محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نی نی مامانش

های و باای

1391/1/4 3:07
نویسنده : نایسل
1,317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا

روز اول عید علیرضا رو بیدار کردم نشستم پای سفره هفت سین همو بقل کردیم و بوس باز خوابیدیدم

به مامانم هم زنگ زدم تبریک گفتم تو راه تهران بودن

بعد رفتیم خونه مامان علیرضا عید دیدنی بهمون عیدی ندادن

بعد رفتیم خونه مامانی من بعد مدت ها دختر دایی کوچوکمو دیدم الان شاید 5 سال باشه ندیده باشمش

به خاطر طلاق دایی ام

بعد علی سرما خورده بود براش سوپ درست کردم

قرار شد روز 2 عید شام خاله علی و مامانش بیان خونمون

شبش رفتیم خونه اون یکی خاله دیگش

بعد کلی با دختر خاله های علی من صمیمی هستم مثه خواهریم حرف زدیم و خندیدم و غیبت کردیم

بعد فرداش یعنی 2 عید بدوووو بدووو میکردم

تا اینکه شام براشون

سوپ ..سبزی پلو با ماهی..مرغ ترش...فسنجون...قرمه سبزی ..سالاد شیرازی..دسر بستنی درست کردم

کف بر شده بودن

براشون سفره انداختم از این سر تا اون سررر اینقدر حال داد فکشون افتاده بود

خواهر علی هم اومده بود با چادر مشکی نشست سر سفره

محلش ندادم که

یه کاریش کردم سر درد گرفت بدبخت

خیلی حال داد

بعد امروزم رفتیم با علی عید دیدنی وسایلمون جمع کردیم داریم میریم سفر این به این معنی که ما

چند روز نیستیم

قربون همتون

ببخشید نیومدم جواب نظراتتون رو بدم

بعد سفر میام مفصل جواب میدم دوستون دارم بوسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان علي خوشتيپ
4 فروردین 91 4:17
سفر خوش خانوم كدبانو
مامانی وروجک
4 فروردین 91 9:56
سلام کدبانو امیدوارم سفر خوبی داشته باشی وکلی بهت خوش بگذره بوووس
نرگسی
5 فروردین 91 0:37
چند نوع ؟؟؟ باباااااااااااااااااا .. سفرتون بیخطر باشه انشالله خوش بگذره ..
مامان آرشیدا قند عسل
5 فروردین 91 8:31
خوشحالم که حال و بالت خوبه سفر به سلامت خوششششششششش بگذره
الهام مامان رامیلا
7 فروردین 91 12:26
سلام الناز جون انشالله مسافرت خوش بگذره عزیزم انشالله امسال سال خیلی خوبی برات باشه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده
مامان سحرناز
8 فروردین 91 1:09
سلام دوست خوبم سال نو مبارک راستی از رنگ موهات چه خبر؟با این سفره ای که شما انداختی ما هم کف بر شدیم چه برسه به مهمونا!!!!!!!!!در ضمن مسافرت خوش بگذره خوشحال میشیم که از وبلاگ ما هم دیدن کنید و اگه مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم
تارا
8 فروردین 91 17:44
من بازم اومدم با سایت جدید! منتظر حضور گرمتونم!
سارا
8 فروردین 91 18:26
الی جون خیلی دلم برات تنگ شده خدا کنه بهترین لحظات رو تو این سال تجربه کنی عزیزم
دکمه
9 فروردین 91 8:32
سلام! عیدت مبارک! من اومدم تو رفتی؟! دلم برات تنگیده بید!
مامان رومینا
9 فروردین 91 13:22
ایول به النازیخوش بگذره مسافرت عزیزم
نسترن (مامان نیروانا)
11 فروردین 91 23:42
سلام عزیزم...سال نو مبارک...امیدوارم یک سالی پر از خبرای شاد به همراه داشته باشی گلم.
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
12 فروردین 91 5:05
آيييييييييييي بالاخره وبتو پيدا كردم خاله نايسل جون. عيدتون مبارك صد سال به از اين سالها. دوست داريم يه عالمه. بازم بياين پيشمون خاله
مهسا مامان مرسانا
12 فروردین 91 18:01
عزیزم سفر به خیر.....مواطب خودت باش
نفس مامان
12 فروردین 91 19:13
سلام به خانم زرنگ که این همه کارو تنها تنها انجام میده حتما هم که خوشمزه درست کرده بودی جای ما خالی.امیدوارم سفر خوش گذشته باشه. قربونت که فراموش نکردی مارو هم دعا کردی فدات
مامان الی
14 فروردین 91 9:05
سلامممممممممممم عزیزم خوبی؟ سال نو مبارک جیگرم دلم برات تنگ شده بود ایشا... سال خوبی داشته باشی با عشقت بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان پریسا
14 فروردین 91 11:09
سلام خانمی. سفر خوش بگذره
نسترن
14 فروردین 91 20:24
کجایی نیستی هزار و یکبار اومدم نبودی
مامان محمد مانی
15 فروردین 91 0:17
سلام سال نو مبارک خانمی کجایی؟ دلم برات تنگ شده
مامان رومینا
15 فروردین 91 9:19
کجایی الناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز؟؟؟؟بابا تعطیلات تموم شد
مامان احسان
15 فروردین 91 15:21
سلام گلم خوبی؟ خبری ازت نیست .روبراهی عزیزم؟
ادی
16 فروردین 91 8:38
کجارفتی تو دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حسابی خوش گذشته ها. همهیشه خوش باشی. دلم برات تنگ شدهههههههه
مهسا مامان مرسانا
16 فروردین 91 20:45
خانومییییییییییییییییی کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگرانم کردی......
مامان بهی
16 فروردین 91 23:31
بی تربیت کجایی دلمون پکییییییددددددددددد
مامان آرشیدا قند عسل
18 فروردین 91 1:42
اگه هنوز مسافرتی خوش باشی ولی خوب یه خبری بده نگرانت نباشیم خوببببببب!
ادی
18 فروردین 91 16:03
الناززززززززززززززززز کجایی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ کم کمک دارم نگران میشمااااااااااااا
مامان حنا
18 فروردین 91 21:08
نایسل جونم سلااااااااااام سال نوت مبارررررررررررررک دختر تو کجایی پس چرا نمیای نگرانتم ذلم شدیدددددددد برات تنگ شده یه خبری از خودت بده
مامان الینا
19 فروردین 91 1:43
نیستی خانمی دلمون واست تنگ شده
مامان الی
19 فروردین 91 9:52
سلام کوشی پس دلم برات تنگ شده خسته نشدی از این همه مسافرت بیا به خونه ات هم سر بزن بوسسسسسسسسس