محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

بدون عنوان

1391/3/23 17:55
نویسنده : نایسل
962 بازدید
اشتراک گذاری

آقا

امشببببببببببببببببببب تولدد زن دوست علیرضا و یکی از دوستای علیرضضا ستنیشخند

تولد بهاره و وحیدهورا

خلاصه امشب میخوان براشون تولد بگیرم من الان دارم کوکو بادنجون میپختکمممم برای شامخوشمزه

قرار گذاشتیم دیگه

باید برم زودی با علیرضا کادو هم بخریم

خلاصه جونم بارتون بگه که کوکو بادنجون سیب زمینی و کیک قراره بببریم پارکخوشمزه

خوب قربونتون برم

نیشابور کوچیکه هیچچچچچچچچچ جایی نداره جز پارک خونه ما هم که کوچیکه دلمون سیاه میشه

دیگهنگران

باید بریم یه جور خودمونو تخلیه کنیم دیگهنیشخند

آق جون آق جون الان باید برم پیاده روی امروز اصلا حسش نیستتتآخ

خلاصه فعلا دوست موستای من بای بایبامن حرف نزن

 

دلم برای نسترن بهار مامان حنا مامان ایلیا تنگ شده چرا نمیان ؟؟؟؟گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مام پارسا
23 خرداد 91 18:05
خوششششششششششش بگذره گلم
مام پارسا
23 خرداد 91 18:07
وای نگو تو رو خدا داره گریه ام می گیره منم خییییییییییییییییلی دلم برای مامان حنا جون و بهار جونم و مامان ایلیا جون تنگ شده
مام پارسا
23 خرداد 91 18:07
هیچ وقت فکرش رو نمی کردم که توی این دنیای مجازی دلم برای کسایی که هیچ وقت تا حالا ندیدمشون تنگ بشه
مام پارسا
23 خرداد 91 18:08
دومست دارم گلم
مامان وندا
23 خرداد 91 19:04
خوش بگذره ، بجای منم کوکو بخورین
ضحی
23 خرداد 91 19:24
خوش بگذره همیشه به دردرا


قربونت گلم جای شما خالی
مامان الینا
23 خرداد 91 20:59
حق باتوی عزیزم.شوهرم رو خیلی دوست دارم.احساس میکنم اون از همه بیشتر غصه منو میخوره آخه میدید چقدر عاشق الینا بودم.به خاطر اونه که دارم زندگی میکنم دوست خوبم
مهسا
23 خرداد 91 21:22
آخییییی تولد. من عاششششششششقققق تولدم. خوش بگذره گلم
انیس کوشولو
23 خرداد 91 22:00
بازززززززززززززززززززززززززز ددررررررررررررررررررررررررررر
مرجان مامان پریساجون
23 خرداد 91 22:51
خوش باشین.ایشالله مزاحم میشیم.
مهسا مامان مرسانا
23 خرداد 91 23:00
برای نایسل مهربون ودوست داشتنی
خاله ي اميرعلي
23 خرداد 91 23:26
سلاااااااااااام تولد بهاره و وحيد خان هم مبارك بهتون خوش بگذره حالا تكليف كيكه چي ميشه؟دوباره درست كردي؟
مامان آریا
23 خرداد 91 23:32
شب خوبی داشته باشین خانم ددررررررری. ایول کوکو بادمجون دوست داشته بیدم جای منم بخور
مامان آریا
23 خرداد 91 23:34
اااااااااااه چه ضدحالی یعنی کیک کلا خراب شد؟ ببخشید خب چیکار کنم خندم میگیره...ولش کن بزار عینک میزنم
مهدی کوچولو
23 خرداد 91 23:52
دوستان به جای ما.مرسی که به فکر ما هم هستید.اگه زحمت نیست دستور کوکو و اون کیک تولد خوشمزه همسر مهربان رو برای ما هم بدید ممنون
الهام مادر اينده
24 خرداد 91 0:26
سي ام هم تولد شوشوي منه تو كه دست به تولدت خوبه براي اينم بگير
الهام مامان رامیلا
24 خرداد 91 0:35
ای جانم مهربون یکی نیست برای ما تولدبگیره وای الی دوغ بجای شیر چه حالی میده ولی خیلی خوش میگذره جای مارو هم خالی کنید بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسس خوش باشی
مامان علي خوشتيپ
24 خرداد 91 0:47
خووووووووششششششش بگذرهههههههه
مامان علي خوشتيپ
24 خرداد 91 0:48
پس نيشابوري هستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما احتمال 90% تو شهريور بيايم نيشابور.آخه عروسيه دختر خاله رضاس اگه اومدم قرار بذاريم همو ببينيم.اوكي؟
مامان علي خوشتيپ
24 خرداد 91 0:48
منم دلم براي سروه تنگ شده
مامان باربد
24 خرداد 91 0:50
الناز عزیز ممنون که به ما سر میزنی
یاس
24 خرداد 91 1:31
جیگمر تو اصلا خونه هستی شوخی کردم عجیجم.همیشه به شادی و گردش
مام پارسا
24 خرداد 91 2:33
هی وای من.یعنی چی؟ به جای شیر توی کیک دوغ ریختی
مام پارسا
24 خرداد 91 2:35
یعنی تو نباید روی بسته رو یه نگاه بکنی. تو وسیله می خری اصلاً تاریخشون رو نگاه نمی کنی خب اگه به خاطر تاریخش بسته رو نگاه می کردی می فهمیدی که دوغه دیگه
مام پارسا
24 خرداد 91 2:35
من همچنان این جوریم
مام پارسا
24 خرداد 91 2:36
زودتر بیا بگو ببینم آخرش چی کار کردی اه امان از دست تو
مام پارسا
24 خرداد 91 2:37
بفرما اینم هیجانی که دیروز می خواستی
مامان محمد
24 خرداد 91 9:08
سلام گلم همیشه به تفریح و گشت و صد البته به تولللللللللد،واقعناااااااااا منم خییییییلی دلم برای مامان حناجون تنگ شده نمیدونم چرا نمیاد خدا کنه که اتفاقی براشون نیوفتاده باشه انشالله که خیره،بابا بیرون میری جای ما رو هم خالی بزار ایشششششششششالله بهتون خوش بگذره عزیزم مواظب خودت باش دوست دارم هوارتا.
مامان محمدرضا2
24 خرداد 91 9:47
سلام دوستم همیشه به شادی کدبانو
مامان امیرناز
24 خرداد 91 9:47
سلام عزیزم کیک فدای سرت غصه نخوریا منم خیلی نگران مامان حنام اخه سابقه نداشت مامان ایلیا که اومده شمال ایشالا شاد باشن نسترن و بهارم که هستن دیگه
مامانی درسا
24 خرداد 91 10:12
خوش بگذره بعدا" بیا بتعریف ......
مامان رهام
24 خرداد 91 10:34
سلام الناز جوني......خوش بذگره خانومي..............دلم كوكو خواست
مامان رهام
24 خرداد 91 10:35
راستي عكستم خوشگل بود يه كم تپلي شدي درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولي خيلي بهت مياد صورتت پره ديگه عسيسم
مامان رهام
24 خرداد 91 10:35
آخه تو اين عكس وبت خيلي لاغر به نظر مياي؟
مامان پریسا
24 خرداد 91 11:48
سلام الناز جون. خوب حالا چکار کردی کیک رو. وای وای وای خب دختر اول چک میکردی خوووووووو
مامان پریسا
24 خرداد 91 11:48
دل من هم براشوت تنگ شده. خب بیا پیش من
مامان نيما
24 خرداد 91 12:06
ديشب تولد خوش گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آرشیدا کوچولو
24 خرداد 91 12:39
کیکت چی شد اشکال نداره کیک دوغ اختراع جدید الناز
مامان الینا
24 خرداد 91 12:51
دوست خوبم مرسی که بهم دل میدی.کاش ازنزدیک میدیدمت.اگه یه روز خواستی بیای مشهد زیارت به من خبر بده گلم .
مامان آرشیدا قند عسل
24 خرداد 91 12:54
ای وای عیب نداره حالا یه دفعه هم کیک با دوغ پختیدذه بشه مگه چی میشهههههههههه!!!!! منم دلم برای مامان حنا تنگ شده و بشدت نگرانشم نکنه براش اتفاقی افتاده نکنه.... به نظر ت چ ه جوری ازشون خبردار بشیم بدوئنیم سالمن
مامان احسان
24 خرداد 91 13:01
سلام نایسل جون با من دوست میشی...


حتما ولی خب ادرس وبت
اشتباهه
متین مامی ایلیا
24 خرداد 91 13:53
مبااااااااااااااااااااااااارکه خوش بگذره بهتون راستی من واسه مطالب جدید نمیتونم کامنت بذارم مگر اینکه کسی کامنت گذاشته باشه که باز بشه نمیدونم چرا به جای شیر دوغ ریختی عجب کیکی بشه ها
مهسا
24 خرداد 91 14:07
آخ خ خ خ خ. کیکت چی شد آخر؟
مامان زهرا
24 خرداد 91 14:13
سلام خانمی به هر وبلاگی که سر می زنم شما هستید خوشحال میشیم با ما هم دوست باشید و به ما هم سر بزنید
مامان زهرا
24 خرداد 91 14:13
سلام خانمی خوشحال میشم به این مقاله سر بزنید و نظر بدهید http://koodakmedia.com/?part=article&inc=article&id=103
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 14:35
خوب میکنید میرید بیرون.ایشالا بهتون خوش بگذرههههههههه
مامان مانی
24 خرداد 91 14:40
خوش بگذره خوشگلم به جای ما هم کیک بخورین
مامان مانی
24 خرداد 91 14:41
راستی یادم رفت بگم این قالب جدیدت خیلی خوبه
نگین مامان رادین
24 خرداد 91 15:20
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پايدار________¤
مامان محمد مانی
24 خرداد 91 16:27
همیشه به گردش و شادی گلم چرا رو پاکت و نخوندی که نوشته دوغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی
24 خرداد 91 16:56
تولد زن دوست علیرضا خان مبارک حالا چی براش خریدی؟؟؟
عمه زینب دانیال
24 خرداد 91 17:53
سلام نی نی مبارک به ماهم سربزنید. نظر یدتون نره بوس
خاله جون
24 خرداد 91 18:00
تولد خوش بگذره
مامان کورش
24 خرداد 91 18:28
سلام عزیزم امیدوارم همیشه به شادی باشید تولد بازی کنید منم عاششششق تولدم منم پنچ شنبه تولدم
ضحی
24 خرداد 91 20:13
اخه من بلت نیستم تازه پسریم قربونش برم ماشاا... اقا شده نی نی نیست دیگه


خب من بت یاد میدم گلم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 20:14
آره مامانم خیلی باحال بود اومد تو آب... قربونت برم تو که خشگلترییییییییییییییی راستی بیرون خوش گذشت؟
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 خرداد 91 20:17
خسته نباشی... امتحانت چی شد؟جوابش نیومد؟
مامان و نی نی ها
24 خرداد 91 20:37
اشکال نداره سخت نگیر خودت خوبی گلم.....
جوجوهای ناز ما
24 خرداد 91 22:08
سلام الناز جون.می دونی1سال ارم بزرگترب منم باهات راحتم.امروز رفتم درسمو حذف کردم.یعنی به مسئول آموزش گفتم.گفت غیبت کن بعد من برات حذف می کنم.خدا کنه یادش نرفتخ باشه وگرنه صفر توی کارنامم می خوره. حالم گرفته مرسی اومدی پیشم عزیزم.دیدی لاغریمو.اگه همسرجان بذاره 1 عکس از اندام(با لباس) میگیرم می ذارم ببینی.هییییی قالبت خیلی نازه
مامان الینا
24 خرداد 91 22:14
مزه کیک رو حتما بنویس خیلی خیلی جالبه بدونم چه مزه ای شده وایییییییولی در کل خنده بازاری بوده نه؟
ستاره زمینی
25 خرداد 91 10:41
سلام منتظریم کجایید.
پارميدا
25 خرداد 91 15:30
دلت براي من تنگ نمي شه؟؟؟؟راستي داري پياده روي مي كني آفريننننننننننننننن