محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

این روزا

1391/6/15 19:05
نویسنده : نایسل
1,857 بازدید
اشتراک گذاری

سلا دوستای خوبم ....

بعد کلی نت قطعی دل تنگی و نی نی وبلاگ قطعی اومدیم پیشتون خیلی خیلی

دلتنگتتتتتتتتتون بودم مرسی به فکرم بودین پدرم در اومد تا جواب همه رو دادم

ببخشید اگر دیر شد ....

راستی دیروز با نسترن حرف میزدم حالش خوبه  برای کسایی که حالش رو پرسیده بودن

 

تو این مدت کلی خرید کردم یه عالمه.... اینقدر حال داد یه مقدارشم مونده...

خانوم دوست علی با شوشوش دعواش شد قهر بودن و اینا ... کلی براشون غصه خوردم

و بردم خانومشو جای مشاورم

با یکی رفتیم بیرون خانومش حاامله بود ماهش با من یکی بود ...

1 مهر نی نی ا ش دنیا میاد دکتر به من گفته بود 5 مهر کلی غصه خوردم niniweblog.comحسودی کردم

مامان بابام رفتن شمال چندروز خونه شون بودم قناری داری میکردم و گل خونه داری

پدرم در اومدم ولی خیلی هم دل تنگشون بودم212919_4chsmu1.gifسوغاتی کلی گرفتمم مم

 

چه آرامشی داشت خونه شون همش خواب بودم

به قول الهه چون هیچ وقت مامان بابام دوا نکردن این آرامشرو خونمون داره

یه دعوا های کوچولو بین منو علی شد زودم آشتی کردیم

راستی مادر شوهرم منو دوبار دعوت کرد

کلی هم طلا ملا خریده مبارکش باشه

اسم نی نی دایی شد سورنا ....

 یه موسسه برای تدریس کامپیوتر که صحبت کردم  یه مدت کمک مربی باشم بعد مربی شمYatta

درگیر جمع آوردی اطلاعات برای مهد هستم آسون نیست

سال دیگه تابستون ااگه خدا بخواد افتتاح میشه تا اون موقع قوی عالی جلو بریم

 

یه روزم رفتم خونه رکساناشون وای رادمان رادمهر  اینقدر تپل ناز شدن که حد نداره

 موهامو ابروهامو رنگ کردم

دیشب عروسی دعوت بودیم  نرفتیم آقا نبردتم مریض بود سرماخورده....

چند روزه  تو خوردنم دقت میکنم دعا کنین جواب بده

تا وزنم اینجوری شه  نه اینکه بچسبه کف زمین کنده هم نشه

خلاصه دیگه همین... یادم بیاد باز براتون میزارم....

دوباره بلای جدید نازل شد یکی اومده کنتور گازمون رو سوراخ کرده 430 هزار جریمه شدیم

هر چی گفتیم ما نکردیم گوش ندادن353519_furious.gif

بابام طفلی تصادف کرده ماشینش خیلی بد شد درش حالا برده درست کنن

 

یادم نمیاد ولی بالا ملا دیگه هم سرمون اومد

کلیپ جدید علیرضا هم آماده است احتما پخش کنه گوش نمیده که به حرف من

 

www.nicel.blogfa.com این آدرس اون وبه شاید با کسی با این آدرسArabic Veil پیام داده باشم ....

 

 

اول سوغاتی های مامانم ....

 



 

خریدای خودم :

کفش هایم 35 تومن

 

دوتا شال دونه ای 16 هزار تومن ...

 

این لباس 48 هزار...

 23 هزار برای تو خونه باید اتوش کنم

 دامن شلواری بنفش پررنگه نمیدونم چرا معلووم نیست

 

لاک....

اون 4 تا مثه همو دونه 4500 خریدم

اون تکی وسط رو با برق لبش 9000

شامپو  ریمل رز گونه ....

کرم پودر  که خیلی استفاده نمیکنم الان چند روزه میخوام برنز باشم خریدم واسه تنوع

اهل کرم مرم نیستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (61)

مونا مامان امیرسام
15 شهریور 91 19:24
سلام عزیزم.قربونت برم که اینقدر زوی جواب میدی.برو خصوصی
مامان سها
15 شهریور 91 19:25
سلام گلم با این روزانه های با مزه ... من قبلا یه ر÷یم گرفتم که خیلی خوب بود ...از کتاب پویا کاشانی سر چ کنی میاد واقعاخوب بود 9 کیلو کم کردم دو ماهه
مونا مامان امیرسام
15 شهریور 91 19:30
دوباره برو خصوصی
مونا مامان امیرسام
15 شهریور 91 19:32
اره ادل و سلنا.ممممممممممممممممممرسی.خیلی اهنگش باحال بود.میگم سلنا از این صداها نداره هاااااااااا.راستی بلدی چطور میشه اینجا چت کرد.مثل الانی که با هم داریم حرف میزنیم.که هی نظر نذاریم
مونا مامان امیرسام
15 شهریور 91 19:34
مامان وندا
15 شهریور 91 19:57
حسابی خسته شدیا....جواب دادن و پست گذاشتن.......خدا قوت خانمی
مامان وندا
15 شهریور 91 19:59
مبارکت باشه عزیزم ایشالا به شادی بپوشی
مامانی
15 شهریور 91 20:39
فدات شم ایشالا به سلامتی بپوشی
zahra
15 شهریور 91 21:09
اتفاقا منم بابام دیروز تصادف کرد اجی. راستی اجی مبارکه انشالله به شادی بپوشی.
مامان نفس طلایی
15 شهریور 91 21:20
سلام عزیزم وای چقدر کار کردی هااا کار خوبی کردی بردیش مشاوره ... خریدات مبارک و سوغاتی هااا ... رژ هات خوشملن
مامانی
15 شهریور 91 21:53
موهاتو چه رنگی کردی؟
ترکان
15 شهریور 91 21:59
نایسل جون نی نی وبلاگ که چند روزه حرص منو در آورده بودسوغاتیو خریدات مبارکراستی میدونستی فست فود آدمو بسیییییییییییییییییییار چاق میکنه؟من که تازه فهمیدمتوصیه میکنم دیگه ساندیویچ نخور
مامان محمد و ساقی
15 شهریور 91 21:59
سلام خوشگلم.تمام وسایل جدیدت مبارک باشه. وای من عاشق رژ لب هستم.تمام وسایلم رو ساقی خراب کرده رنگ موهات هم مبارک باشه ایشا... همیشه بلا ازتون دور باشه. منم مربی کامپیوتر بودم سال78 تا 80 خیلی حال میده.موفق باشی دوست خوبم.
مامان آرشیدا کوچولو
15 شهریور 91 22:23
الی خدا خفه ات نکنه دختر این عکسه که گذاشتی برا دارو خوردن علی که یه چیز دیگه ست راستش رو بگو چــــــــــی خورد
مامان آرشیدا کوچولو
15 شهریور 91 22:27
الی 7 ساعت دیگه زمانگرد وبت 77777 میشه هـــــــــــا
مونا مامان امیرسام
15 شهریور 91 23:25
سلاااااااااااااام.لود کردم.خعععععععععلی گشنگه.بازم مرسی
مامانی
16 شهریور 91 0:04
اره واقعا چه کپی کردنا
مونا مامان امیرسام
16 شهریور 91 0:16
به شادی بپوشی گلم
مامانی
16 شهریور 91 0:16
راستی موهات چه رنگیه؟
مامانی
16 شهریور 91 0:19
چرا رنگای روشن نذاشتی؟
مامانی
16 شهریور 91 0:23
اهان رنگ بنفش بخوای بذاری باید چه رنگی و با چه اسمی بگیری؟
مامان آرشیدا کوچولو
16 شهریور 91 0:31
الی شاید با هم کار میکنند برا منم پیام داده بود اما یه جوری به دلم ننشست
مامانی
16 شهریور 91 0:33
فدات ششم ممنونم
مامانی
16 شهریور 91 0:42
دیدم عزیزم ممنونم ازت
مامان آرشیدا کوچولو
16 شهریور 91 0:48
الی رفتم اون وبت الان هم دارم عمر گل لاله رو میبینم این همه اطلاعات کجا بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان آرشیدا کوچولو
16 شهریور 91 0:52
الی چطوری همش پر بازدید کننده ای منم میخوام
مامان سبحان جون
16 شهریور 91 1:28
مامی مهدیار
16 شهریور 91 1:30
سلام عزیزم خوبی؟؟؟ خریدات و همچنین سوغاتی های مامان مهربونت قشنگ بودن(مخصوصا کفشات خیلی خوشگل بودن)مبارکت باشه گلم راستی اگه فضولی نباشه خواستم بپرسم قضیه کلیپ شوهرت چیه؟؟؟ببخشیدااااااااااا میبوسمت
مامان یلدا و سروش
16 شهریور 91 1:31
مبارکت باشه عزیزم. خیلی مواظب خودت باش
مامان کوروش ( زهره |)
16 شهریور 91 2:43
سلام الناز جون. یه مدت نبودی دلتنگت بودم. ببین برای این اضافه وزنت منم همین مشکلو دارم. یه وبلاگ درست کردم برای همین چاقی و اینا. هر چی میخورم توش مینویسم. خیلی تاثیر داره خیلی زیادددد. دوس داشتی تو هم بیا همونچا بنویس. یه جالت رقابتی برامون به وجود میاد و باعث میشه کمتر بخوریم. آدرس و رمز وبلاگو برات میذارم خصوصی. تو پرشین بلاگه. اگه اومدی و خواستی بنویسی با یه رنگ دیگه بنویس تا معلوم شه تویی و اسمتم بنویس. جواب میده. امتحانش کن.
پری شب
16 شهریور 91 8:39
سلام عزیزم مبارکت باشه گلم ان شا الله به شادی استفاده کنی دلم تنگ شده بود برات دیر می یای تپل خانوم
پری شب
16 شهریور 91 8:41
دست مامانی گلت درد نکنه الهی همیشه سالم با شه برات سوغاتی های خوب بخره گللللم
ضحی
16 شهریور 91 10:54
سلام خوشححالم که خوبی واومدی ما هم میخوایم چند روزی اگه خدا بخواد بریم ددر کاری نداری چیزی لازم نداری بیارم برات


نه فدات شمممم میخوای بیای نیشابور؟ اگه میای شمارمو بت بدم همو بببینیممم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
16 شهریور 91 10:59
به به به این همه خرید مبارکت باشه.
zahra
16 شهریور 91 11:11
عضو چی؟
مامان نيما
16 شهریور 91 11:30
عزيزم مباركت باشه چقدر خريد كردي .مامان علي خوشتيپ اومده بود شهر شما؟
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 شهریور 91 11:46
سلام نایسل جونم خوبی دلم برات تنگیده بود انشالله وزنت هم خوب میشه موفق باشی گلم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 شهریور 91 11:48
موهاتم مبارک باشه عزیزم
مامان بهار
16 شهریور 91 14:17
سلام نایسل جون من زیاد به وبت سر می زدم اما نظر ندادم علاقه ات به مادر شدن تحسین برانگیزه اما تاسفت نه!نه! یه پیشنهاد خوب اینه که اول به فکر وزنت باشی که ایشاا.. مامان شدی دردسر نشه من الان کلی چاق شدم و در گیر بزرگ کردن یه وروجکم!! PLEAS PLEAS غصه نخور!! احساسم میگه یه دختره دوست داشتنی هستی هز چی خدا برای آدم بخواد فکر کنم توکل بهترین دعاست واست
مامان سانلی
16 شهریور 91 14:17
سلام الی جون.خوبی؟خوشی؟سلامتی؟ امیدوارم سرماخوردگیت بهتر شده باشه گلم. خریدات هم مبارکت باشه گلم .بوس بوس
مامان بهی
16 شهریور 91 14:28
سلاممممممممممم عزیززز دلمم دلم برات یه کوچلو شده بووود مبارکتتتتت باشه منم از همشون می خوااااممممممم
الهام مامان رامیلا
16 شهریور 91 16:47
:


misiiiiiiiiiiiiiiiii
مامان دو قلوها
16 شهریور 91 18:36
ایشالله تا سال بعد که به فکر باز کردن مهدی نی نی خودت هم با خودت ببری سر کار تا میتونی موهات و رنگ کن بعد دیگه نمیتونی مث من از اینه هم بدت میاد دوستام میگن ببین چی به روزت اومده ماهی یه بار میرنگیدم وزنتم فقط همت میخواد بهش فکر نکن فقط انجام بده درست میشه
Windysmith
16 شهریور 91 19:30
خريدات خيلي خوشگلن. مباركت باشه. مخصوصا لاكت و رژ لبت. من آخر هم نتونستم علي خوشتيپ و مامانشو ببينم. شمارشون و گرفتم ولي وقت نشد. خوشباحالت.
ilijoony
16 شهریور 91 19:41
خوشحالم دوباره رويت شدي دلمون خيلي برات تنگيده بود
ilijoon
16 شهریور 91 19:44
چقدر خبر داشتي من كه هنگ كردم...
ilijoon
16 شهریور 91 19:47
وسايل نو مباركت باشند ان شاالله با دل خوش ازشون استفاده كني دست مامانت هم درد نكنه سوغاتي اش عالي بود
ilijoon
16 شهریور 91 19:48
مامان نازنین جون
16 شهریور 91 21:37
سلامممممممممممممممممممممممممممم سلامممممممممممممممممممممممممممم چطوری ؟خوبی ؟
دخترم عشق من
18 شهریور 91 7:34
مبارک باشه خریدا و سوغاتیات . به سلامتی بپوشیشون عزیزم خیلی قشنگ بودن... هزارتا بوس برای الناز جان عزیزم ............
مهسا
18 شهریور 91 9:03
سلام عزیزم خریداتو سوغاتیات مبارک باشه به شادی استفاده کنی.
مامان زهره
18 شهریور 91 13:43
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان زهره
18 شهریور 91 13:44
عزيزم پيش ما هم بيا و به من رمز هم بده.بوس بوس
آشنا
18 شهریور 91 21:27
۱- از اینکه به من و نی نی سر زدید ممنونم. ۲- از اینکه نی نی خودتون به این زودیا قراره بیاد و چشماتونو روشن کنه خوشحالم. ۳- از اینکه سرما خوردید هم ناراحتم. ۴- از اینکه این پست رو خوندم هم خیلی خوشحالم!!! از این پستای طولانی که در عین طولانی بودنش روده درازی هم نیستن و کلی چیزای مختلف توشون نوشته خیییییییییلی خوشم میاد.
زهرا
18 شهریور 91 22:30
مبارک باشههههههه
آشنا
19 شهریور 91 11:22
از جمله ی "دکتر به من گفته بود ۵ مهر" این طور برداشت کردم که نینی تون داره میاد . ازبقیه مطالب متوجه شدم اشتباه کردم. ببشخید.
مام پارسا
19 شهریور 91 18:39
اول سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام.خوبی گلم؟ دلم برات خیلی تنگ شده بود
مام پارسا
19 شهریور 91 18:40
این ویروس سرما خوردگی مثل اینکه همه جایی شده.
مام پارسا
19 شهریور 91 18:41
الههههههههههههههههههی تمام خریدات و سوغاتی هات مبارکت باشه عسلمممممممم
مام پارسا
19 شهریور 91 18:43
واااااااااااااااااااای سارافون بنفشه ات خیییییییییییییییلی نازه.ایشالله همه رو به سلامتی بپوشی
مامان امیر مهدی(سوده)
21 شهریور 91 18:11
عزیزم من مشهد بودم خیلی دعات کردم