محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

جی جی جی جیییینگگگگگگگگگگگگگ......

1391/3/9 14:08
نویسنده : نایسل
2,635 بازدید
اشتراک گذاری

جی جی جی جیییینگگگگگگگگگگگگگ...... من اومدمممممممممممم دارا دار را م  

شلام شلاممممم دوستتتت جونا خوبی نتم وصل شد

 

اول از همه بگم که دیروز ٥ خرداد بوددددددددددددددددددد

تولدخواهر زاده جیگرمممم بودالهی خاله فدات بشه عشقمم الهی ١٢٠ ساله شی عمرم

 

من خیلییییییییییییی دوسش دارم خیلی براش میمیرم ساله شدی جیگر خاله

جیگر خاله 26 تیر 1390 عروسی خالش

٥ سال پیش شنبه بود من کنکوری بودم ساعت ٩:٣٠ شب خواهرم زنگ زد داره بیمارستان

 

اصلا قرار نبود اون روز دنیا بیاد

من یه دوست داشتم سارا همون روز تلفنی بهش گفتم چی میشه فاطمه این روز دنیا بیاد

با تو تولدش یکی شه

 

 

که زد شبش خواهرم رفت دکتر چکاب بعد  دکتر گفته بود که بدو بیا بیمارستان که خیلی دیره

خلاصه مامان من تو حموم بود موهاشو رنگ کرده بود اینا مشغول بود

بابا هم در حال شام خوردن و اینا منم تست میزدم

6 ماهش بود اینجا اولین مرواریدش نیش زده بود بیرون

یهو برق ٦ ولت بهمون وصل کردن بعد بدوووبدوووو رفتیم بیمارستان ای جانننن ساعت ١١:٣٠ شب عشق

  خالش دنیا اومددددددد مثه فرشته ها بود وایییییییییییی از اون روز عشق ما شده

اسمشم گذاشتن فاطمه سادات

الهی قربونت برم سادات من الهی عاقبت به خیر بشی نفس خاله ات

 

خلاصه دیروز ما زنگ زدیم به جیگرمون تبریک بگیم

 

بچه گفت خاله برام چی میخری گفتم هر چی بخوای باباش از ا ون ور گفت نه خاله

برات خیلی چیزی خریده بگو مرسی نمیخوام

بچه اومد به حرف باباش کنه بگه یهو بغض کرد زد زیر گریه شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<بمیرمممم براشششش

دلش کادو میخواد رفتم زودی براش عروسک خریدم شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<بش دادم

نبینم اشکاتوووو نفسم

الهه جونم خواهر نازم تولدسالگی دخترت مبارکککککک

 

 

                          

 

 

 

امروز بانک رو پیچوندم نرفتم آخه این هفته کلی امتحان دارم دعا کنید برامم

خوبینننننننننننننننننننننننننننن

وای وایییی مرسی واسه پیام هایییییییی قشنگتونننن یه دنیاااا مممنوننننننن خیلی حال میده وقتی میام

صفحه ام میبینم مثه الان ٦٠ تا نظر دارم

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی خوبه خیلی خیلیییییی ممنونمممممم

این اینترنت من دوره اشتراکم تموم شده بود ٥ شنبه در خواست کردم امروز وصل کردن

کشته این اینترنتم منو  هر روز یه ادا میریزه ایششششششششششش

راستی ما دیگه نی نی نداریم بلاخره بعد از  مدت ها رفتم آزمایش خون دادم

خوشبختانه صفر بود دقیقا روز بعد آزمایش .......

اینقدر خودمو فحش دادم که خاک تو سرم ٩ هزار تومن ریختم چاه کاش دوروز دیگه صبر میکردم

راستییییییییییییی بابام ٤ تا قناری خریده ای جاننننننننننن

عکسشونو میزارم بعدا اینقدر جیگرننننننننننننننننننننننن که نگوووووووووووووووووووووووووووو

                         

 

از کیک بگم که واییییییییییییییییییییییییییییییییی اینقدر خوشمزه مزه بود که حد نداشت

همه عاشقش شده بودنننننن وای عالی بود شکلششش بیریخته ولی

طمعش عالییییییییییییییییییی بود عالی

اون کیک٢ تا طبقه بود تو هر طبقش ١٠ تا تخم مرغ میبره

مجموعا ٢٠ تا

 

برای دیدن عکسای جیگرمممم برین ادامه مطلب

اینجا براش یه انگشتر خریده بودم تو فضا بود بچممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (135)

مامان تارا و باربد
6 خرداد 91 13:06
عزیزم همیشه به تولد امیدوارم تولد نی نی خودتون رو جشن بگیرین امتحانا نزدیکه برات آرزو می کنم که موفق باشی
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 خرداد 91 13:19
رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. اگر نومید، افسرده، دلسرد، آزرده و غمگین هستید؛ اگر می بینید که علیرغم تلاش هایتان موفق نشده اید، رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. بگذارید که خداوند هدایت و سرپرستی همه امور زندگی تان را بر عهده گیرد. اگر این کار را انجام دهید، شاهد معجزات بی شماری خواهید بود. – کتاب با خالق هستی نوشته جی. پی. واسوانی
مامان جون نی نی
6 خرداد 91 13:24
سلام تولد همسرتون و خواهر زادتون مبارک باشه . ببخشید من یه چند روزی نبودم بعنی حالم خوب نبود و استراحت می کردم.
مامان آرشیدا قند عسل
6 خرداد 91 13:37
تولدت مبارک نانازی ، نه قیافه کیکت هم خوب بود، تو امتحانات موفق باشی
مامان سارا
6 خرداد 91 13:42
سلام دوست جونی خوبی؟؟؟؟؟؟؟تولد خواهر زادت مبارک.دوستم رشته ات چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توی امتحانات موفق باشی.به وب ما هم سر بزن 16 روز دیگه دخملی دنیا میاد
مامان احسان
6 خرداد 91 13:45
سلام عزیزم امیدوارم همیشه شاد و خندون باشی و خبر شادیهاتو برای ما هم بذاری بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان سارا
6 خرداد 91 13:54
رشته جالبیه.همسر منم مهندس نرم افزاره.همشم سرش با برنامه نویسی گرمه.موفق باشی گلم
حسناسادات
6 خرداد 91 14:04
تولد فاطمه سادات مبارککک
مامان علی خوشتیپ
6 خرداد 91 14:09
تولد فاطمه سادات جون مبارک میگم من اون پایین 4-5تا نظر گذاشتم.چرا نیستن؟
مریم مامان نخودچی
6 خرداد 91 14:24
مبارک باشه عزیزم... من خیلی دوسست دارشتم خاله باشم ولیی خدا قسمتمون نکرد... راستی قربونت برم مطالبم یه کوچولو شخصیه...
مامان نيروانا
6 خرداد 91 14:39
سلام نايسل جون، تولد خواهرزاده و همسرتون مبارك. ايشالا هميشه شاد باشي و اوضاع بر وفق مرادت باشه. مرسي كه بهم سر ميزني حتي وقتي نيستم. ميبوسمت
مامان دخملی
6 خرداد 91 14:42
سلام بابا جان دق میکنم وقتی نمیای تولد فاطمه جون هم مبارک امتحانا رو هم خوب میدی راستی ۳۴ روز بیشتر نمونده تا دوباره خاله بشی
زهره
6 خرداد 91 14:47
سلام دلبری کجا بودی ؟ نبودی؟ خوبشحالتون چقد تولد دارید یه ماچ آبدار از طرف خاله زهره از زیر گلوش بگیر
زهره
6 خرداد 91 14:51
الی اصلا حوصله ندارم وبم رو بآپم نتایج ارشد اومد مجازم نشدم زبان رو 60% زدم بقیه رو هم 30- 40 _ یکی دو تاش هم 5_6 خب خیلی سخت بود آفرین تو بخون نمره خوب بیاری ها
مرجان مامان پریساجون
6 خرداد 91 14:54
تولد فاطمه سادات جون مبارک عزیزم
مرجان مامان پریساجون
6 خرداد 91 15:14
اگه بدونی چقده اذیت میشم این حرف رو نمیزنی هرچند عاششششق بانکم.اما واسه خانوما خوب نیست
مامان پریسا
6 خرداد 91 15:35
سلام الناز جون وااااااااااای چقدر خوشحال شدم اومدی بابا دلمون حسابی تنگیده شد چه خوب با خبر ای خوب اومدی . مبارک باشه تولد فاطمه سادات جون. یه عکس برامون میذاشتی دیگه
مهدی کوچولو
6 خرداد 91 15:37
به به بازم شادی و بوسه گلهای سرخ و میخک میگن کهنه نمیشه تولد فاطمه السادات مبارک هزار سال زنده باشی
مامان آرینا موفرفری
6 خرداد 91 16:11
سلام گلم خوبی دلم برات تنگ شده بود. تولد خواهرزادت فاطمه سادات جون مبارک.
مامان پریسا
6 خرداد 91 16:12
ممنون پس منتظرم. میدونی که من از اینجا تکون میخورم حتما" سرت هم حسابی شلوغه. ولی یادت نره بهم خبر بده. راستی 2 روز شما نبودی حالا که اومدی این دفعه بهار جون نیستش!!!!
مامان آرینا موفرفری
6 خرداد 91 16:12
این هم پیام مخصوص برای فاطمه سادات جون. -----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ .....$$$....$$$............................................... ...................................$$.................... ..................................$$...........................................$$$....$$$. ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$ ...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$ ......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....................$$$ ...............................$$.....................$$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$
مامان آرینا موفرفری
6 خرداد 91 16:17
خواهش می کنم عزیزم.
مامان دينا
6 خرداد 91 16:18
سلام خانومي هميشه به تولد
مامان دينا
6 خرداد 91 16:19
ماشالله چه دخمل نا ناز وخوشملي هم هست خدا حفظش كنه
مامان دينا
6 خرداد 91 16:22
راستي خودت چطوري بهتر شدي؟ باور كن امسال شب جمعه كه ليله الرغائب بود دزفول 96 شهيد اورده بودن وقتي پاي تابوت شهدا دعا ميكردم همش تو نظرم بودي ايشالله كه هر حاجتي داري براورده بشه وسال ديگه اين موق به دنيا اومدن ني نيتو جشن بگيري
خاله جون
6 خرداد 91 16:30
سلام عزیزم تولد فاطمه سادات مبارک باشه
مامان آرینا موفرفری
6 خرداد 91 16:30
خصوصی
مامان پریسا
6 خرداد 91 16:38
ماشالله . هزار ماشالله . زدم به تخته . خییییییییییییییلی نازه . خدا نگهش داره. مسی خاله الناز. راستی دومی عکس کیه فاطمه جون یا خاله جون؟؟؟؟ یه بار دیگه راستی خاله یه ترانه تولد بذار دیگه ...بابا مثلا" چند روزه خونتون تولده هااااااااا یلا یلا ترانه تولد اگر نداری بیارم
مامان شاهزاده ها
6 خرداد 91 16:45
سلام تولد گل دختری مبارک .ایشالا تولد نی نی خودت. تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی.راستی چرا به جای ازمایش از بیبی چک استفاده نکردی؟؟ هم ارزونتره هم راحتتر.
مامان پریسا
6 خرداد 91 16:55
باقیشونو الان دیدم. این ها هم خیلی ناز بودن. میسی خوجگلم باشه فعلا"بای
تارا
6 خرداد 91 18:36
سلام چقدر خوش گذشته! خوش به حالت اینهمه نظر داره وبت! من که نهایتش 6 تا! تفلد هم مبارک!
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 20:17
چنان گفتی جیگرم فکر کردم عکسای شوشو رو گذاشتی
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 20:17
تولد خواهرزادتو از صمیم قلب تبریک میگم ایشالا 120 ساله بشه ننه
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 20:18
آخ جوووون کیک منم میخوام
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 20:34
این همه راه از اهواز بکوبم بیام واسه یکی خسیس حداقل چند تا درست کن دیگه مگه نمیدونی من توپولم
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 20:36
خوش بحالش ایشالا بچه خودتو اینجوری بزرگ کنی گلم
بهــــــــــــــــار
6 خرداد 91 20:37
سلام گلمممممممممممم فقط به خاطر تو اومدم خونه خودمون نیستم بدو عکسا رو ببین گذاشتم برلات رمزشم فرستادم داری؟
مامان یاس
6 خرداد 91 20:37
سلام تولد فاطمه سادات مبارک خیلی دختر نازی هست خداحفظش کنه ببخشید دیر به دیر میام میخونم بدجور امتحاناتم سنگین شدن بعدش شما هم که ماشاءالله پشت سرهم آپ هستید نمیرسیم بخونیم.راستی عکسی ازخودت هم داری؟
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 20:39
عیب نداره تو درست کن هرچی نتونستم بخورم با خودم میارمش
بهــــــــــــــار
6 خرداد 91 20:40
خوندمت تولد خواهر زادت مبارک باشهههههههههه ای جونممممممممممم قلبونش بلمممممممم نازی
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 20:47
عیب نداره جهنم و ضرر بجاش 1 ماه میمونم خونتون بخور بخور
بهــار
6 خرداد 91 20:47
میسی عجیجممممممممممممم با قدر 164 وزن 70 زیاده دیگه البته الان 62 شدم اون صحنه هستش یکی از شهراهای کرمانشاه زادگاهمه اینقدره سر سبزه که نگوووووووو نایسلی جونم من مهمونم باید برمممممممممممممم ببخشی عشقمی اینقدره دوست داذم که نگووووووووووووو بوس
مامان محمدرضا
6 خرداد 91 20:56
چرا عزیزم . شیر خودمو میخوره . بیرون میرم یا تو خونه که نق می زنه شیر خشک و پستونک میدم
مامان محمدرضا
6 خرداد 91 20:57
جدی قیافش مردونه ست؟؟؟؟
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 20:58
فدات شم میدونم خانومی به مهربونی تو......با عقل جور نمیاد
مامان امیرناز
6 خرداد 91 20:58
سلام عزیزم تولد گل خاله مبارک ایشالا به زودی تولد ناز خودتو جشن بگیری
مامان امیرناز
6 خرداد 91 21:01
راستی تولد شوهری من فرداشبه عمرا از اون کادوها بدم اخه ارشد قبول نشدم ذوق کرده فکر کم شوهر ادم زبان خونده باشه تو همه درسارو خوب زده باشی ربان و منفی بزنی حالا از ذوق قبول نشدنم می خواد شام ببرتم بیرون میگه واسه اینه خانمم غصه نخوره منم که از رو نمیرم امسال یه جور می خونم اول شم
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 21:09
مرسی قربونت منم دوست دارم هزارتا
مامان امیرناز
6 خرداد 91 21:18
عزیزمی اره میرم و خوش می گذرونم شام درس نکردن هم حال میده راستی عکس این عروس کوچولو تو عروسی خودته؟ یعنی هنوز 1 سال نشده عروس شدی؟
♥ مامان آینده ♥
6 خرداد 91 21:26
سلام به الناز عزیز و مهربونم............ خوبی؟! تولد عشقت فاطمه سادات گل مبارک باشه...... انشالله 120 ساله بشه و عاقبت به خیر و خوشبخت...
مامان امیرناز
6 خرداد 91 21:31
عزیززم الهی پس تازه عروسی هنوز بابا حالا حالا بی خیال بچه هر وفت امادگی شو داشتی بچه بیار من خیلی زود ازدواج کردم اما بعد 4 سال بچه دار شدم دیگه نماز بخونم شوهری میاد شب خوش نازم
مامان امیرناز
6 خرداد 91 21:37
قالب و عوض کردی؟ خیلی با نمکه راستی کیکت باحاله اگه دستورش راحته بده بیاد شوهری و غافلگیر کنم
مامان نفس طلایی
6 خرداد 91 22:17
ای جون دلم مبارک باشه ماشالله چقدر شیرینه .... انشالله عروسش کنین
مامان رومینا
6 خرداد 91 22:27
تولدت مبارک فاطمه کوچولو.ایشالا120ساله شی.وای این عکسه چه نازه میخوام اون لپاشو بخورم
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 22:33
چرا اینقدر مطالبت ریز شده؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 23:01
رو لب تاپ تو هم اینطوره؟
مامان یاس
6 خرداد 91 23:21
اوه من ندیدم حالاسرفرصت میام خونه تکونی میکنم اینجارو.شام ونهار مهمونتم*
مامان آرشیدا کوچولو
6 خرداد 91 23:25
مگه تو درس و مشق نداری بچه 24 ساعت پای نتی برو درست رو بخون فردا روفوزه نشی
مامان آرشیدا کوچولو
6 خرداد 91 23:38
الی تو که اینقددددددددددددر دوست داری تو مسابقه نی نی و شکلک به کی میخوای رای بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهـــــــــــــار
6 خرداد 91 23:47
سلام الی نازممممممممممممم خوفی جیگر ببخشی غروب نیومدم خونه خودمون نبودم عجیجممممممممممممم فدات نبودی دلم گرفته بود جدی خوشتیپم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ گفتم چیه بچه ها دوسم دارن
بهـــــــــــــار
6 خرداد 91 23:58
میسیییییییییییییییییییی عسسیسسم به پای تو که نمیرسم تو خیلی نازتری اینقدره از حال خنده هات خوشم میادددددددد که نگو
بهـــــــــــــار
6 خرداد 91 23:59
راستی این خواهرزادت چه خواستنیه؟؟؟؟؟؟؟؟ شما فقط دوتا خواهرید؟
محقق زایمان طبیعی
7 خرداد 91 0:00
چه عروس نازی تولد جناب شوشو هم مبارک باشه ان شاالله بیای خاطره ی زایمان خودتو بنویسی
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:06
ای جانممممممممممم دیدی خواهر زاده چه شیرینه فداش بشم
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:06
میگم میدونی که شادترین خانواده ها اونایی هستن که دوتا دختر دارن فقط دوتا دختر
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:08
میگم یه چیزی بگم بخندیم در مورده این شوشو هامون من همش به عباس گیر میدم که دماغش خیلی بزرگه اینقدره اذیتش میکنم که نگو دماغه شوشو جون تو هم یکم بزرگه ها
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:09
یه چیزی میگم در گوشی این دوتا نفهمن میکن مردای دماغ گنده مهربونن و زن دوستتتتتتتتتتتتتتتتت من که شوشو جونم اخره زن ذلیلیه ههههههههههههههههههههههههههههه
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:11
من اگه بچم پسر بشه همین یکی اگه دختر بشه حتما براش خواهر میارم خواهر عشقهههههههههههههه خواهر خیلی خوبه مثل مامانه
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:14
قلق دارههههههههههه خواهری باید رگ خوابشو بدس بیاری البته فکر کنم چون شوشوی من خواهر نداره ماماشم که فوت شده اصلا کلک بلد نیستتتتتتتتتت همینه که به حرفام گوش میده اما دوتا خاله داره دوتا دختر خالههههههههههههه نگووووووووووووووو
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:16
وای من دیگه خونه این خاله هاش نمیرن قصد داشتن دخترشونو بندازن به عباس خیلی هم خوشگله امااااا مغرورررررررررررررررر عباس هم نخواسته سر من خالی میکننمنم دیگه نمیرم خونشون نمیذارم بیان روانین
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:17
این عباس اول حرصم در میاورد همش میگفت گناه دارن خالمن بریم میرفتم همش متلک تیکه به همه چیزم ایراد میگرفتن دیونم کردن هر چی کوتا میومدم بیشتر میشد فکر میکردن ضعق دارن منم دیگه بریدم هر چی مامان بزرگش میگه بیان سر بزنیم نمیریم آخ جوننننننننننن دیگه نمیبینمشون
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:20
اره بابا من اولین و اخرین دزن تو زندگیشم خیلی مثبتههههههههههههه اما خدایش راحتم اگه خواهر داشت دیگه هی هی خاله خاله میکرد تا بریم اونجا داغم کنناگه بدونی چی کشیدم از دست اوناااااااااااااا حالا یکساله راحت شدم فکر کنم من اینجا غریبم اما بمیرمم نمیرم خونشون دارن میترکننننننننننننننننننن
فرشته ام "امیرحسین"
7 خرداد 91 0:20
سلام تولدت خواهرزاده گلت وتولد همسرت علیرضا خان خیلی مبارک باشه.از اینکه اینقدر بابت این تولدا شاد و سرحال بودی خیلی خوشحال شدم و کلی ذوق زده شدم.آخه قبلا جندبار وبت رو دیده بودم و از ناراحتیت ناراحت میشدم انشاله همیشه شاد و سرزنده باشی نایسل جون.به وب ما هم بیاید.در صورت تمایل تبادل لینک
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:22
ای جانمممممممممم چه حالی میده من اصلا در مورده اینا با کسی حرف نمیزنم آخی چه خوبه به تو میگم چه حالی میدههههههههه الهی زودتر راحت بشی خواهرییییییی
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:24
میتونم درک کنم من خاله بودن اینقدره اذیت شدم تو طفلک چی میکشی همیشه چشمتون تو چشم همهههههههه الهی بمیرم خواهر مگه من و خواهرم خواهر شوهر نیستیم بخدا بگو یذره به عروسام کار داریم بخدا همش هواشونو داریم بابا اونا هم مثل خودمونن گناه دارن ما جنس زن هوای همو نداشته باشیم کی داره
مامان نفس طلایی
7 خرداد 91 0:28
فدا عسل
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:31
الی گلم میدونم اذیتت کردن اما قلب تو پاکه از خدا بخواه ببخشدشون منم از این خالش که به اصطلاح خانوم دکتره متنفرم اما فقط از خدا میخوام به اشتباهش پی ببره اگه بدونی چه ظلمی در حق من کرد که کل فامیلای عباس برام گریه کردن
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:33
الی نازممممممممممممم خیلی خوب شد باهات حرفیدم آخی خالی شدم عزیزم برم لالا فردا باید برم مراقبت امتحان شبت خوش جیگرمممممممممممممممم اینم بدون خدا جای حق نشسته اون دختر خاله هاشم با اون همه غرور فعلا موندن تو خونه بیکار و بی شوهر شب خوش گلممممممممممم
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 0:34
ای جانننننننننن حال کردم میبوسمتتتتتتتت جیگرمممممممممممم
مامان آرینا موفرفری
7 خرداد 91 1:05
ماشااله خیلی نازه بوس بوس بوس... شب بخیر عزیزم.
مامانی درسا
7 خرداد 91 1:10
مبارک باشه تولد این گل دخملی ...... بوسه بارونش کن
مامانی درسا
7 خرداد 91 1:11
خانمی اگه قالب قبلی رو دوست داری واست آدرسش رو بزارم خیلی دوست دارم .....خودت که میدونی
مامان باربد
7 خرداد 91 1:12
سلام خانومی مرسی به وب ما سر زدی اگه برای تبادل لینک مایل بودی برام پیام بذار.
مهدی کوچولو
7 خرداد 91 1:31
ولی خدایا چه عروسکیعروس میشی؟من واسه پسرم خواستگاری کردم خاله
مهدی کوچولو
7 خرداد 91 1:35
اقا اجازه؟قصه خواستگاری مال ما بود اشتباهی دستمون رفت رو دکمه مشخصاتمون پاک شد عروس رو اشتباهی ندید یکی دیگه !نمیدونم این موبایلهای تاچ رو کی اختراع کرد اههههههه
مامان سحرناز
7 خرداد 91 1:36
سلام نایسلی ،خوبی عزیزم ،تولد کوچولوی نازتون مبارک،اتفاقا منم یه خواهر زاده ی ناز دارم که اسمش فاطمه ساداته و دلشم خیلی کادو میخواد به هر مناسبتی انشالله که همیشه به تولد عزیزم ،انشالله که امتخخخخخخخخخخاناتم خوب خوب خوب پشت سر بذاری و بعدشم زود زود زود مامان بشی
مامان ابوالفضل
7 خرداد 91 1:53
مبارک مبارک تولدش مبارک الهی صد و بیست ساله شه
مام پارسا
7 خرداد 91 2:35
چقدر خوب شد که دوباره اومدی.خیلی دلم برات تنگ شده بود خانومی
مام پارسا
7 خرداد 91 2:36
بی تو نت صفایی نداره
مامان وندا
7 خرداد 91 3:42
ماشالا چه دخمل نازیه ایشال تو امتحانات موفق باشی، نایسلی خوب کیکی شده ها
میرزا کوچک خان
7 خرداد 91 7:58
مبارکه تولدش عزیزم! از قول من ماچش کن خانومی!
الهه
7 خرداد 91 8:33
مباركه عزيزم.ممنونم كه انقد به من لطف داري دوست مهربونم.
مامان علی خوشتیپ
7 خرداد 91 8:59
مرسی عزیزم بابت نظرت تشریف بیارید قدمتون رو چشم دوشنبه حنابندونه و پنجشنبه هم عروسی اینجا همه رقاصن.اگهجا گیر اوردی بیا برقص
مامان علی خوشتیپ
7 خرداد 91 9:00
دخترت اگه مثل خودت خوشگل و ... بشه میگیرمش ولی علی یه حرمسرا داره ها.قولشو به خیلیا دادم
مامان علی خوشتیپ
7 خرداد 91 9:00
منم دوست داااااااااااااااارم
مامان امیرناز
7 خرداد 91 9:02
عزیزم مرسی بابت دستور کیک فداتتتتتتتتتتتت بوسسسسسسسسسسسس
ilijoon
7 خرداد 91 9:41
به به خوش اومدي جيگر تو كه خودت ميدوني وبمون بدون وجودت صفايي نداره گلم
ilijoon
7 خرداد 91 9:42
تولدت مبارك عزيزم ان شاالله 120 ساله شي دوستت داريم بي نهايت فقط چند ماه از من بزرگتري ولي ماشاالله مثل خاله جوني ناز وخوشگلي
ilijoon
7 خرداد 91 9:45
به به چه اسم قشنگي هم گذاشتيد الي جون بدون كه چقدر خدا دوستت داره كه كاري كرد به اونچه بخواي برسي ان شاالله خدا هميشه بهت لطف زياد داشته باشه
ilijoon
7 خرداد 91 9:46
واي انقده خوبي كه آمار كامنت هات روز به روز بيشتر ميشند
مامان نوژا
7 خرداد 91 9:47
تولدت مبارک عزیزمامیدوارم سال دیگه همین موقع ها عکس نی نی خودتو بذاری
ilijoon
7 خرداد 91 9:48
اي جانمممممممم چه عكس هاي خوشگلي ان شاالله هميشه سالم وسلامت باشي گلم
ilijoon
7 خرداد 91 9:49
قالب جديد وبت هم مبارك خيلي بامزه است
مامان سارا
7 خرداد 91 10:57
عزیزم ممنون که به وبم سر میزنی و با نظرای قشنگت خوشمل ترش می کنی .ایشالا روزی شما.دوقلو دو قلو
مامان رهام
7 خرداد 91 11:02
سلام دوست جوني خودم خوبي عزيزم تولد فاطمه جونم مبارك .چند سالته عزيزم؟ راستي اگه حوصلت گرفت دستور پخت كيمتو برام ميزاري لطفاً
مامان رهام
7 خرداد 91 11:03
نايسل يعني چيييييييييييييييييييييييي؟
مامان رهام
7 خرداد 91 11:04
نايسل جونم خوش به حالت بانك كار مي كني من به عشق بانك رفتم رشته حسابداري خوندم ولي هيچي بانكي نتو نستم استخدام بشمالان تو يه شركت حسابدارم
مامان یسنا گلی
7 خرداد 91 11:42
تولد فاطمه جون خواهر زاده نازت مبارک باشه عزیزم.امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشه
مامان زهره
7 خرداد 91 12:16
تولد خواهر زاده گلتون مبارك.انشائ الله ني ني تون خوش قدم باشه زود زود به دنيا بياد
مامان پریسا
7 خرداد 91 12:56
وای الناز جون خونه شما هم 61 پله داره. من فکر کردم منظورت با خونه ی منه. گفتم خدا من کی به الناز گفتم اینقد پله داریم
❤。★مامان رضا جون★。❤
7 خرداد 91 13:24
حالا ما که نخوردیم ببینیم چه مزه ای بود ...... دوستان بجای ما ولی شکل و شمایلش خوب بود که به خودت مثل یک زنننننن امیدوار باش
مامان پریسا
7 خرداد 91 15:21
قالب نو مبارک الناز جون
مامان مانی
7 خرداد 91 15:24
تولد این دختر خوشگلمونم مبارک باشه چقد تو اون عکس اولی ناز افتاده نازییییییییییییییییییییییییی
مامانی طهورا
7 خرداد 91 15:38
تولد خواهر زاده خوشگلت مبارک عزیزم چه اسم قشننگی هم داره
مامانی طهورا
7 خرداد 91 15:38
انشاله تولد نی نی خودتون
مامانی طهورا
7 خرداد 91 15:40
کیکتون هم خیلییییییییییییییییییییی خوشگل شده
نسترن
7 خرداد 91 15:41
مامانی طهورا
7 خرداد 91 15:42
عزیزم یه ذره بین هم میذاشتی اینجا چرا اینقد ریز مینویسی جانم
نسترن
7 خرداد 91 17:28
عزیزم تولد فاطمه السادات مبارک باشه انشالله همیشه تنش سالم دلش شاد و لبش خندون باشه عکساش هم خیلی با نمک بود مخصوصا اخری
نسترن
7 خرداد 91 18:09
نه من این درس پاس نکردم امتحان داری؟
مامان آرشیدا کوچولو
7 خرداد 91 18:20
نی نی های حاجی
7 خرداد 91 18:54
سلام عزیز تولد سادات گلتون مبارک بوسسسسسسسسسسسس
مامان دخملی
7 خرداد 91 19:31
قالب جدید مبارک
مامان سارا
7 خرداد 91 19:31
نه عزیزم عطسه چیه.هنوز پاکش نکردم تا همسرم بیاد ببینه چیه.روی دیوار هم هست.مورمورم میشه یادم میافته.به نظر وحشتناک میاد.خدا کنه هر چی هست رفته باشه.همش فکر می کنم رفته تو اتاق و وسایل نی نی
مامان دخملی
7 خرداد 91 19:36
میای یاهو؟
مامان سارا
7 خرداد 91 19:41
ممنون گلم به خاطر دلداریت
خاله ی باران
7 خرداد 91 19:47
نسرین
7 خرداد 91 21:08
سلام به نایسل عزیزم... خانویم خیر مقدم به وبم خوش اومدی... اول از هر چیزی برات ارزو میکنم که نی نیت هرچه زودتر بیاد تو دلت و روزهات رو قشنگ کنه بهترینم... از اشنایی باهات خوشبختم... اگر دیر جواب رو دادم ببخشید اما من همیشه با دوست جدیدی که اشنا میشم اول میرم اول تا اخر وبش رو میخونم در هر صورت ببخشید منظتر موندی... مراقب خودت باش و بدون برات بهترین ها رو ارزو دارم...
بهـــــــــــــار
7 خرداد 91 22:24
سلام جیگرررررررررررررررررررر خدا بگم چیکارت کنه دخترررررررررررررررررررررررر از بس خندیدیم دلم درد گرفت این شکلک خیلی بامزس از کجا اوردی خیلی خندیدممممممممممممممم افتادنت باحاللللللللل بود
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 0:13
از کجا آرودیش منم دوسش دارمممممممممم خیلی باحاله
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 0:30
دارم نظراتمو جواب میدم تو چیکار میکنی جیگرررررررر
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 0:36
الی روحیم خیلی بهتره فقط بعضی وقتا اینقدره قاطی ام که نگوووووووووووو
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 0:39
کلا من تو خیلی باهم تفهم داریم حالا من کسی بجز این شوشو بیچاره نیست اینجا که پاچشو بگیرم
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 0:46
نه جیگر بروووووووووووو ایشاله بهترین نمره رو بشی عسیسمممممممممممممم شب خوش
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 0:49