محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نی نی مامانش

مادر بودن

1390/11/14 12:03
نویسنده : نایسل
496 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دوست دارم مادر باشم

تا کس دیگری بر روی زمین

" یک یا دو فرزند را "

با عشق به بار آرم

دوست دارم از کودکی پرستاری کنم

با لب های گرمی که از سینه ام شیر می خورد

به جای اینکه گردنبند ملکه ای را

بر بالای قلبی سخت بر گردن بیاویزم

دوست دارم کودکی خردسال را در بستر نوازش کنم

تا در سلامت و ایمنی بیارامد

تا آنکه زنجیری از دانه های الماس را

احمقانه به دور سرم بیاویزم

دوست دارم صورت معصوم کودکی را بشویم

با چشم هایی براق و خندان

تا آنکه مراسم با شکوه پر آوازگان را

با رنگ به تصویر کشم

یا در میان خردمندان گام بردارم

دوست دارم مادر باشم

تا هر کس دیگر بر روی زمین !

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمين
14 بهمن 90 0:06
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
ilijoon
28 فروردین 91 22:44
بسيار زيبا بود