محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نی نی مامانش

یه سلام گرم صمیمی

1392/5/28 21:52
نویسنده : نایسل
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به هم دوستای خوب نی نی وبلاگی مرسی از اینکه گاهی میان وب منو میخونین و به فکرمین

مرسی تو پستای قشنگتون گاهی اسممم رو میبینم

مرسی واسه دوستای مهربونم که بهم اس ام اس میزنن و حالم میپرسن

کلی خوشحالم واسه سعیده عزیز و مهربونم  و عارفه جون فاطمه سادات  جون و ...

که تازه مامان شدن

الهی سایه تون 120 سال بالای سر دخترای نازتون باشه......

 

کلی دلتنگی واسه همه  دوستای خوبم و نی نی هاشونننننننننننننننننننننننننن

کلی بوس واسه همه

 

منم خیلی خوبم شکرررررررررررررررررررررر برنامه زندگی ام خیلی فشرده است خیلی

من از 6 صبح بیدارم تا 5:30 برسم خونه

بعدش یه استراحت کوچولو شام ناهار پختن  خونه مرتب کردن ظرف شستن طی کشیدن ....

بعدشم خوابیدن یا رفتن به پارک برای بدممینتون بازی کردن یا منچ با علیرضا جون خیلی حال میده

 

خلاصه خیلی دلم تنگ شده سیستمم تو شرکت اینترنت نداره والا خیلی دوست دارم بیام سر بزنم

خونه ام مبامم وقت نمیکنم

بازم به فکر همه هستم دوستون دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

میرزا کوچک خان
29 مرداد 92 12:32
بابا کارمند !!! بابا همسر نمونه!!! بابا کدبانـــــــــــــــــــو .... !!!! علیک سلام!! چه عجب!!!؟؟؟ از این ورا؟! خصوصیتم بچک!!!
مامان دونفرونصفی
29 مرداد 92 20:53
سلام به روی ماهت ان شا الله شاد و سلامت باشی
مامان آتنا جون وتمشک کوچلو
30 مرداد 92 1:02
سلام عزیزم چه عجب چشامون به جمال نوشتنت روشن شد الناز جون آخه نمی گی ما نگرانتیم گفتم کجا رفت این دختر نه خبری نه پستی خلاصه خوشحالمون کردی گلم الهی فدات بشم دوستت داریم یه دنیا
مامان اهورا
30 مرداد 92 9:56
سلام نایسل جون.منتظرت بودم چرا نیومدی به من سر بزنی/؟؟
مامان محمد و ساقی
30 مرداد 92 19:15
سلام عزیزم ایشالله همیشه موفق باشی.ما همیشه به یادت هستیم
خاله جونی
31 مرداد 92 13:44
خوشحالم که همه چی خوبه خدا رو شکر دلمون خیلی برات تنگ شده
مامان نفس طلایی
1 شهریور 92 0:22
سمیرا مامان اهورا
2 شهریور 92 23:23
سلام نایسل جونیییییییییییییییییی بابا کلی دلمون واست تنگ شده خانوم خانوما خداروشکر که همه چی خوبه عزیزم انشاا.. همیشه شاد باشی دوست خوبم
مامان تارا و باربد
3 شهریور 92 13:56
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
3 شهریور 92 19:45
الهی هر جا که هستی دلت خوش و تنت سلامت باشه عزیزم
عمه ی آتنا
3 شهریور 92 21:25
نازنین
6 شهریور 92 3:00
سلام خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم!
وب بچت چیشد قبلا ساخته بودی؟بچه چطوره؟یه کم خبر بده!


نی نی من رفت پیش خدا
ساراکوچولو
6 شهریور 92 13:00
سلام نایسل جونی....راستی اومدم شماروبه جشن تولد سارا جون تووبش دعوت کنم..
مهدی کوچولو
6 شهریور 92 14:59
هر جا هستی و هر کاری میکنی خوشبخت و سلامت باشی همیشه به فکرت هستم و برات بهترین ها رو آرزو دارم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
7 شهریور 92 0:10
روز كارمند وكارمند شدنت مبار ك عزيزم خوبي چقدر دلم واست تنگيده بود بي وفا سري نميزني؟
مامان نیایش
7 شهریور 92 0:28
موفق باشید همسر نمونه
zahra
9 شهریور 92 19:12
همیشه وبتو میخونم ولی وقتی قهری ونمیای حوصله نظر دادنو هم ندارم.خودت اینکارو کردی.دلم برات خیلی تنگ شده ولی رفیق نمیه راه بودی.یه سال گذشته از وقتی یومدی وبم ولی هنوز تو فکرمی.اینجور باش با دوستات
محدثه
11 شهریور 92 15:56
عزیزم هرجا هستی خوش باشی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
14 شهریور 92 10:22
تو که مثل من معتاد اینترنت بودی دختر! چطور یهویی ترک کردی؟ من با دست و گردن درد شدید بازم میام
ساراکوچولو
15 شهریور 92 18:35
روز دختر من وسارا جون تبریک میگیم...این هم کارت پستال http://www.patugh.ir/up/2012/09/sher-dokht.jpg
محدثه
1 مهر 92 0:24
نایسل جونم داری مامان میشی؟ رمز لطفا
مامان دخملی
4 مهر 92 1:37
salam koja bodi ? che khabare ? nini? ramz midi ? zodi khabar bede plz
نونو
25 آبان 92 14:23
منم می خوام ببینم پیجتو رمز می خوام نایسل جونم