محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

خبر خیلی مهممممممممممممممممممممممممم

1391/2/20 16:34
نویسنده : نایسل
507 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بچه هااااااااااااااااااا یه خبررررررر خیلی مهم : niniweblog.com

وای وایییییییییییییییییییی یه چیزیییییییی بگمniniweblog.com

الان واسم اس ام اس اومد از سرورهniniweblog.com

ساعت 12:30 روز 20 اردیبهشت ماه دنیا صدای گریه کودکی را شنید که همه ی زندگی   پدر و مادرش شد نامش را محمد رضا نهادیم تا همیشه  بدانند هدیه امام رضا به ما هست و خواهد بود

 http://www.eshghemamanesh.niniweblog.com/ برین عشق خاله شو ببینید مثه فرشته هاست

وای مامان شدددد دیگه پسرش تو بغلشه خدا رو شکرررررررررررر

Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042Valentine smiley 042


پ.ن:

بچه ها میدونید الان چی دارم میخورم نون و رب !!!! تا حالا خوردینننننننن خیلییییییییییی باحاله خیلیییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان الی
20 اردیبهشت 91 16:27
وای چشممون روشن ایشا... همه به سلامتی و راحتی فارغ بشن منم ایشا... تو هم یه قیزی بالای ناز بیاری قیزی یعنی دخمل و بالام یعنی بچه ام بوسسسسسسسسسسسس
مامان جون نی نی
20 اردیبهشت 91 16:32
خوش بحالش
نسترن
20 اردیبهشت 91 16:34
خداروشکر... خصوصی داری
نسترن
20 اردیبهشت 91 16:38
آآآآآآآآآآآآرهههههههههه منم عاشق کارتونم... مرسی خانمی چشمات قشنگ میبینن
نرگسی
20 اردیبهشت 91 16:40
مبارکه ایشالله قدمش مبارک باشه ..
ضحی
20 اردیبهشت 91 16:41
ای جانم من فکر میکردم یکشنبه دنیا اومده خدا را شکر... راستی فکر کنم حامله ای که همچین چیزی برات خوشمزه ی بعدشم چرا میگی دوست نداری حامله باشی خوبه که دیگه چند ماهم گذشته


چون اصلا موقعیتش و نداریم شوهرم نمیخواد برای چی بیارم دوباره مثه قبلی یه سره باهم دعوا کنیم و بچه ام سقط شه؟ نه اصلا نمیخوام
نسترن
20 اردیبهشت 91 16:43
:*
راستی خودتم خیلی نازی

مرسی جیگر طلا

نسترن
20 اردیبهشت 91 16:48
نه ندارم.بی زحمت برام بذار.
نسترن
20 اردیبهشت 91 17:02
پس چرا نیست؟من پستی که عکسای مسافرتتو گذاشتی پیدا نمیکنم.
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 17:18
مبارکه. ایشالله نوبت بعدی برای شما گلم. دختر نخور هله هوله بعد میگی تپل شدم
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 17:41
هیچ به کارت ادامه بده. فقط بعد اگر یه روزی دیدی یکی اومه جفتت .........وای خدا نکنه نگی نگفتی هاااااااا
ضحی
20 اردیبهشت 91 17:44
صلاح مملکت خویش خسروان دانند ایشا...هر وقت اومد بادل خوش پیوندتونو محکمتر کنه وبراتون بمونه


عزیززم ایشالا تو چی نی نی داری؟
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 17:54
وای بلا به دور اسمش هم ترسناکه اره دیگه تنبل خانم میای اون طرف ادرست رو هم بذار هی باید برم بگردم پیدات کنم
ضحی
20 اردیبهشت 91 17:59
من یک محمد سجاد گل دارم که اقا شده بچه دومم فاطمه کوچولوم دوسال پیش هفت ماهه اومد یک روز زنده بود اما رفت وسجادم همچنان منتظر خواهر کوچولوشه چون سزارین شدم دکتر گفت یک سال ونیم جلوگیری کنم ولی الان چندماهه که خیلی منتظرم اما نمیشه وقتی میبینم پسرم اینقدر منتظره بیشتر عجله میکنم


آخی ایشالا نی نی دار میشی یه دختر ناز
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 18:08
دختر خدا بگم چکارت نکنه مردم از خنده. باور کن از صبح دلم گرفته بود. برای ادرس: برو قسمت بالای وبلاگت این قسمت ها نه قسمت مدیریت. اونجا که ادرس هست http داره. اون رو اول با کپی میکنی. وقتی میخوای کامنت بذاری در مسطتیل سومی پست میکنی.اول رو وب خودت امتحان کن. منتظر نتیجه هستمتپلم ناراحت که نمیشی
ضحی
20 اردیبهشت 91 18:20
خیلی ممنون اما جنسش فرق نمیکنه فقط سالم وصالح باشه وقتی هنوز فاطمهام نیومده بود همه میگفتن جنست جور شد یه پسر یه دختر دلم میلرزید توی دلم میگفتم بذارید بیاد بعد بگین بعدش فهمیدم که چرا این حس را داشتم


آخی عزیزززز دلم اره سالم باشه همین
مام پارسا
20 اردیبهشت 91 18:22
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکشون باشه ایشالله همین زودی ها میای میگی خبر فوری من حامله ام حالا ببین کی بهت گفتم
مام پارسا
20 اردیبهشت 91 18:23
چی میگییییییییییییییییییییییییییییییی مگه نون و رب هم می خورن چه چیزایی می خوری تو بابا دوستت دالم
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 18:28
ای کاش پیشم بودی افرین به خانم خانمها
ضحی
20 اردیبهشت 91 18:30
راستی از وقتی سایت شما را دیدم ازت انرزی مثبت میگیرم میخوام سعی کنم شاد باشم


قربونت برم عزیزز دلم تو ام یه وب بساز دیگه اینجوری که بده ما نمتونیم بیام حرفای تورو بخونیم
مام پارسا
20 اردیبهشت 91 18:38
نوش جونت باشه عزیز دلم.قربونت برم که از خوردنش انقده لذت می بری. عززززززززززززززززززززززززیزمی
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 18:41
خب شوشو جان هر چی میگه از رو عشقش میگه. چون سر شار از انرژی مثبت هستی
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 18:53
عجب حکایتی بذرا من هم یکی خصوصی برات بگم
مامان نفس طلایی
20 اردیبهشت 91 19:01
سلام عزیزم خوش خبر باشی دلم پیشش بود ایشالله خبر نی نی خودت رو بشنویم چی می خوری ؟
کودکانه های من
20 اردیبهشت 91 19:36
نون و رب؟ چه مزه ای میتونه داشته باشه؟ فکر کنم بد مزه ست زلزله جونممممممممممممم خیلی دوستت دارم
مامان الینا
20 اردیبهشت 91 21:36
سلام نوش جان خانومی رفتم سراغ وب محمدرضا چه ناز بود.... خداببخشش ... راستی از کد آهنگ های که گذاشتی ممنون یکی شو واسه الینایی انتخاب کردم و گذاشتم .
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
20 اردیبهشت 91 22:52
امان از این شکم به پسرم سپردم مواظبم باشه پرخوری نکنم ، چربی ام هم زیاد میشه ، دو روز رفتم رو تردمیل باز امروز تنبلی کردم بچه ام هم از دستم خسته شد. برای شام هم جات خالی چون پسرم لازانیا دوست داره براش درست کردم پر سس سفید و گوشت و پنیر ، الان هم زانوی غم به بغل گرفتم که چرا این همه پرخوری کردم
مامان رومینا
20 اردیبهشت 91 23:58
بسلامتی.قدم نو رسیده مبارک
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 1:21
سلام عزیز دلم دلم واستون یه نقطه شده بود بخدا ...... نتم قطع بود ..... خیلی دوست دارم سر فرصت میام تمام مطالبتو میخونم ..... وای منم کلی با دیدن عکس محمدرضا ذوق مرگ شدم خیلی خوشحالم ..... منم واسش نوشتم .... دوست دارم هزارتا بوس تا بعد ......
میرزا کوچک خان
21 اردیبهشت 91 8:24
آره دیدم! مبارکه! یه روزی میشه تو واسه من این پست و بذاری یعنی؟! سال دیگه هم من برات بذارم؟؟؟؟ دلم برای چت باهات تنگیده!
مامان الی
21 اردیبهشت 91 8:55
آخی اشا... نایسل جون خواهرم الان 8 ماهشه و دخمله و اسمشو نیلای میزاره چه تفاهمی ههههههههههههه بوسسسسسسسسسسسسسسس
کودکانه های من
21 اردیبهشت 91 11:19
آجی زلزله جونم؟گجایی؟ دلم زود زود میتنگه واست کهههههههههه
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 اردیبهشت 91 11:48
و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد ! روز زن پیشا پیش مبارک !
nini ashegh
21 اردیبهشت 91 14:25
خوشم میاد همه چی میخوری ایول خیلی باخالی بابا راستی نینیهه چگده پوشولهه و گشنگهههههههههه
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
21 اردیبهشت 91 16:05
چه خووووووووووووووووووووووووب ایشالله نوبت ما راستی یه3ساعت دیگه آپم
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 16:53
روز زن مبارک باد… با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید!
مامان رومینا
21 اردیبهشت 91 17:05
خصوصی
Windysmith
21 اردیبهشت 91 17:14
تو نيني وبلاگ دستم خورد حذف شدي دوباره بامن دوست ميشي؟
Windysmith
21 اردیبهشت 91 17:24
منظورم نيني گپ بود
ilijoon
22 اردیبهشت 91 15:08
اي جانمممممممممممم نون ورب