محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

نی نی مامانش

امروز

1391/3/11 11:51
نویسنده : نایسل
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم سلاممم  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےصبحتون به خیر البته دیگه ظهره

اومدم سریع آپ کنم زودی برم

 آخه ساعت 6 امتحان دارم میخوام درس بخونم یکم

از صبح که یا اینجا بودم یا تو آشپز خونه یا پای تلفن

 

 

آخه بابام صبح بهم زنگید گفتش کهشکلکهای خانومی

دایی ام زنگ زده به این جایی که استخدامی داده

طرف گفته اگه تو آزمونش نمره بیاره

بقیش دست خودمونه اما باید نمره بیاره

اگه نمره بیارم دیگه تمومه میرم تو بانککککک البته بانک نیست موسسه مالی اعتباریه

ولی خب خیلی خوبه کارمند میشم

حقوق دارم از خودم وایییییییییییییییییییییییی

بعد چه کارا که نکنم

نذر کردم نصف اولین حقوقم رو بدم به  نیازمندا

بعد یه سرپرستی بچه رو هم قبول کنم از این طرح ایتام

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دلم کار میخواد خیلی چقدر خوب میشه کارمند بشم

تازه به شوهری هم کمک میشه

                        

همه خوشحال میشن من برم سرکارشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

راستی دیشب به علیرضا ول دادم لاغر بشم ولی خوب به شرط ها و شروطه هاشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

شرط اول : خریدن یه لب تاب جدید برای  من

شرط دوم :  نمیشه گفت... ساسنسوره

شرط سوم : نی نی دار شدن ماستشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

البته قراره ماهی 2 کیلو کم کنم فقط لازم نیست به خودم فشاربیارم

فکر کنم  1 سال و نیم دو سال طول بکشه

ولی خوب خوبه دیگه نه؟

 

بعدشم اینکه دیشب اومدم واسه صبحوه علی کیک درست کنم سینی فر چسبید به سینه ام

کباب شدم سینم جزاغاله شد

علیرضا هم دلش ریش شده

واییییییییییییییییییییییی خیلی بده

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

راستی اگه تو دیدن نوشته های من مشکل دارید

اگر با موزیلا فایرفاکس باز  میکنید

به قسمت بالای صفحه تون نگاه کنید

VIEW داره برید اونجا یه گزینه داره ZOOM    بعد  ZOOM IN ++ رو بزنید سایز نوشته ها بزرگ

میشه

 

اگر هم اینترنت اکسپلورر دارید نسخه جدید اول باید برید PAGE بعد برید توی ZOOM  مثله بالا

 میشه

اگر هم که نسخه قدیمی دارید که خودشمثه موزیلا داره VIEW

 این ایکونم خیلی باحاله ها نه؟؟؟؟

  صندلی که از روش افتادم اینجوری بود

 

 

                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

مام پارسا
11 خرداد 91 11:57
خوشششششششششششش به حالت که داری کارمند میشی.هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مام پارسا
11 خرداد 91 11:57
تمام تلاشت رو برای آزمونش بکن
مام پارسا
11 خرداد 91 11:58
آهای شرط دومیه چی بووووووووووود؟ راستشو بگو
مام پارسا
11 خرداد 91 11:58
آخه تو چرا مواظب خودت نیستی فدات شم؟ خیلی بدجور شده؟؟؟؟؟؟
مامان علي خوشتيپ
11 خرداد 91 11:59
پيشاپيش روز مرد رو به عليرضا خرداد تبريك ميگم
مامان مریم
11 خرداد 91 12:00
آیکونه باحال بید
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
11 خرداد 91 12:02
خسته نباشی ، تو که از منم بدتری . من هم میخوام وزن کم کنم ولی بیا قبلش از اطرافیان بخواهیم مارو دو روزی ببندن به تخت شاید اعتیادمون رو ترک کنیم ............ ولمون میکنن توی نتیم ، کیه که درس بخونه راستی خصوصی که گذاشته بودم چیز خاصی نبود آدرس وب جدیدم بود نمیخواستم خیلی پخش بشه ولی الان دیگه مشکلی ندارم
مامی ِ گلشید
11 خرداد 91 12:21
سلــــــــــــــــــــام... مرسی که بهم سر زدی.... واقعا شوهر و خواهر زاده ت این ویژگیهای خرداد ماهی رو دارن؟ خیلی جالبه!!! و خیلی هم خوشحالم که قراره دخملم متولد خرداد باشه با این همه ویژگی های فوق العاده..... امیدوارم که بتونم برای رسیدن به آرزوها و شکوفا شدن تواناییهاش همراه خوبی براش باشم.............
مامی ِ گلشید
11 خرداد 91 12:24
ایشالا که تو هم نمره ی مناسب آزمون ورودی توی موسسه رو بیاری و کارمند بشی.... خیلی عالیه.... تا وقتی که هنوز نی نی نداری خیلی خوبه که کار کنی و درآمدی داشته باشی....
مامان سانلی
11 خرداد 91 12:33
خیلی بامزه مینویسی عاشقت شدم
امیدوارم تو ازمون قبول بشی.ولی شرط هات اصلا به هم نمیان .اخه ادم وقتی میخواد بچه دار بشه که رژیم نمیگیره دختر خوب چون وقتی بچه دار بشی روز از نو روزی از نو پس خودتو اذیت نکن.اون شرط دومیه هم فکر کنم در بی ارتباط با ایکونات نباشه

ای ول
مامی ِ گلشید
11 خرداد 91 12:57
آفریـــــــــــن به همسر هنرمندت و تبریک به تو بخاطر داشتن یه همسر هنرمند... و خیلی خوبه که تونسته این استعداد رو در خودش پیدا کنه و پرورش بده... عالیه
مامی ِ گلشید
11 خرداد 91 12:58
یه لینک دیگه هم به پیوندهای روزانه م اضافه کردم در مورد متولدین خرداد! اگه دوست داشتی اونم ببین، جالبه!
میرزا کوچک خان
11 خرداد 91 13:13
موفق باشی خانومی!
الهام مادر اینده
11 خرداد 91 13:30
مبارکه مبارکه کار جدید؛ دوست دارم ناز نازی
مامان آینده(آرزو)
11 خرداد 91 13:55
سلام عزیزمممممممم ..خوبی .....؟ خیلی خوبه همت برای لاغری ...ههههه چه شرطایی گذاشتی هااا کلک ...دومیش چیه ..؟؟؟؟؟ راستی کارمند شدنت پیشاپیش مبارک .... آخی نازی ....دل من ریش شد ....بابت سوختگیت ....سریع پماد سوختگی بگیر بزن که بدتر نشه عززیزمممممممممم.....دختر مواظب خودت باش .......بوووووووووس
مریم مامان درسا
11 خرداد 91 14:09
سلام چقدر شرط گذاشتی، من شرط دومی رو میخوااااااااااااااااااااااااااام بدونم بدوووووووووووووووو بگو حالا من تو فکر چاقی هستم ، همه بهم میگن خلم ایشالا موفق باشی تو امتحانت
مامان نيما
11 خرداد 91 14:09
عزيزمممممممممم چقدر بامزه مي نويسي .اگه ميخواي مامان شي رژيمو بذار كنار البته سركار بري خودش رژيم اجباري نصيبت ميكنه
بهـــــــــــــار
11 خرداد 91 14:16
سلام عزیزم خوبی؟ ایشاله به سلامتی استخدام میشی چرا مواظب خودت نیستی دوستم
مامان یاس
11 خرداد 91 14:20
سلام خیلی خوشحال شدم ان شاءالله همیشه زندگیتون برکت داشته باشه برای نی نی هم خیلی خوشحال شدم ازالان تبریک من را بگیر و نگه دار که نگی چرا نگفتی ها
مامان امیر مهدی
11 خرداد 91 14:42
سلام گلم آخیش چشم کور شد بسکه نگاه کنم و چیزی نبینم.زودتر میگفتی.از داغ دلم انقدر نوشته هارو گنده کردم که فکر کنم یه کوری هم ببینشون آیکونه چه باحاله اینارو از کجا پیدا میکنی
مامان امیر مهدی
11 خرداد 91 14:43
برات دعا میکنم که قبول شی.ایشالا
مامان مانی
11 خرداد 91 15:25
سلام دوست خوشگلم خوبی عزیزم ؟وای چکار کردی با خودت مواظب باش عزیزم : امیدوارم کارت درست بشه و مشغول بکار بشی X من که بعد از فارغ اتحصیلی به هر جایی برای کار سر زدم اما وقتی پارتی نداشته باشی کارت همیشه لنگه واست خیلی خوشحالم دوستم امیدوارم موفق بشی
Mumy
11 خرداد 91 15:39
پارميدا
11 خرداد 91 16:29
عزيز بيا وبلاگم نكاتي در مورد لاغري نوشتم.به دردمون مي خوره راستي هيچي مثل پياده روي معجزه نمي كنه.
مامان سحرناز
11 خرداد 91 17:57
ایشالله قبول میشی عزیزم منم میخوام از همونهایی که قراره ایشالله بزودی تو بشی اگه گفتی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آرشیدا قند عسل
11 خرداد 91 18:01
انشاالله قبول بشی ای وای دختر حواست رو بده بد جور سوختی؟!
ضحی
11 خرداد 91 18:07
سلام انشاا... موفق میشی هم تو کار هم تو لاغر شدن وهم تو همه چی


مرسی عزیزززز دلم خیلی خیلی ممنون
مامانی وروجک
11 خرداد 91 19:16
موفق باشی عزیزم من م کارمند بانک شدن رو خیلی دوست دارم ولی حیف که خیلی ارزوی دور و درازیه ولی در کل شغل با مزایایی که واسه خانما خوبه.دختر بیشتر مراقب خودت باش.اره ایکونش باحاله
مامان امیر علی
11 خرداد 91 19:51
ایشالا که کار ماله خودته. منم خیلی دوست دارم کار کنم.دعا کن کارخونه بابام زود راه بیوفته و منم یه حس و حال خدا بهم بده برم دانشگاه. جا کم بود یهو سینه ات سوخت.ناقلا
الهام مادر اینده
11 خرداد 91 20:18
نایسل جونی رمزها رو که میزنم وارد نمیشه مطمینی درستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسترن
11 خرداد 91 20:23
فرصت خیلی خوبیه ازش استفاده کن واسه لاغر شدنم زیاد به خودت فشار نیار...
مامان اميرحسين كوچولو
11 خرداد 91 21:21
سلام عزيزم انشاالله كه قبول بشي ويه مامان كارمند نمونه بشي .
نسترن(مامان نیروانا)
11 خرداد 91 21:37
ای جونم با این شرطهای با حالت...البته از فضولی مردم سانسور شده رو بدونم....امیدوارم موفق بشی..واااااااای عزیز خاله رو بگردم...کی میشه بیاد دیگه
مامان الینا
11 خرداد 91 22:57
ای از دست تو هر وقت اومدم وبتو خوندم کلی با این شکلکا خندیدم مرسی عزیزم راجع به کارمند شدنت خیلی خوبه ولی با بچه و خونه یه خورده سخت میشه شاغل بودن فقط تو دوران مجردی کیف داره که مستقل میشی و خوب ولخرجی میکنی یادش بخیر من 6 سالی شاغل بودم چه کیفی داشت ...همش ولخرجی و خوش گذرونی بود
مامان رومینا
11 خرداد 91 23:08
من دارم از کنجکتوی میمیرم.شرط دوم چی بود؟؟؟؟؟؟؟
مامان شاهزاده ها
11 خرداد 91 23:33
امیدوارم موفق باشی هم تو کارت تو بانک هم تو زژیم لاغریت.اگه لاغر شدی خبرم کن منم از رژیمت بگیرم. ببین من فهمیدم شزط سوم چی بود ههههههه شب به خیر.
مرجان مامان پریساجون
11 خرداد 91 23:46
من که میگم توی آموزش و پگرورش دنبال کار بگرد. از تجربیات من استفادهههههههههههههه کن
مامان پریسا
12 خرداد 91 0:04
اول سعی کن واحد هاتو پاس کنی . ایشالله سر کار هم میری باشه گلم. میام سراغش
مامان محمد
12 خرداد 91 0:20
سلام عزیزم ایشششششششالله توی تمام مراحل زندگیت مثل کار،خرید لب تاب،نی نی دار شدن،شرط رمزدار،وزن کم کردن موفففففففق باشی،مواظب خودت باش عزیز دلم خییییییییلی دوست دارم مهربونم.بوووووووووووووووووس برای تو دوست ملوس.
عارفه
12 خرداد 91 1:22
دم امکانات وبت گرم
مامان پارسا قند عسل
12 خرداد 91 1:43
تو قبولی عجیبجم.الان دیگه ما تو رو کارمند میبینیم.
مامان آیدین
12 خرداد 91 1:59
سلام خانومی میگم امتحانت رو چیکار کردی خوب بود نمیدونم من چرا استرس دارم آخه دوس دارم تو خوب داده باشی
مامان کورش
12 خرداد 91 2:58
سلام عزیزم امیدوارم هر چه زودتر کارت درست بشه @}; در ضمن وب خیلی باحالی داری - با اجازتون من وب شما رو تو لینک دوستای کورش میزارم
الهه
12 خرداد 91 8:15
اخي عزيزم مواظب باش خب ايشاا... كه قبول شي.لاغر شي شرط دوم عملي شه
نسترن
12 خرداد 91 9:11
سلام میبینیچقدر سحر خیزم امتحانت رو چطور دادی انشاالله که قبول بشی و خیالت راحت بشه راستی حواست کجا بود که اینطور سوختی خیلی مراقب باش حالا هوا گرمه زود خوب شه
نسترن
12 خرداد 91 9:12
راستی من اگه جای تو بودم ازش میگرفتم بعد مستقیم میبردم مینداختم سطل اشغالی به جای اینکه الکی حرص بخورم
الهام مادر اينده
12 خرداد 91 10:20
دختر يه كم مراقب باش با خودت چكار ميكني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ناقص ميشيا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جوجوهای ناز ما
12 خرداد 91 10:45
سلام الناز بلا.خوبی؟امتحان چطور بود؟
مامانی چشم به راه
12 خرداد 91 14:40
سلام..کجایی نایسل جون...حالا که پیدات کردم غیب شدیا
نسترن
12 خرداد 91 15:54
اخی پس به زور داده بهت امروز جایی نرفتی؟
مامان آرینا موفرفری
12 خرداد 91 17:09
سلام دو روز نبودم ببین چه کردی همه مطالبو خوندم به غیر رمزداره. راستی الهام جون مامان آینده لینکمه.
مامان و بابا
13 خرداد 91 14:14
مرسی عسیسممم ایشالا یه روز من بهت تبریک بگم
مریم (مامان آرینا)
13 خرداد 91 19:43
چرا مواظب خودت نیستی دوستم گلوله نمکی به خدا میام اینجا دلم نمیخواد برم
الهام مادر اينده
14 خرداد 91 10:28
خاك عالم فهميدم شرط دومت چيه!!!!!!!!!!!!سياستت اين بوده ميخواستي كبابيش رو بهش بدي