محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

دیروز

1391/2/22 16:20
نویسنده : نایسل
980 بازدید
اشتراک گذاری

اینقدر اومدین علامت تعجب رو برام گذاشتین ازنون رب خوردنم خجالت کشیدم خجالت خب اون روز ناهار نخورده

بودم تا ٥ و٦ منتظر علی بودم بیاد رفتم دم در یخچال هیچی نیافتم جز همون ولی خب خوشمه بود به جون

خودم راست میگم خوشمزهترش بود خومشمزه بود

جاتون خالی هنوز واسه روزمادر هیچی نخریدم ناراحتم اینقدرررررررررررر که نگو ناراحت هنوز شوهری بم پول نداده

 برم خریدافسوس  واسه خودمم که فکر نکنم هیچی بخره چون مانی پانی نداره نگران من دق میکنم اگه برام

نخره میمیرم

پارسال ٣ خرداد روز مادر بود یادتونه که سه شنبه بود روز قبلش تولد علیرضا بود یعنی دوشنبه ٢ خرداد

بعد من میخواستم شوهری رو غافل گیر کنم همه دوستاشو دعوت کرده بودم بیرون سالاد الویه و

پیراشکی و کیک تولد هم خریده بودد علیرضا خبر نداشتگریهگریهگریهگریهگریهگریه

واسه تولدشم که براش گوشی موبایل خریده بود قبلش بش داده بودم بعد اونشب ما خونه مامانش

بودیم صبح سه شنبه بیدار شد دست و صورت نشسته پرید رفت مامان خانومش رو بغل کرد گفت

مامان روزت مبارک منم اولین سالم بود بهم هیچی نگفت حتی تبریکم نگفت وای داشتم میمردم دق

میکردم تا شب که الویه و پیراشکی درست میکردم همش گریه میکردم گریهگریهگریهگریهگریهگریه

بهم نه زنگ میزد نه هیچی وای

داشتم میمیردم دیگه ساعت ٩ شب اومد خونه مامانم تو عقدبودیم آخه دیدم برای مامانم کادو اورده به

مامانم داد و روبوسی کردن منم خودمو به زور نگه داشته بودمگریه لبام پر پر  میکرد بعد دیدم اومد گفت

روزت مبارک برام یه اپیلیدی خریده بود وای داشتم میمردم از ذوق اونم خواسته

 بود غافل گیرم کنه بعد رفتیم دور زدن دوستاش زنگ زدن به زور ماروبردن بیرون همش نقشه بودامن قبلا

غذا روبرده بودم در خونه دوستش خلاصه علی اومد همه گفتن تولدت مبارکک اونم کلی ذوق مرگگگگ

شدنیشخند

خلاصه ولی امسال چشم آب نمیخوره  حالا به هر  حال من الان کلی غصه دارم برای اینکه ادو نخریده ام

گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

دیشبم که عروسی دوست شوشو بود رفتیم بعدشم با همه دوستامون رفتیم بیرون

خوش گذشت جاتون خالی یه خواب دیدم گریهگریه

خواب دیدم علی منو نمیخواد یکی دیکگه رو دوست  داره  دختره تو خوابم بود تو خوابببب اینقدر گریه

 میکردم صبح چشام کلی پف داشتتتتت داشتم میمردم تو خواب بعد پردیم گفتم خوبه خ واب بود

ولی بعدش خوابیدم خواب میدیدم تو خواب میگم وای خوابم به واقعیت تبدیل شده روز از نو روزی از نو

داشتم روانی میشدم از بس گریه کردم گریهگریهگریه

بعدشم که خوب بود دیگه اتفاق خاصی نیفتاد فقط مامانم مریض شده خیلی ضعیف شده خونریزی

خیلی کم شده اماضعیف شده بدنش مریض شده طاقت مریضی شو ندارم گریه

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان نفس طلایی
22 اردیبهشت 91 16:02
خدا رو شکر خواب بود ... من مطئنم امسالم یه هدیه خوشگل برات خریده
مامان دينا
22 اردیبهشت 91 16:03
با اينترنت اكسبلور هم امتحان كردم باز شد اما عكسا رو نشون نداد رمزو هم خصوصي برات گذاشتم:
دیبا نفس مامان
22 اردیبهشت 91 16:38
عشق یعنی مادر؛ صبر یعنی یک زن ؛ مهر یعنی دختر؛ نور یعنی خواهر؛ هر چه هستی عشق یا صبر، مهر یا نور، پیشاپیش روزت مبارک
مهتاب
22 اردیبهشت 91 17:21
…...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق لبخند مهربان تو جان در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید روز مادر مبارک . . .
مهتاب
22 اردیبهشت 91 17:23
چه عکسهای عشغولانه ای توی یکی از عکسها کمی شکل گوگوش افتادی . کمی تپل تری اما نازی
مامان الینا
22 اردیبهشت 91 17:46
اگه میخواید روز زن دچاز افسردگی نشید این ذکر را 100 مرتبه تکرارکن: کون لقش اگه برام کادو نمیخره
مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 18:45
ایشالا مامانت زودی کسالتش برطرف شه.حتما امسال هم سوپرایزت میکنه من مطمئنم
ilijoon
22 اردیبهشت 91 19:18
ان شاالله خير باشه خوابت پيشاپيش روزت مبارك گلم
نسترن
22 اردیبهشت 91 19:50
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد عزیزم عیدت مبارک
نسترن
22 اردیبهشت 91 19:50
ازمایشت چی شد؟
مامان وندا
23 اردیبهشت 91 3:30
روزت مبارک عزیزم امیدوارم حال مامان جونت زودتر خوب بشه
کودکانه های من
23 اردیبهشت 91 3:44
وای چه خوابی دیدی زلزله جونم کلی خندیدم این نصفه شبی
مامان تارا و باربد
23 اردیبهشت 91 10:56
روزت مبارک عزیزم
پارميدا
23 اردیبهشت 91 15:02
منو لينك نمي كني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پارميدا
23 اردیبهشت 91 15:02
الان ديدم لطف كن بنويس آسمان پر ستاره پارميدا مرسي خاله جونش
مامانی وروجک
23 اردیبهشت 91 19:06
جدی خیلیه دختر سعی کن کم کنی!برا باردارشدن چاقی زیاد خوب نیست ها !
مامانی وروجک
23 اردیبهشت 91 19:22
میتونم تصور کنم اخه مامانم هم وقتی عصبانی میشه کلی میخوره .خب یه چیز غیر کنترلیه تو اون شرایط . در کل درکت میکنم عزیزم خدا بهت صبر بده از دستشون .ما که تو برنامه مون داریم هرچه زودتر خونه ردیف کنیم از اینجا بریم چون از این جور ادما هرچه دورتر باشی بهتره من که دیگه اصلا حوصله شونو ندارم اخه ما تو یه خونه هم هستیم مکافاتیه!مخصوصا پدر شوهره
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 اردیبهشت 91 12:01
متاسفم نمیدونم چی بگم. کاش باهمسرت حرف میزدی اعتمادشو جلب کن و بگو من کادو برام مهم نیس بلکه ابراز عشق تو مهم بوده برام و اینکه به یادم باشی ودوستم داشته باشی.اینکه میگی فکر کردی فقط روز مادره هم باور میکنم مثل همیشه که به همه حرفهات اعتماد دارم و .... . که البته میدونم بهتر از جملات دست و پا شکسته من گفتی و خواهی گفت یا با مادر شوهرت اگه امکانش هست درد دل کن و و شرایط زندگیتونو بگو بدهکاری و سختیهایی که میکشید. یا یه نفر که ازش حرف شنوی داشته باشند واسطه کن. اینطوری زندگی کردن داغون کننده س . امیدوارم مسایلت با درایت و صبوری سرشارت حل بشه و شادی قلبتوپر کنه عزیزم. من دعا میکنم برات ببخشید اظهار فضل کردم و سرتو درد آوردم
علامه کوچولو
26 مهر 91 15:41
سلام یه خبر......منم 2 خردادیم