محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

نی نی مامانش

این روزا

1391/7/12 12:36
نویسنده : نایسل
3,634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ؟ نیشخند

علیرضا رفت دکتر خدارو صد هزار مرتبه شکر که غده چربی بود....هورا

راحت شدیم ......هوراخدایا شکرت ....

اون شب من رفتم رو تخت دراز کشیدم ... دیدم صدای تق توق میاد رفتم دیدم اوهووووووونیشخند

علیرضا داره ظرف میشوره ....تعجب

وای داشتم از ذوق میمردم اینقدر بوسسسششش کردم که نگوووماچ

بعد گفتم تو کف بزن ... من اب میکشم بعد اون کف زد ...قلب

نشست رو صندلی تو آشپز خونه کلی باهم حرف زدیمنیشخند

این اتفاق اولین بار بود خیلی  لذت از اون حرفا لذت بردم ...از خود راضی

دیگه اینکه بابای و مامان مهربونم ظرف شویی خردین ههههه دیروز داشتم تویه وب درمورد خرید ظرف

شویی میخوندم 2 میلیون 200 هزار تومن مارک نگرانbosch

وای ظرف شویی من شده 3 میلیون تومن واییییییییییییییییییییی دلار نزیدم 4000 شده

بیچاره ما بیچاره مردم .....نگران

هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گرونی ....نگران

پشت پنجره برای پرنده ها غذا میریزم غذاهای اضافه مونو اینقدر ححال میده میان همش نوک میزنن

میخورن منم کیف میکنم.....از خود راضی

دایی های عزیزم امروز بهم زنگ زدن داریم دنبال دکتر خوب میگردم برای عمل معده ....عینک

شاید برم یه مدت تهران هنوز معلوم نیست ...خنثی

دیروز یه عکس از یه بازیگرای ایرانی دیدم ابوالفضل پور عرب جا خوردم ....تعجب

سرطان داره وایییییییییییییییییییییی خدا شفاش بده الهی.....نگران

ابوالفضل پورعرب            

خواهرم 23 مهر میره کربلا 3 قبل که گرفت یه نذری داشتم زیر قبه میگن  ؟؟چی چی میگن؟؟؟

دعا کرده بود برآورده شده ...نیشخند

الانم داره میره دوتا چیز میخوام کار و بچه اگه صلاحمونه ....گاوچران

از وقتی شبا با دوستامون نمیریم بیرون خیلی زندگی بهتره آرامش داریم هفته ای یه بار با هم شام

دونفره میریم بیرون مثه عاشقا از خود راضی

هههههههه اون شب با رکسانا رفتیم بیرون با دوقولوهاش واییییییییییییییییییییییییییییییییی با سه تا بچه یه

جایی رفتیم مثه دربند ... اما  اسمش هشت بهشته ...قلب

مرده اونجا دید بچه کوچیک داریم اونم 3تا خونه خودشو داد ما رفتیم توش جاتون خالی دیزی خوریدمنیشخند

رادمان خواب بود همش رادمهر بیدار بوددد وای بغلش کردم داشتم راش میبردمممقلب

بوی تنش اینقدر بهم لذتتتتتتتت میداد که حد نداره من عاشق بوی بچه امممممممقلب

لپاشووووون در اومده در حد تیم ملی ماشالله هزار ماشالله ....قلب

نوموخوامممممممممم عشق جزا تموم شدددددددددنگران من ساواش یاسمین میخواممم بازم......گریه

دیگه چی بگممم یه سری چیز میمز دیگه هم هست شای بعد تو یه پست خوصوصی گفتم ساکت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (138)

مامان کوروش
12 مهر 91 12:59
انشا... جفتش هم برات جور می شه ای وای این چرا این شکلی شده ؟ داغون شده
زهرا
12 مهر 91 13:31
مامان محمد و ساقی
12 مهر 91 13:59
سلام.خدا رو شکر که چیزی نبوده نایسل. اینو باهات موافقم.دوستا تو بر هم زدن آرامش نقش اساسی دارند. بعد اینکه من میترسم تو عمل معده کنی. از این که با هم ظرف شستین لذت بردم. از دیدن پور عرب تو فیسبوک جا خوردم.خدا شفاش بده. ایشا... که تو هم یه روزی مامان میشی ولی به موقع. خدا رو شکر که این سریال تموم شد.
مادر کوثر
12 مهر 91 14:05
سلام دوستم چه بامزه مینویسی از ته دل و صادقانه دوست دارم بخونمشون امان از این گرونی و دوا و درمون همیشه شاد و عاشق باشید و سلامت پیش ما هم بیا بروزیم. مرسی
مرجان مامان پریساجون
12 مهر 91 14:13
خیلی خوشحال شدم از اینکه همسرت بهت کمک کرده و شما هم لذت بردی.خداروشکر.
سارا
12 مهر 91 14:14
خیلی خوشحال شدم به خاطر همسری انشاالله کی میای تهران؟ بگو بیایم ببینمت
سارا
12 مهر 91 14:15
ابوالفضل پور عرب چرا اینطور شده؟خیلی ناراحت شدم
انشاالله خدا شفاش بده


سرطان داره گلم
مامان محمد سپهر
12 مهر 91 14:45
عزيزم خيلي دلت صافه خدا كنه هرچه زودتر به آرزوهاي قشنگت برسي.منظورم بچه و بعد كاره
مامان محمد سپهر
12 مهر 91 14:46
عزيزم بد نيست براي هواخوري به تهران بيايي. منم از ديدن عكس ابوالفضل پورعرب شوكه شدم.ما هم به روزيم
مامان سانلی
12 مهر 91 15:15
الی جون خیلی خوشحالم این پستت پر از خبرهای خوبه.همسرتو خواهرتو و از همه بهتر اینکه ساواش تموم شد بالاخره خسته شدیم هر روز یه داستان جدید داشتن بعد اینکه با این پارازیتها و این گرونیها و شایدم جنگ هممون اخر و عاقبتی بهتر از پور عرب نخواهیم داشت. دستشون درد نکنه واقعا
مامان میعاد
12 مهر 91 15:18
خدارو شکر دیدی گفتم خودتو ناراحت نکن چیز خاصی نیست...آخ چه لذتی داره ظرف شستن آقایون ولی شوهر ما که تاحالا اینکارو نکرده ولی جاش شام و ناهار بعضی موقع میپزه خصوصا مواقعی که مهمان داشته باشیم. ایشالله این آدم عزیز هم سلامتی کامل خودشه به دست بیاره من که خیلی دوستش دارم وقتی شنیدم خیلی دلم گرفت. امیدوارم خواهرتون هم به سلامت برن و برگردند و دیگه اینکه ایشالله خدا هم به زودی هم یه نینی ناز بهتون میده هم یه کار خوب پیدا کنی
مامان پریسا
12 مهر 91 16:00
سلام الناز جون. حالا ظرف شویی مال شماست یا مامان؟ مبارک باشه
مامان پریسا
12 مهر 91 16:01
اولین بازی پورعرب یادمه. واییییی چرا این شکلی شده؟؟؟؟ واقعا بیماره؟؟؟ خدا شفاش بده......
مامان پریسا
12 مهر 91 16:01
ایشالله به زودی از بوی تن نی نی خودت لذت ببری
مامان فاطمه
12 مهر 91 16:10
خدا راشکر که مشکلی نبوده . امیدوارم همیشه درکنارهم سالم و تندرست زندگی کنید. وااااای خدای من چی بر سر این بیچاره اومده خدا شفاش بده . خدا همه ی مریضا رو شفا بده.
مامان فاطمه
12 مهر 91 16:16
النازخانم برای عمل معده بیشتر تحقیق کن ویه دکتر خوب و با تجربه رو برای اینکار انتخاب کن. موفق باشی عزیزم.
خاله جونی
12 مهر 91 17:05
خیلی خوشحال شدم به خاطر همسرت ایشالا همیشه سالم در کنار هم باشین و با هم دیگه ظرف بشورین و حرف های عاشقانه بزنید ایشالاخدا ابوالفضل پور عرب رو هم شفا بده
خاله جونی
12 مهر 91 17:09
خصوصی داری عزیزم
مامان نفس طلایی
12 مهر 91 17:27
به به چه حس نازی واسه شستن ظرفا واقعا حال میده .... گرونی که دیگه از حد گذشته .... وای چقدر بد واسه پور عرب .. ناراحت شدم ... خدا رو شکر همسرت خوبه ... انشالله نی نی خودن رو بغل کنی .. اره عزیزم کنار ضریح امام حسین یعنی زیر گنبد اقا می گن هر دعایی کنی مستجاب میشه انشالله بزودی خودت بری و برای من دعا کنی
مامان نفس طلایی
12 مهر 91 17:28
راستی دکتر معده رو واسه خودت می خوای؟
مامان یاسمن ومحمد پارسا
12 مهر 91 17:50
سلام عزیزم از این که همسرت سالمه خوشحالم امیدوارم همیشه شاد و سلامت در کنار هم زنگی کنید
X


مرسی گلممممم
مامان کوروش
12 مهر 91 17:52
سلام عزیزم خوشحالم که همسرت چیزیش نبود وای نایسل این بیچاره چرا اینجوری شده یه چیزی بگم نمیره چون تو عکس نادیا دلدار گلچین رو گذاشتی چند وقت بعد مردنایسل عمل وای ولی یکی هم هست میشناسمش اونم عمل کرد واسه لاغریش لاغر شد ولی باز هم زیاد تحقیق کن بعد دت به کار شو همسرت هم یه ازمایش بده بد نیستا شاید از تو نباشه مشکل اره نایسل منم سریال رو دوست داشتم غصه ام شد تموم شد این مینا رو بگو چه خوشحال تموم شده خودش اخه نگاه نمیکرده بدجنس عزیز
مامان پوريا پهلووون كوچولو
12 مهر 91 18:19
اتقاقا منم امروز از شوهرم شنيدم كه بلوتوثش كردن خيلي خيلي ناراحت شدم خدا شفا بده حيف هنرمنديه...
مامان پوريا پهلووون كوچولو
12 مهر 91 18:21
خصوصي ديگه پاي ظرف شستن چكار كردي غير از اون بوووووسه ها ....ببخشين من خيلي بي جنبه هستم نوش جونش
مامان پوريا پهلووون كوچولو
12 مهر 91 18:21
مگه معدتون چشه وووواناراحتيدم
مامان دخملی
12 مهر 91 19:21
سلام خاله جون مرسی بابت کادو دستت درد نکنه واقعا قشنگ بوددددددددددددددددددددددد
فرشته ام "امیرحسین"
12 مهر 91 20:26
سلام الناز جون خدا رو شکر کهمشکل آقاتون جدی نبود.ما هم التماس دعا داریم به خواهرجون بگو حتما دعامون کنه انشاله خدا وند حاجت رواتون کنه
الهه مامان رادین
12 مهر 91 21:51
خداروشکر که چیزی نبوده. ایشالا به هردوتا چیزی که میخوای برسی عزیزم ......
عمه اریسا کوشمولو
12 مهر 91 23:21
اره من این عکسو دیدم خیلیییییی غمگین شدم انشالله هرچی ازخدا میخوای بهترینشو بگیری عزیزم
.::مادرخانومی::.
12 مهر 91 23:38
خداروشکر عزیزم که هیچ مشکلی نبوده!!گفتم که جَو نده! حرف زدن با همسر خیلی به آدم آرامش میده و تاثیر فوق العاده ای هم تو رابطه ی عاطفی طرفین داره .... در مورد گرونی هم که هیچی ندارم بگم ! :-| پدر مردم دراومده!!! اینقدر این اواخر آدم گرفتار و بدبخت بیچاره دور و برمون دیدم که نگووووو خدا به داد مردم برسه! ... ماهم یه بالکن داریم که همیشه برنجامون رو میریزیم اونجا تا پرنده ها بخورن؛ راس میگی خیــــلی لذت داره وقتی میان نوک میزنن و غذاهارو میخورن! منکه همیشه باهاشون حرف هم میزنمبهشون میگم شماها برام دعا کنید اما الان خیـــــــلی وقته دیگه نمیان!!خیلی نگرانشون شدم ... خدا همه ی مریض ها رو هم شفا بده انشالله... خوش به حال خواهرت که داره میره کربلا!!! ایشالا یه روز خودت بری عزیزم نمیدونی چه جائیه!!! بهشت! بهش بگو توروخدا هروقت برای تو دعا کرد یاد ماهم بکنه زیر قبه ی امام حسین برای همه ی اونایی که منتظر بچه هستن دعا کنه مطمئن باش رد خور نداره! . . . . دیگه همین دیگه!!!!!!!! فعلا باااای
مامات بهار
12 مهر 91 23:50
وای ایشاا.. که همیشه خوش باشید و تنتون سالم عزیزم نذار روزمرگی هیچ وقت تو و زندگیتو فرا بگیره ایشا.. بوی تن بچه خودت رو حس کنی!! اومدی تهران همو ببینیم خیلی خووف میشه پورعرب بدبختو چشم کردن که سزطان گرفته مثل ناصر حجازی
جودی
13 مهر 91 0:22
اخ چقدر ناراحت شدم برا ی اقای پور عرب راستی نایسل جون برا عملت خوب دقت کنا
مامان محمدرهام جون
13 مهر 91 0:28
خداروشکر که همسرت مشکل خاصی نداشته وان شالله همینم زود برطرف میشه. ان شالله ابوالفضل پورعرب هم شفا پیدا کنه. امیدوارم همیشه خوش وشاد وعشقولانه باشید که آرامش زندگی به همین روابط عاشقانه اس. خوش باشید
مونا مامان امیرسام
13 مهر 91 1:28
وای بخاطر همسرت کلی خوشحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال شدم دوستم
مونا مامان امیرسام
13 مهر 91 1:28
اسم اهنگت رو نگفتی دوست جاان
مونا مامان امیرسام
13 مهر 91 1:29
وای پور عرب رو.خدا شفاش بده
مامانی درسا
13 مهر 91 2:17
سلام عزیزم خوبی ....... آخی چقده نگران شدین ....... خداروشکر که چیزی نبوده ..... راستی ما هم هورا و کف زدیم برا آق داداش بابت ظرف شستن ..... بابت کارو بجه هم انشاالله به زودی عزیز دلم ....... و بابت ابوالفضل پورعرب هم خیلی ماراحت شدم خدا خودش بهش رحم کنه ...... خیلی دوست دارم
مامان علی اکبر
13 مهر 91 4:16
سلام خدا رو شکر که چیزی نبوده. انشاالله خدا شفاش بده.
ضحی
13 مهر 91 6:52
سلام عزیزم خدا را شکر که مشکلی نبوده انشاا... خدا دوتاییشو به بهترین نحو بهت بده وهمیشه خوش باشید در مورد عمل معده تحقیق کردی ؟ فکر نمیکنی مراجعه به دکتر تغذیه بهتر باشه ؟


مرسی مهربونم اینقدر دکتر تغذیه رفتم حد نداره حالا دارم تحقیق میکنم فدات شم مرسی به فکرمی
محدثه
13 مهر 91 8:52
وای نایسل جون یه معذرت خواهی بزرگ راستش تمام نظرات وبلاگ من با هم نمایش داده میشه یعنی اصلا گزینه تایید نداره
محدثه
13 مهر 91 8:53
رفتم تو وبلاگ نظرات رو باز کردم میبینم رمز شما توی نظرات فورا پاکش کردم
پری شب
13 مهر 91 8:58
وای الناز دلم ضعف می ره برم کربلا البته اول مامان و بابام برن اشکام در اومد خوش به حال خواهر جونت ان شا الله قسمت خودت بشه بگو منم دعا کنن
پری شب
13 مهر 91 8:59
خداروشکر مشکل همسری حل شد ان شا الله روزبه روز زندگیتون شیرینتر از قبل شه الهی امین
پری شب
13 مهر 91 9:00
افرین علیرضا خان دست شما درد نکنه بی زحمت جاروبرقی هم بکش
مامان تارا و باربد
13 مهر 91 9:30
سلام گلم خوبی خد ا رو شکر که همسرت مشکلی نداره امیدوارم همیشه عاشقانه زندگی کنید و برای هر دوتون بهترین ها رو آرزو دارم
مامان نيما
13 مهر 91 10:16
همسري هم كمكت ميكنه .آفرين به هر دوتاتون
مامان نيما
13 مهر 91 10:17
واقعا عكس خودشه الهي كه خدا شفاش بده خيلي ناراحتش شدم
مامان رهام
13 مهر 91 10:48
همه چی گرون شده
مامان رهام
13 مهر 91 10:48
دلم چقد واسه پور عرب سوخت خدا شفاش بده
مامان رهام
13 مهر 91 10:48
به وقتش خدا یه دونه از خوشگلاشو بهت میده من مطمئنم
مامان حسناسادات
13 مهر 91 10:50
خدا رو شکر که مشکل خاصی نبود. وااای چقدر تغییر کردهوخدا شفاش بده.
الهام مامان رامیلا
13 مهر 91 11:45
سلامممممممممممممممم عشقمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خوبی دلم برات یه ریزه شده بود عزیزم خیلی کار داشتم و نت هم نداشتیم تازه وصل شده خیلی دلم برات تنگیده بود عشقم بازم می یام پیشت بابای فعلا
الهام مادر اينده
13 مهر 91 11:46
گلم لطف داري اره زود گذشت اما خيلي اذيت شدم الهي روزي خودت باشه
مامان آرشیدا قند عسل
13 مهر 91 13:01
امیدوارم زندگیت پر از آرامش و عشق و صفا باشه.
مامان علي خوشتيپ
13 مهر 91 15:20
خدا رو هزاااااااااااار مرتبه شكرررررررر كه داداشمون خوبه آفرين آقا عليرضااينا از طرف علي آ
مامان علي خوشتيپ
13 مهر 91 15:21
آخي چقدر ناراحت شدم براي پورعرب...ايشاالله خدا شفاش بده
مامان علي خوشتيپ
13 مهر 91 15:22
پيشاپيش زيارت آبجيت قبول ايشاالله حاجتات برآورده شه منتظر خصوصيتم
مامان کوروش
13 مهر 91 16:34
سلام عزیزم برو این ادرس و بخون که دیگه از این کارها نکنی -http://www.web.iran-forum.ir/
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
13 مهر 91 17:29
سلام خدا راشکر که شوشوت چیزیش نبود انشالله همیشه شاد باشی گلم در مورد عمل معده مراقب باش دکتر خوب بری گلمممممممممم
مامان علی اکبر
13 مهر 91 22:20
گلم برو خصوصی
مامان کوروش
13 مهر 91 23:12
سلام مطلب هست در مورد رضا داوود نژاد اونو بخون
مامان کوروش
13 مهر 91 23:49
نایسل جون تو رو خدا نری عمل کنی بیخیال بابا خیلی هم خوبی دیدی بیچاره چطور شده نایسل راستی چرا اسمت تو گپ نیست هر چی میگردم
فرشته
14 مهر 91 0:15
یعنی ظرفشویی انقدر گرون شده؟واسه جهیزیه ام که گرفتم کمتر بود خدابه داد عرس های بیچاره برسه
مامان کوروش
14 مهر 91 0:22
از بس که ماهی نایسل جونم والی کاش بودی با هم میحرفیدیم
مامان کوروش
14 مهر 91 0:38
نلیسل جون من ندیدمت ولی خیلی به دلم نشستی عکست معلومه که خیلی مهربونی عزیزم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم من گپ خود نی نی وبلاگ که تو ارتباطات رو میگم بیا اونجا
مامان کوروش
14 مهر 91 0:39
ای جان پیدات کردم ایول ایول نایسل جونم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 9:47
سلام خوشحالم که مشکل همسرت جدی نبود اگه آرامش را دوست داری بیشتر با همسرت برو بیرون و از تنهای اتون بهترین استفاده را ببرید ضمنا عکس سه نفری شما ( شما و همسرت و علی جون ) خیلی زیبا بود.
مامان نفس طلایی
14 مهر 91 11:47
عزیزم شرمنده تم اصلا سوالت یادم نیست ... میشه دوباره بپرسی تا حتما جواب بدم
marjan
14 مهر 91 11:52
سلام گکم با افتخار لینکت رکردم خصوصیم دارری راستی
marjan
14 مهر 91 12:10
فدات بشم گلکم چشمای نازت خوشگل میبینه!!!!!!!!!!!!نه عروسکم کاملا"معمولیم
مامان نفس طلایی
14 مهر 91 12:19
عزیزم من بدون کنکور چون شاگرد اول بودم بالینی دانشگاه خودم قبول شدم و الانم دارم میرم ... واسه کنکور درست نخوندم اما خانواده درمانی شهید بهشتی قبول شدم ... من کنکور های اکسین و می رفتم اما خیلی راضی نبودم دوستام هم که ماهان می رفتن خیلی راضی نبودن اما خوب ما درست نمی خوندیم اگه کسی درست بخونه خوب حتما براش خوبه ... من کتابای پوران پژوهش و داشتم ... هم نکته داشت هم تست های سالای گذشته مخصوصا رشد و بالینی و علم النفس اش هم خوب .. البته تو اگه می خوای عمومی بخونی دیگه بالینی تو کنکور برات ضریب نداره و اصلا نخون به جای بالینی باید عمومی بخونی که اصلی ترین کتابش روان شناسی هیلگارد است . بعدم من چون درست نمی خوندم دقیق نمی دونم چند ساعت اما یکی از دوستام که رتبه اش 10 شد اوایلش 6 ساعت بعد روزی 10 تا 12 ساعت می خوند. ماهان هم می رفت.
marjan
14 مهر 91 12:21
تو لطف داری عزیزمن چهر ی خودت خیلی دلنشین تره به جون مرجان راست میگم
مامان پریسا
14 مهر 91 13:27
سلام الناز جون خوبی عزیزم چرا ادرس نمیذاری؟ جات خالی خیلی جالب بود
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 13:54
دوست خوبم سلام اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم ) دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم ) پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید دوستتون دارم یک عالمه
مامان پریسا
14 مهر 91 13:57
به خاله النازش
مامان پریسا
14 مهر 91 14:38
راستی این عکس پور عرب رو دیشب من و تو هم نشون داد دیدی؟
مامان الی
14 مهر 91 15:12
سلام جیگرررررررررر خوبی؟ میسی خاله به ما سر میزنی الی جونم مبارکه ظرفشوییت ننه. برای منم پدر شوهرم کادوی زایمان خرید حال داداااااااااااااااااا تو خودت خوبی؟ میبینی آنیسای من چه پرمو دراومده خاله
مامان علی اکبر
14 مهر 91 18:26
سلام،الناز جون چرا بازنشد؟ دوباره امتحان کن. پشیمون نمیشی. برو خصوصی
مامان محمد و ساقی
14 مهر 91 19:49
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام باز هم میگم خوشحالم ساواش تموم شد.خوب علتش رو ازم بپرسید میگم مهمون میاد میگه بزن شبکه... مهمونی میری داره شبکه ...نگاه می کنه تلفنی خرف میزنی میگی داری چیکار می کنی میگه دارم..... رو نگاه می کنم.بالیلا حرف میزنم میگم چیکار می کنی می گه دارم ..... نگاه می کنم. من دلم میخواد کل شبکش قطع بشه.از روزی که اینا اومدن ارتباطات ما آدمها مختل شده. حالا دوست داری منو بفحش عزیزم.
ستاره زندگی
14 مهر 91 21:48
گل برای دوست
میرزا کوچک خان
14 مهر 91 22:41
سلام.... دلم برات یه ذره شده!
زهره مامان آریان
15 مهر 91 0:07
این واقعا ابوالفضل پورعربه؟؟؟؟؟؟ انشالله هرچی حاجت داری برآورده شه
زهره مامان آریان
15 مهر 91 0:08
راستی با اجازه لینکت کردم.خوشحال میشم لینکم کنی
یاس
15 مهر 91 1:06
ای جونم عزیزم.ایشالله که همیشه شاد باشی. در مورد پورعرب منم خیلی جا خوردم.چقدر درد ناکه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان عاشق
15 مهر 91 8:05
اول خدا رو شکر که اقای شوهر سالم بود دوم خواهر دلار داره هی میره بالا بالا بالا. به قول شوشو دریافتی هامون شده به ریال خرید هامون شده به دلار سوم خدا شفاش بده چارم به اجیت بگو ما رو هم دعا کنه پنجم نی نی منم دوست دارم شیشم جوش نزن دوباره یه سریال جدید میزاره هفتم دیگه چی بگم؟ هر وقت چیز میز دیگه ای گفتیمنم جواب میدم
مهتاب
15 مهر 91 8:11
سلام الی جون خوشحالم که مشکل شوهرت چیزی نبود اگه میخوای عمل کنی مواظب خودت باش گلم برات دعا میکنم . رکسانا دوستت خودش کار دو قلوها رو انجام میده یا کسی کمکمش میکنه . خواهر من میگه با اینکه دو نفر دایم دارن بهش کمک میکنن بازم نمیرسه به کارش میگه هیچ وقت نمیتونه تنهایی از پس کارش بربیاد به نظرت اوضاع بهتر میشه .
زری مامان مهدیار
15 مهر 91 8:51
عزیزم خدا رو شکر که همسرت چیزیشون نبود ایشالا همیشه سالم باشین و خوش ایشالا که حاجتت رو بگیری به خواهر مهربونت بگو برای هممون دعا کنه راستی دکتر معده برای چی؟
مامان آوينا
15 مهر 91 9:03
نوشته هاي زيبا و صادقانه وصورت نازنينت باعث ميشه كه همه جذب وبت بشن و تا آخر همه رو بخونن. انشال.. به زودي ني ني ناز و خوشكل خودتو تو آغوش بگيري.بهمون سر بزن خوشحال ميشم با هم دوست باشم
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 10:13
نایسل باره آخرت باشه ها.این یه تهدیده جدیه
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 10:13
اگه اومدی وبمو آدرسه وبلاگتو وارد نکردی میکشمت
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 10:14
ایکاش عروسیه ساواشو با یاسمین میزاشتن .میخواسم ببینم با اون شیکمش چه لباسی میخواد بپوشه
مامان امیرعلی جیگر
15 مهر 91 10:15
آخخخخخی منم عکسشو دیروز دیدم شوکه شدم.ابوالفضله پورعزبو میگما.خدا شفاش بده ایشالا. عاشقه سر زبون حرف زدنش بودم
مامان نفس طلایی
15 مهر 91 11:21
فسقلی مامان وبابا
15 مهر 91 11:24
سلام عزیزم اول خدارو شکر که حال پدر آینده خوبه دوم گلم خدا انشاالله نی نی خوشگل به خودت بده وهی بوش کنی انشااللهX سوم هم مرسی که به ما سر زدی خوشحالمون کردی
آیدا
15 مهر 91 12:23
واااای باورم نمیشه این پورعربه!!!!!!!!!!! آره بابا آدم با دوست نره بیرون خیلی خیلی بهتره.... خوش باشید امیدوارم هم به کار برسی هم بچه ولی خدایی اگه بچه بیاد کار نمیشه کرد و برعکس!
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
15 مهر 91 15:25
خیلی خوشحال شدم بابت همسرت .دیدی گفتم چیزی نیست چربیه جوش نکن .
خاله جونی
15 مهر 91 15:56
سلام عزیزم ممنون از وب باحالی که داری
خاله جونی
15 مهر 91 15:56
خصوصی داری گلم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 مهر 91 16:46
خدا رو شکر که همسرت سالمه ، هزار مرتبه شکر الناز جان ، فدات شم مادر به این راحتی تن به عمل نده ، برو سایت دکتر کرمانی ، مطمئنم نتیجه میگیری فقط اراده و همت میخواد ، قول میدم از همین دنیای مجازی ساپورتت کنم ، هر روز چکت میکنم که برنامه هاتو درست انجام دادی یا نه . امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری گلم
مونا مامان امیرسام
15 مهر 91 17:27
سلااام دوستم.چرا اپ نمیکنی پ
مامان گیلاس
15 مهر 91 17:35
سلام خدارو شکر که مشکلی نبوده و خیالتون راحت شده
windysmith
15 مهر 91 18:21
بدو بدو بروزم.عکس گذاشتم.رمزشو خصوصی برات میذارم. نظر یادت نره.
مامان رضا جونی
15 مهر 91 19:11
خدا رو شکر همسرت سالمه پس کو شیرینیش
مامان پریسا
15 مهر 91 21:03
سلام الناز جون کجایی؟
عاطفه
15 مهر 91 21:16
سلام نایسل جون.خوبی عزیزم مرسی ک سر زدی .خوشحالم کردی. لطفا دوباره ب وبم بیا و کمکم کن.میسی عزیزم خدا رو شکر همسرت سالمه
مامان اهورا
15 مهر 91 21:41
سلام نایسل جونم دم همسری گرم انشاا... قسمت خودت بشه زیارت امام حسین انشاا... خدا به خودت یه نی نی صحیح و سالم و خیلی خوشگل بهت میده خیلی واسه ابولفضل بورعرب ناراحت شدم انشاا... شفا بگیره اسم گرونی که میاد تن من میلرزه اینا میخوان خون ملتو به شیشه بگیرن نا مردا
ستاره زندگی
16 مهر 91 0:13
ما به روز شدیم
ستاره زندگی
16 مهر 91 0:15
پس کو نظر من
خاله مرمر
16 مهر 91 0:23
نایسل جون امیدوارم بازم از این موقعیتهای خوب با شوهی خان واست پیش بیاد و از زندگی لذت ببرین
مامان مارال فرفری
16 مهر 91 2:29
سلام خوبی الناز جون خوشحال شدم با خوشحال شدن تو با علی رضا جونت.امیدوارم خوش باشید همیشه
مامان مارال فرفری
16 مهر 91 2:29
وایییییی این چرا این جوری شده بیچاره خدا شفا بده
مامان محمد طاها
16 مهر 91 7:59
سلام عزیزم.چه قدر صمیمی و خوب مینویسی.خوشحال میشم به دیدنم بیای
نیلی
16 مهر 91 8:21
نایسل جون بارداری؟!
خوب متوجه نشدم؟!


نه عزیزمم
ستاره زمینی
16 مهر 91 8:31
عزیزم شکر که مشکلی نبود . چه باحال ظرف شستنه 2نفره اقایی و خانمی ظرفشویی مبارک باشه دیگه راحت شدی نکن این کارا کوچک کردن معده انشالله از بوی تن نی نی خودت لذت ببر وای بیچاره پور عرب خدا شفاش بده
مامان سارا
16 مهر 91 10:47
ایشالا همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشی گلم ممنون که به ما سر می زنی.ایشالا همه همیشه شاد و خوشحال باشن به خواهرتون هم از جانب ما التماس دعا بگین و بگین برای عاقبت به خیر شدن بچه ها دعا کنن
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 91 10:49
عزیزم انشااله هر چی صلاحه همون برات پیش بیاد. منم برای ابوالفضل پور عرب خیلی ناراحت شدم.
سمی مامان امیرین
16 مهر 91 14:45
اینطوری خیلی بهتره..که کمتر با دوستان باشین و بیشتر برای هم وقت بزارین. ایشالا اون نی نی هم نصیب خودت میشه. اون عکس ابولفضل پور عربم دیده بودم تو ایمیلم خیلی ناراحت شدم امیدوارم خدا شفاش بده.
متین مامی ایلیا
16 مهر 91 15:23
خدارو شکر که چیزی نبود و به خیر گذشت النازی میخوای معدت و عمل کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکن خوب نیست در مورد بچه هم ایشالا به وقتش خدا یه تپل و خوشگلش و بهت میده
فرشته
16 مهر 91 15:37
░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ سلام دوست مهربونم اپم منتظرتم
پری شب
16 مهر 91 15:45
الناز جونم کجای امروز 2 بار امدم نیستی گلم
مامان اهورا
16 مهر 91 17:23
سلام عزیزم. از قرار معلوم با همه بچه های اینجا دوستی بجز ما با ما هم دوست میشی ؟؟؟؟
marjan
16 مهر 91 19:10
نایسلییییییییییییییی من به روزم
مهسا
16 مهر 91 20:43
چرا دیگه با دوستاتون نمیرین بیرون؟ من اتفاقا دور همی رو دوست دارم
مامان فافا
16 مهر 91 22:29
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ! کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ! کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم ! روز کودک مبارک . . .
مامان پوريا پهلووون كوچولو
16 مهر 91 22:56
پس كجايي دختر دلمون تنگ شده زود بيا جيگررررر
مامان آرتین
17 مهر 91 0:44
خدارو شکر که چیزی نبوده گلم
مامی مهدیار
17 مهر 91 2:35
مامی مهدیار
17 مهر 91 2:37
خدارو شکر که چیز مهمی نبوده دست آقای شو درد نکنه بابت همکاری در کار خونه میبوسمت
مامی مهدیار
17 مهر 91 2:39
عزیزم مدل پالتوی چرم شیک نداری آخه هر چی سرچ میکنم پیدا نشد که نشد ( چیزی که به دل ما باشد) اگه سایتی ، ادرسی داشتی خبر بده گلمممممممممممم
پری شب
17 مهر 91 8:39
الناز جونم کججججججاییییی پس نگراااانننن شششدممم
مامان ایلیا گلی
17 مهر 91 9:34
ایشالله همیشه شاد باشی گلممممممممممم
مامان آرشیدا قند عسل
17 مهر 91 12:15
سلام نایسل جون اومدم حالتو بپرسم امیدوارم شاد و سرحال باشی.
الهه مامان رادین
17 مهر 91 13:37
مامان محمد سپهر
17 مهر 91 15:48
عزيزم روز كودك درونت مبارك
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 مهر 91 15:50
کجایی گلمممممممممممممممممممم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
23 مهر 91 13:14
خصوصی داری دخمل
خاله ي اميرعلي
27 مهر 91 21:54
سلااااااااااام چه همسر خوبي خوش بحالت كه تو ظرف شستن بهت كمك ميكنه كاشكي هميشه اينطور پيش بره وااااااااي واقعا پورعرب سرطان داره؟چقدرم تغيير كرده قيافش خدا شفاش بده چه سعادت بزرگي خوش بحال خواهرتون راستي گلم سوغاتيارو تنها نخورياااا