محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نی نی مامانش

رنگ مو و من و سال تحویل

1390/12/29 19:19
نویسنده : نایسل
1,721 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا از آدمایی که لقمه حروم میخورن متنفرم

چند وقت پیش موهامو قرار شد به خاطر علیرضا مش کنم اما یه مش پر که مثلا ٨٠ درصد موهامو از تو کلاه در بیاره و بینش یه هاله های قهوه ای باشه

موهای منم فوق العاده کوتاه به خاطر آرایشگر قبلی که موهامو سوزوند رفتم کوتاه کوتاه کردم مدل مردونه

٥٠ هزار تومن واسه موهام پول دادم که خانوم آرایشگر زد سوزند

و فاتحه موهامو خوند ولی سریع یه رنگ روش گذاشت که همه خوششون می اومد

ولی الان رنگش رفته بود نارنجی میزد

زنگ زدم بهش گفتم چی کار کنم گفت امروز برم رنگساز کنم

اونم لطف کرد کرد و ١٠ هزار تومن دیگه من بدبخت پیاده شدم  قرار شد بیام خونه

موهامو بشورم

حالا که شستم میبینمممتعجبتعجب موهام آبی شده اونم چه آبی بدرنگی

افتضاح افتضاح بهش زنگ زدم گفت برو حموم سه چهار دفعه با شامپو بشور اینقدر سرمو شستم

پوست سرم برگشته دیگه

اما رنگش بدتر شد

کاششش یه آبی خوش رنگ بود این آبی مثه لجن میمونه

وای خدا علیرضا میکشتم...

حالا من چی کار کنم جز گریه هیچ کاری ندارم

خیلی ناراحتم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

همش دارم گریه میکنم فایده هم نداره خدایا

آخه پول حرووم چقدر ارزش داره؟؟؟؟؟؟؟؟

ارم دیونه میشم از علیرضا بیاد بیشتر میترسم

آبروم عییدی جلو همه میره

فاتحه موهام خونده شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا مامان مرسانا
29 اسفند 90 19:45
وای خیلی ضد حاله......
مامان کوروش
29 اسفند 90 22:54
اوه ه ه ه این کی بوده باز؟ آبی ی ی ی ی؟ عب نداره حالا هیچی ارزش غصه خوردنو نداره الی جون من بیمارستان سینا ی مشهد بودم و خودشون فیلمبردار داشتن و من این عکسا رو از روی فیلم گرفتم 25 تومنم شد هزینش 20 دقیقست و تکراریه همش
مامان علي خوشتيپ
1 فروردین 91 0:19
با سفره هفسن من ست شدي
سارا
1 فروردین 91 9:59
سال خوبی داشته باشی الی جون
ادی
4 فروردین 91 20:02
سلان مو قششنگگگگگگگگگگگگ. خوبی؟ چه با حال شدی. ههههه
فرشته
4 مهر 91 19:07