محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

نی نی مامانش

اومدم ولی میرم حالا باز میام هر وقت بیام دانشگاه جواب میدم بوسسسس

1391/1/20 22:33
نویسنده : نایسل
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممم قربونتون برم من فداتون بشم من عیدتون مبارکک ایشالا ایشالا که

سال خوبی داشته باشید وای وای از کجا بگم کلی خبر و مبر و اینا ولی خوب الان کافی نت دانشگاه

اومدم مسافرتم حالی و هولی بود رفتم متل قو پاتوق دختر پسرا خصوصا شب ها وای وای وای

چه حالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی داد

به عشق دوستام  نظرای گست قبلی رو تایید نمیکنم تا بیام دونه دونه سر وقت جواب بدم

دوستون دارممممممممم

اول از همه نسترن خانوم رسیدن به خیر جیگر طلا واسه مهربونی هات مرسی گلم حل شد ادب شد

ولی خوب باز خورد داشت دیگه

وای نی نی محمد رضا هم که دیگه وقتشه ای جون جون  همش 1 ماه مونده ای جانننننننننننن

دکمه جونممم که پسر شد نسترن هه هه هه دیدی دیدی منو خودم یه پا سونوگرافی ام جیگر طلا

وای وای مامان محمد سینا  مبارک باشه جیگرم به سلامتی دنیا بیاد جان جان

کی بشه منو نسترن وای وای

نرگسی قربونت برم فعلا یه مدت طولانی نیستم یه مشکلی برام پیش اومد که حل شد اما از عواقبش

قطع  شدن نتم بود و عدم پرداختش توسط همسری حالا بیخیال

وای دوست جونا عکسای عروسی مو گرفتممممممممممممممم با فیلمام وای وای بابام واسم گرفت

قربونش بشم من الهی مهربون ترین بابای دنیایست

هی میگفت دیگه خوشحالی بابا جان میگفتم هان

مامانم که یه سره لب تاب جلوش خودشو منو نگا م یکنه حال میکنه هی ام از خودش تعریف میکنه فدای

مامان خوشملم بشم

راستی من تو این مدت معلم نقاشی خواهر زاده محترم شدم اینقدر حال میده کلی باهم نقاشی

میکشیم خواهرممممممم

فداش بشم من خوبه نمیخواد دیگه نی نی بیاره

وای نی نی های خاله رکسانا هم مثه یه توپ گنده شدن دارن از تو شکمش میزنن بیرون

علیرضا هم خوبه در گیر کارو کلیپ و موسسه زدن و دعوا  با منه

مادر شوهر حالش بد شده و خیلی بد شده دیگه نمیدونم میگن به ریه قلبشو استخون همه جاش ز ده

ایشالا خدا کمک کنه

خواهر شوهر با ما خوب شده البیته فعلا

منم درگیر دانشگاه و کارورزی و این حرفام

به وبت هاتون سر میزنم قول میدم الان نمیتونممم به خدااااااااااااااااااااا

از نسترن  جون --سروره جون -- نرگس جون --مامان علی خوشتیپ جون --  ادی جون--وروجک جون

مامان الینا جون-- الناز جون --مامان حنا جون --مسافرای آسمونی جون-- آسمونی ها-- آرشیدا قند عسل

مریم مامان محمد مانی--مامان نفس طلای جون--مهتاب جون--مامان امیر مهدی جون --مامان بهی

مهسا جون مامان مرسانا --- مامان احسان جون--مامان رومینا جون--- مامان حسنا جون--مامان دخملی

سمیرااااااااااا جون  دخترتتتتت مبارککک چقدر عشقهههههههههههههههه

مامان درسا--مامان پریسااااااااااااااااااااااااااااااا

عارفه جون ---نفس مامان--خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچولو---نسترن جون مامان نیروانا

نسترن جون دیگه --مامان آریا--سارا جون ---تارا جون--مامان آنیسا جون-- مامان سحر ناز جون---

مامان رامیلا جون --مامان سونیا جون --مامان تنها جون---مامان ارینا مو فرفری--- مامان مرسانا---

ناهید جون----مامان رضا جونی --مامان کوروش جونی

واسه بهار عزیزززم خیلی خیلی متاسفم منم مثه تو مثه خیلی های دیگه نی نی هامونو از دست دادیم

خواست خداست گلم غصه نخور قربونت برم حتما توش خیری بوده امیدوارم زود زود حالت خوب شه

و باهاش کنار بیای خیلی سخته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

عارفه
20 فروردین 91 13:06
سلام عسیسم موفق باشیییییییییییییییییی
مامان نفس طلایی
20 فروردین 91 14:41
سلام عزیزم خوشحالم همه چی مرتب بوده و مسافرت خوش گذشته
مریم مامان نخودچی
20 فروردین 91 16:18
قربونت برم نگرانمون کردی دیگه داشتم سراغ تو از بچه محلاتون میگرفتم.... خیلی از اومدنت خوشحال شدم....
الهام مامان رامیلا
20 فروردین 91 16:21
سلام الناز جونم خدارو شکرکلی حال کردید نه خدا رو شکر که خوب بوده بابا دلمون تنگیده زود بیا دیگه
مامان کوروش
20 فروردین 91 20:13
خوب شد برگشتی دلم برات تنگ شده بود.
مامان دخملی
20 فروردین 91 22:11
دوستم کجا میری زودی بیا
مامانی درسا
21 فروردین 91 1:10
هورا . نایسلی اومد ..... خیلی خوشحالم دختر خوب ..... میدونی چقده نگرانمون کردی ...... از همه سوال کردم ببینم کجایی ..... خوب برگشتی خداروشکر که سالمی ..... دوست دارم .... وامیدوارم همیشه شاد باشی و البته سالم سالم
مامان احسان
21 فروردین 91 9:12
سلام گلم خدا رو شکر یه بار ما تورو سرحال دیدیم میبوسمت
مامان رضا جونی
21 فروردین 91 10:16
عجب کاری کرد شوهرت قطت کرد فکر کنم فردا پس فردا ما هم تیر تپر بشیم
دکمه
21 فروردین 91 13:16
سلاااااااام! دیگه داشتم کم کم نگرانت می شدم.... مرسی بابت پست قشنگت! موفق باشی! منتظرتم زود بیا!
مامان پریسا
21 فروردین 91 15:44
خیلی ماهییییییییییییییی


خودت ماهی عجقم
حسناسادات
21 فروردین 91 16:53
خیلی خوشحال شدم اومدیی
دلم برات تنگ شده بود


منم همین طور فدات شم بوسسسسسسسسس
نرگسی
21 فروردین 91 17:04
خیلی باحالیییییییییییییییییییی به خدا ..

عشقممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
sara
21 فروردین 91 18:39
سلام دلم خیلی برات تنگ شده موفق باشی عزیزم
خوشحالم که به سلامتی رسیدی و حسابی بهت خوش گذشته


منم همین طور عسیسسسس دلم بوسسسسسسس
مامانی وروجک
21 فروردین 91 23:24
سلااااااااااااااام رسیدن به خیر!همیشه شاد و خرم باشی ایشالله
مامان علي خوشتيپ
21 فروردین 91 23:50
بووووووووووووووووووووس خيلي خوشحالم برگشتي دلم برات يه ريزهههههههههه شده بود حتما عكساتو اسكن كن و بذار ميخوام ببينمت
مامان الینا
22 فروردین 91 12:48
خداروشکر که به سلامتی برگشتی وحسابی خوش گذروندی مرسی که به یاد ماهم بودی عزیزم بوووووووووووووووووووووووس
مامان آنیسا
22 فروردین 91 15:53
سلام مهربونترینم دلمون برات تنگ شده بود. چند بار امدم دیدم اپ نکردی دلم گرفت.الان امدم دیدم امدی خیلی خوشحال شدم.سال خوب و شادی داشته باشی دوست جونی
مامان مانی
22 فروردین 91 16:17
سلام نایسل جون سال نو مبارک امیدوارم همیشه شاد و خوش باشی
مامان تارا و باربد
22 فروردین 91 16:30
سلام عزيزم سال نومبارك دلمون يه ذره شده بودايشالا همه چي درست ميشه تو فكر نباش