محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

هه هه هه

1391/2/19 0:28
نویسنده : نایسل
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

از خود راضیخب من الان خیلی بهترم علیرضا اومد دنبلم رفتیم ددر دو دور !!!!! از خود راضی

بعد رفتیم گشتیم  و گشتیم بهش گفتممژه

 علی بریم این کافه هه چایی بخوریم(بهانه ام چایی بود )دروغگو

 گفت باشه رفتیم توش بعد من به علی گفتم علی ساندویچ بخولیم خجالت

گفت نهههههههههههههههههه شکمو کلی دعوام کرد منم با غصه نشسته بودم  هییییییینگران

منتظر بودم که چایی بیارن به طور بخورم یهو دیدم واییییییییییییییییییییییییییی یه بشقاب گنده

توش پر سیب زمینی خیار شور سبزی و گوجه با همبرگر واییییییییییییییییییییییییییییییییی با یه عالم

سسسسسقلبنیشخند

وای با علی خوردیم چشام گرد شده بود داشتم از ذوق میمردم علی از خنده مرده بود از خود راضی

همش بم میگه گامبووووووووووچشم

خلاصه بلاخره این معده من پر شد نصفشو خوردم دیگه داشتم بالا می اوردمماچ

دادم علی خورد بعد یه قلیون اوردن اندازه قد من بود اینقدررر گنده بود که نگوووووقلب

وای وای علی کلی قلیون کشید و بعد رفتیم دوباره دور زدناز خود راضی

چه بارونیییییییییییییییییییی میاومد یاد گذشته کردیم و کلی خندیدم

خلاصه حس گاز گرفتنم فعلا ارضا شده خنده

هه هه هه

تا دندون گیر مرسانا  جون رو بگیرم فعلا باید تحمل کنم قهقهه

بهار جون عروسک  میخرم کورش میکنم میدم تو گاز بگیری خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

ilijoon
19 اردیبهشت 91 0:36
نوش جونت عزيزم دنيا دو روزه تا ميتوني بخور كي گفته گامبويي خيلي هم خوبي
سحر
19 اردیبهشت 91 0:49
بهـــــــــــــار
19 اردیبهشت 91 0:49
میسیییییییییی من دوست دارم تورو گاز نمیگیرم باش منتظر دندون گیرم زودی بهم بده یه چیزی شوشو رفته خوابیده نمیشه منت کشی واسه فردا اگه منت کشی کنم میشه بار اولم که منت کشیدم شب خوش دوست خوبم هر شب میام که نظراتتو بخونم خیلی گلی به منم اشتیاق زندگی دادی دیگه منم میخوام شاد باشم راستی نوش جونت من که خودمو از همه چیز محروم کردم امشب اینقدددددددد دلم ماکارونی با اون سیب زمینی های قرمز شدش (ته دیگ) خواست که نگوووووووووو همه رو شوشو خورد نوش جونش
نرگسی
19 اردیبهشت 91 0:54
چه عکس باحالی .. آخیش بالاخره احساس سیری کرد این معده وگرنه ادامه داشت .. ولی سورپرایز باحالی بود منم گشنم شد ..
متین مامی ایلیا
19 اردیبهشت 91 2:00
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق نوشته هاتم، امکان نداره بیان نت بهت سر نزنم، در مورد مادر شوهر نگووووووووووووو که من 6 تا دارم خییییییییییییییییییلی درکت میکنم
مام پارسا
19 اردیبهشت 91 2:25
نوش جونت حالا باز از این شوهر بیچاره بد بگو شوهر به این خوبی که این همه هواتو داره. قدرشو بدون
مام پارسا
19 اردیبهشت 91 2:30
راستی خانومی قالب جدید مبارک این قالب خییییییییییییییییییلی بهتر از قبلیه هست توی قالب قبلی به خاطر عکس زیر نوشته ها اصلاً نمی تونستم خوب بخونم ، منم عینکی حتی می خواستم بهت بگم که حداقل فونتت رو توش درشت تر کنی ولی گفتم شاید ناراحت بشی حالا با این قالب همه چی درست شد ولی کاش یه سایز 2 یا 3 به قلم نوشته هات بدی توروخدا ناراحت نشی ازم خیلی دوستت دارم بخدا
مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 9:57
دوباره سلام چه خوب که بهتون خوش گذشته .همیشه به تفریح !امیدوارم همیشه گل لبخند رو لبات باشه گلم.
مریم مامان نخودچی
19 اردیبهشت 91 10:16
دیوونتم.....
نسترن
19 اردیبهشت 91 10:55
سیلام هستی ؟
تارا
19 اردیبهشت 91 11:06
سلام اوه منم این روزا انقدر میخورم که میخواد از دماغم بزنه بیرون! هرچی هم میخورم بازم گشنه هستم!همه چی هم رو هم میخورم! دیشب رفته بودیم بیرون اول گوجه باغی خوردم بعد یخ در بهشت بعد بخورک بعد کشمش بعد ذرت مکزیکی!!!!
ضحی
19 اردیبهشت 91 12:08
چه قدر بانمکی شما راستی به هم مییاین ماشاا... به پای هم با دوسه تا بچه قدونیم قد پیر شین ایشاا...


مرسی جیگرم کاش یه ایمیل میدادی برات رمز مطالبم رو ایمیل میکردم بوس بوسسسس
مامان جون نی نی
19 اردیبهشت 91 12:17
نوش جونت من که الان نمی تونم ساندویچ بخورم ولی یه بار برای خودم هایدا خریدم و .... چقدر بهم چسبید الان تنها چیزی کهمزش مثل قبلهبرام همین هایداست یقیه غذاها توی دهنم یه طعمی دیگه می دن.
کودکانه های من
19 اردیبهشت 91 12:24
قلیون چیه؟؟ ضرر داره کههههههههههههه
nini ashegh
19 اردیبهشت 91 12:32
شنام خانومی خوفی بخور بخور منم میخورم خیلی حال میده منم لینکیدمت
مامان دينا
19 اردیبهشت 91 12:50
سلام عزيزم ايشالله كه هميشه شاد باشي نوش جونت منم گرسنه ام شد
متین مامی ایلیا
19 اردیبهشت 91 13:11
سلام عزیزم قبلا منو لینک کرده بودیبه اسم ایلیا شاهزاده کوچولو دوباره لینکم کردی رمز و خصوصی برات فرستادم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
19 اردیبهشت 91 13:37
چه خوب که بهت خوش گذشت عزیزم همییییییییییشه شاد باشی
مامان الینا
19 اردیبهشت 91 14:15
وااااااااااااااااااای سلام عزیزم معلومه که رو فرمی انشاالله که همیشه همینطور شاد وخوشحال باشی دلم آب افتاد منم ساندویچ میخوووووووووووووام
مامان مانی
19 اردیبهشت 91 14:43
سلام نایسل جونم همچی با احساس نوشتی که ادم گشنه ش می شه امیدوارم همیشه اینجوری شاد ببینمت و همیشه با شوهرت شاد و خوش باشی گلم
مامان الی
19 اردیبهشت 91 15:32
الهیییییییییییییییییییی نخواسته دلت بشکنه دخمل شوشو تو خیلی دوست داره نگو نه ههههههه خدا خوشبختتون کنه ایشا....
مامان جون نی نی
19 اردیبهشت 91 16:09
عزیزم غصه نخور ان شاا... هر وقت که خودت تصمیم گرفتی نی نی بیاری و موقعیتت جور بود خدا دامنتو سبز میکنه و نی نی هم میاد و تو رو شادت میکنه عزیزم برای منم دعا کن بتونم این نی نی رو که خدا امانت بهم داده و داره توی وجود من رشد می کنه سالم به دنیا بیارم
مامان الی
19 اردیبهشت 91 16:48
میسی جیگرم خدا همه مرض ها رو شفا بده به کسی نگیا شاید بزارم سانای البته باز دنبال اسم می گردم ههههههه
حسناسادات
19 اردیبهشت 91 17:20
خدارو شکر که دو تایی تون خوبین. به شوهرت بگو همیشه سوپرایزت کنه. خیلی خوشحالم که سرحالی
مامان نفس طلایی
19 اردیبهشت 91 17:33
نوش جونت حس میکنم چقدر بهت چسبیده ...
مامان وندا
19 اردیبهشت 91 18:28
تا بچه نیومده استفاده کنید و خوش باشید
مامان سارا
19 اردیبهشت 91 19:13
سلام عزیزم.با اجازه لینکت کردم.اگه دوست داشتی منم لینک کن.نوشته هات جالبه.من ترجیح می دم به مسائلی که ناراحتم می کنه نفکرم چه برسه راجعشون حرف بزنم تو هم امتحان کن دوستم مطمئنن نتیجه خوبی می گیری.به وب دخمل من بازم سر بزن و برامون نظر بذار خوشحال میشیم
مامان امیر مهدی
19 اردیبهشت 91 19:59
سلام عزیزم دلم واست یه زره شده بود نوش جوووونت نمیگی ما هم هوس میکنیم حالا بانی همبر از کجا بیاریییییییم همیشه خوش باشید
کودکانه های من
19 اردیبهشت 91 20:32
نگو چی کار کنم الان وظیفه تو هستش که کمکش کنی ببین قلیون چقدر واسش لذت بخشه و چه کمبودی داره که رو میاره بهش سعی کن اینقدر مشغولش کنی که وقت واسه دود نداشته باشه
كتي(مامان آقا مهديار)
19 اردیبهشت 91 20:38
سلام عزيزم ممنونم كه به وبلاگ ما سر زدي مهربون و ممنونم از دعاهاي خوبت انشالله به زودي زودددددددددد يه فرشته ناز خدا بهت ميده التماس دعا
❤。★مامان رضا جون★。❤
19 اردیبهشت 91 21:11
این قالبتم با نمکه ها
مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 21:13
زن هستي ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنكه مادر است عزیزم روز زن مبارک امیدوارم هر چه زودتر مادر شی تا بهت اون رو هم تبریک بگم
سمیرا
19 اردیبهشت 91 21:26
واییییییییی عشقمممممممممممممم تو و شوهری چقدر به هم میاین . جفتتون خیلی نازیددددددد . بووووووووووووووووووووووووووس
نگار
19 اردیبهشت 91 22:29
ســــــــــــــــــــــــــــــلام عسيسم ميبينم كه حسابي خوش ميگذره نميگي شايد يه زن حامله بچه شيرده بياد بخونه دلش بخواد (حامله رو الكي نوشتم ها؟ جدي نگيري حالا انرژي مثبت بفرستي حامله شم!!!) راستي يه چيزي شرمنده نميتونم كامنتهايي كه گذاشتي تاييد كنم چون قوم الظالمين بيان بخونن ميگن چي شد به ما رمز ندادي و اين حرفها گفتم بگم ناراحت نشي فدات
میرزاکوچک خان
19 اردیبهشت 91 23:09
خدا نکشتت!
بهـــــــــــــار
19 اردیبهشت 91 23:39
کجایییییی لوس منتظرتم بیا دیگه
مرجان مامان پریساجون
19 اردیبهشت 91 23:45
نوش جونت..گوشت بشه به تنتتتتتتتتتتتت
کودکانه های من
20 اردیبهشت 91 0:41
زلزله جونم؟امشب نیستی؟:‏(نگران شدم:‏(‏
کودکانه های من
20 اردیبهشت 91 0:52
عزیزم یه نظر هست که تایید کردی نوشته متین مامان ایلیا،طفلی رمزش توشه خودت ببین،تا کسی ندیده پاکش کن:‏*‏
Mumy
20 اردیبهشت 91 0:56
مرسی عزیزم اره خیلی بهتر شدم خدا رو شکر
نسترن
20 اردیبهشت 91 1:01
متین مامی ایلیا
20 اردیبهشت 91 2:15
عزیزم رمزم و تو همین پست تاید کردی میشه پاکش کنی؟ بهم خبر بده مرسی
مامان آریا
20 اردیبهشت 91 7:58
سلام خراب قلیون کشیدنتم منم دلم لک زده یه پک بزنم ولی حیف که بچه شیر میدم من که به جای تو فسنجون خوردم تو هم دفعه بعدی که قلیون کشیدی یاد ما هم بکن برو خصوصی رو دریاب
پارميدا
20 اردیبهشت 91 9:33
باز رفتي فست فود خوردي مگه قول ندادي به من.............
مام پارسا
20 اردیبهشت 91 11:52
ای بابا کجایی خانوم؟ چرا آپ نمیکنی؟
مامان الی
20 اردیبهشت 91 13:25
فدات بشم که اینقدر ملاحظه داری جیگررررررررررررررررر راس می گی پس خوشگله نه بابا به شوخی گفتم بالاخره من به همه می گم ننه زبون من لقه ههههههههههههههه
❤。★مامان رضا جون★。❤
20 اردیبهشت 91 13:58
سلام عزیزم لطفا: برو توی نی نی گپ درخواست دوستی منو تایید کن تا بیای توی لیست من
❤。★مامان رضا جون★。❤
20 اردیبهشت 91 14:54
خاک وچوک >کردی< وای وای
❤。★مامان رضا جون★。❤
20 اردیبهشت 91 14:55
مرسی عزیزم
❤。★مامان رضا جون★。❤
20 اردیبهشت 91 15:00
قربونت بشم بیام بمالمت
❤。★مامان رضا جون★。❤
20 اردیبهشت 91 15:01
نی نی گپ رو توی وضعیت روشن بگذار الن خاموشی
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 15:11
نوش جون عزیزم.
متین مامی ایلیا
20 اردیبهشت 91 15:28
اشکال نداره عزیزه دلم ، اگه بازم رمزمو خواستی بهم بگو
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 16:19
چقدر عالی مبارک باشه.
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 16:20
الناز جون می خواستم یه ماجرای جالب از ارینا برات بنویسم بیدار شد باید برممممممممممممممم
مسافران آسمانی
21 اردیبهشت 91 10:30
خدا رو شکر که خوش گذشته عزیزم...غذا هم نوش جونت گلی...همیشه شاد باشی عزیزم...