محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

امتحان ....

1391/3/11 10:50
نویسنده : نایسل
590 بازدید
اشتراک گذاری

 

 من از  دیروز ساعت ٥ :٣٠ بعد از ظهر درس خودنم تا ١٢ شب  reading.gif

صبح  هم ساعت ٦ بیدار شدم تا ١١   خوندم  اینقدر خوندم که نگوووو

رفتم سر جلسه استاده بگم چییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اینقدر سخت گرفته بود همه مثه خر تو گل گیر کرده بودن

                      بچه ها میخوان بش بگن عصر دوباره امتحان بگیره

                                                             اما نمیگیره ٨ نمره بود

خب یکم اسون بگیرررر نمیمیرییی که

اه اه اه اه اه

١ هم نمیشم به خداااا

حالا چی کار کنم میان ترم بود هنوز پایان ترم چه  خاکی به سرم بریزممم 

من فکر کنم مشکل مغزی دارم که نمیتونم معادلات رو بفهمم یعنی فهمیدم ها

میرم سر جلسه هنگ میکنم

نمیشد هم تقلب کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مامان آرشیدا کوچولو
9 خرداد 91 14:40
عسسسسسسسسیسسس دلم ناراحت نباش تو ناراختی ما نی نی وبی ها هم غصه مون میگیره که بشه تابستون بشه از شر این امتحانا راحت بشید یکی تو یکی هم شوشو من که پدر منو در آورده
مامان آرشیدا کوچولو
9 خرداد 91 14:44
شاهینم 3 ترمه توی پایان نامش گیر افتاده اون ترم با یه دکترای مدیریت هماهنگ کردم برم براش بخرم گفت 4 تومن ناقابل گفتم به جهنم بزار از شرش خلاص بشیم آقا لیسانس مترجمی داره رفته فوقش رو MBA گرفته
مامان سارا
9 خرداد 91 14:47
عزیزم فدای سرت ادم گاهی فکر میکنه خوب بوده ولی استاد های اقده ای نمره نمی دن گاهی فکر می کنه بد بوده ولی با نمره خوب روبرو می شه.ایشالا از این استادایی باشه که خوب نمره میده
مامان آرشیدا کوچولو
9 خرداد 91 14:59
خلاصه این ترم رفت صحبت کرد آموزش محور گرفت 4 واحد اما دیگه دکترا نمیتونه شرکت کنه هر شب خسته از سر کار بر میگرده تا کتاب میگیره جلوش اینگار قرص مسکن خورده خووووواااااب کتاب هیبنوتیزمش میکنه هر دو تامون آلرزی پیدا کردیم به این لغت اه اه اه اه
مامان بهی
9 خرداد 91 15:35
بابا معادلات که راحته بیخودی میترسی ازشاشالله که امتحان بعدی جبران می کنی
مامان آرشیدا کوچولو
9 خرداد 91 16:01
خاله ما داریم میریم حمام آب بازی بعدش هم میخوام آرشیدا رو ببرم دد دد پارک تو هم بشین درست رو بخون دختر خوب
مامان آرشیدا کوچولو
9 خرداد 91 16:02
الی دیدی امروز ما چقدر بازدید کننده داشتیم ترکونده بودیم ها
مامان آرشیدا کوچولو
9 خرداد 91 16:05
راستی رای گیری مسابقه مامان صهبا و صدرا شروع شده خدایشش برو به یکی رای بده اصلا ی پست تبلیغ تو وبت برامون بترکون شوخی کردم برو درست رو بخون
ilijoon
9 خرداد 91 16:21
دعا ميكنم دوباره امتحان بگيره وايندفعه اي قبول شي
ilijoon
9 خرداد 91 16:24
به جاي اينهمه لاو تركوندن دست به كار شيد ويه دختر بياريد ايليا رو هم دومادت كن البته بايد براش خونه وماشين هم بخريد ومادام العمر ساپورتش كنيد حالا با اين شرايت آيا بنده وكيلم؟؟؟؟؟
ilijoon
9 خرداد 91 16:24
اي جونم تو سفره تو هم پاي نت پهن ميكني
ilijoon
9 خرداد 91 16:25
غصه نخور تازه من نشستم بذار عرقم خشك شه تاييد ميكنم
ilijoon
9 خرداد 91 16:29
اگه ميخوردم كه تموم ميشد
ilijoon
9 خرداد 91 16:30
هنوز متوجه نشدي ماما الي كيه كه خودشو معرفي كرده بود
ilijoon
9 خرداد 91 16:32
به نظر من به خواهر زاده برس كلاس هميشه هست
ilijoon
9 خرداد 91 16:34
نميدونم واالله خودت ميدوني پس كي ميخواي بري 5 شده
ilijoon
9 خرداد 91 16:36
يه كم سر كلاس بشين بعد اجازه بگير برو كه به هر دوتاشون برسي مرضيه هستم آي كيو
ilijoon
9 خرداد 91 16:36
بابا حرفه ايييي
ilijoon
9 خرداد 91 16:51
بابا چقدر قالب وب عوض ميكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان یاس
9 خرداد 91 17:15
راست میگی به خدا منم خیلی ناراحتم امتحان را فکر میکنم خوب دادم بعد استاد صحیح میکنه می بینم گند زدم بعد برعکسش هم اتفاق میافته این مدته نمیدونم چرا اینقدر امتحان های میانترمم سخت شدن ای بابااااااااااااااا تقلب هم که اصلا چون حرامه بدبختی هم نمیشه انجام داد
مامان یاس
9 خرداد 91 17:17
راستی نایسل این شکل هارا ازکجا میاری نگو که منبع گنج اینها را پیدا کردی. به منم بددددددددددددده این عکس آخری که گذاشتی مربوط به تخت خوابه خیلی بی تربیته دختر بیا یه پست بذار رمز دارش کن و همه این عکس ها را بذار توش تا یه دفعه ببینیم بچه ها بعدا بیان ببینن یاد میگیرن زشته به خدا
مامان کوروش ( زهره )
9 خرداد 91 17:20
دختره پررو این شکلکارو از کجا میاری؟ به مام یاد بده یاد دانشگاه افتادم تنم لرزید
مامان آرشیدا کوچولو
9 خرداد 91 17:35
خدا خفه ات نکنه این شکلک ها رو از کجا پیدا میکنی؟؟ رود بر شدم از خنده
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 17:39
الی بیام بزنمت خوب نذار شب امتحان تا گیر نکنی گلمممممممممممممممم بخدا درس خوندن قلق داره یه شبه که نمیره تو مغز ادم به مرور باید یاد بگیری هاااااااااااااااااااااا بیام بزنمت
مامان امیر علی
9 خرداد 91 17:43
بیخیال بابا آخرش چه اتفاقی میوفته مثه داداش من مشروط میشی نهایتش.الان 7 ساله داره لیسانس میگیره
ستاره زمینی
9 خرداد 91 17:49
سلام خوشحال میشیم تبادل لینک داشته باشیمانشالا موفق میشی نایسل جون


منم خوشحالم میشم به شرطی بهم ادرس وبتو بدی
سمیرا
9 خرداد 91 17:52
گلم آنیسا تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داری میشه بری تو این صفخه و بهش رای بدی ؟ http://noruz1391.niniweblog.com/post811.php باید تو قسمت نظرات بنویس آنیسا کوشولو 2
مامانی درسا
9 خرداد 91 19:46
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ...... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 20:28
الی این شکلکم باحاله هاااااااااااااااااااا
نسترن
9 خرداد 91 21:23
خوب این به جای درس خوندنته
مامان دينا
9 خرداد 91 23:08
سلام عزيزم اشكال نداره شيريني درس وكتاب ودانشجويي هم به همين چيزاست ديگههههههه ايشالله دوباره امتحان بگيره واين سري موفق شي
مامان سحرناز
10 خرداد 91 0:12
عزیزم خودتو ناراحت نکن پوستت خراب میشه!!!! اصلا امتحان خراب کردن مال دانشجوههههه آدم امتحان بده و خوشحال بیاد بیرون که بهش نمیگن دانشجو میگن..خون ولی ایشالللللللللللله که قبول میشی دوست جونم نگران نباش
مامان دخملی
10 خرداد 91 0:51
مامانی درسا
10 خرداد 91 1:40
ای وای بر من یعنی یه ذره هم بهت کمک نکرد اینقده خوندی ...... حالا چه کار کنیم ....... پایان ترم چی ....... مشروطی خواهر ستاد همدردی با اونایی مه صفر میگیرن ...... ولی جدا از شوخی نمیدونم باید چی بگم امیدوارم موفق بشی
انیس کوشولو
10 خرداد 91 1:47
واای از بس خندیدم....یاد دانشگاهم افتادم وای اینروزا فقط شبای امتحان ای ی ی ی یادم که میاد چندشم میشه استادتونم کاریت نباشه بفرستش خونه ما خودم دو دستی میگیرمش تا شوهرم کچلش کنه.....وای فک کن چه خوشگل میشه عین انیس کوشمولوی من دفعه دیگه اومدی وب ما به انیس من نخندی که خودتم کچل میکنم هااااااااااا اینم یه فیگور دیگه لینکیدمت تا ببینم همینجوری امتحاناتو گند میزنی یا استاداتو ضربه فنی...
ایگونا
10 خرداد 91 7:39
در هجوم سنگ و سنگ تمام دلها را سر بریدند تنها دلی مرکز سیکل تپش های تنی شد که زیر بارانهای سنگین خون دل پس نداد پیش از آنکه بشکند شکسته بود و در تهاجم سنگها فقط میخندید من خرده شیشه های دلم را در آلبوم کودکیم جا گذاشته ام و خون دلم را در رگهای تو میشنوی صدایش را که از هزار جنگ سگی سخن میگوید که در هجوم تیرها و نیزه ها و سنگ ها ایستاد و ایستاد تا هزار باره بشکنند و بشکنند و سند شکستن دلهایی باشد که شکستن هایشان را میخندیدند...
مامان پریسا
10 خرداد 91 9:47
سلام الناز جون. فعلا" درس رو ول کن بیا جشن داریم. اگر نیام سراغت اصلا" سراغ نمیگیری حالا پاشو بیا
مامان امیرناز
10 خرداد 91 10:05
الناز جون منم رمززززززززز
الهام مادر اینده
10 خرداد 91 10:11
الهی زودتر تمام شی تا شرش از سرت کم شه


آدرس وبتتت برام بزارررررر گلمم
مامان رهام
10 خرداد 91 10:42
الهي فدات شم غصه نخور الناز جونم................من برات دعا مي كنم پايان ترمت راحتتر باشه............تو ناراحن باشي ما هم غصه مي خوريماااااااااااااااااااااا...................من تازه باهات آشنا شدم ولي خيلي باهات احساس نزديكي مي كنم........................
مامان رهام
10 خرداد 91 10:43
واااااااااااااااااااااااااااي چقد پست رمزدارت باحال بود مردم از خنده
مامان الینا
10 خرداد 91 10:46
من باز حالم از هر چی خوندنی و تشریحیه بهم میخوره
مامان آرشیدا قند عسل
10 خرداد 91 13:27
عزیزم ناراحت نباش بزرگ میشی یادت میره این نیز بگذرد شب امتحانی نباش گلم.
مامان نفس طلایی
10 خرداد 91 23:00
امان ازین استادای .....
مریم (مامان آرینا)
11 خرداد 91 8:17
بی خیال اینم میگذره