محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نی نی مامانش

روز نوشت این چند روززز...

1391/4/1 17:58
نویسنده : نایسل
608 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نازم با تاخییر چند روزه سلام ماچ

سلام دوست جونای مهربون                                                                       

                                                                                   

 

سه شنبه:

امروز  صبح که بیدار شدم ناهار پختم خورشت کرفس بعدش حدیقه طرف صبح امتحان داشت یه نگاهی

به درس کردم  فایده نداشت

رفتم خونه حدیقه یکم باهش درس خوندیم اینا رفتیم روی بالکن فرش انداختیم قرار شد هندسفری بزاریم

صداشو حدیقه ضبط کنه

خیابون رو نگا میکردیم پسرای واحد رو به رویی هی بهمون نخ میدادن چراغ میدادن سوت میزدن

خلاصه رفتیم دیگه توی خونه

اماده شدیم رفتیم شیر کیک خریدیم کیک ٧ میوه اینقدر خوشمزه بودددد که نگوووو

بعدش علیرضا اومد دنبالم رفتیم پارک جاتون خالیییییییییییییییییییییییییی نیشابور چه بارونی می اومد

توی پارک اینقدر شلوغ بود نشستیم رفتیم رستوران من جوجه خوردیم همه دوباره کوبیده و ....

بعدش پارک رفتیم خونه بهارشون من تقلب مینوشستم

بقیه پاستور بازی میکردن خیلی خوش گذشت بعدم منم به جمعشون پیوستم

و خر شدم چه خری

 

چهارشنبه ٣١ خرداد :

صبح به زور بیدار شدم  ٧ صبح بیدار شدم دوباره یکم خوندم ولی فایده نداشت چشام باز نمیشد

شب قبلش ساعت ٣ خوابیده بودم

بعد رفتیم امتحان گند زده بودیم  اصلا از مطالبی که توی جزوه بود نبود هندسفری و کاغذی برده بودم

فایده نداشت

منو حدیقه می افتیم  علیرضا گفت عب نداره

خلاصه بعدش امدیم خونه ما ناهار خوردیم تو هنگ بودیم دوتامونن

ناهار برنج درست کردم و با خورشتای که توی فریزر گذاشته بودمخوشمزه

بعد علیرضا اومد دیدم هوس بختیاری کرده دو پر غذا خریده فکر نمیکرده من وقت کنم برای ناهار

کلی غذا اضافه اومدنگران

بعدش یکم خوابیدم عصر رفتم خونه حدیقه

بعد از اونجا مامانم همش میگفت یه هفته است نیومدی ایناخجالت

رفتم خونشون طفلی پیراشکی و کتلت درست کرده بود برامقلب

توی ظرف گذاشت اوردن خونه شب نرفتیم بیرون دیشب خونه خودمون بودیمهورا

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چه بارونی می اومد نصفه شب یادم اومد تولد دوستمه  الهام بهش اس ام اس دادم

تبریک گفتم خیلی خوشحال شد ....قلب

 

 

پنج شنبه  ١ تیر :

امروز بیدار شدم از ٩ شروع کردم به خونه مرتب کردن که شیشه دکورم از دستم افتاد

خورد شد خاک شیر از صبح دارم خورده شیشه جارو میکنم

زهرا اومد براش پروزه پایانی شو درست کردم پدرم در اومد حدیقه  هم اومد فیلم دیدن و اینا

قبل علیرضا بیاد رفتنناراحت

علیرضا اومد میوه اینا خریده  ناهار خوردیمخنده

امروزم خورشت کرفس خوردیم با برنج های دیروزسبز

خوابمون می اومد خوابیدیم تا الان...

کامل میشود                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مامان الیناجونی
1 تیر 91 18:51
در کل خوششششش باشیییی عزیزم من که موقع امتحانامه الینایی هم که ماشاا... بازیگوش خداکنه چیزی نیوفتمممم
نرگسی
1 تیر 91 18:56
دلم برات تنگ شده بود النازی .. عاشق این شکلکام که استفاده میکنی .. خیلی باحالن .. النـــــــــــــاز اون شکلکرو بازم میذاری .. خیــــــــــــــلی باحاله آخه .. خداروشکر که دست و پاتو نبرید .. قضا بلا بوده ( درست گفتم ؟ ) ..
مامان زهرا
1 تیر 91 19:11
سلام خوشحالم که خوبی الناز جون از بس کار نمی کنی وقتی هم کار میکنی خرابکاری است بهر حال قضا و بلا است فدای سرت امتحانت هم بلاخره پاس میشه
مامان زهرا
1 تیر 91 19:13
راستی قالب جدید مبارک خیلی قشنگه
متین مامی ایلیا
1 تیر 91 19:19
ای وای، راست میگی گند زدی؟ ولی ایراد نداره ترم دیگه ، دانشجویی مزش به همین چیزاست دیگه
نرگسی
1 تیر 91 19:28
عزیزمییییییی ..
جوجوهای ناز ما
1 تیر 91 19:50
نه.سرکاری بود.شرمنده
مامان پریسا
1 تیر 91 19:55
سلام الناز جون بالاخره اومدی
مامان پریسا
1 تیر 91 20:02
وای دختر این همه غذا رو چکار میکنی همش میشه فریز.......
مامان پریسا
1 تیر 91 20:03
خدا کنه نمرشو بیاری. امتحانا سخته دیگه...... راستی دانشگاه چی هستی؟ ازاد یا دولتی؟
مامان پریسا
1 تیر 91 20:09
وااااااااای هزینه چقد زیاده !!!!!! بله میدونم . نمره گرفتن در دانشگاه آزاد خییییییییییلی سخته. تازه خیلی ها میگن چون پولیه نمره گرفتن راحته!!!!!!!!! گاهی برای نیم نمره پدرمونو در میاوردن اخر هم نمیدادن
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 20:11
سلام عزیزم خوبی؟! نبودی کجا بودی؟! شما چقدر پارک میریدا...!! هعی وای پاسور...!!کار بد؟؟!!
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 20:13
راستی چه رشته ای میخونی؟!! انشالله که موفق باشی توی کارات... حدیقه دوستته؟! به به دلم پیراشکی خواست
مامان پریسا
1 تیر 91 20:15
نه ایشالله نمیفتی برات دعا میکنم. حداقل نمره قبولی بیاری حالا اگر هم نشد فدای سرت خودتو زجر نده . خیلیها هستن بیشتر از این طول کشیده. تو هم خونه داری و هم درس... فکر کنم سر کار هم میری درسته؟ دیگه کی وقت درسخوندن پیدا میکنی؟؟؟
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 20:24
آره پیراشکی موخوام نون پیراشکی ندارم وگرنه درست میکردم امشب
مامان پریسا
1 تیر 91 20:25
وای دیگه بدتر. نه من دلم روشنه که ایشالله قبولی
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 20:26
راستی توی وبم چرا من همیشه افلاینم؟! من که همیشه هستم هم وبم بازه هم میز کارم! پس چرا میزنه آفلاین؟!!
جوجوهای ناز ما
1 تیر 91 20:28
ممنون عزیزم. راستی اخبار گفت سیل اومده اونجا.طورینون که نشد؟ قالبت قشنگه.باید کدشو برای وبلاگم بردار.وبلاگ خودم توی بلاگفا
مامان احسان
1 تیر 91 21:06
سلام الناز بدو بیا وبلاگ احسان
مامان دخملی
1 تیر 91 21:11
سلام عزیزم قالب جدید مبارک ما هم تقلید کردیم از شما
الهه مامان رادین
1 تیر 91 21:36
ایشالا همو امتحانارو پاس کنی عزیزم....ایشالا همیشه خوش باشی خداروشک شیشه شکسته کاریت نشده
محقق زایمان طبیعی
1 تیر 91 21:53
چقد اسم غذا میاااااااااااری. دلم آب افتاد. امتحان چی داشتی؟ دانشجو هستی؟
مریم--------❤
1 تیر 91 21:54
میگما مگه چاق هستی گلم؟من فکر کردم نمیخوای چاق شی یعنی مخوای همینجوری بمونی لاغر و مانکن
مریم--------❤
1 تیر 91 22:15
دنیا رو عشقه گلم مگه چند سال عمر میکنی اونم همش فکر لاغری باشی
قالب های جوجه فکلی
1 تیر 91 23:10
واقعا ممنون که اسم و لینک طراحو پاک کردین
رایکا(پوسترساز)
2 تیر 91 0:42
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید که البته میدونم هنوز به دنیا نیومده ایشالا که سلامت باشه و هم چنین خودت نایسل (الناز) جان. و یا حتی اگه دوس داری از خودت عکسای خوشگل داشته باشی به وبلاگم یه سری بزن فرقی نمیکنه با چی عکس بگیری رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست راستی شباهت مادوتا توی نایس بودنمونه.منم رایکا نایس هستم راستی منظورت ازینکه رفت پیش خدا چیه؟؟!! چیزی شده؟ البته اگه دوس داشتی به منم بگو.اگه نه ایشالا که همیشه شاد باشی.قربان تو
الهام مادر اينده
2 تیر 91 0:52
افرين ادامه بده تا لاغر بموني خوش به حالت كه انقدر ميري بيرون .من از وقتي ازدواج كردم خونه نشين شدم .اونموقعها يه جا بند نبودم .دارم تقاص پس ميدم
مامان سانلی
2 تیر 91 1:48
قالب جدیدت مبارک گلم افتادن اشکالی نداره مشروط نشی حالا
مامان آیدین
2 تیر 91 3:21
سلام عزیزم .خیلی ناراحت میشم ببینم یکی درسی رو دوباره بگیره میدونم چه زجری داره اما فدای سرت . ممنون بابت تبریکت عزیزم راستی تو متولد چه ماهی هستی گلم؟
قالب های جوجه فکلی
2 تیر 91 8:52
مگه تقلید کنن چی میشه؟ ‏ خوب منم واسه قالبا زحمت کشیدم
مامان فائزه
2 تیر 91 10:42
سلام نایسل جونننننننننننننم خوبی انشاالله ؟ انشاالله همیشه شاد و خوشحال باشی و خنده رو لبت هیچ وقت نیوفته ....
مامانی نازلی طهورا
2 تیر 91 13:56
عزیزم قالب جدیدتون خیلی خوشگله مبارک باشه
مامانی نازلی طهورا
2 تیر 91 13:57
همیشه به گردش و پارک و رستوران
مامان یسنا گلی
2 تیر 91 17:02
عسیسم تولد بابامه نه همسرمممممممممممممi
خاله جون
2 تیر 91 17:40
وااااااااای گند زدی امتحانه رو دست مامان جونت درد نکنه نوش جان
خاله جون
2 تیر 91 18:11
امیدوار باش تو میتونی
جوجوهای ناز ما
2 تیر 91 18:44
آفرین خانومی این همینی بود که میترسیدی؟خدا روشکر عسیسم
مهتاب
2 تیر 91 19:02
سلام الی جون تبریک اول بخاطر قالب جدید بعد بخاطر که لاغر شدی بعد بخاطر اینکه درست پاس کردی آفرین دخملی
فرزندما
3 تیر 91 11:00
راستی عزیزم تو این عکس کناروبلاگت خیلی نازی!!ولی با اون عکسی که از پارک گذاشته بودی خیلی فرق میکنه!! اونجا خیلی بزرگتر دیده میشدی!!
ilijoon
3 تیر 91 12:49
فداي سرت شكست رفع بلا بود
ilijoon
3 تیر 91 12:51
وبم مشگل پيدا كرده اگه ميتوني راهنمايي ام كن
ilijoon
3 تیر 91 12:51
بالاخره خرت كردند