محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

نی نی مامانش

چيزي تا شروع ماه سوم بارداري نمونده

1394/5/11 19:49
نویسنده : نایسل
368 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز داشتم اتفاقات هفته ٨ رو ميخوندم  يهو هوسم كرد برم هفته ٩ 

رو هم بخونم ديدم نوشته تبرك به ماه سوم بارداري خوش اومدين يه نوري تو دلم روشن شد 

يه ماه پيش چون هنوز خيلي كوچيك بودي اقاي دكتر برام سونو نداد 

 

گفت برو ماه ديگه بيا اينارو هم مصرف كن

حالا ١٧ مرداد خيلي نزديكه و چه روز پر استرسي هست

ميرم ببينم دكتر چي ميگه مطمينم سونو بهم ميده تا روي ماهت ببينم و اگه خدا رحمش بياد صداي قلبتو بشنوم

نميدونم توهم زدم خياله يا واقعيه يه حسي منو اروم ميكنه ولي نميدونم ارامش ام براي چيه

روزاي اول همش چك ميكردم خون نيومده باشه ولي الان اينطوري نيستم اروم تر شدم

باباجونم برام سنگ تموم ميزاره با مامان مهربونم يه سره ميوه و عصاره گوشت به دست اينجان دورم ميچرخن

خدايا به دل مهربون اونا رحمت بيا خيلي غصه ميخورن اگه اتفاقي بيفته من و عليرضا راحت تر كنار ميايم

خلاصه كه باز نمينوسيم مامانس يرات نمينويسنم نا وابسته ات نشم عزيز دلم

هفته ديگه مشخص ميشه منو تو كجايي راهيم 💋💋🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان گیسو جون
11 مرداد 94 23:34
الهی بهترینها برات اتفاق بیفته عزیزم الهی دلت شاد بشه
عمه ی آتنا
13 مرداد 94 12:42
الناز جون بعد از مدت ها اومدم بهت سر بزنم که دیدم خبرای خووووب داری خیلی خوشحال شدم واست عزیزم امیدوارم که سالم باشه و خیلی زود بیاد توی بغلت
رومینا
14 مرداد 94 8:34
نایسل عززیم بهترین ها رو برات ارزو میکنم
نسترن
14 مرداد 94 10:12
عزیز دلم ایشالا اینبار همه چیز خوب پیش میره خدا خیلی بزرگه ایشالا بچه صحیح و سالم باشه و به دنیاش بیاری خیلی برات دعا میکنم