محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

این مدتی که گذشت......

1391/2/16 21:05
نویسنده : نایسل
540 بازدید
اشتراک گذاری

       niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

عکسای مسافرتم تو پست پایینه زبان

امروز یه روز کاری خیلی خیلی خوب بود اصلا نمیدونم چطوری گذشت وای خیلی حال میده کاررر خیلی

کارووو دوست دارم اصلا د وست ندارم این 3 ماه تموم شهنیشخند

همکارامم میگن واستا نروووو همین جا بموناز خود راضی

منم از خدا مه با اینکه بم پول نمیدن اما خب سرم گرم میشه کلی چیز جدید یاد میگیرم همشون

فکشون افتاد از سرعت تایپ من کلی سند رو امروز تایپ کردمخجالت دستم از بس چت کردم تنده جای

حروف رو حفظم  خجالت

خیلی مزه میدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اصلا نمیدونیداز خود راضی

چه حالی میکنم عاشق کار کردن شدن خیلی سخته هااا اما خیلی خوبه

زبان

اگه برم سر کار نی نی می نی تعطیل میشه شاید یکمم لاغر شدمگریه

اینقدر چایی های سر کار مزه میده که نگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووخوشمزه

راستی سریال عشق جزا رو نگاه میکنیددددددددددددددددددددددددددددد

وای چقده خوشمله نی نی یاسمین رو خیلی دوس دارم وای وایییییییییییییییییییییی

فرشتهفرشته

 

راستی یه خبر جالب تر مادر شوهر رو شیمی درمانی کردن خیلی خیلی شیمی در مانی لایتی بود

اما خب دلم میخواد بیاین ناز کردنشوو ببینید

قهقهه

گفته من حق ندارم پا خونش بزارم قهقهه

منم گفتم آققققققققققققققق جون من  که از خدامهنیشخند

هه هه ههقهقهه

بعد بهش چند دفعه اس ام اس دادم جواب نداد منم گفتم اینقدر اس  ام اس میدم بمیری از حرصنیشخند

هه هه ههقهقهه

اگه بفهمه کار میکنم اونم تو بانک میمیره از غصهنیشخند

هه هه ههقهقهه

من که کار خودمو میکنم شوشوم راضی خودم راضی گور بابای ناراضیاز خود راضی

دیگه بساط داریم اون هی خودشو واسه علی لوس میکنه علی ام نگو ناز میکشه چشم

اوففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففگاوچران

خلاصه

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

دیگه تو این مدت که نبودم تولد خواهر جونم الهه جیگرم بود با بابای نازم تولدشون مبارککککککککککک

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

دیگه اینکه مامانم مریضه واسش دعا کنید خونریزی عادت ماهیانش از 8 فروردین تا حالا قطع نشده

خدایا مامانم و خوب کن

 

خودم که هفته پیش به مدت 5 روز مسموم شدید غذایی شدم

کباب کوبیده خورده بودم مسموم شده بودم داشتم میمردم

اما مادر شوهرم شانس نداشتقهقهه

دیگه جونم براتون بگه اتفاق خاص دیگه  اینکه دختر عمه ام عروس شدقلب

دیگه همین دیگه

خبری نبود این مدتی که نبودم

خلاصه دعا کنید ما دوتا امتحان داریم امتحان استخدامی بانک قبول شم

دیگه همیننننننننننننننننننننننننننننننن فعلا برم جواب نظراتونو بدم کلی شرمندم کردین

بوس بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

فرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان رومینا
16 اردیبهشت 91 21:23
ایشالا قبول میشی عزیزم نگران نباش
?
16 اردیبهشت 91 22:39
خ
مامان نفس طلایی
16 اردیبهشت 91 22:46
عزیزم تولدا مبارک چرا مامان این طوری شدن ؟ دکتر چی میگه خوش به حالت میری سر کار منم عاشق کارم اما فعلا درس نمیذاره
مامانی درسا
17 اردیبهشت 91 0:24
عزیزم اولا" تولدا هر دوتاشون مبارک ..... انشاالله قبول شی ...... خوشحالم حالت خوبه ...... مادر شوهری انشاالله خوب شه و بعد اینکه دختر عمه عروس شده مبارکه ..... مامانت انشاالله خوب شه و در آهر دوست دارم .
Mumy
17 اردیبهشت 91 1:16
Merc golam Tavalode ajio pedaretoonam Mobarak bashe
مامان وندا
17 اردیبهشت 91 1:50
اول دعا میکنم مامان گلت حالشون خوب شه، بعدم خود گرامیتون استخدامی قبول شین ، تولد بابای محترم و آبجی گلتون مبارک ، و... مادر شوهرت هم حالشون خوب شه و باهات خوب بشن و خودتم شاد شاد باشی
میرزا کوچک خان
17 اردیبهشت 91 10:25
آره خوب شده! مبارکه قالب جدید! راستی! لینکستانت رو هم یه تغییری بده باقلوا!
❤。★مامان رضا جون★。❤
17 اردیبهشت 91 11:24
آخه چرا به فکر ما نبودی برامون عکس بگیری خوب فیلمش رو بگذار ما اینجوری که بیشتر حال می کنیم
نرگسی
17 اردیبهشت 91 17:08
خیلی باحالییییییییییییییییی .. ایشاله که استخدام میشی .. ایشالله مامانیت هم خوب میشه مامانم منم اینجوری شده بود و درمان شد خداروشکر .. نگران نباش دوستم .. بوسسسسسسس
ilijoon
17 اردیبهشت 91 20:15
تولدشون مبارك ان شاالله مامان جون هم خيلي زود خوب ميشه ان شاالله امتحان استخدامي هم قبول ميشي توكلت به خدا
؟
17 اردیبهشت 91 23:41
خ
مامان آرشیدا قند عسل
18 اردیبهشت 91 11:57
خوشحالم که مسافرت خوش گذشته و خدارو شکر اوضاع روبراهه امیدوارم همیشه با آرامش زندگی کنی ، آره آدم وقتی سرش به کار گرم باشه دیگه از هر چیزی ناراحت نمیشه چون وقت نداره الهی خدا بهت یه نی نی خوشمل و سالم بده که اونم همین خاصیت رو داره همیشه خوش باشی.
مامان دخملی
18 اردیبهشت 91 18:03
سلام دوستم ان شااله مامانت خوب بشه ببخشید یه کم در گیر بودم کلی تولد داشتیم حوصله نداشتم چیزی بنویسم
مامان دخملی
18 اردیبهشت 91 18:12
آخ منم به این درد دچار شدم قالبم و عوض کردم
فقط خنده
19 اردیبهشت 91 11:44
سلام وب جالبي دارين خوشحال ميشم به وبم سر بزنين نظر بدين و وبم رو به اسم فقط خنده لينك كنين در نظر سنجي هم شركت كنين اگه دوست داشتين كد لوگوي وبم رو در وبتون كپي كنين
مسافران آسمانی
21 اردیبهشت 91 10:23
سلام نایسلی...خوبی عزیزم...؟ انشاالله مامان زود خوب بشن...نگران کننده نیست همه مامانا تو این سن این شرایطو تجربه میکنن... تولد باباجون و آبجی خانم الهه هم مبارک عزیزم... خدا کنه که تو امتحان بانک قبول شی...راست میگی انقدر کار کردن خوبه من که خیلی کارمو دوست دارم... خدا مادرشوهرتم شفا بده و سر عقل بیاردش...لااقل آدم تو همچین شرایطی دل دیگران رو به دست میاره نه اینکه طردشون کنه... دوستت دارم گلم...بوس بوس