محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

20 تیر بازم تولدددد.....

1391/4/19 20:29
نویسنده : نایسل
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام زهراااااااا جون خوبی؟

من میخواستم برات 20 تولد بگیرم دیدم دیروز تولد الهام بود گفتم باهم بگیرم برم پیشوازززخنده 

نیشخنداینقدر همه بم گفتن آفرین هول شدمنیشخند

امروز تو وبلاگم خواستم تا روز تولدت بهت هدیه کنم

آخه میدونی که من نمیتونم بیام پیشت، پس این هدیه من برای تولدت امیدوارم خوشت بیاد

دوست دارم به تو  و الهام یه کادو و نفره بدم چون تولدتون یه روز باهم فرق داره

نیشخند

تولدت مباااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررک

     تولدت مباااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررک قلب

زهرا  جون تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد و خندون باشیقلب


فووووووووووووت 

           فوووووووووووووووت

                      فوووووووووووووووت

بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشیزبان


  فقط چنتا شمع کم داره دیگه نیشخند ببخشید دیگه نیشخند

کمبود امکاناتانیشخند                           
 

زهرا جون ، عزیزم ایشالله عمری با عزت و پر از موفقیت داشته باشی

و صد سال به از امسالی  نصفش که گذشت داشته باشی در کنار پارسای نازتتتتتتتتتتت

خیلی خیلییییییییییییییی دوست دارم خیلییییییییییییییی تولد مبارککک عشقمممممم

 این هم یه کیک خوشمره برای شما دوتا

[تصویر: 
25-cake.jpg]


این كادو ها همه از طرف منه

همش از طرف من به زهرا جون

الهام جون

زهرا جون ببخشیددددد کادو الهاامم با شما دادم بوسسسسسسس

[تصویر: 97c1f3438a937750e1cb95ce2840aa63.jpg] 

تولدت رو از صمیم قلب تبریک می گم زهرا جان  و الهام جان

سالی توام با نور امید   صفای دل    خوشبختی واقعی   موفقیت روز افزون  عنایت حضرت حق سلامتی تن  شادی روان
و عشق به جمله ی مخلوقات حضرت دوست
رو براتون  آرزو می کنم  در کنار خانواده هاتون  خوشگلتون

 آدرس وب زهرای نازم مام پارسا :

http://www.parsayedoone.niniweblog.com/

 آدرس وب الهام مامان رامیلا :

http://www.ramilayooshi.niniweblog.com/

 

                                                                تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مام پارسا
19 تیر 91 0:48
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من واقعاً نمی دونم چی بگم
النازی یعنی تو واسه من تولد گرفتی.
الهی من فدات بشم
الهی من دورت بگردم
خیییییییییییییییییییییییییلی سورپرایز شدم


قربونت بشم مننننننننننننننننننننننننننننننن ببخشید زودتر شد آخه فردا نمیتونستم آپ کنم گفتم شاید شارزم تموم شه
بعد باز چند روز نیام از تولدت رد شه
مام پارسا
19 تیر 91 0:49
قربونت برم که انقدر مهربونی
باورم نمیشه که توی این محیط مجازی یه دوست به این خوبی پیدا کردم که برام تولد گرفته


:
مام پارسا
19 تیر 91 0:50
الناز بخدا نمی دونم چی باید بهت بگم
خیییییییییییییییییییییلی گلی
خیییییییییییییییییییییلی خانومی
خیییییییییییییییییییییلی ماهی
خیییییییییییییییییییییلی جیگری



قربونت برم همشون خودتیییی:::
مام پارسا
19 تیر 91 0:50
عاشقتم الی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مام پارسا
19 تیر 91 0:51
تو عمرم انقدر قشنگو با حال غافلگیر نشده بودم


عزیزمممممم
:
مام پارسا
19 تیر 91 1:02
همین الام این پست رو به همسری نشون دام و کلی پز دادم و ازت تعریف کردم
همسری کلی تعجب کرد از اینکه ما اینجا با هم انقدر حال می کنیم و دوست جون جونی هستیم.
کلللللللللللللللللی افتخار کردم به داشتن دوست خوبی مثل تو


مرسی خوشگلممم
مام پارسا
19 تیر 91 1:03
الناز تا آخرز عمرم این تولد قشنگ رو که تو برام گرفتی فراموش نمی کنم
مام پارسا
19 تیر 91 1:06
راستی ناقلا از کجا تاریخ تولدم رو فهمیدی



از اون پستت که برای تولد همسرت گذاشته بودی و گفتی 9 روز فاصله داره حساب کردم دیدم 20 تیر میشه
مام پارسا
19 تیر 91 1:08
الناز دیگه نمی دونم با چه زبونی ازت تشکر کنم و از شرمندگیت در بیام
عاشششششششششششششششششششششششقتم


وای زهرا دارم آب میشممم نگوو دیگه اینقددررر
سمانه(مامان محمدرهام)
19 تیر 91 1:08
مهربونننننننننن جیگرررررررررررررررررررررر با محبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تولدی که گرفتی عالیییییییییییییییی بود.یه سور پرایز بینظیر.تو بینظیری عسیسممممممممممم تولد الهام جون وزهرا جونم مبارکککککککککک الهی 120ساله شن وهمیشه سالم وشاد باشن.
مام پارسا
19 تیر 91 1:09
این گلها تقدیم به تو که خودت گلی
مام پارسا
19 تیر 91 1:12
: اینها هم یعنی اینکه خیییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم
مام پارسا
19 تیر 91 1:14
این بوس ها هم فقط و فقط برای روی ماه تو
مام پارسا
19 تیر 91 1:22
چه کادو های خوشگلی
مامان علي خوشتيپ
19 تیر 91 1:23
تولد الهام جون و زهرا جون كه از دوستاي خوبم هستن مبااااااااااااااااااااااركهههههههههه.الهي جفتشون خوشبخت شن
مام پارسا
19 تیر 91 1:23
چه کییییییییییییییییییک خوشمزه ای
مام پارسا
19 تیر 91 1:23
چه دعای خوب و قشنگی
مامان علي خوشتيپ
19 تیر 91 1:23
اينم براي الناز جون خودمون كه اينقدر باذوق و مهربونه
مام پارسا
19 تیر 91 1:24
بابت همه چیز ازت ممنونم.
مامان علي خوشتيپ
19 تیر 91 1:24
الناز اينا چيه نوشتي برام؟ ووووووووووووووووووووي اگه بره به معاونه و مديره بگه
مام پارسا
19 تیر 91 1:24
النااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز دوسسسسسسسسسسسسسسستت دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
مامان علي خوشتيپ
19 تیر 91 1:25
راستي كيك رو هم خوردم
مام پارسا
19 تیر 91 1:28
راستی خانوم گل من 28 ساله شدم
مامان علي خوشتيپ
19 تیر 91 1:43
نميبينه كه بگهبابا ما خيلي كار بلديما
مامان علي خوشتيپ
19 تیر 91 1:43
اگه ماييم با غصه هم چاق ميشيم
سمانه(مامان محمدرهام)
19 تیر 91 1:46
اشکال نداره گلم
مامان وندا
19 تیر 91 2:41
الناز جون دستت درد نکنه که اینقدر مام پارسارو خوشحال کردی کاش منم تاریخ تولدمو بهت گفته بودم تا دوستام یادم کنن شوهرم که فراموش کرده بود
ilijoon
19 تیر 91 10:38
ايول به الي جون كه انقده كولاك كرده وتولد دوست جوني ها رو تبريك گفته زهرا جون تولدتون پيشاپيش مبارك
مامان رهام(✿◠‿◠)
19 تیر 91 11:21
چه دوست باوفايي خيلي ماهي الناز جون......تولد زهرا جونم مبارك
مامان زهرا
19 تیر 91 12:28
اول از همه خدا پدر و مادرت را برات نگهدارد دوم تولدت دوستات مبارکم باشه سوم نگران نباش حتما موبایلشون خط نمی ده
مامان محمد و ساقی
19 تیر 91 16:00
من هم از اینجا تولدشون رو تبریک میگم. آفرین الناز جون.
مریم مامان عسل
19 تیر 91 17:02
تبلدتون مبالکککککککککککک
الهام مامان رامیلا
19 تیر 91 23:03
سلام عشقم سلام عزیزم سلام نفسمممممممممممممممممممممم خوبی عشقم مرسی چرا اینهمه من و خجالت زده میکنی تولد مامی پارسا هم مبارک باشه انشالله که همیشه خوش باشه بازم میگم بی نهایت ازت ممنونم عشقممممممممممممممممممممممم
مامان کیان کوچولو
20 تیر 91 0:48
مبارکه همیشه به شادی نازنین
سارا
20 تیر 91 10:53
سلام الی جون خوبی
چند بار اومدم دیدم سر گرم درساتی مزاحم نشدم.

دوست دارم که همیشه به یادم بودی مرسی


مرسی خوشملممم من یه عالمله سارا دارم تو کودومی
زهرا(مليسا)
20 تیر 91 21:13
سلاااااااااااااااااااام منم وبلاگ درست كردممممممممممممم بدوووووووووووووووووووو
مامان رها
22 تیر 91 6:49
خدا این پدر مهربون رو برات حفظ کنه کاش پدر من هم زنده بود