محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه سن داره

نی نی مامانش

روز سوم

1390/11/11 12:04
نویسنده : نایسل
498 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی من عشق من

وجودم

میدونم حس میکنی حرفامو درک میکنی مامانتو

آخ عزیزکم مامانی حالش خیلی بده خیلی

اما ارزشش رو داره چون من عاشقتم هر سختی و تحمل میکنم

امروز خیلی بالا اوردم خیلی تمام کمرو پهلوهام درد میکنه

بابایی سر کاره تنهام چقدر

 

مامانی و بابا جون خاله الهه هیچ کس اینجا نیست همه رفتن تهران عزای علی آقا

منم تنهام

کاش مامانم پیشم بود مامان کوچولوی تو الان خودش فقط مامانشو میخواد

خیلی سختمه

اما واسه رسیدن به تو هر سختی قشنگه

میدونم بعد که دنیا بیای همه اینا فراموش میشه

دیشب گفتن هنوز یه ماهته هنوز قلب نداری 10 الی 20 روز دیگه برم یعنی میتونم یه روز صدای قلبتو بشنوم

همون طوری که تو صدی قلب منو میشنویی

 

عاشقتم عاشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگسی
11 بهمن 90 14:15
مبارک باشه مامان شدنتون انشاالله به سلامتی این دوران رو بگذرونی عزیزم.شاد و سلام تباشید
سوم شخص ِمفرد
11 بهمن 90 18:44
عزیزم .. خیلی خوشحالم که می نویسی .. اینجوری خودتم ، آروم می شی .. متمعا ًم ..
نم نم باران
3 مرداد 91 1:51
سلام عزیز دلم وقتی این پست رو خوندم خیلی ناراحت شدم خیلی بده قلبم شکست جیگرم من هم جند وقت پیش یکی از دوستام تصادف کرد رفت پیش خدا خیلی گریه کردم اما دیگه بر نمی گشت که ناراحت هم نباش که نینیت رفته پیش خدا بچه یه امانته که خدا به مادر پدر ها میده و خودش هم ازشون میگیره حتما صلاح نبوده دیگه عسلم ناراحت نباشی
مامانی درسا
15 مهر 92 2:23
الهی عزیزم نایسلی خیلی خوشحال شدم انشاالله به سلامتی این دوران هم رد میشه وووو مامان میشی گلم
ساعت نیک
5 تیر 96 10:10
وقت شناسی را با کمک ما به کودکان بیاموزید.