محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نی نی مامانش

هههههههههههههههههههههههه..........

1392/7/5 14:29
نویسنده : نایسل
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

امروز فهمیدم تخمین سن جنین با  تاریخ اولین روز آخرین قاعدگی هستش من با  حساب کتابم با تاریخی

بود که  فکر میکردم جنین تشکیل شده ....

پس باید حدود 2 هفته به این روز شمار بالا اضافه کنم که میشه ..... حدودا    12 مرداد .....

پس  تقریبا من   از فردا وارد هفته 9 میشم تقریبا .....

هفته دیگه هم وارد ماه سوم ....

 این هفته میرم دکتر میخوام تست های غربال گری رو هم برم اگه ایشالا سالم بود....

فردا حتما میرم آزمایش و سنو گرافی.....

خدایا توکل به خودت.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

عمه ی آتنا
5 مهر 92 15:49
ما هم خیلی خوشحالیم واست عزیزو و دعا میکنیم
رومینا
5 مهر 92 19:01
نایسل جون شاید باور نکنی ولی احساس میکنم که خواهر خودم باردار شده اینقدر که خوشحالم هر روز میام به وبلاگت سر میزنم . هی میگم دختر نه پسرهههههههههههه . زودی بیا. تو خرداد فکر کنم زایمانت میشهههه. تولد من و رادوین هم تو خرداده
محدثه
5 مهر 92 21:33
عزیزم خیلی خوشحال شدم که بارداری چرا رمز ندادی
دوتا عاشق
5 مهر 92 23:24
به سلامتی عزیزم. خیلیییی خوشحال شدم که نی نی دار شدی...ولی رمزتو گم کردم
مامان رهام
6 مهر 92 12:24
ان شاله به سلامتی
مامان رضا جونی
6 مهر 92 15:21
ای جونم چی حالی کردی دیدی یک عالمه روز رو جهشی رفتی جلو بیا از حال سونو زود برامون بگووووووو
مامان نفس طلایی
6 مهر 92 16:00
انشالله به سلامتی حتما بنویس
سارا
6 مهر 92 20:16
عزیزم اصلا خودت رو نگران نکن انشاالله به خیر و خوشی این روزا میگذره و نی نی کوچولوت رو بغلت میگیری
مامان ویهان
7 مهر 92 0:09
ایشالله که نی نی قشنگت سالم سالم
زری مامان مهدیار
7 مهر 92 8:32
واااااااااای الناز جون یه دنیا خوشحال شدم که اومدم و خبرای خوب تو وبت دیدم ایشالا که به سلامتی به دنیا بیان و دوران بارداری خوب و شادی داشته باشی خیلی تبریککککککککک
مامان خانومی
7 مهر 92 8:45
سلام نایسل جونم چی شد پس؟ منو یادت نیاوردی؟ بابا منم رمز میخوام افتخار بدی لینکت کنم دوباره
مامان اهورا
7 مهر 92 10:33
وای خدا رو شکر!!!!!!!!!!!!!کلی خوشحال شدم اومدم این پست و خوندم...نگران نباش همین طور با توکل به خدا و اعتماد به نفس پیش برو...
ضحی
7 مهر 92 14:15
سلام دکتر رفتی النازی نی نی خوبه بابا کجایی شما نه میای نه کامنتارو تایید مکنی پس کو اون الناز پر انرژی ؟ شما که منتظر یه همچین روزایی بودی بیا دیگه
مامان فافا
7 مهر 92 14:54
بسلامتی عزیزم. حسابی مراقب خودت و نی نی باش
میرزا کوچک خان
7 مهر 92 18:56
ای جونم... خداروشکر... انشاالله سلامت باشه.... توکل بخدا.... موفق باشی... میگم خصوصیتم چک کن!!!
مامان حسام كوچولو
8 مهر 92 11:43
سلام من اومدم خوبي چه خبر؟
مامان محمدرضا2
8 مهر 92 13:18
به سلامتی
ضحی
9 مهر 92 14:08
کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان آریا
9 مهر 92 18:29
سلام ..مبارک باشه نایسل جون ... من یه مدتی میشد بهت سرنزده بودم. بعد از مدتها با شنیدن این خبر خوب از دیدنت بیشتر خوشحال شدم ایشالله که به سلامتی زودی بیاد پیش مامانش
الهام
10 مهر 92 9:41
این چه عکسیه گذاشتی بالا وبت به قول قدیمی ها این چیزها پلشتی میاره تو زندگیت میدونی چه قدر مجرد و.... به این وبها سر میزنن اگه با دیدن این عکس دلشون بلرزه مقصر شمایی
شبنم
10 مهر 92 12:13
طراحی تقویم سال 93 و کلیپ با عکس کودک دلبندتان با کمترین هزینه انجام میشود ، از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک http://babyclip.persianblog.ir/ به علت تحویل به موقع، سفارشات تقویم، از الان گرفته می شود
M&F
11 مهر 92 11:50
سلام خوبید...؟ بهتون تبریک میگم انشالله که سالم باشه منم مامان شدم الان 6هفتمه منم تصمیم گرفتم از نی نیم بنویسم خوشحال میشم به وبم سر بزنی
مامان الینا جونی
12 مهر 92 6:53
خدارو شکرالناز جون خیلی خوشحالم که نی نی داری انشاا... به سلامتی باشه و یه روز عکستونو ببینیم خیلی مراقب خودت باش عزیزم
مامان حسام كوچولو
12 مهر 92 11:12
سلام ما اومديم با يه پست پر بار . قدم رو چشمامون بزاريد و تشريف بياريد بهمون سر بزنيد. راستي چه خبرا زود بيا بگو نگرانم.
عمه ی آتنا
12 مهر 92 23:50
الناز جونم حالت خوووووووووبه؟
مامان دخملی
13 مهر 92 1:21
سلام الهی فداش بشم من فسقلی بی وفا دیگه به من سر نمیزنی ؟؟؟ الهی صحیح و سالم و صالح باشه ای جونم اون وقت با من یه روز فرقش هست من 13 مرداد هستم فسقلی 12 الهی من فداش بشم
ضحی
13 مهر 92 7:34
النازی کجایییییییییییییییییییییییییییییی
مامان احسان
13 مهر 92 9:39
سلام النازی چه خبرا خوبی خانوم نی نی چطوره
مامان امیر مهدی (سوده)
13 مهر 92 11:23
واییییییی نایسل من باورم نمیشه!بعد از مدتی امدم وبت ...خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتت.....اول مهر رفتم مشهد نمیدونم چرا کنار پنجره فولاد به یادت بودم من از نی نیت چیزی نمیدونستم انقدر برات دعا کردممممم....لحظه سال تحویل ....شبهای قدر....نمیدونم چرا انقدر تو فکرتم دختر!خدایا هزار هزار بار شکر ...اشک تو چشمهام جمع شده خدایا شکر خدایا شکر.انشاالله به سلامتی تو بغل بگیریش.برای سلامتی تون دعا میکنم.نایسل مبادا ناشکری خدا رو بکنی عزیزم....خدا میدونه انقدر خوشحالم که حد نداره...دوستت دارم عزیزم.
مامان بهار
17 مهر 92 9:54
سلام عزیزم! خوشحالم که بعد از این همه فراز و نشیبی که داشتی باردار شدی!!!!!........ ان شاا.. که به سلامتی یه بچه سالم نصیبت بشه !البته باید استرس هم نداشته باشی! برات دعا میکنم و آرزو میکنم که اونچه که از خدا میخوای همون رو بهت بده
ادی
20 مهر 92 14:56
واااااااااااااای بعد مدتها اومدددد چقدر خوشحال شدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان سيد محمد سپهر
27 مهر 92 14:51
عزيز به من رمز نمي دي......واي نامحرم شديم
رزیتا
2 آبان 92 10:42
رمز پلییییییییییییییییزززززززززززززززز
مامی آرمین
27 آبان 92 19:26
وای عزیزم بلاخره مامان شدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چقدر خوشحال شدم وروجکم و=قت نمیزاره بیام سر بزنم چرا دیگه بهم سر نمیزنی
مامان ابوالفضل
10 آذر 92 16:39
ایشالا به سلامتی لینک شدید
مامان دخملی
9 دی 92 0:12
slm akh joon nini ba man 1 roz farghesh hast elahi fadash beshammmmmmmm