محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

سلاممممممممم...

1391/7/17 16:02
نویسنده : نایسل
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه هااا من حالم خوبه ....هورا

درگیر کارام هستم 5 شنبه نامزدی هستش لباسم رو گرفتم خیلی خانومه ساده دوخته بود

نشستم خودم روش کار کردم خیلی خوشگل شد خیلی.....

دیروزم کارگر داشتم کل خونمو تمیز کردم .....

جمعه هم رفتیم مشهد  خیلی خوش گذشت یکم خردید کردم 2 تا لیوان یه قندون  یه  سری بدلیجات

مزه داد ....

دیگه همین دیگه اتفاق خاص دیگه فعلا یادم نمیاد بوسسسسقلب

 

واسه پست پاییینی هم برین تو وبلاگ http://noghteh.niniweblog.com/ ببینید چیه

خیلیییییییییییییییییییییی باحاله حتما تست کنیدنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مونا مامان امیرسام
17 مهر 91 19:12
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~*روز کودک مبارک *•~-.¸,.-~*........... اینو برای کودک درووونت گذاشتم.بهش بگو.خخخخ
مامان الینا
17 مهر 91 20:02
سلام عزیزم .خیلی خوشحال شدم که شوهرت طوریش نیست و از اینکه این قدر با هم خوب شدید خیلی خیلی خوشحال شدم دوستم .امیدوارم همیشه خوب و خوش باشید .
مامان پوريا پهلووون كوچولو
17 مهر 91 20:02
سلام خوبي ؟ مباركه بي خبر ميري نميگي يه ملت نگرانت ميشن واااخبر كن و برو عزيز
آرزوی من
17 مهر 91 21:03
مشهد رفتی دعا کردی خدا منم شفا بده
مامان میعاد
17 مهر 91 21:15
پس بگو این چند روز نبودی سرت شلوغ بوده خانومی همیشه به شادی بگذرونی
مامان نفس طلایی
17 مهر 91 21:55
سلام زیارت قبول
الهام مامان رامیلا
17 مهر 91 23:21
سلام عشقم بابا ای کیوووووووووو دلم برات تنگ شده راستی شاید بیام مشهد کاش می شد که می دیدمت راستی از رژیم چه خبر
مامان مارال فرفری
18 مهر 91 1:21
سلام خانومی امیدوارم نامزی خوش بگذره
پری شب
18 مهر 91 8:34
سلام عزیزم شکر خدا که خوبی زیارت قبول گلم لباست مبارک ان شا الله به خوشی بپوشی نازنینم دلم تنگ شده بود برات بهم سر نمی زنیا
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
18 مهر 91 9:32
خوش بگذره الناز جونم مبارکت باشه گلم
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 مهر 91 11:35
سلام دیگه کم کم داشتم نگرانت میشدم خوش بگذره خانوم گل کاش عکس لباستم میذاشتی
ملی مامان میکاییل
18 مهر 91 12:14
خدایی آفرین دمت گرم
تارا
18 مهر 91 12:16
سلام والا نمیدونم چرا این کارو کرده!حتی یه خلاقیت از خودش هم بهش اضافه نکرده بود! لباست مبارک عزیز خوش به حالت نامزدی دعوتی منم میخواااااااااام
مامان محمد سپهر
18 مهر 91 14:52
عزيزم خريدهايت مبارك. و اينكه كارخوبي كردي روي لباست را خودت تزئين كردي مباركت.زيارتت قبول و انشائ الله خوش بگذره.
عمه اریسا کوشمولو
18 مهر 91 15:07
حتما خیلی درگیری عزیزم چون خیلی کم پیدا شدی ایشالله تا باشه ازین درگیری های شیرین باشه سفر ومهمونی راستی من نگران مامانی طه هستم چرا نمیاد اونی که حامله است
مامان محمدرهام جون
18 مهر 91 16:52
ان شالله خوش بگذره لباستم مبارک گوگولی خانوم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
18 مهر 91 17:56
مبارک باشه عزیزم همیشه به شاد ی:

خالهـ سنا
18 مهر 91 22:14
عزیزمـ مرسی به ما سر زدی ببخشید دیر جواب دادم
ستاره زمینی
19 مهر 91 8:25
مبارک باشه خوشگله انشالله به شادی لیوان و قندون و بدلیجاتم مبارک.
مامان وندا
21 مهر 91 0:03
این تست ای کیو رو تو کدوم سایت زدی منم میخوام
مامان رهام
22 مهر 91 11:09
سلام الناز جون خوبی عزیزم چه خبرا ما بهتون سر نمیزنیم شما هم ما رو فراموش می کنیاااااااااااااااااا
فرشته
22 مهر 91 12:14
سلاممممم عزیزم زیارتت هم قبول گلم بوس خوبی؟دلم برات تنگ شده بود
فرزانه
26 مهر 91 12:53
سلام خوبی چند وقت حسابی گرفتار بابام بودم خدا را شکر بهتر شده حالا خودم سرما خوردم امیدوارم هرجا هستی شاد باشی یه سر به وبلاگ دخترم بزن عکسهاش گذاشتم
خاله ي اميرعلي
27 مهر 91 21:50
هههههههههههههه بازم تست اي كيو!!! تو سايت ميكي جونم قبلا رفتم و اي كيوموم شد 103!!!! البته تا نصفش خوب رفتم بعد كه سوالا سخت شدن همينجوري زدم
خاله ي اميرعلي
27 مهر 91 21:51
خوش بحالت گلم زيارتت قبول باشه منم دلم ميخواد برم مشهد ولي قسمت نميشه كاش برام دعا ميكردي تا امام رضا منو هم بطلبه برم پابوسش
مامان سویل
30 مهر 91 7:50
عزیزم خوشحال شدم شوهرت مشکل اساسی نداره بهت تبریک میگم عزیزمیییییییییییییییییییییییی