محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نی نی مامانش

آخی...........

1390/12/27 18:19
نویسنده : نایسل
813 بازدید
اشتراک گذاری

 

این اهنگو خیلی دوست دارم خیلی

مرجان داریوش

وماهان توی آکادمی گوگوش اینو خوندم من صدای ماهانو بیشتر دوست داشتم اینو گذاشتم


تو سینه این دل من می خواد آتیش بگیره

مونده سر دوراهی چه راهی پیش بگیره

یکی حالا پیدا شده قدر اونو می دونه

رگ خواب یار منو رقیب من میدونه!

وای دارم آتیش می گیرم،

دیگه از غصه و غم ،

دلم میخواد بمیرم،

وای اگه برگرده پیشم،

براش پروانه می شم،

ازش جدا نمی شم،

نمی تونه مرغ دلم از حسودیش بخونه

نمی دونه روی کدوم شاخه باید بمونه...

اگه یه روز ببینم کسی براش می میره

حسودی رو میاره، دلم آتیش می گیره

می ترسم حرفای خوبی توی گوشش بخونه

میترسم اون تا به سحر تو خلوتش بمونه...

وای دارم آتیش می گیرم،

دیگه از غصه و غم ،

 

 

دلم میخواد بمیرم،

وای اگه برگرده پیشم،

براش پروانه می شم،

ازش جدا نمی شم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پریسا
27 اسفند 90 17:16
خیلی خوشکله. راستی میشه این کدو به من هم بدی.اگر موافق بودی بگو تا رمز یه وبلاگ رو بهت بدم.تا بذاریش اونجا. مرسی.
مامان دخملی
27 اسفند 90 20:27
خیلی قشنگه درستش کردم
زهره
28 اسفند 90 0:16
سلام دلبری نبینم خاله نایسل دخملم غمگین باشه شاد باش عزیزم و با این چیزها خودت رو ناراحت نکن دلبرم همه گذراست و زود میگذره به خاطر خودت شوهرت و آینده ات
الهام مامان رامیلا
28 اسفند 90 0:31
ای بابا من نبودم چقدر اتفاق افتاده می بینم درد دل هم داری عزیزممممممممممم دلم برات تنگ شده بود خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عسل و غزل
28 اسفند 90 0:35
$$$$$$___________سلام ______________$$$$$ __$$$$$$$$*________خوبی؟________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,___منم خوبم______,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*______ آپ کردم______*___ '*,, ,,,,.;*___میای دیگه؟!___---__یعنی باید بیای____ '**,,,, .? منتظرتم
مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 2:05
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک .
مامان رضا جونی
28 اسفند 90 6:50
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز بر شما مبارک
سارا
28 اسفند 90 10:11
خیلی ریز نوشتی فونتش رو بالا ببر خونده بشه
مامان یسنا گلی
28 اسفند 90 12:31
ممنون عزیزم
سارا
29 اسفند 90 14:18
سلام خوبی چه خبرا من که هفت سین و چیدم دیروز خوشگل شده فقط سبزه هام بی موشده خیلی جالبه یکی در میون در اومده
سارا
29 اسفند 90 19:43
کارش واقا عالیه. مطمن باش الی اگه میتونی بیا پیشش. موهات رو درست کن جوش نزن عزیزم
سارا
29 اسفند 90 19:45
باشه پس منتظر خبرت میمونم فعلا که نگهش داشتم. مردا همینن غرغرو فقط اسم زنا بد در رفته