محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

27 و 28 خرداد

1391/3/29 11:57
نویسنده : نایسل
794 بازدید
اشتراک گذاری

آقاااااااااااااااااسلام  خوبین؟؟؟


شنبه : نشستیم یکم خوندیم واینا بعدش عصرش نرفتم پیاده روی

خلاصه نشستم یکم درس خوندم و اینا شب شد علیرضا اومد دنبالم  رفتیم پارک

منو علی وحید سارا حامد بهاره

نشستیم ورق بازی هفت خبیث من 4 بار بردم برنده ولی علیرضا نبرد همه یه دست بردن قرار شد هر

کی ببازه  5 بار پانتومیم خر اجرا کنه به شکلای مختلف

وای چه اداهایی در اورد علیرضا همه کف پارک غلط میزدیم شامم ساندویچ خوردیم جاتون خالی

راستی علیرضا همچین منو نیشگون گرفت فکر میکرد من کاری ام نشده اما من ضغفف کرد حالا میبینم

شکمم یه کلی کبود شده داشتیم سر گل گل یا پوچ دعوا میکردیم اونم اون جوری کرد

 

 

یکشنبه:

صبح روز بعد بیدار شدم تا 6 خوندم کلی استرس داشتم داشتم مییمردم ناهار درست نکردم

با علیرضا نون پنیر خیار خوردیم من خوندم رفتم امتحان نه بد دادم نه خوب دادم

بعدش رفتم با حدیقه خونه حدیقه اونجا بودم تا 10

علیرضا اومد دنبالم رفتیم پارک بچه ها مرغ بریون گرفته بودن با ساندویچ

خیلییییییییییییی چسبید دوباره کلی بازی کردیم  دوباره علیرضا خر شد و سارا اما

سارا ادای خر رو در نیومرد گفت من نمیتونم

اومدیم خونه خوابیدم

تا الان 31 امتحان دارم چهارشنبه دعا کنید نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
29 خرداد 91 12:03
واقعا الناز جون با این بساط بخور بخوری که با دوستان دارین میخوای لاغر هم بشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که هر روز نیت میکنم ولی نمیتونم ، وقتی پسرم داره بستنی میخوره ، وقتی کره و خامه براش میارم ، وقتی داره قورمه سبزی چرب و چیلی میخوره یا لارانیا که عاشقشه ..... خب من چجوری نخورممممممممممممممممم برای امتحانت دعا میکنم ، من هم چهارشنبه اولین امتحانمه تو هم برای من دعا کن
مامان احسان
29 خرداد 91 12:06
موفق باشی.. برات همیشه ها لبخند آرزو دارم عزیزم..
نازی رادمنش
29 خرداد 91 12:26
سلووووووم عزیزم........خوبی؟؟؟؟؟؟؟ روحیه ی باحالی داری عجیجم....... الهی بمیرم امیدوارم بازم زود زود زود زود مامان بشی و یه کوشولو حسابی شکمتو لگد مال کنه الناز جونی میبوووووووسمت.........امیدوارم امتحاناتم خوف خوف بدی مثل خودم که یه دخمل خوف خوف و درسخونم بووووووووووووووووووووووس..بابای.....
مامان آریا
29 خرداد 91 12:39
اگه بشه که به منم رمز بدی دعات میکنم . راستی نایسلی منم اون وقت که لینک دادی نمیتونستم برم فیس . الان علیرضا واسم ردیف کرده . اگه خسته نمیشی . اگه وقت داری . اگه نمیخوای بری پارک یا خوابت نمیومد . در کل اگر خدا خواست و قسمت شد و فرجی شد یه لینک بده . علیرضا منوکشت بس که گفت کلیپو بگیر بگیر . گیر داده بود برگشتنی از مشهد از راه نیشابور بریم به یاد دوران دانشجویی یه سری هم به دوستات بزنیم . گفتم عزیزم بیخیال شو . اگه سر زده بریم این نایسلی نون رب میزاره جلومون . بعدشم بساط جشن پتو میگیرن واسمون . امیدوارم تو امتحاناتم موفق باشی عزیزم . همیشه که به بلاگت سر میزنم منتظر اون خبر خوش بزرگتم یا جیغ گنده بکشم . هزا تا بوووووووووووووس
مامان محمد
29 خرداد 91 13:03
سلام الناز جون،چطوری با امتحانات؟ایشالللللللله همه امتحاناتت رو خوب خوب خوب بدی،بابا سر امتحان خییییییییلی زیرکانه تقلب بزن دیگه نمیدونی چه حالی میده،البته من که نمی تونستم اوووووووون زمانا تقلب بزنم زود لو میرفتم چون بلد نبودم برای همین گفتم زیرکانه،دوست دارم عزیزم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 13:29
یوهووووووووووووووووو جات خالی بود النازم پنکیک بخوری..
مام پارسا
29 خرداد 91 13:31
سلاااااااااااااااااااااااام خوشگل من. ای ول چه جمع باحالی دارید خوش به حالتون
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 13:31
راستی با کی این مشکلو داری ولی دیگه نمیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مام پارسا
29 خرداد 91 13:32
ایشالله این جمعتون همیشه کنار هم و شاد باقی بمونه
مام پارسا
29 خرداد 91 13:32
خانوم گل دشمنت شرمنده باشه عزیز دلم.
مام پارسا
29 خرداد 91 13:33
ایشالله اون خواب خوب هم زود زود زود تعبیر بشه
مریم--------❤
29 خرداد 91 13:35
سلام ما هم دیشب میدون آزادی بودیم تا ساعت 1 خیلی خوش گذشت برای جلوگیری از بی حوصلگی میگم انشاالله نمره خوبی تو امتحان نصیبت بشه برای منم دعا کن فردا که کارناممو بگیرم با دست پر برگردم صد تا بوس واسه خودتهزار تا دوست دارم واسه دوقولو ها
مامانی
29 خرداد 91 13:43
سلام عزیزم قربونت برم بخدا اینقد ذوق کردم فدات شم انشالله بهت نی نی بده ازته دل دعات کردم به حق امام زمان دوستت دارم
محقق زایمان طبیعی
29 خرداد 91 14:27
ساعت 6 چی می خواست شروع بشه؟ شد یا نه؟ حست درست بود؟ کی برات خواب دیده؟ مامانت؟ الهی آمییییین
نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 14:43
عزیزم اصلا خودتو ناراحتشون نکن.همه مشکل دارن با خانواده شوشوشون! باشه گلممممممممممم اومدی تهران خودم واست درست میکنم.قول قول قول
ilijoon
29 خرداد 91 14:55
سلاممممممممممممم اومدمممممممممممممم دلم برات خيلييي خيلييييي تنگيده بود خوبي خوشي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوستت دارم گلم
ilijoon
29 خرداد 91 14:56
بابا خر بازي چه مدلشه ديگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اين مدليشو نديده بوديم
ilijoon
29 خرداد 91 14:57
اميدوارم امتحاناتت رو خيلي خيلي خوب تموم كني
ilijoon
29 خرداد 91 14:58
چقدر قالب وب عوض ميكني بابا تنوع مثل هميشه قالبها قشنگ شده سليقه ات حرف نداره
ilijoon
29 خرداد 91 15:00
رژيمت منو كشته
مریم--------❤
29 خرداد 91 15:07
برای ارامش مامان الینا دعا کن گلم
ilijoon
29 خرداد 91 15:10
ممنون عزيزم داشتم پست هاي قبلي ات رو ميخوندم خيلي باحال بودند مخصوصا استخر تو باغ چه حالي ميده من عاشق شنا كردنم
ilijoon
29 خرداد 91 15:12
بازي اش رو بلدم ولي اداي خر رو در آوردن برام جالب بود ونوشتم چه مدلشه
ilijoon
29 خرداد 91 15:14
حقيقتا به يادت بودم ولي چون اكثرا شب تو راه بوديم نشد از نيشابور ديدن كنيم چون مقصد اصلي مون بيرجند بود فقط به بيرجند فكر ميكرديم ان شاالله سري بعد حتما ميام
ilijoon
29 خرداد 91 15:16
خيلي باحال بود چه خرهاي باحالي
الهام مامان رامیلا
29 خرداد 91 15:17
سلام الی جونم عیدت مبارک انشالله که همینطور میشه عزیزم به به می بینم که دوستمم که اومده اینجا برات کامنت گذاشته نازی رادمنش دختر باحالیه مثل خودت عزیزممممممممممممممممممممم بازم عیدت مبارک
ilijoon
29 خرداد 91 15:18
كي خواب چند قلو برات ديده؟؟؟
مریم--------❤
29 خرداد 91 15:18
دنیا رو عشقه رژیم چیه
ilijoon
29 خرداد 91 15:41
تو وب يكي از بچه ها خوندم گفتي برات دعا كنه ني ني دار شي ني ني ميخواي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تكليفمونو مشخص كن از الان دعا كنيم بلكه چند قلو شه
نازی رادمنش
29 خرداد 91 15:58
مرسی گلم....
مامان پریسا
29 خرداد 91 16:46
سلام الناز جون خوبی عزیزم. دلم برات تنگ شده بود.
مامان پریسا
29 خرداد 91 16:47
راستی من هم فعالش کردم
مامان آرشیدا قند عسل
29 خرداد 91 16:58
عزیزم امیدوارم امتحاناتت رو خوب خوب بدی خدا هم یه دوقلوی خوشگل سالم بهت بده میگم قرار بود لاغر شی نهههههههه یا سو تفاوتی پیش اومده بود
محقق زایمان طبیعی
29 خرداد 91 17:43
چی؟ به چی گند زدی؟
مامان امیرناز
29 خرداد 91 18:06
سلام عزیزم چه عکسای باخالی ایشالا همیشه به شادی گلم
مامان کوروش
29 خرداد 91 20:31
نایسل جون بشین سر درست خواهر
مامان دخملی
29 خرداد 91 21:40
سلام دوستم اسمم پریسا هستش
مرجان مامان پریساجون
30 خرداد 91 0:05
اینقده ساندویچ میخوری چاق میشی ااااااا
مامان امیرناز
30 خرداد 91 8:34
سلام الناز جونم می دونی چه جوری فقظ ادا مطلب و می شه رمز دار کرد؟
پارميدا
30 خرداد 91 9:08
هوس مرغ بريون كردم....
مامان زهرا
30 خرداد 91 10:33
خوش باشید مرسی که به ما سر زدید ضمنا از رمز هم ممنون جالب بود البته منتظر عکسی از شما هم بودم
میرزا کوچک خان
30 خرداد 91 11:11
نه خدایی.... تو رژیمی؟! انشاالله امتحانات خوب بشه عزیز دلم...
الهام مادر اينده
30 خرداد 91 11:17
ايشالله خواب ببينيم كه تو بارداري چند روز سرت نزدم دلم تنگيده بود
مریم--------❤
30 خرداد 91 11:51
مریم--------❤
30 خرداد 91 11:52
خصوصی