محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

عسیسسسساییییی دلم ......

1391/2/31 17:19
نویسنده : نایسل
873 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اول از همه تشکر واسه تبریکای شما برای کیلیپپ

دوما  اون پایین کیلیپ یه ستاره هایی هست باید اونارو پر کنید اگه فیس بوک دارید از طریق اون میتونید

کیلیپ رو لایک کنید اول وارد فیس بوکتون بشید بعد برید http://www.pmc.tv/?p=2633

رای بدید

ستاره دادنشو نمیدونم چه جوری از علیرضا میپرسم میگم بهتون

فیلتر شکن پایین گذاشتم نصبش  کنید  یعنی در اصل وی پی ان هستش

شما نمی خواد پول بدین ما خودمون دادیم

سوما :

مرسییییییییییییی واسه اینکه نگرانم هستین و بهم گفتین چی کار کنم هوارتااااا بوسسسسسسس

مشکلمم تو پست بعدی میزارم باید تایپش کنم بوسسسسسسسسسسس

قربونتون برم من اینقدر خوبو مهربونین دوستونننننننن دارمممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

متین مامی ایلیا
31 اردیبهشت 91 16:47
سلام الناز جون تو فیس بوک تو چه صفحه ای باید بریم؟
محقق زایمان طبیعی
31 اردیبهشت 91 17:07
کو؟ کجا فیلتر شکن گذاشتی؟ منم می خوام. ان شاالله به دردت می خوره. اون نی نی تم که رفته پیش خدا همیشه همراته.
مامان آرشیدا قند عسل
31 اردیبهشت 91 17:53
خوب خدارو شکر انگار خوب شدی امیدوارم مشکل جدی ای نباشه
بهـــــــــــــار
31 اردیبهشت 91 21:55
میسی عسیسممممممممممممممممم فدات بشم که بازم میبینمت خیلی بد بود که نبودی
تارا
31 اردیبهشت 91 22:07
واست تلگراف کردم!
مامان سارا
31 اردیبهشت 91 22:27
سلام.مرسی از لطفت دوستم.عکسای نی نی فقط صورتش بود.اگر دقت می کردی می دیدی
سپیده
31 اردیبهشت 91 22:36
من تا حالا مطالب وبلاگ کسیا از اول تا اخر نخونده بودم ولی مال شما رو خوندم خیلی جالب نوشتین... در ضمن من عاشق بچم.واسه دیدن بچم لحظه شماری میکنم.حاضرم جونمو بدم تا بتونم یه لحظه بغلش کنم...البته من هنوز کوچولو هستم انشاالله وقتی بزرگتر شدم.واسه بچتونم متاسفم. با اجازه لینک شدید
مامان بهی
31 اردیبهشت 91 22:50
مرسی عزیزمم نظر لطفتهههههههه ایشالله مشکل تو هم حل شه عسلیییییییییی
ilijoon
31 اردیبهشت 91 22:53
قربونت برم فيس بوك كجا بود وي پي ان هم غير فعاله برامون نمي دونم چرا بدو بيا بگو بهمون مشكلت رو مرديم از نگراني
ilijoon
31 اردیبهشت 91 22:53
ilijoon
31 اردیبهشت 91 22:55
اين هم از طرف ايليا جون براي خاله جون مهربونش چون ايليا عينكيه شكلك عينكي رو انتخاب كرده
محقق زایمان طبیعی
31 اردیبهشت 91 23:28
ما که هر چی گشتیم فیلترشکن ندیدیم. خوب تو همین پست میذاشتی. حالا بی خیال نی نی هات چرا رفتن پیش خدا؟ دکتر چی میگه؟ لینکیدمت
مامان آنیسا
31 اردیبهشت 91 23:46
سلام عزیزم.ببخشید چند روز نتونستم بیام بهت سر بزنم. الان خوبی؟ بهتری ؟ بلا به دور
مامان سحرناز
31 اردیبهشت 91 23:51
سلام عسیسم ،نبینم مریضی تو یه کم بیشتر مواظب خودت باش دوست خوبم،الان بهتری؟
مامان آرشیدا کوچولو
1 خرداد 91 0:04
النازی چه خبر جدید؟ الی این عسک خودت و آقای بابایته؟؟؟؟!!!!
مامان آرشیدا کوچولو
1 خرداد 91 0:19
آرشیدا تو این دو ماه کلی تغییر کرده غلط میزنه، میشینه، یه بلایی شده
مامان آرشیدا کوچولو
1 خرداد 91 0:26
الی جون دارم ایمیل هام رو چک میکنم هزارو و شونصد تا ایمیل باز نکرده دارم
مامان پریسا
1 خرداد 91 0:38
باشه منتظریم.
مامان الینا
1 خرداد 91 1:28
من کلیپشو تو pmcدیدم انشاالله که موفق باشه شوهری عزیزم ماهمه مثل یک خانواده میمونیم هرروزباهم هستیم واگه یه روز از دوستمون خبر نباشه یا حالش خوب نباشه نگران میشیم پس لازم نیست که زیاد تشکر کنی چون این وظیفه ی ماست که از حال هم دیگه با خبر باشیم
مامان پریسا
1 خرداد 91 1:34
نه عزیزم شب شما هم به خیر. ولی حتما میبینم.
مامان الینا
1 خرداد 91 1:36
شب بخیر عزیزم
مهدی کوچولو
1 خرداد 91 2:02
اول با اجازه لینک شدید.دوم من با موبایل صفحه باز میکنم فیلتر شکنم داره ولی نمیدونم چرا هر کاری میکنم این پی ام سی باز نمیشه مردم از فضولی ببینم این کلیپ چه جوری شده
مامان آنیسا
1 خرداد 91 2:07
من رفتم ببینم اما انسا نمیزاره.صبح حتما میبینم
مهدی کوچولو
1 خرداد 91 2:15
خواهر جون دیش داریم در صد جهت از نوع مرکزی و سایز بسیار بزرگ اندازه اونایی که مال بانکها هستن ولی بچه داریم به چه فسقلیی که نه کامپیوتر باقی گذاشته نه میزاره ما مثل ادم ده دقیقه تلویزیون ببینیم نی نی دار شدی اونوقت میدرکی
مامان نفس طلایی
1 خرداد 91 7:22
سلام عزیزم خوشحالم خوبی گلم بوس ذاستی خیلی زن خوبی هستی ها این همه هوای شوهرت و داری افرین
مامان احسان
1 خرداد 91 8:39
سلام گلم خوشحالم که بهتری *


مرسی دوست جون جونی
میرزا کوچک خان
1 خرداد 91 8:50
همسرجان برام کلیپ رو دانلود کرده ولی یادش رفته بریزه رو فلش برام بیاره! بذار اسباب کشیمون تموم میشه می بینمش!
ilijoon
1 خرداد 91 8:53
مامان شاهزاده ها
1 خرداد 91 9:07
سلام عزیزم. تبریک میگم بابت کلیپ همسرت. ممنون که اومدی پیشمون منم لینکت کردم عزیزم .دوستی با شما باعث افتخارمه.
مهتاب
1 خرداد 91 10:25
___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶¶ ___________¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ امیدوارم همیشه سلامت باشی گلم خصوصی داری
مامان رهام
1 خرداد 91 10:27
سلام نايسل جونم مرسي كه به ما سر زدي.لينكت كردم عزيزم.بابت موفقيت همسرت هم بهت تبريك ميگميه سئوال چرا ني ني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رهام
1 خرداد 91 11:35
شما كدوم شهريد؟
الهام مامان رامیلا
1 خرداد 91 12:16
به به چه خبره اینجا مبارکه ووای که خودتم مریض شدی خیلی بده مواظب خوودت باش می رم که ببینم کلیپ رو
مامان آنیسا
1 خرداد 91 13:34
نمیدونم چرا اجرا نمیشه من نتونستم ببینم با فیلتر شکن رفتم.تور بروزر!
محقق زایمان طبیعی
1 خرداد 91 14:30
آخی عزیزم بعضی بلاها سپر بلاهای بزرگ تر میشن ان شاالله به زودی بیایم برای نی نی یا نی نی هات بهت تبریک بگیم
مامان علی خوشتیپ
1 خرداد 91 14:43
من سه روزه پای pmcنشستم.چرا پخشش نمیکنه
مامان آرشیدا کوچولو
1 خرداد 91 14:51
سلام دلبری آهنگ کلیپ آقای علیرضا رو بذار وبت هر چی pmc دیدم علی جونت رو ندیدم
مامانی درسا
1 خرداد 91 14:58
سلام النازی عزیزم خوشحالم حالت بهتره گلم منتظرم ببینم چی سرت اومده میدونی آخر بابت نگرانی هات من جوون مرگ میشم .
مامان نفس طلایی
1 خرداد 91 16:14
قربونت گلم نه بابا کلی کار دارم هنوز پایان نامه رو ننوشتم تازه تحقیق تفسیر قران/ گزارش مددکاری اجتمتاعی/ سمینارم هم مونده
مامان پریسا
1 خرداد 91 16:32
سلام گلم. خوبی؟ هستی؟
مامان پریسا
1 خرداد 91 18:46
سلام گلم. بهتر شدی؟ میخواستم بگم هم رفتم و هم اومد. مثل خودت خیلی ماهه....
مامان پریسا
1 خرداد 91 18:55
خواهش میکنم ابجی گلم. خب محبت باید دوطرفه باشه دیگه. راستی اگر دنبال لاینر خوشکل میگردی بیا وب من و شکلک سینا رو بگرد لاینرها قشنگی داره.در پیوند های روزانه تو نوشته هات خوندم که میری کلاس. چی میخونی؟ ترم چندی؟
مامان پریسا
1 خرداد 91 19:12
پس اولین نفرم که بهت تبریک میگم. مبارک باشه. سالاد الویه خوشمزس و زحمتش هم کمی زیاد . میتونی سالاد ماکارونی یا ساندویچ کالباس یا اگر دوست داشته باشی کشک بادمجون در کنارش درست کنی. خانم مهندس
مامان امیرناز
1 خرداد 91 20:09
سلام عزیزم فعلا بعد از یه سری تعمیرات هنوز نتونستم فیلتر شکن بذارم هر ئقت گذاشتم حتما میرم ادرس فیس بوکتم دوست داشتی بده اونجام دوست باشیم
مامان امیرناز
1 خرداد 91 20:12
تلگراف کردم گرفتی خبرم کن گلم
مامان امیرناز
1 خرداد 91 20:22
عزیز دلم احتمالا بلد نیستم تلگراف بفرستم خصوصی می ذارم گلم شرمنده
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 20:49
چشم عزیزممممممم به حرفات گوش دادم برا روزه اول عالی بوددددددددددددددد
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 20:50
اره خوبم امروز خیلی بهترم عجیجممممممممم بوسسسسسسسسسس خدا تو یکی رو از من نگیره خوشبحال علیرضا تورو دارهههههههههه
مهسا مامان مرسانا
1 خرداد 91 21:40
عزیزممممممممممممممممممم تبریک بابت کلیپ شوشو...خیلی دوست دارم ببینمش ...الان فیلتر شکن رو نصب میکنم....از زطرف من ومرسانا هم تبریک بگو بهشون
مهسا مامان مرسانا
1 خرداد 91 21:43
نمیدونم نظرم رسید یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمدرضا
1 خرداد 91 22:08
خاله جون محمدرضا خیلی دوستت داره ها
مامان نفس طلایی
1 خرداد 91 22:33
چرا اپ نکردی ؟ ایشالله ترم اخر به خیر بگذره
مامان رومینا
1 خرداد 91 23:33
آخی گلی.خدا بد نده.الان بهتری عزیزم؟
ilijoon
1 خرداد 91 23:48
بيا ديگه كجايي؟؟؟؟؟؟؟ بگوچي شده مردم از فضولي
مامان آیدین
1 خرداد 91 23:57
سلام عزیزم شماره کلیپ رو میزنم پیدا نمیشه اگه میشه شماره رو برام بفرست ممنونم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 0:20
الی جون هنوز سرگرمی عزیزم خسته نباشی جونم
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 0:29
سلام الناز جووون هستی؟؟
مامان آیدین
2 خرداد 91 0:30
عزیزم دیدمش خیلی خیییییییلی جالب بود ماشالا هنرمند
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 0:30
جونت بی بلا میگم اون آدرس محقق زایمان طبیعی که واست کام گذاشته بود نداری؟
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 0:34
واسم کامنت گذاشته خواستم جوابشو بدم ادرسو اشتباه گذاشته میخوای بری مزاحمت نمیشم راستی میدونستی وبلاگت جزئ پر بازدید کننده امروز شده
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 0:37
ببخش قربونت برم اومدم آدرسو کپی کنم زدم پاکش کردم دوباره بفرست شرمنده بخدا بوووووس
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 0:43
سلام عزیزم خوبی بهتر شدی؟
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 0:44
خصوصی عزیزم.
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 0:44
خاله جون خوب ومهربونمون ممنون که به ما سر میزنید و با هر پیامی که برامون می زارید خوشحالمن می کنید دوستتون داریم یه عالمه
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 0:55
الناز جون هستی یا رفتی ؟؟؟؟
مهدی کوچولو
2 خرداد 91 1:44
در مورد دست زدن به وسایل بابا که نگو جیگرم خال زده بسکه صدای کل کل این دوتا رو شنیدم گریه مهدی خان و دعوا و غرغر پدر این بزرگترین معضل خونه ماست.معضل رو درست نوشتم؟
مام پارسا
2 خرداد 91 2:28
سلام عزیز دلم.خیلی دلم برات تنگ شده بود.
مام پارسا
2 خرداد 91 2:31
قربونت برم خدا بد نده.ببخشید توروخدا که دیر اومدم آخه سرعت اینترنتم افتضاح شده.خیر سرش adsl هم هست حالا بهتری خانومی خیلی مواظب خودت باش گلم
مام پارسا
2 خرداد 91 2:31
یعنی چی یه مشکلی هست تو رو خدا زودتر بگو مردم از نگرانی
مام پارسا
2 خرداد 91 2:32
دوستت دارم
مامان نفس طلایی
2 خرداد 91 9:33
چرا اپ نمی کنی بیام بزنمت
حسناسادات
2 خرداد 91 11:04
خصوصی
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 12:29
ایشالهههههههههه پیرررر بشیم اما نلرزیم عزیزم من نمیخوام لق لقو باشممممممممم
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 12:32
عزیزم من تازه داره کارام کم میشه امروز تعطیل بودم فقط هفته شلوغم هفته بعده بعدش به کل ازاددددددددددددددد
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 12:58
نه بابا خوشتیپ کجا بودددد منم تقریبا تپلم وای من عاشق حمیده خیرابادی ام آره تو اخلاقتم همون جوریه مهربون و دوس داشتنی ای جانم خوشبحالتتتتت
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 13:33
هستم عزیزم رفتم یه معجون درس کردم ناهارم امروز معجونه شامل موز بادام و پسته خام خرما عسل و کنجد
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 14:15
عزیزم آپلود نمیشه باید حجمشونو کم کنم طول میکشه چه کنم اجی جونم منم که شکمووووووووووباید تحمل کرد
سمیرا
2 خرداد 91 19:42
منم like کردم عالی بود دوستم . ایشالله موفق باشه شوشوی گلتتتتتتت
سمیرا
2 خرداد 91 20:00
براش ستاره ام گذاشتم . ولی خداییش کار همسری خیلی خوبه . من که خیلی خوشم اومد .
نسترن
2 خرداد 91 21:29
عزیزم تولد اقا علیرضا مبارک انشالله همیشه سایه اش بالای سرت باشه و زندگی خوب خوشی داشته باشی کیکت خیلی عالی شده افرین