محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

نی نی مامانش

مادررر جونم

1390/11/16 12:13
نویسنده : نایسل
815 بازدید
اشتراک گذاری

         niniweblog.com 

عزیز دل مادر فدات شم

امروز خونه تنهام بابا جونت نهار نیومد خونه دلم براش تنگ شده

حوصلمم سر رفته میبینی هوا چقدر سرده چقدر برفه

اخ عزیزکمniniweblog.com

شیطونه میگه بریم دفتر براش نهار ببریم

شاید عصبانی شه جلو منشی اش و بقیه

ولش کنniniweblog.com

میدونم الان خیی گشنشه

طفلی بابا دیشب دیر خوابد صبح زودم رفت

طفلی مامان بابایی صبح بوسش نکرد میدونم

توام دلت بوساشو میخواست نه؟

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

عزیز دلم تو جات خوبه؟ گرمه؟ امنه؟ دوس داری!!١

الهی مامان خوبی واست باشم نفسم

 میبینی هوا چقدر سرد  شده عشق مادر

نمیتونیم از خونه در بیایم

niniweblog.com 

niniweblog.com

درعوضش قندکم بابا بزرگی یه عالمه واسمون آجیل خریه سیب خریده

ناهار جوجه اورد بخورم تو قوی بشی عزیییییزکم

من تا فردا شب چه جوری صبر کنم دکتر اون موقع بهم وقت داد

وای عزیززززکم عاشقتم

 

خیلی دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)