محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

آبرو برام نمونده

1391/3/11 10:51
نویسنده : نایسل
757 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                   

سلام دوست جونی هااا

 شنبه  هفته قبل رفتم بانکککک

با علی دم در بانک واستاده بودم منتظر بودم 7 شه برم تو داشتم میخندیدم که یهو یه ماشین

هی بوققققق بوققققق بوققققققققق راه انداخته بود اعصاب واسمون نذاشت سر صبحی

از ماشین پیاده شدم  یه چشم غره رفتم به راننده ابرو

 

یهو دیدم اههههههه داره میاد تو بانک

 

وای تو بانک همکارم شده   به جای آقای صفایی اومده بود Peppy

خلاصه هی نگاش کردم اونم منو من اونو اون منو  هی فکر میکردم هی اون فکر میکرد

  

دیدم ای واییییییییییییییییییییییییییییییی

خواستگارم بوده

وایییییییییییی خدا

 

بگم میمیمریییین از خننده خودم دارم روده بر میشم

 

 حالا من سه روز واسه این آقا توی قیافه هستم چون ردش کردم کلی براش کلاس میزارم بعد این

همه کلاس گذاشتن و اینا

اونم دیگه رفته تو قیافه دیگه نگا نمیکنه کلا تو کار ضایع کردن همیم

 

سوتی اول :    اون روز پشتمو کرده بودم بهش داشتم کارت بانک یکی رو  پیدا میکردمم

 

خوردم به جعبه کارت بانکا همه ریخت رو زمین مجبور شدم 1 ساعت جمع کنم از رو زمین یه

ساعت به

ترتیب شماره بچینم بعد یه نگاهی کرددد پر معنی کثافتتتتت ابرو

 

سوتی دوم  و از همه مهمترررررررررررررررر من صندلیم از این چرخ داراست تو بانک

بعد همیشه عادت دارم لبه صندلی میشینم با کامپیوتر کار میکنمComputer

 یا پرونده مینویسم خلاصهReading a Book

 

من خنگگگگ دلم میخوادخودمو بزنم وقتی یادش میافتم

اون روز صندلی من رفت کنار میز این اقا منم اعصاب نداشتم دوتامون معذب بودیم27cd84fd58b570baed692a24169bc74a.gif

هیچ کودمون دوست نداریم پیش هم باشیم

reading.gifمن رفتم تو خودم دیگه اسناد رو ثبت میکردم مهر میزدم

 

من خل من احمق

 

خودکارم افتاد پایین جونم براتون بگه خم شدم ور دارم هی خم شدم دستم نمیرسید یهو تعادل صندلی

بهم خورد

تو هوا یه چرخ زد چپه شد منم کف بانک افتادم

همه چیممم هم ریخت پاییین

 

همه مشتری ها تو بانننننک  روی صندلی نشته بودن شمارشونو بخونن

یه

یهو همشون جفت پااومدن پشت باجه ببینن چی شده فوضولااااااااااااااااااااااااااااااااااا دارن زیر میز

ازبالای باجه نگا میکنن

وای مردم از خجالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دلم میخواست بمیرم

وایییییییییییییییییییییی آبروم رفتتت تا ساعت 2:30 سرمو بلند نکردممممم از جلو سیستممم

اه اه اه اه

همکارمممم منو یه نگاهی کرددد گفت طوری تون نشد با پوز خند گفتم نه نشددددکلافه

 

وای عاشق این شکلکه شدم یکم بیتربیه ببخشید

 

                                             

                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (70)

مامان دخملی
7 خرداد 91 21:38
مامانی طهورا
7 خرداد 91 21:44
ای واااااااااااااااای بمیرم برات چی کشیدی
حسناسادات
7 خرداد 91 21:46
خیلی تابلو بود نه؟؟؟؟ کلی خندیدم
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 21:51
بیام بزنمش
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 21:52
ولی خیلی زشت بوده که افتادی نه واااای چه بد.همش تقصیر اون.....بوده.بیام چشاشو در بیارم
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 21:53
وای خاک عالم ننه اون شکلکه چیه نمیگی بچه نگاه میکنه یاد میگیره
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 22:00
هی گفتم خدا این کیه بهم نظر میده
حسناسادات
7 خرداد 91 22:00
ممنون عزیزم
مامان بهی
7 خرداد 91 22:00
خیلی باحال بود شکلک ولی سوتیات باحالتر خندیدماااااااااا آخه منم دورمو تو مخابرات گذروندممم یه سوتی مثه تو واسه خواستگار قبلییم دادممم یاد اون ماجرا میافتمالانم از خجالت میمیرم
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 22:00
پس چرا اسمتو عوض کردی؟
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 22:07
| khdsg اسمت اینه تو کامنهات
ilijoon
7 خرداد 91 22:14
واي دختر خيلي باحال بود روده بر شدم آخه كلاس گذاشتنت چي بود
ilijoon
7 خرداد 91 22:15
آخه عزيزم اين شكل بيتربيتي ها چيه ميذاري نميگي مردم ميبينند ياد ميگيرند ؟؟
ilijoon
7 خرداد 91 22:17
مامان آرشیدا کوچولو
7 خرداد 91 23:38
چه ضایع بازاری شده تو که کلی آبروت رفته این شکلک ها دیگه چیه زشته بابا از کجا پیدا کردی؟؟
سپیده
7 خرداد 91 23:57
. . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ @...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ ادرسشو بده بیایم خفش کنیم
مامان آرینا موفرفری
8 خرداد 91 0:28
سلام عزیزم قبلا به اسم نایسل برام نظر می یومد اما الان با یه اسم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟ با تعجب نگاه اسم کردم و وقتی وبو باز کردم دیدم اینکه الناز خودمونه. عجب ماجرای بامزه ائی .همیشه وقتی می خوای همه چیز خوب باشه از بدم بدتر می شه. الان حالت خوبه عجب سقوط ازادی....
مامان آرینا موفرفری
8 خرداد 91 0:43
الان درست شد
مامان آرینا موفرفری
8 خرداد 91 0:47
عزیزم شب بخیر.چشم حتما انشااله که خوب می شه.موفق باشی.
مهدی کوچولو
8 خرداد 91 0:53
وااااای خدا مردم از خنده به این زودی ها اینقدر نخندیده بودم
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 0:55
پس چرا شبیه نایسل نبود
مامان پریسا
8 خرداد 91 0:59
وای دختر مردم از خنده اخه چرا مراقب نبودی این شکلکا هم که بیشتر خنده ادمو در میارن این شکلک اخری چیه گذاشتی دختررررررر
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:05
3ساعت فکر کردم که چی نوشته خیلی باحال بود راستی هیچی خوش بگذره
مامان یاس
8 خرداد 91 2:19
واییییی خیلی وحشتناک بود منکه میرفتم گریه میکردم چقدر طاقت داری خیلی تحملت زیاده اوه من هنوز هم خواستگار دارم وخیلی اعصابم خورده چند بارهم برای من اینطور پیش اومد کاملا درکت میکنم بیشتر هم توی دانشگاه پیش اومده بود. اون تصویرهم زیادی بی تربیتیه دخترررررررر سانسورش کن حالا خودمون ببینیم اشکال نداره ولی مجرد هم میاد سرمیزنه ها خوبیت نداره بچه مردم دلش میخواد دیگه
مام پارسا
8 خرداد 91 2:22
واااااااااااااااااااااای دختر .یه کم حواست رو جمع کن. عجب ضایع بازاری شد تو که پاک آبروت رفففففففففففففففففت اَه ه ه ه ه ه
مام پارسا
8 خرداد 91 2:23
میگم شما بی زحمت کلاس نذار.هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیام بزنمت اَه
مام پارسا
8 خرداد 91 2:24
الان اون پسره میره خدا رو شکر می کنه از اینکه بهش جواب رد دادی.
مامانی درسا
8 خرداد 91 2:45
ای وای خیلی ضایع بود ...... ببخشید و خیلی خندیدم بخدا ...... و بعد هم این شکلکه ای وای برمن و بعدش عزیزم اون قالبه رو من از میهن اسکین گرفته بودم ......آدرسش : http://mihanskin.ir/ هستش و قالب شماره 47 همون قالبه ...... البته بقیه رو هم نگاه کن ...... کلا" قالباش خوشملن ..... یه بوس آبدار .....شب بخیر .....
ilijoon
8 خرداد 91 7:41
خوب بخوابي عزيزم
ilijoon
8 خرداد 91 7:41
ilijoon
8 خرداد 91 7:42
توكل به خدا ان شاالله قبول ميشي
ضحی
8 خرداد 91 8:15
خدا نکشت چه قدر با مزه ای اگه یه فیلمنامه طنز بنویسی خیلی پرفروش میشه ها


مرسی ضحی جونم اگه میدی بیشتر میخندیدی واسه شوشو لحظه به لحظه شو بازی کردم از خنده مرده بودد
ilijoon
8 خرداد 91 8:55
اگر نت بذاره به همه كارهات هم ميرسي
ilijoon
8 خرداد 91 8:56
تلاشت رو هم بكن ان شاالله اين هم پاس ميشه وراحت ميشي
ilijoon
8 خرداد 91 8:56
ilijoon
8 خرداد 91 8:57
بابا آنلاين كفم بريد
ilijoon
8 خرداد 91 8:58
به تو ميگن خانوم خونه من از صبح پاي نتم
ilijoon
8 خرداد 91 8:59
فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ilijoon
8 خرداد 91 9:00
موفق باشي گلمبه هر حال جوونتري وفعالتر
ilijoon
8 خرداد 91 9:01
من ميگم اسمتو تو ركورد گينس ثبت كن حيفه اين ركوردت هدر بره
ilijoon
8 خرداد 91 9:03
ان شاالله تموم ميشه چي ميخوني؟؟؟؟
ilijoon
8 خرداد 91 9:06
بابا خانووم مندسسسسسسسسسسسسس ميبينم تو كامپيوتر خبره اي
ilijoon
8 خرداد 91 9:07
ساكن كجايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ilijoon
8 خرداد 91 9:08
من اهل ساري ولي ساكن تهرانم
مامان نوژا
8 خرداد 91 9:35
ببخشیدا خیلی خندیدم اخه منم همینطوریم هر وقت میرم تو فیگور ضایع میشم
مامان محمد
8 خرداد 91 10:23
اییییییییی بابا،چرا مواظب خودت نبودی،چقدر صحنه بدی بود وقتی تجسم می کنم،آخر عاقبت کلاس گذاشتن همینه دیگه،میدونم چیییییییییی کشیدی اون لحظه واییییی، S:خانمی از این به بعد بیشتر مراقب خودت باش،با اقتدار باش تا همه ازت حساب ببرن مخصوصا همکارت،بوس بوس هزارتا بوس برای تو دوست ملوس.



حتما مهربون ادرس وبت رو پیدا نمیکنم میشه برام بزاری
مامان علی خوشتیپ
8 خرداد 91 10:58
خیلی باحال بود .کلی خندیدم
مامان علی خوشتیپ
8 خرداد 91 10:59
منم عاشق شکلکه شدم
مامان امیر علی
8 خرداد 91 11:03
نگو!تو که خدای سوتی دادنی.دست منو از پشت بسی دختر.منم مجرد بودم یه سوتیا دادم در حد المپیک.
♥ مامان آینده ♥
8 خرداد 91 11:29
سلام الناز جون...... خوبی؟!! واااای...!!!خودتو ناراحت نکن حالا اتفاقیه که افتاده...!!!
مامان رهام
8 خرداد 91 12:02
اي جانم الناز جون كلي خنديدم.حسابي خودتو براش بگير حالشو بگير
مامان احسان
8 خرداد 91 12:02
سلام الناز جون عیبی نداره پیش میاد دیگه ولی بگم من کلی خندیدم
مسافران آسمانی
8 خرداد 91 12:11
اشکالی نداره عزیزم...گاهی پیش میاد من به جات بودم با اعتماد به نفس بلند میشدم میگفتم نه ممکنه واسه هر کسی پیش بیاد بعد رومو ازش برمیگردوندم...تا بترکهههههههههه... نایسل جونی خصوصی داری...
مامان پریسا
8 خرداد 91 13:07
الناز!!!!!!!!!!!!!! دختر این کارنامه چیه یعنی الان ترم 13 هستی ولی تازه اندر خم خیابان اول دیشب اینو ندیدم وگرنه همون موقع راه میفتادم بیام گوشت روبگیرم.باید اقای شوشو رو بندازم به جونت یاد اون شکلک افتادم
مامان آرشیدا قند عسل
8 خرداد 91 13:43
ای وای نایسلی پس این چه وضعیه درست قیافه بیا چرا ضایع بازی در میاری مردم از خنده آخه درست بشین رو صندلی گلم درست بشین میخوایم کلاس بذاریم جلو خواستگار بخت برگشته.
مامان تارا و باربد
8 خرداد 91 14:12
کلی خندیدم دوست با نمک من
مامان مانی
8 خرداد 91 14:25
سلام الناز جونم دستت درد نکنه گلم این فونت عالیه همه رو اینجوری بننویس فدات شم در ضمن خیلی جالب بود شکلک هاتم خیلی بامزه بود
مرجان مامان پریساجون
8 خرداد 91 14:41
اصلأ نباید ناراحت شی.اتفاقه.خودت رو به اون در می زدی.اینجوری بهتره عزیزم.غصه نخوری ااااا
مامان پریسا
8 خرداد 91 16:22
از تهدیدم ترسیدی؟
مامان رومینا
8 خرداد 91 16:37
عجب سوتی هایی دادیااااااااااااااااااااااااااااااامیگما حالا هی میخوای این شکلکه رو همه جا بذارییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان یاس
8 خرداد 91 16:45
عزیزم پاک کردم ای کاش خصوصی میفرستادی
مامانی وروجک
8 خرداد 91 21:10
وااااااااای الناز جون خیلی با حال بود
مامان آرشیدا کوچولو
8 خرداد 91 23:29
الی بشین درست رو بخون مگه فردا امتحان نداری؟ آخی یاد دوران دانشجوییم افتادم
مامان آرشیدا کوچولو
8 خرداد 91 23:31
الی الان 2 نفر آنلاینن یکی من یکی تو چکار میکنی تو بلا
مامان آنیسا
9 خرداد 91 0:23
برای این همه نمک تو نوشتههات. این ایکونی که عاشقش شدی خیییییییییییییییییییلی بامزست
الهه
9 خرداد 91 8:19
اي بي ادب
مامان الینا
9 خرداد 91 9:55
ای خدا نکشت دخمل خیلی جالب بود کلی خندیدم مخصوصا با این شکلک آخری همسری خیلی از این شکلکای زرد خوشش میاد اگه اینو نشونش بدم که دیگه روده بر میشه
مامان سانلی
9 خرداد 91 10:02
سلام خانومی.ممنون که اومدی پیشم.دیر جواب دادم ببخشید ولی من خیلی وقته دورا دور میشناسمت اونم بخاطر اسم تک و قشنگیه که داری.همه جا هم که اسمت هست ماشاا... موافقی تو لینکهای منم بری؟;
مریم(مامان آرینا)
9 خرداد 91 15:07
خییییییییییییییییییییلی با حال بود،کلا نمکییییی خیلی خندیدم،فکر کنم داستان همچنان ادامه داشته باشه