محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

روز نوشت :

1391/4/4 16:19
نویسنده : نایسل
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلامبغل

اومدم بگم که یه چند روزی نیستم تا ٧ نیستم شای  بیام سربزنم   ولی جواب نمیدم

 درس دارم

٣ تیر :

 از صبح اینقدر دپرس بودم که نگو داشتم میمردم همش هی گریه ام میگرفتنگران

بعد علی ظهر اومد خونه دعوایی بوود یکم دعوا کردیم

 باز من همین جوری اشکام میریخت دیگه فکر کنم خودشم دلش نیومد نگران

 

اومد بغلم کرد گفت من هیچ جا نمیرم بدون تو میمیرم و اینا آشتی  کردیم

عصر خونه هار و جارو کردم مرتب کیک درست کردمشکلک های ِ هلن

قرار بود بچه ها بیان خونه ماشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

چون امروز تولد امیر واعظی هستش

خلاصه یه کییک توپی شد که نگو شامم از بیرون سفارش دادیم

ما براش یه ست فندک جاسیگاری خریدیم

وحید حامد براش کش مارک دار خریدن

بعدشم برای خودمونم که دو دسته ورق خریده بودیم

امیر اینا مزدا 3 خریده بودن کلی همون ذوق زده شدیم تبریک گفتیم

خیلی خوش گذشت  جای همه خالی

 اومدم عکس بیپیرم دیدم باز باطری دوربین تموم شده

اعصابم ریخت به هم بعد با گوشی  عکس گرفتیم که میزارم

ولی اینقدر زشتتتتت افتادیم که باورم نمیشه اینقدررر زشتن همه 

فکر کنم دوربین گوشی ام بد بود یا نور خونه کم بود

اصلا عکسا خوب نشد ؟؟

 

 

٤ تیر : امروز از صبح کار خاصی نکردم

 ظهر دبیر داشتم یکم یاد گرفتم

علیرضا داره میره تهران کوله شو آماده کردم

یعنی امشب خونه تنهام میخوام درس بخونم Reading a Book

.....

فعلااااااااااااااااااااا بوس واسه همه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان بهی
4 تیر 91 21:22
خوببببببب خدارو شکر که آشتی کردیییین زیاد گریه نکن عزیزمممم منم دلم گریه می خواد اونموقع
مامانی
4 تیر 91 21:35
خب خداروشکر که اشتی کردین عکسا رو کی میزاری؟ خبر کنیاااااااا
مامان الیناجونی
4 تیر 91 21:39
موفق باشششششییی عزیزم
مامان عسل و آریا
4 تیر 91 22:14
سلام عزیزم قسمت دوم داستان مهتا و مهسا را نوشتم.خوشحال میشم بیایی و نظرت را بگی
مامانی نازلی طهورا
4 تیر 91 22:22
مبارکه مبارکه
جوجوهای ناز ما
4 تیر 91 22:29
گلم ارزوی موفقیتت رو دارم
مامان نفس طلایی
4 تیر 91 22:50
ایشالله خوب میدی توم دعا کن من خوب بدم
سمانه(مامان محمدرهام)
4 تیر 91 23:51
مبارکههههههههههههه مبارکهههههههههه همیشه شاد باشید عزیزم.خوب تو هم میومدی تهران میومدی خونه ما و شیطونکم نمیذاشت درس بخوونی. موفق باشی خانومی
مامان علي خوشتيپ
5 تیر 91 0:09
خوشحالم كه آروم شدي و خوشحالي.موفق باشي تو درسات
مامان آرشیدا کوچولو
5 تیر 91 0:46
حالا شد قربونت برم اینقدر یا هم نجنگید
مامان سها
5 تیر 91 1:13
عزيزم ايشالا هميشه خوشحال باشي اعصاب خوردي واسه چي تا جووني قدر خودتو بدون ... حسابي درس بخون و موفق باش ... از خوندن روز نوشت هات لذت مي برم ...
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 1:15
سلام عزیزممممممممممممممم دلم برات تنگ شده تو هم مثل من سرت شلوغه خسته نباشی
مهسا
5 تیر 91 1:18
ایشالا امتحانات و خوب میشی گلم
مامان امیر علی
5 تیر 91 1:49
به به نایسل خانم. چطور مطوری رفیق مفیقِ شفیق مفیق؟
مامان رومینا
5 تیر 91 1:50
اینقدر خودتواذیت نکن عزیزم.حیف اون چشای خوشگلت نیست که بخوان تر شن
مامان باربد
5 تیر 91 3:12
عزیزم خیلی خوشحالم میخندی و آشتی کردی اسم کتاب شفای زندگی - لوئیز هی - مترجم گیتی خوشدل حتما بخونش با آرزوی موفقیت برای درسهات هم در زندگی و هم در تحصیل
ملوسک
5 تیر 91 6:43
سلام عزیزم وبلاگ خوشگلی داری . تبریک می گم . مایلم با وبلاگت تبادل لینک کنیم . اگه موافقی آدرس وبلاگ منو با اسم ►► ملوسک شاپ ◄◄ لینک کن . بعدش بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم . www.malusak72.mihanblog.com موفق باشی گلم
مامان رها
5 تیر 91 7:52
سلام تولد رو تبریک می گم خوشحالم که خوبی و بهت خوش گذشته موفق باشی ایشالله و درست رو هم بخون دختر خوب تا موفق بشی کادوهات هم مبارک
مامان جون نی نی
5 تیر 91 8:53
عزیزم شما موفق اش توی امتحاناتت اگه دیر هم بیایی عیب نداره ما صبر می کنیم ولی خوب درساتو بخون بازیگوشی هم نکن
مامان آرشیدا قند عسل
5 تیر 91 10:29
خدارو شکر که حالت خوبه و آشتی کردین خوب درس بخون.
مامانی
5 تیر 91 10:30
سلام مامان عزیزم خوبین؟ بروزم منتظرتم عزیزم
مامان زهرا
5 تیر 91 11:36
به به خانمی آشتی آشتی بعد بریم با هم تو کشتی ( یا بریم تو......) خانمی دعوا اصلا خوب نیست خودت را خسته می کنی فقط بعضی وقتها جواب ندادن خودش بزرگترین کاره مواظب خودت باش خوب درس بخون
مامان زهرا
5 تیر 91 11:38
خانمی اگه از تنهایی می ترسی بیا پیش ما
مامان رهام
5 تیر 91 11:47
سلاااااااااااااااااااام خوشگل خانوم
مامان رهام
5 تیر 91 11:48
عزيزم خوشحال شدم كه آشتي كردين
مامان رهام
5 تیر 91 11:49
تولد امير واعظي هم مبارك.......ما هم سالا اول ازدواجمون خيلي با دوستامون بوديم ولي كم كم اينقد گرفتار شديم كه سالي يكي دو بار به زور دور هم جمع ميشيم
مادر کوثر
5 تیر 91 12:19
به به چه خوووووووووووووب همیشه به شادی و آشتی و کیک و مهمونی
مامان مهربون فاطمه
5 تیر 91 12:25
سلام گل بانو.از لطفت و بابت نظرت ممنونم.همیشه وب قشنگتو میخونم و از خواننده های پر و پاقرصم.راستی آپم
مامان محمد و ساقی
5 تیر 91 13:03
سلام عزیزم.خوشم میاد که اینقدر راحت و روان مینویسی.خیالی خوشم اومده.با اجازه لینکت میکنم.امیدوارم که زندگی بر وفق مرادت باشه. راستی ساقی میدونه که تو این کادرها که برای رمز میشه یه چیزهایی نوشت.تو آشپز خونه بودم اومدم دیدم یه عالمه تایپ کرده تا وارد شه.
مامان محمد و ساقی
5 تیر 91 13:19
الناز جون هزار ماشاا... خیلی خوشگلی.
مامان آوینا
5 تیر 91 14:35
سلام. خوبید؟ به تلگرافتون مراجعه کنید... مواظب خودتون باشید....
مامان پریسا
5 تیر 91 15:55
سلام الناز جون میشه به پریسا رای بدید http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/
پري همكار مامان مونا
6 تیر 91 16:44
الناز جون سلام من همكار مونا جون مامان رهامم هرروز به وبت سر ميزنم از خواندنش لذت مي برم از خدا ميخام روزبه روز زندگيتان شيرينتر از قبل بشه خدايه بچه سالم وخوشگل بهت بده الهي آمين


مرسی گلممممم ممنونننننننن منم برای تو همین دعا رو دارم عزیز دلممم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
7 تیر 91 2:26
موفق باشي دختر. كار خوبي كردين آشتي كردين. الان استرس درس هم داري
مامان امیرحسین و امیرعلی
7 تیر 91 18:01
اشتی کردنتون مبارکهخوشحال شدم.