محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

دکتر ....

1391/2/29 21:18
نویسنده : نایسل
720 بازدید
اشتراک گذاری

خب من رفتم دکتر دکتر گفت گلوم عفونت شدید کرده و به چشام و گوشام اینا برای این درد میکنه

خلاصه گفت باید پنی سیلین بزنم یک میلیون و ٢٠٠ با یه امپول دیگه

بعد رفتم بزنم گفتن باید تست کنی خلاصه تست کردیم درد داشت نگران

بعد  اومد اون یکی زد یه ذره درد داشت بعد

اومدی ١ میلیون و ٢٠٠ رو بزنه یادش رفت بی حسی بزنه ضعف کردم خیلی درد داشت

اونم من که اینقدر میترسم

خلاصه نمیتونستم راه برم رگ پام تا پایین تیر میکشیید تو ماشین رسیدم زدم زیر گریه

خوده خانومه کلی عذر خواهی کرد که یادش رفته بی حسی بزنه

دهنم سرویس شد رسما

بعد دیگه الان کلی دارو داده گفته باید کلی استراحت کنم

اومدم خبر بدم برم لالا یکم بوسسس بوسس بوسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

Mumy
29 اردیبهشت 91 22:20
akhey azizam ishala zood khoob shi avishan dam Kon bokhor mojeze mikone
جوجوهای ناز ما
29 اردیبهشت 91 22:44
سلام.خدا بد نده.انشاالله حالت زود زود زود خوب بشه الناز جون
سحر
29 اردیبهشت 91 22:47
ایشا الله که زود زود خوب میشی گلم . بوس بوس
بهـــــــــــــار
30 اردیبهشت 91 0:02
الی عزیزم خیلی نگرانتم از بس فست فود میخوری ببین خودتو چیکار کردی مواظب خودت باش جیگرممممممممممم
مامان الینا
30 اردیبهشت 91 2:21
خداروشکر که خوبی وبهتر شدی
مامان آرشیدا قند عسل
30 اردیبهشت 91 2:27
عزیزم امیدوارم زود زود خوب بشی مراقب خودت باش.
ilijoon
30 اردیبهشت 91 7:22
خدا بد نده جيگر آمپول كه ترس ندره البته خودم كه ميترسم واسه دلداريت گفتم
ilijoon
30 اردیبهشت 91 7:26
بهتري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زود خوب شو بي تو دلمون ميگيره
مامان احسان
30 اردیبهشت 91 8:34
سلام عزیزم امیدوارم زودتر روبراه بشی
ضحی
30 اردیبهشت 91 8:44
اتفاقا همدردیم فکر کنم ازمن گرفتی چون منم پنج شنبه یک میلیون و200 زدم جاش هم هنوز هم درد میکنه هم کبوده گلوم هم به شدت عفونت کرده ولی من پوست کلفتم اومدم خونه محلش نکردم


خیلیییی درد داشتتتت مردممم من
منو که حسابی انداخت مریضی
سر درد گوش درد چشم درد همه جام درد میکرد استخونام
مامان یسنا گلی
30 اردیبهشت 91 9:24
عزیزم امیدوارم زود زود خوب شی و سرحال و شاداب باشی.
مامان پریسا
30 اردیبهشت 91 9:48
وای چه دردی کشیدی دختر.....
مامان رهام
30 اردیبهشت 91 11:35
سلام نايسل جون وب زيباي داري.اميدوارم هر چه زودتر خوب شي منم مثل شماسرما خوردمو حالم خوب نيست.خوشحال ميشم با هم تبادل لينك داشته باشيم .اگه شما هم دوست داشتيد خبرم كنيد.
مامان جون نی نی
30 اردیبهشت 91 12:00
عزیزم مواظب خودت باش و خوب استراحت کن تا حالت بهتر بشه. راستی زیاد حرف نزن چون تارهای صوتیت آسیب می بینن. آب گرم و عسل بخور با آبلیموی تازه . ان شاا... زودتر خوب می شی . راستی خبر سلامتیتو به ما بده
مامان امیرناز
30 اردیبهشت 91 12:08
سلام گلم ایشالا زود خوب شی بلا به دور عزیزم
مامان بهی
30 اردیبهشت 91 12:19
مواظبت خودت باش خانوم خانوووومااااااا
مامان سارا
30 اردیبهشت 91 16:11
سلام دوستم.برات من و نی نی دعا می کنیم بهتر بشی.مواظب خودت باش .بوسسس
مامان سمیرا
30 اردیبهشت 91 18:42
سلام خانمی بلا دور .ایشالا زود خوب میشی. استراحت برای سرما خوردگی بهترین چیز.
تارا
30 اردیبهشت 91 18:57
وای وای وای خدا مرگم بده! منم از آمپول میترسم مثل ... . همیشه سجاد مجبورم میکنه که بزنم!
مامانی طهورا
30 اردیبهشت 91 19:36
عزیزم انشااله زود خوب بشی
تارا
30 اردیبهشت 91 22:29
بالاخره تونستم کیلیپو ببینم اما هرچی خواستم امتیاز بدم گفت نشد! هرچی زدم رو رای گیری نشد! کجا باید برم؟
مامان نفس طلایی
30 اردیبهشت 91 23:39
عزیزم ایشالله زودی خوب میشی ... واقعا امپول چیزه خیلی .......
مامان آرینا موفرفری
31 اردیبهشت 91 0:44
ای وای با خودت چکار کردی دختر.خیلی مراقب خودت باش.دلم برات تنگ شده .
مریم مامان درسا
31 اردیبهشت 91 1:58
النازی خیلی مواظب خودت باش بوسس
مامان جون نی نی
31 اردیبهشت 91 10:13
حالتون خوب شد؟
پارميدا
31 اردیبهشت 91 11:19
سلام عزيزم بهتر شدي؟ببخشيد نيومدم سر بزنم سرم خيلي شلوغه.اما دوست كه دارم.... راستي اون بي حس كننده هم ليدوكائينه و مصرفش در تزريقات كل كشور ممنوع شده.نامه وزارت بهداشته و به كل تزريقاتهاي كلينيك ها و بيمارستانها و مطب هاي خصوصي بخشنامه شده....پس زياد ناراحت نباش.
مامان آرشیدا کوچولو
31 اردیبهشت 91 11:20
عزیز دلم خدا بد نده قربونت دلم برای همه تون خیلی تنگ شده بود با یه عالمه پست جدید اومدیم هزار تا بوس
مامان احسان
31 اردیبهشت 91 11:34
سلام کجایی بهتر شدی؟
متین مامی ایلیا
31 اردیبهشت 91 12:56
اخی عزیزم چه سرمایی خوردی مواظب خودت باش، مایعات گرم بخور، عسل و بریز تو اب گرم یا شیر یا چایی بخور همه چرکای گلوت و از بین میبره
سارا
6 شهریور 91 22:36
ببخشید شما چه مری

ضی دارید نکنه سرطانی هستین


نه گلم خدانکنه