محمد رضا (آريو جون)محمد رضا (آريو جون)، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نی نی مامانش

بدون عنوان

1394/8/27 22:00
نویسنده : نایسل
995 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آامروز وارد هفته ٢٤ شدم 

همش ١٢ روز ديگه مونده ماه ٦ تموم شه وارد ماه ٧ شم 

لقدهاي تو رو حس ميكنم واي كه چه حس زيبايي داره 

هر بار تكون ميخوري ميگم خدا شكرت و همش فك ميكنم خوابه 

من اسمتو ميخوام محمد آريو بزارم

آريو يعني آريايي پاك يه سردار بزرگم بوده 

تخت كمدتو خريدم سرويس كالسكه 

مامان بابام خجالتم دادن هر چي ارزوم بود برام خريدن من تو ابرا بودم كاش با موبايل نبودم ميتونستم عكساتو اپ كنم 

 الان قراره اتاقت رنگ بشه و استكير خورده شه و پرده عوض شه 

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

نسترن
30 آبان 94 23:05
مبارک باشه عزیز دلم.از ته دلم برات خوشحالم الهی به سلامتی بیاد تو بغلت و همیشه خندون باشین و سلامت
مامان نی نی ناز
5 آذر 94 12:51
مبارک گل پسرت عزیزدلم... اسمش خیلی نازه اونم مبارکش باشه انشالله خوشنام بشه
زهرا و علی
28 دی 94 17:22
مبارک باشه نایسل جان
ايليا جون
4 بهمن 94 8:48
مبارک باشه خیلی قشنگند انشاالله لباس دامادی اش رو بگیرید