محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نی نی مامانش

اسم تو

1390/11/15 12:10
نویسنده : نایسل
491 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

عشق مادر امروز حالم توپ توپ بود اما با بابایی همش دعوا کردیم سر چیزای الکی مثه همیشه

 کاش تا تو دنیا بیای مشکلاتمون حل بشه عشق مادر

niniweblog.com

امروز همش تو فکر اسمت هستم من خیلی آریو رو دوست دارم خیلی

دوس داشتم اسمت و میشد با خوذت انتخاب کنم دوس دارم عاشق اسمت باشی مثه من که

niniweblog.comعاشق اسمم هستم و اسمم رو دوس دارم مثه اسم قشنگ بابا جونت

دوسدارم اسمت یه جوری باشه که  نگی کاش اسمم این نبود

دوست دارم فردا میخوام برم دکتر یه دکتر خوب

شاید صدای قلبتو شنیدم عزیزکم

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (3)

faeqeh
15 بهمن 90 2:08
راستش خودتونو اماده کنید و این روزا برای اومدن بچه خودتونو قوی کنید چون اکثر ادما تا یکسال و نیمگی بچه رابطه خوبشونو از دست میدن امروز تو فیس بوکم یه مطلب در این مورد خوندم جالبیش اینه که من بعد 8 سال زندگی نسبتا خوب این روزا که دعوامون میشه همش به جدائی فکر میکنم وفکر میکردم خودمون یه مشکل حاد پیدا کردیم در صورتیکه عین همین موضوعو امروز خوندم که درباره این بود که خانما به جدائی فکر میکنن...جدی میگم خیلی در مورد روزایی که بچه میاد حرف بزنید نمیگم که بترسی برعکس میگم که امادگی داشته باشی کاش یکیم به من میگفت
بهـــــــــــــار
15 بهمن 90 8:05
سلام عزیزم مبارکت باشه ایشاله به سلامتی نی نی نازتو بغل کنی ممنون که بهم روحیه دادی خدایی بچه ارزش این همه سختیو داره خیلی هم داره بازم بیایید خوشحال میشم
آیدا
15 بهمن 90 11:32
مبارکه وب کوچولوی نازت یه کم توش عکسای بامزه بذار من اسم ایلیا-آرشام-آبتین-النا-سانلی رو خیلی دوست دارم