محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نی نی مامانش

قندکم

1390/11/13 12:10
نویسنده : نایسل
665 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

سلام عزیزک قشنگم

امرزو همه بهم میگفتن پسر داری

آخ خدا قند تو دلم آب میشدم خودمم حس میکنم پسری

ولی اگه  دختر باشیی میمیرم واست عزیزکم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

آریو مادر فدات بشه مادر امروز خیلی خسته شدم دیگه نا ندارم از صبح یه سره سر پا بودم

عزا خیلی بد بود خیلی گریه کردم خیلی داغون شدم شوهر عمه عزیزم پر زد رفت خدا بیامرزدش

تو هم اذیت شدی مامانم

خیلی ترسیدم عزیزکم

فک کردم ازم جدا شدی حس کردم  خون دیدم اما خون نبود فدات شم

دوست دارم مامانی من عزیزکم

تا آخر دنیا پیشم بمون

من بدون تو میمیرمممم

 

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)