محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

دنیای این روزای من ....

1391/5/3 19:41
نویسنده : نایسل
988 بازدید
اشتراک گذاری

 

Winner دینگ دینگ من اومدم .....

وای خیلی خسته ام هلاکممم هلاک سرگیجه گرفتم ...چشم

اگه پای سیستم خولبم برد جواب ندادم بدونین چرا

امروز یه تن مرغ اومد به قیمت 5100 کیلویی و هزار تا مشتری....

دیگه شانس من روزای آزمایش ام اینجوری شد مردم مثه مور ملخ ریخته بودن

باید هر کسی یه کاری میکرد یعنی دیگه نا برام نمونده از بس مردم غر زدن و فحشمون دادن

آخه مگه مرغا مال بابامه

دلم برای علیرضا تنگ شده

فردا هم نمیاد.... هنوز تهرانه دلم براش پر پر میزنهنگران

شبا میرم خونه مامانم ولی خب نمیدونم چرا خواب راحت ندارم خونه خودمو میخوام

شبا میرم تو حیاطشون میخوابم ستاره هارو میبینم یاد بچه گیییی چه دورانی بود

مامانم برام قیمه Smiley from millan.netپخته بود دیشب

خیلی خوشمزه بود دستش درد نکنه عاشقشم.............

خیلی خجالتم میدن دلم میخواد آب شم برم تو زمین

منم که همش اونجا دراز کشیدم میخورمممم مثه چی هی مامانم بهم میرسه


واقعا نمیدونم این همه مگس  از کجا میاد ... باورتون نمیشه رو پرده آشپزخونه 20 تا مگس بود

حالم داره بد میشه از این مگاسا

هنوز آزمایش نرفتم ایشالا فردا میرم ... از بس که همه میگن برو دیگه.... میرم فردا

شایدم شب بی بی چک گرفتم نمیدوننم....

 

راستی دیشب به علی گفتم شاید نی نی ..  مهربون حرف زد قلب

پس براش یه پستونک میخرم گفتم نه لباس بخر  عروسکی چیزی میخواد لباس صورتی بگیره

اگه بگیره  ....

ولی دلش دختر میخواد منم دلم دختر میخواد 

شاید اگه دختر بود

اگه موند

اگه اصلا حامله بودم

اسمش رو میزارم طراوت  به نظرم اسم خوشگلی میشه نمیدونم هر چی خدا بخواد

به قول مامان بزرگم همیشه میگه تخم مرغ  توی .... مرغه تو داری روغنشو داغ میکنی

 هنوز اصالا معلوم نیست حامله هستم نیستم....

بیخیاللل

پ.ن  : شکلک هامو از این سایت گرفتمhttp://anis1391.niniweblog.com/ از مامان انیس ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (118)

مامان بهی
3 مرداد 91 19:43
الناز جون ایشالله که حامله باشییییییییی ولی خودمونیم هاااااااااااا مامان بزرگت خیلی باحال
سمیرا
3 مرداد 91 19:45
ایشالله خدا زود زود یه نی نی خوشگل بهت بده ما خاله ها عشق کنیممممممممممممم خوش به حالتون مگس دارین ما یه عالمه پشه دارم آنیسا رو قورت میدن بی تربیتاااااااااااااااااااااااااااااا
سمی مامان امیرحسین و امیرعلی
3 مرداد 91 19:57
خسته نباشی... هنوز نرفتی ازمایش؟!چه دل بزرگی داری خوب برو دیگه!! ایشالا هر چی خواست خداست همون پیش بیاد.
نسترن(مامان نیروانا)
3 مرداد 91 20:05
قربونت برم من....رفتم یک عالمه شلیل گرفتم و هی میشینم و میخورم...البته میوه و سبزیای نیشابور یک چیز دیگس خداییش...نایسل جان شب اگه خبری بود انشاا... سریع اپ کن ...منتظرم
مامان محمد و ساقی
3 مرداد 91 20:20
سلام گلم خسته نباشی. ببین همسرت چه مهربون شد. همه مردها یه روزی بدونن دارن بابا میشن قند تو دلشون آب میشه. امیدوارم همونی باشه که دوست داری.اسمش هم ماهه مثل خودت.
مامان دخملی
3 مرداد 91 20:43
سلام بابا جون برو دیگه میخوام ببینم حسم درست میگه یا نه تا الان که راجع به همه راست بوده
baran
3 مرداد 91 21:15
عزیزم بازگیردادی به این مگسا یه کم توفکرخودت باش برو بیبی چک بخرببین حامله ای یانه ای جان دختر خیلی شیرینه خیلی دوسشون دارم میگم چه باحال گفته این مامان بزرگت کلی خندیدم
مامان الینا
3 مرداد 91 21:48
الناز بانمک من؟کجایی؟
ستاره زمینی
3 مرداد 91 22:23
عزیزم برو ازمایش .انشالا یه نینی خوشگل مثل خودت خانم خوشگله.اسمی هم که انتخاب کردی خیلی با مفهومه .
ستاره زمینی
3 مرداد 91 22:24
:واسه طراوت زیبای من. *
نگین
3 مرداد 91 22:46
اسم قشنگیه ممنون سر زدید
مامان آرشیدا کوچولو
3 مرداد 91 23:22
چرا شلک مامانت آشپزی میکنه رو اینجوری دادی من میگم 75.5 % حامله ای
مامان بهی
3 مرداد 91 23:35
چیی میگه مگههههههههههههههه واسم خصوصی بفرس یه ذره بخندم منم یه خبرای خوب دارم بذا تکمیلبشه میام تو وب می نویسمممممم
مامان مارال فرفری
3 مرداد 91 23:44
اخی هر چی باشه مهم نیست مهم اینه سالم باشه
متین مامی ایلیا
3 مرداد 91 23:44
ایشالا هر چی خیره برات پیش بیاد عزیزم
مامان مارال فرفری
3 مرداد 91 23:44
چه اسم قشنگی مثل خودت
مامان مارال فرفری
3 مرداد 91 23:45
حاملگی خیلی خوبه من که خیلی دوست دارم
مام پارسا
3 مرداد 91 23:54
جووووووونم مامان بزرگت خیلی باحال بود
مام پارسا
3 مرداد 91 23:55
الناز توروخدا فردا تو اولین فرصت بیا بهمون خبر یده.
مام پارسا
3 مرداد 91 23:55
اگه خبری باشه ،خودت رو نباید انقدر خسته کنی
مام پارسا
3 مرداد 91 23:56
بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مام پارسا
3 مرداد 91 23:56
ایشالله علیرضا هم زودتر بر می گرده تا تو از دلتنگی در بیای
مامانی
3 مرداد 91 23:57
ایشالا زودی نی نی جونت بیاد گلم
مامان دينا
4 مرداد 91 0:01
ايشالله كه حامله باشي ويه ني ني ناز وخوشمل بياري ايشالللللللللللللللللللله
الهام مادر اينده
4 مرداد 91 0:30
خسته نباشي عزيزم . زودتر خبر بده كه چي شد ؟ ايشالله كه حامله اي و با خبراي خوب مياي
مامان نفس طلایی
4 مرداد 91 0:45
سلام خسته نباشی خوبی ؟ ما رو خبر کن
مهتاب
4 مرداد 91 0:48
سلام الی جون خسته نباشی گلم دیدی گفتم به همسرت فرصت بده . امیدوارم با خبر خوش برگردی عزیزم . خیلی اسم قشنگی انتخاب کردی گلم مامانی طروات جون
مامان آریا
4 مرداد 91 0:59
سلام میبینم که شما نیشابوریها حسابی گرد و خاک کردین . یه چند تا مرغ هم واسه ما بزار کنار قربونت . دوستی به درد این روزا میخوره دیگه نه ؟ باید همیشه به یاد هم باشیم . میگم ناسیلی قشنگ تفریحاتو بکن مسافراتاتو برو هر چی میخوای بخور که دیگه اگه نی نی بیاد حداقل تا یه سال دیگه از این خبرا نیست . تازه دو سه ماه اول رو هم باید شبا با شوشوت شیفت بندی کنین کی بیدار بمونه که نی نی رو راه ببره که از صدای جیغش از ساختمون بیرونتون نکنن . ولی . ولییییییییییییییی با همه این سختیها خیلی زود میبینی که حتی دوری یه ساعتش هم برات سخته . یه موجود کوچولو میاد که میشه همه زندگیتون . یه دنیا شادی با خوش میاره . به امید اون روز عزیزم شاد باشی و از مرغهای ما فراموش نکنی از اون چاغ و چله هاش بزاری کنار
زری مامان مهدیار
4 مرداد 91 1:16
وااااااای نایسل جون برو آزمایش دیگه دلمون آب شد ایشالا که هر چی خیره همون بشه
سمانه(مامان محمدرهام)
4 مرداد 91 1:57
ان شالله هرچی صلاحته ودوست داری همون بشه.آمیــــــــــــــــــــــــــــن
مهدی کوچولو
4 مرداد 91 2:20
وااای طراوت چه اسم قشنگی.هر چی میخواین خدا بهتون بده.خوشبخت باشید و سایه عزیزاتون بالا سرتون.
پري شب
4 مرداد 91 8:39
سلام گلم خوبي خسته نباشي اينجا مرغ دلتي كيلويي4700نمي دوني چه خبره الناز جون دست مامان گلت درد نكنه قيمه نوش جونت
پري شب
4 مرداد 91 8:40
الناز ديروز رفتم امامزاده از خدا براي تو وسارا دوتا بچه سالم خواستم عزيزم
پري شب
4 مرداد 91 8:42
ديگه از دستش خسته شدم خيلي اذيتم مي كنه اخه خدارو خوش مياد اينم شانس منه هنوز مونا نيامده خيلي ماهه به خدا يه دنيا دوسش دارم
مامان نيما
4 مرداد 91 8:48
عزيزم ان شااله كه مثبت باشه چه اسم خوبي هم براش انتخاب كردي
مامان آرشیدا قند عسل
4 مرداد 91 9:19
نایسل جون برو آزمایش بده دیگه کشتی مارو!
مامان احسان
4 مرداد 91 9:42
سلام النازی خوبی زود باش برو آزمایش دیگه .چه اسم خوشگلی هم انتخاب کردی دایی من هم میخواست اسم دخترشو بذاره طراوت ولی بعدش به خاطر اینکه به اسم دختر اولش که نوشین بود بخوره گذاشت نشاط .
میرزا کوچک خان
4 مرداد 91 10:22
وای گفتی مرغ یادم اومد هنوز گوشت و مرغ نخریدم بذارم فریزر واسه به دنیا اومدن سینا..... هزارتا کار دارم و ممنوع الخروجم.... تو چطوری؟ کم پیدایی خانومی.... برو آزمایش بده دیگه دلمون آب شد!
یاسمین
4 مرداد 91 11:19
سلام خیلی خوشحالم از آشناییتون انشالاه که مامان میشی
سارا
4 مرداد 91 11:20
سلام عزیزم.انشا الله که یه دختر خوشگل سالم و صالح بیاد تو بغلت.پس کی خبر میدی بهمون گلم
❤。★مامان رضا جون★。❤
4 مرداد 91 11:28
سلام، مامان خانمی بگیــــــــــــــــــم
مامان آوین
4 مرداد 91 11:30
ایشالله با خبرای خوب بیای الناز جون...همیشه زندگیت با طراوت باشه
رومینا
4 مرداد 91 11:45
من دوست دارم نی نی داشته باشی عزیزم راستی نایسل جون نیشابور هستی؟
ستاره زمینی
4 مرداد 91 12:17
سلام چی شد رفتید ازمایش؟؟؟؟
مامان رهام(✿◠‿◠)
4 مرداد 91 12:19
سلام عزيزم خسته نباشي
مامان رهام(✿◠‿◠)
4 مرداد 91 12:19
شانس باباي بيچاره من بود تا مرغش و خواست بده بازار ارزون شد
مامان رهام(✿◠‿◠)
4 مرداد 91 12:19
چه اسم خوجلي
مامان رهام(✿◠‿◠)
4 مرداد 91 12:20
ايشاله كه مامان شدي عسيسم
ضحی
4 مرداد 91 12:47
چه قدر صبر داری ماشاا... من که هر ماه حداقل یه بی بی چک استفاده میکنم


رفتم عزیز دلم فردا آماده میشه من به بی بی چک اصلا اعتماد ندارم
مامان رومینا
4 مرداد 91 12:50
اخ گفتی اینجا هم صف های طولانی مرغه. گلی پاشو برو آزمایش دیگه واااااااااای تو چقدر ریلکسی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
4 مرداد 91 13:36
امان از دست تو و این ضرب المثل هات من هر روز میام ببینم که رفتی آزمایش یا نه ، ان شاالله هرچی خیر و صلاحته همون بشه عزیز دلم
baran
4 مرداد 91 14:08
عزیزم توکه هنوزگیردادی به این مگسا برو یه کم به خودت ونی نیت برس ....زودتر برو جواب ازمایشو بگیر منتظرمون نزارگلم...انشاالله که خوش خبرباشیمیگم چه باحال گفته این مامان بزرگت کلی خندیدم
❤。★مامان رضا جون★。❤
4 مرداد 91 14:17
پس بالاخره اینقده روی مخت راه رفتیم که رفتی آزمایش
مامان زینب خانم
4 مرداد 91 14:25
سلام اسمه قشنگیه عزیزم جماعتی منتظرن ببینن شما حامله شدی یا نه زودتر این آزمایش رو برو و اعلام رسمی کن دیگه.میری یا ..............
مامان نفس طلایی
4 مرداد 91 14:27
چرا پیش من نیایی ؟
مامان زینب خانم
4 مرداد 91 14:33
به سلامتی بالاخره همت کردی انشالله که خیره گوش کردی صدای اذان؟
مامان یاس تنها
4 مرداد 91 14:36
خصوصی گلم
مامان یاس تنها
4 مرداد 91 14:38
خانم گل سعی کن کمتر بخوری میدونم خیلی خوشمزه است ولی قبلش سالادی بخور که زیاده روی نکنی و این همه مگس را باید یه کاریش بکنی واقعا چندش آوره برای پنچره ها توری بذار خوبه
مامان الینا
4 مرداد 91 14:53
خصوصی
مامان الینا
4 مرداد 91 15:00
خوب الناز جون یواشکی میای و زود فرار میکنی ! نمیگی دلم واست تنگیده یه عالمه
مامان الینا
4 مرداد 91 15:07
بیا عزیزم
حسناسادات
4 مرداد 91 15:15
رفتی ازمایش الی جون؟چی شد؟
❤。★مامان رضا جون★。❤
4 مرداد 91 15:17
خوب چرا دلت گرفتهء اتفاقا می خواستم بهت بگم زیاد دلت رو بهش نسپر اگه نباشه دپرس می شی ولی یک چیزه دیگه که من بهت توصیه می کنم حتما زیر نظر پزشک حامله شو چون هنوز فکر نکنم رحمت آمادگی داشته باشه اگر بود که مراقب خودت خیلی باش راستی این بی بی چک که بدرد نمی خوره من 1 ماهه حامله بودم اون منفی نشون می داد ولی هر چی خواست خداست توی این دوره زمونه بزرگ کردن بچه خیلی زحمت داره نه بخاطر وضع معیشتی من خودم روزی صد بار از هم در می یام انقده که عرضه خویشتن داری ندارم روزی هزار بار می میرم و زنده می شم نه حوصله زیادی داریم نه جنبه ء بچه داری حالا برای چیزی که زیاد هم بود و نبودش مهم نیست خودت رو اذیت نکن
حسناسادات
4 مرداد 91 15:25
آزمایش خون دادی؟ همون موقع که جواب میدن
مامان یاسمن ومحمد پارسا
4 مرداد 91 15:43
سلام خوشگلم هرروز میام نیستی کجای زود بیا دلم برای نوشته هات تنگ شده وبرای خودت
جوجوهای مامان و بابا
4 مرداد 91 16:40
الناز همه رو کشتی زود بیا جواب ازمایشو بگو دیگه دخملللل
سپیده
4 مرداد 91 16:40
مرسسسسسسسسسییی خوشگل خانوم. الناز جون میشه رمز اون مطلبه که نوشتی چندش اوره رو بهم بدی؟؟ اصلا رمز ادامه مطالبتو از کجا باید گیر بیارم.هیچکدومو ندارم.
مامان علی اصغر
4 مرداد 91 16:48
سلام عزیزم خوشحال میشم به ما هم سربزنی
مامانی
4 مرداد 91 17:01
ایشالا به حق این ماه مبارک یه بچه ناز بیاد تو دلت فدات خانومییییییی
خاطرات منو الینا
4 مرداد 91 17:09
سلام نایسل جان یه سربه وبلاگ من هم بزن و وبلاگت هم خیلی عالیه
خاطرات منو الینا
4 مرداد 91 17:12
نایسل جون این وبلاگ متعلق به خودته
مامان محمد صادق(زهرا)
4 مرداد 91 17:21
سلام... ان شاللا که نی نی داشته باشی... یه نی نیه سالم و خوشگل! *_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_ پس: مواظب خودت و نی نی باش! اگه ام نبود! مهم نیس! ماه دیگه رو که خدا ازمون نگرفته! هر چی صلاح ان شاللا!
مامانی وروجک
4 مرداد 91 17:22
سلام عزیزم انشالله که خبری هست و به سلامتی.عزیزم قدر پدر و مادرتو بدون و براشون بهترین باش چون خیلی خوبن البته مثل مامان بابای خودم.
ملی مامان میکاییل
4 مرداد 91 17:24
پستات کلی آدم می خندونه حاله آدمو جا میاره مخصوصان اگه یکی تنها و بغ کرده مثل من باشه
❤。★مامان رضا جون★。❤
4 مرداد 91 17:28
سلام خوب تا فردا دل توی دله ما هم نیست
خاله سنا
4 مرداد 91 17:34
عزیزمـ خودتو خسته نکن .............
مامان پریسا
4 مرداد 91 17:57
سلام الناز جون. یعنی الان که اومدم تو سکسکه گرفتی؟
مامان پریسا
4 مرداد 91 17:58
راستی دیدی بهار اومد
الهام مادر اينده
4 مرداد 91 18:24
نميدوني چقدر منتظر خبراي خوبتم
سمانه(مامان محمدرهام)
4 مرداد 91 18:39
برات آرزوی عاقبتی که به صلاحته در صحت وسلامت دارم آمیـــــــــــــــــــــــــن بیخبرم نذار گلم.بوووووووووووووووووس
مامان فاطمه
4 مرداد 91 18:46
منتظرشنیدن خبر خوب هستم.
افسانه
4 مرداد 91 18:48
دخترخیلی خوبه منم همیشه آرزو داشتم دخترداشته باشم و خدای خوبم بهم یه دختر داد. خیلی دوستش دارم با وجود اینکه خیلی اذیت می کنه و بعضی وقتا منو کلافه می کنه .
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 18:52
سلام جیگرم خوبی؟ بی بی چک گرفتی ؟چه خبر؟ راستی برو خصوصی
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 18:58
اره عزیزم خیلی خوشحالم البته اگه بهم انتقالی بدن کلی با خودمون کلنجار رفتیم تا این تصمیم رو گرفتیم
مامان پریسا
4 مرداد 91 19:20
الناز جون الان از وب بهار خوندم چه بلایی سر این علی اوردی... بلیچاره الان نصفه عمر شده که.... چی شد؟
baran
4 مرداد 91 21:06
ای جانم چقد دختر شیرینه ..اسم انتخابیتم خوشمله...دخترارو دوست دارم اخه فرشته منم دختربودولی خدا نخواست پیشم بمونه قسمتم نبود ...انشاالله خدا بهت فرشته کوچولوی سالم هدیه بده چه دختر چه پسر مهم اینه که سالم باشه...عزیزمی منتظرم فردا خبرای خوب بشنوم
زری مامان مهدیار
4 مرداد 91 21:45
عزیزم خیره ایشالا تو رو خدا زودی بیا پست بذار توکلت به خدا باشه هر چیزی شد شاکرش باش گلم
مامان الينا
4 مرداد 91 22:06
ناراحت نباش دوستم ، باور كن شانس من يهو همه چي منفجر شد !!!!!!
مامان الينا
4 مرداد 91 22:07
حالا معلوم نيست جواب آز تو چيه ؟ خدا كنه هرچي به صلاحت باشه همون بشه
zahra
4 مرداد 91 22:18
موفق باشی عزیزدلم. دوستت دارمـــــــــــــ.
مامان پریسا
4 مرداد 91 22:20
ای ناقلا. بعد اخرش رو هم بگو برام. اگر 3 طلاقه نشدی اخرش با این کارا
فرشته ام "امیرحسین"
4 مرداد 91 22:22
سلام عزیزم خوبی نماز و روزه ات قبول. ما منتظره نتیجه آزمایشیم .زود خبرمون کن ببینیم طراوت با طراوت اومده یا نه؟
مامان علي خوشتيپ
4 مرداد 91 23:12
حال كردم با مثل مامان بزرگت
مامان علي خوشتيپ
4 مرداد 91 23:13
اسم طراوت هم خيلي خوشگله.ايشاالله اگه حامله بودي و اگه دختر بود سالم باشه و اسمشو هم بذاري طراوت
مامان علي خوشتيپ
4 مرداد 91 23:14
بي صبرانه منتظر جواب آزمايشم.ولي فكر نمي كنم باردار باشي
سمانه(مامان محمدرهام)
4 مرداد 91 23:45
بهتری آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبی آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی که خوب باشی
مامان سها
5 مرداد 91 0:05
سلام خسته نباشی خانوم ... روزانه هات همیشه جالبن عزیزم مث خودت که مهربونی ایشالا یه نی نی سالم ... و دختر ... بوس واسه دختره ...
مامان نفس طلایی
5 مرداد 91 0:09
رفتی ازمایش؟
نسترن(مامان نیروانا)
5 مرداد 91 0:14
الی جونم سلام...چرا اپ نمیکنی...هزار بار اومدم و رفتم...کنار وبلاگ دیدم عکس نی نی گذاشتی و نوشتی خوش اومدی گلم....تو رو خدا بگو خبریه..دارم از خوشحالی میمیرم
خاله الهه
5 مرداد 91 1:00
الناز جونم منم منتظر شتیدن خبرم ایشالا هر چی صلاحته منم خیلی دختر دوست دارم ....
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
5 مرداد 91 1:45
سلام من امروز خونه مامانم بودم دلم می خواست ببینم بارداری یا نه . خوب برو ازمایش دیگه کشتیمون. اما انشالله هر چی خیره برات پیش بیاد. هر چی شد خبر بده راستی دم این مامان بزرگت گرممممممممممممممم.
مریم مامان دوقلوها
5 مرداد 91 2:38
سلام الناز جون .عزیزیم من که بهتون گفته بودم وب ندارم .ولی ایمیلمو برات گذاشتم اگه دوست داشته باشی. موفق باشی و سرزنده


عزیز دلم فکر کنم ایمیلتم یادت رفته بزاری
Mumy
5 مرداد 91 2:52
واییییی زود خبر بده که ننه شدی دیگه دلمون اب شد
مامان باربد
5 مرداد 91 3:37
الناز عزیزم هر چی دلت میگه همون میشه مطمئن باش .برات آرزو میکنم هر اتفاق قرار بیفته بیفته ولی اون اتفاق لبخند را روی لبات بیاره
مامان یاسمن ومحمدپارسا
5 مرداد 91 3:58
هر جا هستی گلم سلامت باشی وموفق
مامان یاسمن ومحمد پارسا
5 مرداد 91 4:10
عزیزم منتظرنوشته های قشنگت هستم چون بدون تعارف میگم نوشته هاتو که می خونم یه احساس ارامش همراه با شادی بهم دست میده همیشه سالم سلامت باشی و به تمام ارزوهای قشنگت برسی
رعنا
5 مرداد 91 9:27
سلام من زیاد به وبتون سر میزنم اگه حامله بودین لطفا اطلاع رسانی همگانی باشه ها
واینکه اگه نی نی داشتین ایشاالله سالم و سلامت باشه.
منم خیلی نی نی می خوام ولی نمی دونم چرا میترسم


چشم حتما عزیزممم
ایشالا درست میشه
مامان ستایش و ساجده
5 مرداد 91 11:06
سلام عزیزم ممنونم از اینکه به ما هم سر زدی وبلاگه قشنگی درست کردی موفق باشی
❤。★مامان رضا جون★。❤
5 مرداد 91 11:52
نه دیگه فک کنم تا چند وقت دیگه خودش صداش در بیاد نیاز به آزمایش نباشه من که موقع رضا آزمایشگاه نفهمید رفتم سونو دادم توی سونو که گفت حامله ای چون قبلش آزمایش منفی بود سر دو تا مون شاخ در آورد می گفتیم نه حاملگی نیست و دکتره هم می گفت من دارم می بینم حامله ای خانـــــــــــــــم یک چیزه دیگه چی شده نایسل خانم شدی چی اشتباهی بهت گفتن آقا نایسل جون
ilijoon
5 مرداد 91 15:41
پس عروسم هم داره مياد كم كم بابا طراوت اين اسم كه به خودت خيلي مياد جيگرييييييييييي
ilijoon
5 مرداد 91 15:42
باران
5 مرداد 91 15:51
نایسل جان سلام انشالله خدا بخوادوشما هم مامان یه نینی ناز بشی.مواظب خودت باش
خاطرات منو الینا
6 مرداد 91 12:32
سلام نایسل جون وبلاگی که تو نی نی وبلاگداشتم خراب شد مجبورم جای دیگه درست کنم
مامان الیناجونی
7 مرداد 91 13:06
انشاا... که هر چی پیش نیاد خیر باشه که هست خدا همیشه خیر بنده شو میخوادعزیزم
مامان کیان کوچولو
8 مرداد 91 17:29
عزیزم دستشون درد نکنه ... آآآآآآآآآآآخ عجب ضرب المثل باحالی بود کلی خندیدم .... : D عزیزم حامله هم میشی حالا صبر کن اینقدر نا امید نباش . گلم یه سوال دارم واست خصوصی میزارم ؟؟؟؟
دخترم عشق من
9 مرداد 91 11:30
طراوت خیلی اسم قشنگیه . مامان بزرگتون هم خیلی با حاله . ضرب المثلای دیگه ای هم اگه دارن بنویس عزیزم خیلی جالب بود میگن قدیمیا هیچ چیز رو نگفته نذاشتن واقعا همین طوره
دخملی
11 مرداد 91 0:11
وااااااااااااااااااااااااااای الی جونم چقدی ذوقولیم شد که از وب ما شکلک آوردی البته وب خودت تازه دیدمش