محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

نی نی مامانش

روز پنجم

1390/11/16 12:13
نویسنده : نایسل
726 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

فدات شم امرزو حال مامانی یکم بد شده دوباره آخه تو اون تو چی کار میکنی

کاش میشد بی در سر بزرگ شی

هه niniweblog.com

خودم خندم گرفت پس چه جوری اسم منو بزارن مادر؟

فدات شم عاشق همین دردسراتم هستم عشق ماماانتniniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دکمه
16 بهمن 90 12:09
سلام! چه خوبی که یه مامان مث خودم پیدا کردم! چرا سن نی نیت رو اون بالای وبت نمیذاری؟! خوشحال میشم به منم سر بزنی!
نانازيا
16 بهمن 90 13:58
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
arshavir
22 بهمن 90 21:43
سلام مامان مهربون
وبلاگ خوبی دارین
خوش به حال نی نیتون که انقدر دوسش داری
منم یه داداشی تو راه دارم
اگه خواستی به وبلاگ داداشم سر بزن و نظر بده
موفق باشی


ممنون لطف داریییییییییییییی