محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نی نی مامانش

اميد ديگر

1394/4/21 19:41
نویسنده : نایسل
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوباره يه شروع جديد يه فرصت دوباره دوباره يه اميد ديگه نميدونم چي ميشه تقديرم چيه خذا برام چي رقم زده فقط مجبورم با اميد زنگي كنم واقعا نه ميتونم باهش حرف بزنم نه بهش فك كنم هر بار ميرم دستشويي واييييي كه خدا ميدونه چقدر سختي ميكشم دوباره خون نبينم خدايا كمكم كن خيلي بهت احتياج دارم دستم از همه چي كوتاهه و قادر به انجام هيچ كاري نيستم جز اينكه فقط دعا كن به ائمه توسل كنم فقط به تو اميد دارم به تو تكيه كردم اميدم اين بار نا اميد نكن تازه دوباره جون گرفتم ني ني من حدود ١ ماه ٨ روزه مهمونم شده توكل به خدا برام دعا كنيد برام انرژي مثبت بفرستين شايد يه معجزه اي بشه و پيشم بمونه ميدونم اين ماه خيلي پر بركته هر اتفاقي بيفته صلاحمه روزاي سختي و پر استرسي دارم فقط بايد صبور باشم بيينم فرداها چي پيش مياد...... 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
23 تیر 94 17:17
مبارک باشه دوستم ... خیلی خوشحال شدم ... فقط به بودنش فکر کن .... به نی نی ات... استرس و افکار منفی و بریز دور ... انشاالله همون خدایی که داده همون نگه اش می داره ... بسپار به خودش
مامان انیسا
26 تیر 94 3:34
مبارک باشه عزیزم بسپار به خدا .
مامان انیس
29 تیر 94 11:17
عزیز دلم مبارک باشه امیدت به خدا باشه و توکل کن و به هیچ چیز منفی هم فکر نکن ....خدا بهترین ها رو توی سبدت می گذاره باور کن
مامان علی خوشتیپ و مش حسین آقا
30 تیر 94 10:33
توکلت به خدا عزیزممممم انشاالله به زودی توی بغلت ببینمش
رومینا
30 تیر 94 18:40
نایسسسسسسسسسسسسسسسسسل نمیدونی چقدر خوشحالم کردی خیلی منتظر این خبر بودم که بیای بگی نی نی داری . زودی بیا از حال و خودت و نی نی بگو