محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

قول

1391/2/27 11:22
نویسنده : نایسل
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

 

اونی که قول داده بودم برای دیدن کیلیپ

 برید توی ادامه مطلب 

بچه ها برین توی اینجا

www.content.persiangig.com

link danlod connection az site bala
username : tazvir
password : 123
mitonan vaslshan be in
 
هم ف.ی.ل.ت.رشکن داره هم یه وی پی ان رایگان  بهتون رمز و کلمه عبورشم دادم
دانلود کنید رایگان ببخشید دیر شد دیر به دستم رسید اگه مشکلی داشتین بگین بگم براتون
شما لازم نیست پولی بدید ما قبلا دادیم برای شما رایگانه فقط نصب کنید و اون یوزر و پس ورد رو بزنید
 
 
اینم ادرس یه فیلتر شکن فری گیته
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

نسترن
26 اردیبهشت 91 21:40
آخه یه وقتایی یه چیزایی مینویسی گفتم ناراحت نشه... برو خانمی.خوش بگذره بهت.بای باااای
مامان دخملی
26 اردیبهشت 91 22:07
خوش بگذره
مریم مامان درسا
26 اردیبهشت 91 22:20
خوش بگذره...
نسترن
26 اردیبهشت 91 23:00
سیلام خوبی کجایی اینقده حرص نخور همه چی درست میشه
مهتاب
26 اردیبهشت 91 23:29
الی برای من این پیغام اومد نشون نمیداد آدرس دقیق بزار Sorry, but nothing matched your search criteria. Please try again with some different keywords.
مامان محمد مانی
26 اردیبهشت 91 23:34
خصوصی داری گلم
مامان سحرناز
27 اردیبهشت 91 0:22
سلام مهربونم ،خیلی خیلی خیلی ببخشید که ناراحتت کردم گلم ممنون که متنمو خوندی... انشالله که سایه ی پر مهر پدر و مادر و همسرت همیشه رو سرت باشه خانومی... و اینکه خیلی به توان N تبریک بخاطر کلیپ آقای همسر ... انشالله که همیشه شاد و خوش باشید به قول خودت عسیسم
کودکانه های من
27 اردیبهشت 91 1:43
کدومو بگیریم؟ من قاطی کردم توضیح بده
مامان جون نی نی
27 اردیبهشت 91 9:49
من که رمز نداشتم
monica
27 اردیبهشت 91 11:00
سلام خانوم گل، نميشه مطلبات بدون رمز باشه که ما هم بتونيم بخونيم؟ وبلاگت خيلي برام جالبه! کمتر وبلاگي پيدا ميشه که اين طور جذبم کنه، اگه امکان اين باشه که همه مطالبت قابل دسترسي باشه خيلي خوب ميشه.
هميشه سالم و خوشبخت باشيد



خب یه سری چیزا خیلی شخصی هستش نمیتونم
برای همه بزارم
فقط شما ادرس وبتون رو بزارید براتون میزارم
سعی میکنم ازاین به بعد بدون رمز بزارم بیشتر
مامان دينا
27 اردیبهشت 91 11:20
سلام خانومي اول اينكه تبريك ميگم به خاطر پخش كليپ همسريت دوم اينكه من فيلترينگ ندارم ولي حتما به شوشوت ميرم وراي ميدم واخر از همه اينكه رمزتو عوض كردي؟ با رمز قبلي باز نميشه
تارا
27 اردیبهشت 91 12:19
سلام النازیییییییییییییییییی وای منم میخوام ببینم ولی نمیشه!نمیشه که واسم میلش کنی؟
مامان آرشیدا قند عسل
27 اردیبهشت 91 12:30
عزیزم هر کاری کردم دانلود نشد بهرحال موفق باشید
مامان علی خوشتیپ
27 اردیبهشت 91 12:31
میرم خونه امتحان میکنم
ilijoon
27 اردیبهشت 91 13:09
با با هفت خوان رستمه كه ولي ما با كمك گرفتن از كل فك وفاميل واجداد ونياكانمون تونستيم هفت خوان رو رد كنيم عالي بود خيلي عالي تبريك ميگم
مامان الینا
27 اردیبهشت 91 13:22
منم نتونستم ببینم شوهری از سر کار اومد میتونه یا نه راااااااااااااااااااااااستی مبارک باشه انشاالله که همیشه خوش خبر باشی
ilijoon
27 اردیبهشت 91 13:42
چطور بايد نظرمو ثبت كنم چهار عددي كه زيرش نوشته همونه؟ميزنم تغيير نميكنه
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 13:55
من که نتونستم تا ببینم میتونم از شوهری کمک بگیرم ...... دوست دارم ببینمش
مامان نفس طلایی
27 اردیبهشت 91 14:01
من خودم وی پی ان دارم ولی نتونستم دانلود کنم
مامان نفس طلایی
27 اردیبهشت 91 14:07
نمیشه بذاری تو وب خودت از اینجا دانلود کنیم ؟
الهه
27 اردیبهشت 91 16:56
منم نتونستم دانلود کنم دوس داشتم ببینم ولی حتما قشنگه ایشالا همیشه شاد باشین
کودکانه های من
27 اردیبهشت 91 19:05
دانلودش کردم و بازشم کردم ولی میگه نمیتونیییییییییییییییییی چی کار بکنم؟
کودکانه های من
27 اردیبهشت 91 19:13
رمز درسته؟؟؟ کانکت نمیشههههههه زلزلهههه جونم من چیکار کنم؟
نرگسی
27 اردیبهشت 91 21:25
نایسلی یه سوال فنی چجوری این کارو کنم که مثلا یه آدرسی رو میخوام تو پستم بذارم که وقتی موس میره روش شکل دست میشه که بشه رفت توی اون سایت .. متوجه شدی ؟ خوب توضیح دادم ؟ مثل همین آدرسی که گذاشتی تو پستت میشه کلیکش کرد .. اونجوری .. میخوااااااام .. مرسی دوستممممممم .. بببخشید مزاحمت میشما ..
بهـــــــــــــار
27 اردیبهشت 91 22:06
سلام الی جوون درگیر خوندن یه رمان خیلی قشنگم به محض اینکه کلیپ پخش شد بهم اس بده من بیدارمممممممممم
مامان کوروش ( زهره )
29 اردیبهشت 91 0:37
اوووووووووووو مبارکه خانوممممممم چه کلیپ باحالقاتون تبریکککک دیدممم باحال بود سبکشششش