرگشون بده!!!!!!!!! چقدر حروم خورن بعضیا. کوفتش بشه هرچی برده. پولشو به راه بیمارستان خرج کنه الهی. غصه نخور گلم. جونت سلامت.
مامان محمدرضا
21 تیر 91 17:35
الهی بمیرم . عزیزم غصه نخور
baran
21 تیر 91 17:35
eshkal nadare golam fadaye saret...veblageto khiyli dost daram....behem sar bezan khoshhal misham
هدیه خدا- فریماه
21 تیر 91 18:34
وای چقدر حیف شد نایسل جون.حق داری ناراحت باشی.
سمانه(مامان محمدرهام)
21 تیر 91 18:43
کوفتشون بشه دزدای نامرد: عزیزم به ماشین ماهم تا حالا چند باری دزد زده خیلیییییییییی حس بدیه.دیگه هیچ چجیز مهمی رو توی ماشین نذار گلم من رکسانا جونو نمیشناسم ولی امیدوارم خودشو نینیهاش سلامت باشن.آمیــــــــــــن
سمانه(مامان محمدرهام)
21 تیر 91 18:44
الناز برو بخواب عزیزم بیخوابییییی خیلی خیلی بده .کل سیستم بدن رو بهم میریزه.
سمانه(مامان محمدرهام)
21 تیر 91 19:01
غصه نخور شماره هاشون به نیروی انتظامی بدین نمیتونن خرجشون کنن
ساناز
21 تیر 91 19:17
نایسل جون خوشحال میشیم بیای خاطرات خواهرزاده هامو بخونی لینکت کردم
مامان پریسا
21 تیر 91 19:23
واقعا" اینو بهش گفتی!!!!!!!! باورم نمیشه
حسناسادات
21 تیر 91 19:32
نه عزیزم حسنا از 2 ماهگی شیرخشکی شد
حسناسادات
21 تیر 91 19:34
راستی مامانت باهات آشتی کرد؟؟ واااای منم وقتی میبینم مامانم از دستم ناراحت میشه خیلی غصه دار میشم.
حسناسادات
21 تیر 91 19:36
چراااا؟؟؟
حسناسادات
21 تیر 91 19:38
باشه عزیزم منتظرم...
حسناسادات
21 تیر 91 19:47
اشکال نداره عزیزم مامانا دل نازیکی دارن ولی خیلی زود هم میبخشن..
جوجوهای ناز ما
21 تیر 91 19:56
سلام الناز جونم واقعا شوکه شدم الهی خیر نبینن انشاالله هم وسایل و هم دزد نامرد رو زودتر پیدا کنید.فدات شم
مامان الينا
21 تیر 91 20:16
راست ميگي گلم ؛تمام پست رو خوندم اما اصلا حواسم نيست بگم چقد واست ناراحت شدم عزيز دلم .حالا كه رفته ديگه ناراحت نباش .ان شالا خودتون سالم باشيد ؛مال زياد وفا نداره
ستاره زمینی
21 تیر 91 20:48
عزیزم گریه نکن ایشالا پیدا میشند.اگرم نشد فدای سرت جونت سالم باشه.چرا تب لت را تو ماشین جاگذاشتی؟؟؟؟؟
مامان محمد و ساقی
21 تیر 91 21:18
سلام الناز جون.نبینم ناراحت باشی. من دلم برای تبلت سوخت.ولی اشکال نداره گلم.اینقدر تو فکر جن نباش.چرانمیخوابی.هر شب با یاد خدا بخواب. "با یاد خدا دلها ارام می گیرد" جن با کسی کارنداره گلم.سلام و صلوات بره حله. راستی شما کجا زندگی گی کنید؟
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 تیر 91 21:22
سلام مامانتو راضی کن کارهات حتما حتما روبراه میشهمن تجربه دارم البته ببخشید گلمچون دوستت دارم گفتم گلم
مامان انیس جون
21 تیر 91 21:25
نه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه هO: خدا لعنشون کنه............ حروم خورای مفت خور تب لت جونی بر..... الهی عکس مرحوم تب لت با لوبیا یادم میاد عصبی میشم ای بمیرید
مامان انیس جون
21 تیر 91 21:26
خاله جون خودتو زیادی ناراحت نکن......... یه روز ما نبودیم چی شد اینجا از احوالت بگو...........تو پست جدید خداییش خیلی فتیم تو فکرت...
مامان بهی
21 تیر 91 21:30
غدات بشممممم من ناراحت نباش حل میشه ایشالله
مامان انیس جون
21 تیر 91 21:32
من کلا از اونیکی آدرس رفتم............. فک کن الان باید بشینم واسه دخملی کل مطالبش رو دوباره بنویسم.....خیلی خسته شدم اما مجبور بودم...یه پشه از اون پشه کرموهای خودتون بدتر آدرسمو پیدا کرده بود ایناجای دنجی دیگه نبود برام... فک کن اونهمه مطلب........واااااااااای سرم گیج میره بهش فک میکنم اما به سختیش می ارزید خیلی بهتر شد...
مامان الينا
21 تیر 91 21:54
دوستم هستي ؟؟؟
متین مامی ایلیا
21 تیر 91 22:28
ای واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای، لعنت بهش. چرا تبلتت تو ماشین بود اخه دختر؟؟؟؟؟؟؟ مثل ما شد دیگه خدا لعنتشون کنه، خیلی ناراحت شدم
الهام مادر اينده
22 تیر 91 0:33
عزيزم چه بد شانسي اوردين
مرجان مامان پریساجون
22 تیر 91 0:35
خیلی متأثر شدم عزیزم ایشاله پیدا میشن.
مامان رها
22 تیر 91 7:02
ای بابا خدایا ایشالله پیدا میشن خدا لعنتش کنه راستی کوچمولوهامون بدنیا اومدن یا نه
الهه
22 تیر 91 10:07
اخي عزيزم.خيلي ناراحت شدم
مامان محمد
22 تیر 91 10:47
سلام عزیزم میدونم چه حسی داری،آدم 100 تومنی گم میکنه ناراحت میشه این که به قول خودتون 2 میلیون مالتونو بردن بی مروووووووووتا فدات بشم خدا بزرگه بسپرش به خدا منم فقط میتونم دعا کنم که هر چه زودتر مشکلت حل بشه اینقدر هم غصصصصصصصه نخور عزیز دلم با غصه خوردن چیزی درست نمیشه مراقب خودت باش نازنینم.
مامان کیان کوچولو
22 تیر 91 18:37
وااااااااااااااااای چه خبر بدی .. این یه اتفاق وحشتناکه گللللللممم ووواااااااااااااااااااایی
مامان یاس
22 تیر 91 20:12
ان شاءالله که زودی پیدا بشه
ilijoon
23 تیر 91 0:31
چرا مامانت قهر كرده؟؟؟؟؟؟؟
ilijoon
23 تیر 91 0:32
ilijoon
23 تیر 91 0:33
فداي سرت غصه نخور ان شاالله دزده پيدا ميشه
ilijoon
23 تیر 91 0:33
مامان امیر علی
23 تیر 91 3:48
آخی کلی غصه خوردم که دزد زده بهتون. الهی تو گلوشون گیر کنه. تو شهر ما هم چند وقته که دزد فراوون شده.
مامان امیر علی
23 تیر 91 3:49
نی نی های رکسانا هم به دنیا اومدن بلاخره.مبارکه
الهه
23 تیر 91 13:27
نه اشکال نداره می تونی بزاری عزیزم
sepide
24 تیر 91 11:35
vaghean ghame az das dadane tablet kheiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nagovare
مامان آرشیدا قند عسل
24 تیر 91 11:41
ای وای نایسل جون خدا لعنتشون کنه تب لت نازنینت رو هم بردن کوفتشون بشه غصه نخور انشاالله یا پیدا بشه یا بهترشو بخری.
مائده
24 تیر 91 13:23
ناراحت نباش عزيزم مال دنيا سريع جاش مياد.دو سال پيش هم سيستم و همه چي ماشين مارو و به قول تو عينك آفتابي ماركدار عطر خيلي گرون قيمت و اينا رو دزد زد در حد ٢ تومن ولي بايد خداروشكر كرد كه جون آدم سالم باشه
پري همكار مامان مونا
24 تیر 91 15:52
سلام عزيزم ببخشيد دير جوابتو دادم يادم رفته بود تاييدو بزنم مونا جونم يادم داد بميرم چقدر مهربوني حقم داري اخه هيچكس مثل مادر نميشه گلم ولي مي بخشتت اخه مامانا قلب بزرگي دارن الهي دزده زود پيداشه خير نديده دعا ميكنم گير بيفته عزيزم
پري همكار مامان مونا
24 تیر 91 15:53
گلم جن ترس نداره اين ادما هستنند كه دور از جونت ترسناك شدن تواي زمونه
پري همكار مامان مونا
24 تیر 91 16:03
فداي سرت عزيزم ان شا الله كه پيدا ميشه غصه نخور گلم
پري همكار مامان مونا
24 تیر 91 16:05
اخه گلم جن ترس داره من هر روز از اون بدترشو تو خيالم مي بينم خنده دار نه
مامان بنیتا
24 تیر 91 20:06
سلام من تازه فهمیدم فدای سرت ادم چی بگه برا من که 15 میلیون طلا بود هنوزم دارم گریه میکنم
مامان الیناجونی
24 تیر 91 22:03
انشاا... که پیدا میشه مطمئن باش عزیزم خودتو زیاد ناراحت نکن
مامان نيما
25 تیر 91 10:29
عزيزم من چند روز نبودم تازه اين پستت رو خوندم خيلي ناراحت شدم كه دزد به ماشينتون زده
نسترن(یک عاشقانه آرام)
25 تیر 91 20:32
آخ آخ الهی بمیرم تب لت رو دیگه چرا تو ماشین گذاشته بودی آخه دختر؟؟ عیب نداره فدای سرت فدای یه یه تار موت...ایشالا پیداش میکنن و پدرشو درمیارن.من دعا میکنم
مامان رومینا
26 تیر 91 1:52
آخی النازی.نگرا نباش گلم پیدا میشه
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول و ديناجونم
26 تیر 91 6:12
اي الهي دست دزده بشكنه نامرد بي همه چيز. غصه نخور عزيزم انشااله بهترش گيرت مياد
مامان نفس طلایی
26 تیر 91 15:09
واقعا خدا لعنتشون کنه دزد ماشین ما هم کل سیستم صوتی و عینک مارک دارمون و برد با سی دی ها و هر چی تو داشبرد بوده ....
مادر کوثر
27 تیر 91 17:16
وای از این ماجراهای دزدی خیلی زور داره انباری ما هم دزد زد و 400 کیلو برنج توش بود که بردن + چند تا از وسایلمون که اونجا بود بدیش هم این بود که همه ی برنجا برا خودمون نبود!
مامان امیرحسین
3 مرداد 91 3:41
نمی دونم این خیر ندیده ها کی می خوان آدم بشن.مال مردم رو می خورن الهی تو گلوشون بمونه.
فرشته
4 مهر 91 20:11
خدا لعنتش کنه خیلی وحشتناک بود واقعا این کاره که می کنن؟