محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

سلام سلام صد تاسلام ....

1391/3/2 18:55
نویسنده : نایسل
810 بازدید
اشتراک گذاری

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

امروز یه روز خیلی خیلی خاصه یه روز خیلی خیلی خوب و دوست داشتنی که من

خیلی  خوشحالم میدونین واسه چی خوشحالم؟


واسه عشقم خوشحالم دیگه نیشخند به خاطر اینکه امروززززززززززززز روز

تولدشههههههههههههههه    

 

                                             

 

 

وای خدا عشقممممممممممممممم ساله شد

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

٢٩ سال پیش یه نی نی کوچولو 

از تو شکم مامانش با یه گیتار و میکروفن شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےپرید  بیرون

Love Song

             

 fest30.giffest30.giffest30.giffest30.giffest30.giffest30.giffest30.gif

دست مامانش درد نکنه اگه اون نبود من چه جوری شوشو گیر میاوردم

  به قول مادر علیرضا جان : همه زحمتای علیررضا رو اون کشیده حالا حاضر آماده و

عالیییییییییییییییییییییی داده  دست من اگه اون نبود من شوهر گیر نمی اوردم که

بختم بسته میشد آخه تو ستاره من فقططططط علیرضا بوده و

بسسسسسسسسس همه سختی ها و مصیبت هاش مال اون بوده خوشی هاشو

حال کردناش مال من

         

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

ای جان قربونت برم من که  امروز تولدته عزیز دلم

الهی تولد ١٢٠ سالگی تو جشن بگیرم برات

                                      ziba

ali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsaali-mahsa

پیر شده باشیییم کلیییییییییییی نوه و نتیجه و اینا داشته باشیم

 بعد بخوای شمع ها تو

فوت کنی هی تف بدی بیرون بعد من بت بگم نمیخواد دندون مصنوعی هااتو جا

گذاشتی بزار اون نتیجه مون فوت کنه

ای جان فکر کن عصا عصا کنیم بریم خرید بعد دوتا مونم غر غرو شیم به هم گیر بدیم

دندونامون جا به جا شه واییییییییییییییی فکر کن

 بعد دیگه اونجا فکر کنم یکم کچل بشی

چروک پروکککک بشیمممم وایییییییییییییییییی موهامون یه دست سفید بشه

وایییییییی یا خاکستری

وای تو از این پیرمرد کت شلواری ها شو که کلاه میزارن وایییییییییییییییییییییییییییی

منم از این پیرزن ها که رژ لب قرمز میزنن

 


 

 

 

عاشششششششششششششقتم عاشقققققققققققققققققققققققققققققققق

تو این جمله رو خیلی دوست داری آخه به لحن خودم میگم بهت

هر چند خیلی وقته بت نگفتم ببخشیددد ولی وقتی میگفتم دلت قنج میرفتتتتت

ولی از امروز بت زیاد میگم

 

 

هه هه ..هه هه ... هه هه اینم اون مدل خندیدنم که خیلی خاصه تو خیلی دوست داری

 

وقتی میخندم نیشت باز میشه

 

هرچند یه وقتایی خیلیییییییییی از هم ناراحت میشیم اما خب

آخر آخر آخر عاشق همیم دیگه تو که میدونی من بدون تو میمیرم

تولدت مبارککککککک عزیزززز دلم

الهییییییییییییییی که به هر چی میخوای برسییییییییییییییی قربونت برم

الهی همیشه پیش هم باشیم و خوشبخت و عاقبت به خیر بشیم

 

پارسال برات یه گوشی تاچ خریدم امسال یه خط ثابت امیدوارم راضی باشی

دلم میخواد امروز هر کاری برای خوشحال کردنت بکنم

آخه امروز مال تویه  فدات بشم من

من فقط امروز برات خوششبختی در کنار هم و تا وقتی 120 سالمون بشه آرزو میکنم

تولدت مبارککک ساله ی من

 

 

 اینجا عاشق قیافتم خیلی باحال افتاده چقدررر  زشتتت بودی قربونتتت برممم من  عشقممم

حالا چاق شدی خوشگل من شدی جون جون جون جون

 

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که اب می شود دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که مهو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به ارزوهای مهال

به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به خاطردود لاله های وحشی

به خاطر گونه ی زرین افتاب گردان

برای بفشیه بنفشه ها دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تو برای لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه ان قلب پاکت دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه

تو را به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم...دوست می دارم

 

 

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (131)

مامان آرشیدا قند عسل
2 خرداد 91 11:41
تولد همسریت مبارک عزیزم سالها در کنار هم خوشبخت زندگی کنید
حسناسادات
2 خرداد 91 11:43
مبارکککککککککککککککککک
مامانی طهورا
2 خرداد 91 11:47
تولدشون مبارک
مامان تارا و باربد
2 خرداد 91 11:50
تولد همسرت مبارک باشه امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشینو همه لحظه هاتون سرشاز از عشق و دوستی
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 12:13
سلام الییییییییییی وای چه تولد باحالیییییییییییییی بابا خوش بحال این علیرضا بابا طفلی شوهر من گناه داله من از اینکارا بلد نیستم ایشاله تا 120 سالگی براش همینطور تولد بگیری منم بیام تبریک بگمممممممممم
نسترن
2 خرداد 91 12:22
سلام.اولا تولد شوشو مبارک.ایشالا تولد 100سالگیشون.. دوم اینکه بیام بزنمت که هی رمزارو گم میکنی؟من تلکراف بلد نیستم.رمزو گم نکن.. خصوصی
الهام مامان رامیلا
2 خرداد 91 12:31
مبارکا باشه خانم خانمااااااااااااااااا اقا علیرضا انشالله صدو بیست سال با الی جونم خوشبخت باشی وقدرش رو بدونی که اینهمه خانمه و ناز
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 12:42
ای جانم چه باحالی دور از جون تو مثل خدابیامرز مادربزرگ من اینقدر خوشگل بوددددد چاق بود همیشه هم دستاش پر بود منم میشم این پیرزنای که همش تو جوناس الانم همین طوری ام تو جمع همش تو بچه دبیرستانیام آخه با اونا راحتم فکر کنم بخاطر شغلمه
مامان یسنا گلی
2 خرداد 91 12:48
تولد عشقت مبارک عزیزم.امیدوارم سالهای سال با خوبی و خوشی در کنار هم باشین.
عليرضا
2 خرداد 91 13:02
الهي فدات شم كه اين قد به فكر مني
اميدوارم كه تولد 2000 سالم بگيري و بعد مثل دايي ناسور ها با يك عصر يخبندان بريم بهشت ..
خيلي خيلي قشنگ بود
بوس بوس بوس
آجقتم
دوست دارم تا ابد


آخیییییییییییییییییییییی عزیزززممم من الان بیشتر از تو ذوقققق مرگگگ شدم واییییییییی
مرسی منم عاجقتمممممم بوسسسسس بوسسسییییییییییی
عشقمممممممم دوف دوفی من هه هه هه
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 13:07
میسی عجیجمممممممم پس حتما مثل خودش میشی بذار عکسمو بذارم بعد برا من نظر بده که پیریم چه جوری ام امروز سعی میکنم عکس بذارم
نایسل
2 خرداد 91 13:09
عللیرضا خیلی دوست دارم خیلی
آسمونی ها
2 خرداد 91 13:09
سلام تولد همسرت مبارک باشه. ایشالله همیشه کنار هم خوشبخت باشید . و آرامشتون ابدی باشه. خصوصی
مامان پریسا
2 خرداد 91 13:36
مبارک مبارک تولد ش. ش. مبارک. ایشالله تا120 سال. نه ببخشید ش. ش. ت.ن گفتن 2000 سال دیگه زنده باشی ننه جون پیر شی الهی دستت درد نکنه چه تولدی گرفتی پس دوست داری مثل حمیده خیر ابادی بشی......
ilijoon
2 خرداد 91 13:40
تولد بابا جون ني ني جون آينده مبارك ان شاالله جشن 120 سالگي اش رو بگيريد
ilijoon
2 خرداد 91 13:42
ان شاالله ساليان سال سايتون رو سر هم باشه وخوشبخت وخوشبخت و پر از احساسات خوب باشيد مثل امروزتون
ilijoon
2 خرداد 91 13:44
به به ميبينم كه گل بارون كردي وعكس هاي خوشكل موشكل ميذاري دستت درد نكنه گلم كلي با ديدن عكستون ذوق كردم هميشه شاد باشيد
ilijoon
2 خرداد 91 13:44
متني كه گذاشتي هم بسيار بسيار زيبا بود ودلنشين
ilijoon
2 خرداد 91 13:45
دستت درد نكنه چه كادوي خوبي گرفتي
نرگسی
2 خرداد 91 13:52
تولد همسری مبارککککککککککککک .. خیلی باحال نوشته بودی مثل همیشه .. ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید در کنار هم ..
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 13:54
مرسی عزیزم اینم شد ناهار بهارررررر گناه داردارم عکس اپلود باش امشب آماده دیدن عکس باش جونمممممممم
مامان اميرحسين كوچولو
2 خرداد 91 14:01
سلام عزيزم تولد همسرت مبارك باشه انشاالله به پاي هم پير بشيد انشاالله ساليان سال باهم به خوشي وشادي زندگي كنيد
مامان پریسا
2 خرداد 91 14:05
برات دعا میکنم به ارزوت برسی

میگم حالا چرا فوتتون کنن تا بمیرید؟

همینجوری هم تبدیل به فسیل میشید بعد میشید نفت


اره دیگه فکر کنم فقط دوتا چشم ازمون بمونه
مامان اميرحسين كوچولو
2 خرداد 91 14:09
با افتخار لينكتون كردم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 14:23
چشم عزیزم وای تو شکمو بودنمو ندیدی الناز جون عباس عاشق غذا خوردنم میگه آدمو سر حال میاری مخصوصا وقتی کباب یا جوجه داشتیم وای قورمه سبزیییییی من عاشق گوشتم وای ماهیچه پلو عباس تا ده دقیقه فقط غذا خوردن منو نیگاه میکرد می خندید بعد حودش شروع میکرد تا اخر غذا بهم میخندید
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 14:28
باید 10روز دیگه برم سنو گرافی اگه جواب داده باشه که تموم میشه اگه نه 2ماه دیگههم باید بگیرم ای خداااااااااااااا اما خدایی رژیم خوبیه 7کیلو لاغر شدم پوستم خوب شده
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 14:29
میگم اهنگه وبمو عوض کردم ببین چطوره؟
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 14:35
چجوری حجمشو کم کنم بگو اجی جوونم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 14:45
اره عزیزم اومد باشه کم میکنم میدونی موقع بارداری شدم 70 کیلو خدا داشتم میترکیدمممممممممممم الان 62ونیم هستم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 14:49
عاشق اهنگمممممممممممم
مامان پریسا
2 خرداد 91 15:17
woooooooooow چه رمانتیک فکر میکنی دختر....... راستی تو به 62 میگی چاق؟ مگر قدت چقده؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 خرداد 91 15:23
تولد همسرت مبارک باشه عزیزم خوش به حالش که گلی مثل تو داره خوشبخت و شاد باشید و بمونید
خاله جون
2 خرداد 91 15:36
سلام عزیزم تولد شوهرت مبارک باشه انشاالله تولد 120 سالگی براش بگیری متنی هم که در آخر برای شوشو گذاشتی خیلی قشنگ بود
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 91 15:39
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! تولدش مبارک !!!
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 91 15:44
بیچاره مادر شوهر چقدر ذوق کرد علیرضا به دنیا اومد اگه میدونست که تو میخوای عروسش بشی زودتر برات به دنیاش میاورد
خاله جون
2 خرداد 91 15:48
شما هم با افتخار لینک شدین
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 91 15:57
خوشحال شدم امشب میخوای برا مادر شوشو کادو بخری و دعوتش کنی که ازش تشکر کنی
نسترن
2 خرداد 91 16:04
نه عزیزززززم معلومه که دلم نمیاد بزنمت! امروز تو هم با شوشو برو بیرون مرغ بخور. راستی مرسی چشمات خشگل میبینه.بوس دوست جون.
فاطمه سادات
2 خرداد 91 16:08
مبارکهههههههه انشالله سال های سال خوشبخت باشید
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 91 16:29
خدا نکشدت هر وقت مطالبتو میخونم فقط از شیطنت هات خندم میگیره راستی امروز مامان و بابام دارند میاند مشهد خیلی وقته ندیدمشون دلم براشون خیلی تنگ شده
مامان امیر علی
2 خرداد 91 16:34
};-سلام خوبید ...ببخشید دیر به دیر سر میزنم X


خواهش گلممممم


مامان دخملی
2 خرداد 91 16:37
سلام عجیجم تولد همسرت و تبریک میگم امیدوارم ۱۲۰ ساله بشه البته در کنار هم با نی نی
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 16:38
تولدت همسرت مبارک انشااله که به پای هم پیر بشین و خوشبخت باشی عزیزم.
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 16:39
برو تلگراف الان نه چند دقیقه دیگه.
مامان پریسا
2 خرداد 91 16:44
مرسی گلم. مال خودمه اگر دوست داری داشته باش.ولی خصوصی
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 16:47
صفحه اول پیداش کردی؟؟؟؟؟؟
مام پارسا
2 خرداد 91 16:49
تولد همسری مباررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مام پارسا
2 خرداد 91 16:50
ایشالله واسه 120 سالگیش جشن بگیری
مام پارسا
2 خرداد 91 16:50
ایشالله به پای هم پیر بشید ننه
مام پارسا
2 خرداد 91 16:53
راست میگه دیگه مادر شوهرت.تموم سختی ها رو اون کشیده حالا تو نه چک زدی نه چونه شوهر اومد تو خونه. منم همیشه به همه میگم واسه پارسا زن نمی گیرم مگه دیوونه ام این همه سختی و شب بیداری میکشم آخرش مفت مفت بدم دست دختر مردم که چی بشه والله
مام پارسا
2 خرداد 91 16:53
جدی اگه مادر شوهرت علیرضا رو نمی آورد تو می خواستی چی کار کنی؟
مام پارسا
2 خرداد 91 16:54
تو کوزه هم جا نمیشدی حداقل ترشی بریزیمت
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 91 16:55
ممنون مهربون شما به تولد شوشویی رسیدگی کن
مام پارسا
2 خرداد 91 16:55
همه اینها شوخی بوداااااااااااااااااااا خیلی هم دلشون بخواد دختر به این ماهی گیرشون اومده ایشالله 120 سال کنار هم زندگی کنید و هر روز صبح دندون مصنوعی هاتون رو عوضی بذارید دهنتون
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 16:56
باید استعداد های درخشان ثبت نامش کنم با این کاراش.
مامان پریسا
2 خرداد 91 17:48
رفتم.
مامان محمدرضا
2 خرداد 91 17:56
تولد آقا علیرضا مبارک
مامان شاهزاده ها
2 خرداد 91 18:34
سلام عزیزم تولد همسری مبارک. ایشالا سالهای سال در کنار هم خوش و سلامت باشین.دسستتم درد نکنه بابت کادو . عکستونم خیلی قشنگ بودراستی خودت چند سالته؟؟ببخشید که فضولم دوست دارم سن همرو بدونم .اصلا علاقه شدیدی به این موضوع دارم. همیشه تولد و شادی
maman behi
2 خرداد 91 18:36
tavaloooodesh mobarkkkkkkkkkkk baba eli jooooni love terekoooondiiiiiiiiiiii eshalah ke hamishe salm vasalamat va ba khoshi baham zendegiiiiiiiiiii konidddddddddddd
مامان پریسا
2 خرداد 91 18:54
مامان پریسا
2 خرداد 91 18:59
باور کن با کمبود مطلب مواجه شدم داری؟ برام بفرست
مامان سارا
2 خرداد 91 19:07
عزیزم تولد همسرت مبارک.ایشالا به پای هم پیر شین و همیشه خوش باشین
مامان پریسا
2 خرداد 91 19:10
ممنون از پیشنهادت نه ..میخوام از داستان های شاهنامه بنویسم
مامان پریسا
2 خرداد 91 19:29
باشه فردا شب مینویسم و اپ میکنم. بیای هاااااا. نکنه بمونی تولد نیای نت. تا ساعت 2 هم شده اپ میکنم
سمیرا
2 خرداد 91 19:34
تولد همسر گلت مبارک باشه . ایشالله 120 سالگیشو باهم جشن بگیرین عشقممممممممممم
مامان پریسا
2 خرداد 91 19:56
الان پیش نویسشو اماده کردم ولی بقیه مطالب فردا جور میشن
مامانی وروجک
2 خرداد 91 20:38
سلام عزیزم مبارک باشه تولد علیرضا جون ایشالله به پای هم پیرشین با کلی نوه ونتیجهپستت پراز عشق بود دلت هم همیشه پره عشق باشه
مامان پریسا
2 خرداد 91 20:46
نه بابا من کلی براشون وقت میذارم. اول تو دفتر دستی مینویسم چند بار میخونم و کم وزیاد میکنم بعد تایپ میکنم تازه تزئینات کلی وقتمو میگیرن. بعد هم عکسها .....اونها که دیگه یه پروژه جدا گونه دارن.انتخاب عکس و کم کردن حجمو زیر نویسی......... یاد تحقیقای دانشگاه افتادم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 20:48
ببخشی رفتیم بیرون کار داشتیم نشد بذارم برات میذارم اجی گلمممممممممم
مامان پریسا
2 خرداد 91 21:31
البته من هم نوشتنه تو رو میپسندم. خیلی راحت و ساده حرف دلتو مینویسی. ولی وقتی ویراش بشه دیگه حرف دل نیست. یکم ساختگی میشه.
مامان پریسا
2 خرداد 91 21:40
دست گلت درد نکنه خانم هنرمند عجب کیکی
مامان پریسا
2 خرداد 91 21:45
باور کن راست گفتم. من هم چند روز دیگه یه جشن دارم میخوام یکی درست کنم . خدا کنه مثل مال تو بشه. من تو تزیین کردنش مشکل دارم. برای خامه ی روش چکار کردی ؟ از این اماده ها گرفتی؟ وقت داری برام بگی؟
مامان پریسا
2 خرداد 91 21:57
مرسی الناز جون. اون هم بده ممنون. البته این سری پودر کیک اماده گرفتم الان دارم. ولی اگر دستور ساده ایی داری بهم بده ممنون میشم.
مامان نفس طلایی
2 خرداد 91 22:07
چقدر ناز نوشتی تفلد شوشو جانت مبارک عجب کیکی گذاشتی جیگر افرین
مامان پریسا
2 خرداد 91 22:08
وای ببخش گلم در گیر پریسا بودم. اولشو دیدم فکر کردم دستور خامه هستش. الان نگاه کردم دیدم هم کیکه هم گفتی خامه رو اماده گرفتی. تایید نکردم دارم مینویسمش بعد.
مامانی وروجک
2 خرداد 91 22:21
سلام النازجون .هههههههههه 5 ماهگی ارمیا نبوده اون پست بخاطر پنجمین سالگرد عقدمون بود.مرسی از حضورت
مرجان مامان پریساجون
2 خرداد 91 22:38
تولد همسرعزیزت مبارک
مامان الینا
2 خرداد 91 22:44
مبارک مبارک همیشه عاشق و شاد بمانید
مامان علي خوشتيپ
2 خرداد 91 22:49
تولدش مبااااااااااااااااارك.الهي 120 ساله شهههههههه وااااااااااااي پس عليرضا خان خرداديه حواست باشه مرداي خردادي دوزنه هستن هااااا البته اونجوري كه گفتي تو قد 10تا زني براش خيلي خوشگل تولد گرفتي
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 91 23:00
بابا آشپز قناد هنرمند این کاره 2000000000000000 تا تخم مرغ کلسترول تون که میره رو هزار اما برا بار اول عالیه
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 91 23:11
بابا پر بازدید کننده کیک ساز این جوجه نمی گذاره که بیدار شده شیر میخواد راست میگی چی نصف کیک رو میخوای بدی مادر شوهرت با مرام کاشکی منم عروس به این خوبی داشتم (راستی خدا رو شکر آرشیدا دختر شد )
مامان آریا
2 خرداد 91 23:13
سلام عزیزم....تولد شون مبارک باشه..ایشالله که 120 سال در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنین اخییییییییی دلم از این کیکه خواست به جای منم یه برش بخور
مامان الینا
2 خرداد 91 23:47
تولد شوشویی مبارک انشاالله که همیشه همینطوری خوشحال باشی عزیزم
نایسل چطوربرا کیکت 20 تاتخم مرغ استفاده کردی
چه خبره نکنه همشو تهنایی میخوای بخوری اااااااااااااااای نامرد


ای جان بمیرم
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 91 23:59
خصوصی داری گلک
مامان ماهان نفسی
3 خرداد 91 0:19
مبارک مبارک تولدت مبارک اقای شوشوی نایسل جونی وای که چقده این مرغ عشقای باحالین اره نایسل جونم تو وشوشورو میگم خیلی به هم میایید معلومه که به شوشو کلی حال دادیا عزیزم چرا خط ثابت میخواستی از من نخریدی من کارم خرید فروش سیم کارته از این به بعد در خدمتیم
مهدی کوچولو
3 خرداد 91 0:42
به به ترکوندی برای همسریت ها واقعا دستت درد نکنه با اون کیک خوشگلت و البت خوشمزه خیلی خیلی عالی هزار سال زنده باشید و به هر چی میخواید برسید
الهام مادر اينده
3 خرداد 91 0:57
مباركه ،جشن 120 سالگيتون در كنار هم ايشالله.نامرد كيك رو ديدم دلم اب افتاد حالا اين وقت شب چكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رومینا
3 خرداد 91 1:11
مبارک باشه تولد شوشوت النازی.ایشالا سالیان سال در کنار هم خوشبخت باشین
مامان امیر مهدی
3 خرداد 91 1:17
تولد عشقت مبارک گلم معلومه کیکه خوشمزس خوردن داره
مامانی درسا
3 خرداد 91 1:25
داش علیرضا تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی ...... مثل همونی که النازی به تصویر کشید .......
مامانی درسا
3 خرداد 91 1:35
نایسلی قالب های وب درسا رو یکی از ام قالب و یکی از میهن اسکین میگیرم خیلی خوشگلن یه سر بزن
مامان علي خوشتيپ
3 خرداد 91 2:35
هورااااااااااااااااااااا هورااااااااااااااااااااا آخرش موفق شدممممممممممم كليپو ديدم ساعت 12:25 شب خوشگل بود.ولي قيافش خيلي با اين عكسا فرق داشتاااااا
الهه
3 خرداد 91 9:14
عزيزم مباركه تولد شوهر جونت.ايشاا... 120 ساله شين
مامان نوژا
3 خرداد 91 9:48
مبارک مبارک.ایشالا پای هم پیر شید از اون مدل پیرهایی که گفتی متنت هم درجه یک بود
مامان رهام
3 خرداد 91 10:23
مبارك مبارك.چه عشق قشنگي
ضحی
3 خرداد 91 10:46
تولد اقاتون مبارک خوش به حال شوهرت چه خانم خوبی داره


مرسی مهربونمممم
مهتاب
3 خرداد 91 10:52
█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ مبارک عزیزم خوبه همیشه اینجوری خوش باشی
مامان آینده(آرزو)
3 خرداد 91 11:48
سلاااااااااااااااام به سلامتی مبارک بااااااااشه ....معلومه حسابی خوش گذشته .....خب خدا روووووووووو شکر عسیسم ....بوووووووووووووووس ...بهت تبریک میگم ........راستی نه من اسمم کنارم نوشته
مامان دينا
3 خرداد 91 12:03
سلام خانومي با يك روز تاخير تولد همسريامون مبارك جالبه همسري منم 2 خرداد يه
نی نی های حاجی -مامان مریم
3 خرداد 91 12:34
سلام تبریک میگم امیدوارم سالهای سال باهم شادوخوش باشید
♥ مامان آینده ♥
3 خرداد 91 14:57
سلااااااااااااااااااااام.............!!! خوبی نایسل جون؟!! یه دنیا تبریک با کلی تاخیر واسه تولد شوشوی مهربونت....... انشالله سالیان سال خوب و خوش و خرم در کنار هم زندگی کنید و سال دیگه موقع جشن تولد یه نی نی ناز و ملوس تو بغلتون باشههههههههه
ilijoon
3 خرداد 91 16:04
به به دلمون ضعف رفت چه كيكه خوشگلي ماشاالله ازهر انگشتت هنري ميباره واقعا نمونه اي يه دونه اي دستت درد نكنه
ilijoon
3 خرداد 91 16:04
ما هم دعوتيم مهموني؟
ilijoon
3 خرداد 91 16:05
تارا
3 خرداد 91 16:27
مبارکککککککککککککککککککککککک مبارکککککککککککککککککککککککک بیا ببین چی آپ کردم
مامان پریسا
3 خرداد 91 17:01
الناز جون بیاو داستان هزار و یک شب اماده شد و نذاشتم تا شب.
Mumy
3 خرداد 91 18:14
تولدشون مبارک باشه
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
3 خرداد 91 19:42
تولد شوهرت مبارک عزیزم ...دست خودتم درد نکنه عجب کیکی پختی ایول هنرمند انشالله در کنار هم همیشه خوب و خوش باشید هووووووووووووووورررررررررررررررررا
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 21:33
الی کجایییییییییییییی دلم برات تنگ شده
خاله جون
4 خرداد 91 0:08
اغاز فصل عبادت و نوشیدن از نهر گوارای رجب و در آویختن در شاخه طوبای شعبان و ریاضت در ریاض رمضان و گلچیدن در بهار قرآن مبارک باد. التماس دعا
مهدی کوچولو
4 خرداد 91 0:32
پیام تبریک دیشبم نرسیده؟
مامان امیرناز
4 خرداد 91 8:57
سلام عزیزم الان داشتم فکر می کردم کجایی کم پیدایی یهو دیدم اوهو کلی خبر بوده تولد همسری مبارک بودنت کلی هدیه است نازم میبینم که همسریتون مثل همسری ما خردادی امان از مردای خردادی ایشالا تا ابد شاد و عاشق بمونید
مامان امیرناز
4 خرداد 91 9:06
حالا مشکل اینجاست وقتی اینجوری اقایون تحویل میگیریم سریع دور ور می دارن می گن اینارو ول کن کادوی اصلی رو بده....
مامان شاهزاده ها
4 خرداد 91 11:07
سلام چه کیک خوشگلی به به خانم هنرمند.خسته ام نباشی بابت مهمونیهمیشه جشن و شادی وخبرای خوب.
رومینا
4 خرداد 91 12:04
تولد همسرت رو تبریک میگم ایشالله همیشه در کنار هم از زندگی لذت ببرید.ولی خدایی چه کیک قشنگی درست کردی معلومه خیلی با سلیقه هستییییییییییییییییی.
ilijoon
4 خرداد 91 15:01
چه بد كي نتتون وصل ميشه نيستي وبلاگم سوت وكوره
نسترن(مامان نیروانا)
4 خرداد 91 16:57
مبارک باشه خانومی...انشاا..تولد1000 سالگی
نسترن(مامان نیروانا)
4 خرداد 91 16:58
لیله الرغائب شب آرزوهاست چشماتو ببند آروم بگو خدایا من عاشق توا م وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا!! شما هم مثل من این شب رو به دوستات یاداوری کن شاید که از باغ دعاشون یک گل هدیه بگیری به یادم باش
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
4 خرداد 91 19:41
پیر شین لباتون چروک میخوره میخواین ببوسین همو به لپ اون یکی میچسبه
کودکانه های من
4 خرداد 91 20:03
به به مبارکه هر چند یه خورده فکر کنم دیر گفتم زلزله جونم بابا کجایییییییییی؟دلم تنگیده واست
مسافران آسمانی
4 خرداد 91 22:46
تولد آقای همسری مبارک باشه عزیزدلم...انشاالله همیشه در کنار هم خندون و شاد باشید و عشقتون همیشگی و پایدار باشه قشنگم...بوس بوس
مهدی کوچولو
4 خرداد 91 23:10
در شب ارزو ها ما رو هم فراموش نکنید
مامان سحرناز
5 خرداد 91 1:24
تولد آقاتون مبارک باشه عزیزم انشالله همیشه خوش باشید شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه هاي ماندگار زندگيت خالي از اندوه و غم، لحظه هاي شادماني بي شمار
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
5 خرداد 91 19:45
عزیییییییییزم چه آرزوهای باحالی الهی که به همشوووووووووووووووووووون برسی الهی که سالهای سااااااااااااااااااال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید. تولد عشقت مبارک
مامان آرینا موفرفری
6 خرداد 91 0:58
دلم برات یه ذره شده الناز جون
مامان محمد
6 خرداد 91 9:00
سلام عزیزم،تولد همسریت مبارک،ایشالله 120 سال با دل خوش با هم زندگی کنین و چند تا نوه و ندیده و نبیره.....رو ببینید و ذوق کنید،خانمی من شما رو با افتخار لینک کردم،خوشحال میشم که به ما سر بزنید پشیمون نمیشیدااااااااااا.
رضوان مامان رادین
6 خرداد 91 13:04
تولد شوشوی گرامیتون خیلییییی مباررککککک
پارميدا
6 خرداد 91 15:30
سلام تولدش مباركه.راستي مي توني دستور كيكي كه درست كردي رو برام بذاري توي وبلاگم .مي خوام روز پدر شوهر و بابامو سورپرايز كنم حسابي.........
مامان آنیسا
6 خرداد 91 18:33
تفلد اقای همسرتون مبالک. لپتو بده ماچ کنم.ماااااااااااااااااچ برای خاله الناز تفلد فاطمه سادات هم مبالک
مامان مانی
7 خرداد 91 15:19
سلام الناز جونم خوبی؟ یه چند روزی نبودم نت قطع بود تولد شوهرت مبارک عزیزم همیشه شاد باشین راستی قالب نو مبارک وای من که نتو نستم بخونم اخه از قبلی ریز تره عزیز دلم می بوسمت گلم