محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

نی نی مامانش

تفریحات

1391/1/25 15:10
نویسنده : نایسل
759 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم خونه خواهرم از اونجا رفتیم فاطمه رو گذاشتیم خونه دایی ام که با پریماه بازی کنه بعدش با خواهری رفتیم خیابون وای همه کیفو کفشا حراج شده

  خواهرم یه جفت کیف و کفش خرید منم یه کتونی خریدم میخوام برم پیاده روی

بعدش رفتیم دنبال فاطمه خونه دایی ام یکم نشستیم و حرف زدیم بعدش علیرضا اومد دنبالم

رفتیم دنبال رکسانا امیر و رادین رفتیم کباب کوبیده  خوردم

راستی یادم برفت بگم پریشبم علیرضا اومد خونه مامانم دنبالم یهو یه ماشینی با سرعت قیییییییییییییییییزززز نگه داشت وحید و سارا بودن رفتیم بیرون رفتیم پیتزا روبانی منو علی یه پیتزا خانواده گرفتیم خودمونو خفه کردیم اینقدر پیتزا خوردیم

 

بعداز کباب رفتیم دنبال وحید سارا رفتیم بیرون تا 2 کلی حرف زدیم جاتون خالی خوش گذشت اخرشم رفتیم بستنی شاد

به به به به

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان نفس طلایی
25 فروردین 91 18:15
نوش جون همش ... خوشحالم که خوش گذشته
باران پاییزی
25 فروردین 91 19:37
راستی بخاطر نی نی تون خیلی ناراحت شدم انشاا... خدای مهربون یه نی نی سالم و خوشگل بهتون هدیه بده
نسترن
25 فروردین 91 19:45
سلاااااااام دوست جون.بالاخره اومدی؟شما هم سال خوبی داشته اشی دوستم خصوصی داری
باران پاییزی
25 فروردین 91 20:09
منم خوشحالم که با شما آشنا شدم. با افتخار لینک شدین. انشاا... سری بعد که اومدین شهرمون در خدمتتون هستیم. تشریف بیارید منزل ما
مامان محمدرضا
25 فروردین 91 20:29
اءءءءءءءءء شما هم میرین شاد؟ چه باحال باز تو شروع کردی؟ هرکی از یه چیزی می ناله بخدا من دوست ندارم اینجا بمونم . باید انقدر امشب التماس کنم بلکه دلش بسوزه منو ببره خونه
مائده
25 فروردین 91 21:31
نميدونم جريان ني نيت چيه ولي وقت بسياره دفعه بعد.بيخيال سعي كن در هر حالي هستي خوش باشي
نرگسی
25 فروردین 91 21:33
خصوصی
عارفه
26 فروردین 91 1:48
مامانی درسا
26 فروردین 91 2:07
ای وای نایسلی حسابی به خودت رسیدی عزیز دلم نوش جونتون امیدوارم هر روزتون همین طور خوش بگذره . خوشحالم خوبی .
فرزند ما
26 فروردین 91 8:45
سلام انشاالله همیشه شاد باشی!
مامان الی
26 فروردین 91 9:03
سلام عزیزم میسی گلم من منتظر خبرای خوب از تو هستم البته هر وقت خدا بخواد و تو آماده باشی جیگر راستیییییییییییییییییی کم بیرون غذا بخور دختر دهنم آب افتاد
دکمه
26 فروردین 91 9:10
سلام عزیزم... مرسی برای کامنتات... اون قولایی که به من و نی نیت دادی یادت رفته یعنی؟!
خاله جون احمد
26 فروردین 91 10:44
همیشه به شادی مامان تازه
فاطمه سادات
26 فروردین 91 13:20
به به همیشه به خوردن باشـــــــــید
مامان مانی
26 فروردین 91 15:20
سلام عزیزم خوبی ؟/؟؟؟؟اهنگ وبت خیلی قشنگه عزیز دلم
نسترن
26 فروردین 91 15:45
خوبی دوست جونم خوش به حالت که پیتزاخوردی واسه من که هیچی پیتزانمیگیره هیچ کی منو دوست نداره
نسترن
26 فروردین 91 15:46
من نمیدونم تو کی راه میری که کتونی خریدی؟
مامان ابوالفضل
26 فروردین 91 21:01
بخور بخور دیگه نوش جونتون
دیبا نفس مامان
27 فروردین 91 13:45
پیتزااااااااااا خوش به حالت نوش جونت دلم آبی افتاد. کی تموم میشد این بارداری یه دل سی رپیتزا میخوردم. آخه دکتر گفته فسفود نخورم بهتره
ضحی
27 فروردین 91 18:59
سلام نایسل جون ماشاا... روحیه خوبی داری نوشته هاتو توی کامنت مامان محمد رضا میبینم یه جورایی ندیده ازت خوشم مییاد انشاا...تا اخر امسال شما هم عکس نی نی خوشگلتو بذاری توی کامنت
مامانی طهورا
2 اردیبهشت 91 8:23
سلام خانمی میشه یه تک پا تشریف بیارین و به طهورا رای بدین
ایشاله وقتی نی نی دار شدین جبران میشه


منم به همه رای د ارم میدم
ilijoon
5 اردیبهشت 91 10:43
نوش جونت عزيزم