محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

نظرات (59)

مام پارسا
18 تیر 91 2:13
ای بابا الی جون این دیگه رمزش چنده؟ میام می کشمت که انقدر رمز عوض می کنی هاااااااااااااااا
مام پارسا
18 تیر 91 2:14
رررررررررررررررررررررررررررررررمز
مامان ریحان عسلی
18 تیر 91 2:16
رمززززززززززز
مام پارسا
18 تیر 91 2:17
الههههههههههههههههی الناز مامان بابات هستن؟؟؟
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 2:17
رمزت چیه دیگه
مام پارسا
18 تیر 91 2:17
الناز شبیه مامانتی هاااااااااااااااا
مام پارسا
18 تیر 91 2:18
خدا ایشالله برات نگهشون داره
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 تیر 91 8:24
خدا بابای خوش تیپتون را براتون نگه داره
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 تیر 91 8:26
نوشته هات خیلی باحاله وچنین نوشته هایی از یه ادم باحال تراوش میکنه دوستت دارم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 تیر 91 8:26
رزممممممممممممممم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 تیر 91 8:28
پس ببخشید قشنگممممممممممممممممممممممم
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:05
سلام گلم خوبي مرسي بابت سوبرايز هنوز نديدم منتظرم موناجون بياد از دست توقاتل مگسو كشتي الناز ديدي چه حالي داره ادم خدمت مزاحم برسه اي ول دستت درد نكنه بي خيلا علي خان پيداش ميشه از عكس بابات معلومه مثل خودت مهربونه خدا عمر با عزت كنار خانواده بهش بده الهي امين




مرسی عزیزممم خیلی مهربونه خیلیییییییییییییییییییboro www.pary.niniweblog.com>آره خیلی حال داد احساس قدرت کردم
خدا الهی بابای تو رو هم حفظ کنه قربونت برمممم
مرسی
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:07
مرسي از اينكه به ياد دوستات هستي براشون تولد ميگيري فكر كنم برا تو كل ايران تولد بگيرن بازم كمهاخه گلم جن ترس داره كاشكه من يه دونه داشتم هر كاري مي خاستم انجام ميداد غيبم ميكرد با مونا مي اومديم پيشت اي كاشوای خیلی ترس داره دخترررررررررررررر من اصلا نمیتونم بهش فکر کنم میگن اگه با جن ازدواج کنی نباید بهش خیانت کنی هر کاری هم بخوای برات میکنه


من خیلی میترسم میترسم گیر یکی از اون کافراش بیافتموایییییییییییییییییییییی
توی اینترنت داستنهای درباره جن سرچ کنمن یه مدت میخوندم سکته کردم

هه هه مثلا یبینی تولد منو از توی تلویزیون نشون میدن بهم مدال میدن
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:11
اخه كيكم عالي بود از چيت تعريف كنم راستي تا تولد رهام جونم فقط26روز ديگه مونده الهي هزار ساله شه يادت نره براش تولد بگيريم از خدا ميخام به تو هم يه بچه ناز مثل رهامم بده اخه الناز خيلي قشنگ حرف ميزنه فداش بشم خوشگل خالهگل پسر


واییییییییییییییی منم عاشقشممم خوش به حالت میبینی شی باهش حرف میزنی ای جان
منم فداش شم من عاشق بچه های بورم الهی خدا یه بورش رو به من بده
میگیرممم براش یه توپشووو البته مامانششششش که هست دیگه
حالا من قبلا یه وب درست کردم وب تولدت مبارک
از این به بعد میخوام تولد هارو اونجا بگیرم
به نظرت خوبه؟
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:14
دستت درد نكنه عزيزم عشق ميكنم سريع جواب ميدي اگه اينجا بودي يه ماچ كنده ازت ميكردم ادم پيدا نشده منو بگيره چه برسه به جن ولي مجردي هم عالمي داره بازم مرسي 1000تا بوس براي تو كه بهتريني


آره نم اگه به عقل الانم بودم مجرد میموندم صفا سیتی برای خودش
قربونتتتتتتتتتتتتت برم مرسی چه خوب شد اومدی
همش از صبح دعا میکردم بیای
بات بحرفم اینقدر به چیزای بد فکر نکنم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس واسه تو که ماه ترینی
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:18
اره عزيزم عاليه دستت درد نكنه از اين ابتكارت اي خدا هرچي به صلاح الناز بهش بده 2تا بچه تپل مپل مثل خودش بور مثل رهام جونم همه بگين الهي امين


من که بور نیستم ولی مامان اینا همه بور بودن
آمینننننننننننن من سه تا میخوام پری دوتا دخمل یه پسررررر
نایسل
19 تیر 91 9:20
پری رمز رو همین جا بدم زودی بری عوضش کنی بلدی؟
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:22
منم اولين باره كه مثلمدارم چت ميكنم خيلي با حاله از مونا جونم تشكر ميكنم كه وب رهامو ساخت با شما اشنا شدم اي ول به اين تكنولوژي فكرشو بكن همدان تا نيشابور خيلي راهه اما مهم قلبامونه كه به ياد همه گلم فكراي خوب بكن خدا بزرگه هواي هممونو داره هيچ وقت بندهاشو تنها نميزاره نازنينم


من فکر میکردم مونا تهرانیه همدان ای جان من دوست دارم آخیییییییی خدا خیر بده واقعا واقعا مهم قلبامونه
نایسل
19 تیر 91 9:22
این مونا نیومد چه دیر میاد سر کار خواهررر مگه هتله
نایسل
19 تیر 91 9:23
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:25
اخه منه خنگ بلد نيستم صبر كن تا مونا بيا وايساده رهام از خواب بيدار شه يه همكار دارم برعكس مونا خدا نصيب هيچ كس نكنه از بس گوشتلخ تشريف داره نيامدني باهام دعواكرد پسره ديوانه


چراااااااااااااا
پسره پروووو بی شخصیتتتتتتتتتتتتت
نایسل
19 تیر 91 9:29
lمن بت یاد میدم برو توی www.niniweblog.com
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:32
مياد طفلي خيلي سخته براش بايد رهامو ببره خونه مامانش بزاره بد بياد سر كار الناز حسابي اعصابمو ريخت بهم اين ديوانه دلم ميخاد مثل مگسي كه تو له كردي لهش كنم ولي حيف دلم نمياد مي سپارمش به خدا عوضشو مي بينه اي خدا حالشو بگيربرعس مونا كه اينقدر دوسش دارم مثل خودت برام عزيزه


مرسی عزیز دلم آره مونا خیلی خوبه تو هم خیلی خوبی
ولش کن گلممم محلش نده
نایسل
19 تیر 91 9:38
خدا جوابشو میده غصه نخور منم الان تو مود گریه من میشینم ب رای سه تامون گریه میکنما
نایسل
19 تیر 91 9:39
بت یاد بدم؟
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:44
گريه نكن حيف چشماي نازت نيست اين ديوانه دلش هيچي نيست اما زبانش مثل نيش مار مي مونه اي كاش ميشد قطش كنم باحال ميشد يه همكار لال خير ببيني خنديدم گلم


areeeeeeeeeeeee eyvalllllllllllllllllllllllllllll
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:46
اره عزيزم مرسي دستت درد نكنه گلم همينارو هم كه بلدم مونا جونم يادم داده دستش درد نكنه هرچي رو كه بلد نيستم يادم ميده خدا خيرش بده حالا چكاركنم


زودی مرحله اولش رو انجام بده چون خیلی مهمه
نایسل
19 تیر 91 9:47
اول برو توی نی نی وبلاگ
نایسل
19 تیر 91 9:48
نایسل
19 تیر 91 9:48
رفتی؟
نایسل
19 تیر 91 9:51
www.niniweblog.com
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 9:54
الناز جون بداز ظهر وقت داري يادم بدي از ساعت 30/3پاي نتم گلم

باشه حالا مونا بیاد از اونم بپرسسسس
من خیلی خوابم میاد برم ببینم میتونم بخوابم یا نه
از علی هم خبری نشد فعلاااا گلم بوسسسس به مونا سلام برسون

پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 10:03
اره گلم رمز جديد زدم درست شد مرسي برو بخاب خواباي خوب ببيني عليم مياد بي خيال دستت درد نكنه


خداروشکرررررررررررررررر
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 10:09
مرسي عزيزم تونستم دستت درد نكنه يكي از قشنگترين هديه هايي بود كه گرفتم هيچ وقت فراموش نمي كنم مي بوسمت


قربونت برم خوشحالممم خوشت اومدهاز دستم ناراحت نشدی که دیروز نیومدم دوست دارم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 تیر 91 10:09
آخی ایشالا سلامت باشن همیشه...
ilijoon
19 تیر 91 10:35
آخيييييييييي خدا حفظش كنه چقده ماشاالله بابات نازه ان شاالله هميشه سلامت باشه
راحله مامان احسان
19 تیر 91 10:39
سایشون مستدام عزیزم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 تیر 91 11:13
راستی شوشو امد
مامان رهام(✿◠‿◠)
19 تیر 91 11:27
ايييييييييييي جانم خدا برات نگهش داره چهقد مظلومه چهرش.............قدرش و بدون معلومه باباي جوركش و خوبي داري ال جون
مامان نفس طلایی
19 تیر 91 13:01
خدا حفظشون کنه
پري همكار مامان مونا
19 تیر 91 15:53
سلام گلم خابيدي


قربونت برم علیرضا ساعت 3 بعد از ظهر اومد من اینقد حالم بد شد که نگو
اینقدر گریه کردم جوش زدم نصف عمر شدم ببخشیدددد بعداشم که اومد خوابم برد از خستگی
مامان ساقی و محمد
19 تیر 91 16:03
چه بابایخوشگلی.هزار سال زنده باشه.سالم و سرحال.
مریم مامان عسل
19 تیر 91 17:00
وایییییییییییییییی ازون باباها که خوراکشون ماچ بارونه! خدایا این باباهای مهربونمنو برامون نگه دار!!!! انقد عاشق بابامم. بووووووس برای همه ی باباهای مهربون!
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 تیر 91 18:55
سلام وبتون را خیلی دوست دارم هر روز بهش سر میزنم ومطالبش که نشان از روحیه خوبتون داره خوشحالم میکنه امیدوارم همیشه شاد باشی واز خدا می خوام پدر عزیز تون را حفظش کنه
مامان الیناجونی
19 تیر 91 22:11
ماشاا.... چه خوشتیپن ماشاا... خدا واستون نگهش داره عزیزززززم
مامان کیان کوچولو
20 تیر 91 0:50
تنشون سلامت .... ایشاالله که زنده باشن
مامان مارال فرفری
20 تیر 91 12:01
سلام گلم چقدر بابا جونت دوست داشتنی خدا نگهش داره
سمانه(مامان محمدرهام)
20 تیر 91 14:08
خدا به بابای گلت عمر با عزت وتن سلامت والبته عمر طولانی بده.آمیــــــــــــــــــــــــــن
مامان الینا
21 تیر 91 4:14
خداحفظش کنه من که عاشقش شدم واااااااااااااااااااااااااای قربون بابای خودمم بشم
رومینا
21 تیر 91 9:58
خدا حفظش کنه همیشه سایه اش بالا سر ت باشه.
مریم مامان دوقلوها
21 تیر 91 23:13
همونه!!!!دختر خوشگل به باباش رفته عزیزیم.پدر شوهر منم که اصالتا نیشابوریه همینقدر خوشتیپه


اره دیگههههههههههههههههههههههه قربون بابام شم من
مامان رها
22 تیر 91 6:48
سلام الناز جون تولد رامیلا جون مبارک باشه از طرف ما هم تبریک بگو
مامان یاس
22 تیر 91 20:09
خداحفظشون کنه
مامان فاطمه
23 تیر 91 15:31
انشاالله سایه اش صدسال روی سرت باشه.
مامان آرشیدا قند عسل
23 تیر 91 21:50
سایه اش همیشه بالا سرتون باشه و خدا سلامتی بده
مامانی وروجک
24 تیر 91 22:47
از چهره شون پیداست که با شخصیت و مهربونن.ایشالله همیشه سایه ش بالا سرت باشه عزیزم
مامان الينا
26 تیر 91 0:42
الناز جون قطع شدي بيا عزيزم
فرشته
4 مهر 91 20:10
خدا حفظش کنه عزیزم