محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

وای وایییییی

1391/2/15 1:57
نویسنده : نایسل
362 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نتم وصل شد یوهااااااااااااااااا هااااااااااااااااااا هاااااااااااااااااااااا

از اونجایی که من مثله ادم سر کلاسم مییرم و این که مثه ادم دارم میرم کاروزی

توی بانک مسکن دهنم سرویس شده رسمااااااااااااااااااااااااااااااااا

صبحا ٦ بیدار میشم اماده میشم ساعت اری ام ٧ شروع میشه تا ٢

اما بعضی روزاااااااااا تا ٢:٣٠ هستم باید کارمو تحویل بدم بعد برمممممممم

اینقدددددددررررررررررررررررررر کارموووووووو دوست دارم با اینکه مفتکی دارم میرم بهم هیچی نمیدن اما

عاششقشممممممممممم اینقدررر خوبه به خودم افتخار میکنم

فکرم درگیر شده دیگه حرص الکی نمیخورم

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم  بعد مدت ها احساس مفید بودن

میکنم و اینکههههههههههههههههههه از خودم بی نهایت راضی ام

دعوا هام با شوشو کم شده آخه دیگه وقت ندارم باید شبا زود بخوابم

خیلیییییییییییییییی خسته میشم اما عالیه عالیییییییییییییییییییییییییی

دلمممممممممممممممممممم براتون تنگ شده اینقدههههههههههههههههههههههههههه

میام فردا پیشتون

قول قول میام دونه دونه جواببببب میدم عاشقتونم داشتم بی شماها روانی میشدمممممممممممم

وای خدا شکرت چقدر همه چی عالیهههههههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نرگسی
14 اردیبهشت 91 23:03
خیالم راحت شد دختر تو که ما رو نصف عمر کردی .. خیلی خوبه خداروشکر .. یه کاری کن همون جا بمونی دیگه ..
مامان آیسل
14 اردیبهشت 91 23:05
خوشحالم از خوشحالیتون
بابای ملیسا
15 اردیبهشت 91 0:01
سلام . باز هم مثل همیشه زیبا و قشنگ نوشتید. وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر هم بدید . ممنونم .
ilijoon
15 اردیبهشت 91 19:49
ممنون از كامنت خوب وزيبايي كه برام گذاشتيد خيلييييييييييي خيلييييييييي خوشحالم كه دوباره اومديد و با ديدن خوشبختي ات تو زندگيت خوشحاليم صد برابر ميشه دوستت دارم خيلي زياد
مامان نفس طلایی
15 اردیبهشت 91 22:45
خدا رو شکر که سرگرمی
مامان رومینا
16 اردیبهشت 91 10:52
خیلی خوبه النازی.شاید از کارت راضی بودن یهو گفتن کارمندشون شی خدا رو چی دیدی شاید خواستن.خوشحالم سرت گرمه و کمتر دعوا میکنی
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 اردیبهشت 91 10:59
خدا رو شکر
مامان الینا
16 اردیبهشت 91 12:47
سلام عزیزم خدارو شکر که سر گرم شدی ودعواهاتون هم کم شده خوشحالم که خوشحالی عزیزم بوووووووووووووووووووووووووس
مامان وندا
17 اردیبهشت 91 1:45
خدا رو شکر سرگرم که باشی خودش خوبه حتی اگه مفتی باشه